Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokrycia dachowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokrycia dachowego

Data zamieszczenia: 2024-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu
ul. Rynek 1
64-010 Krzywiń
powiat: kościański
tel: +65 517-05-25,, 517-05-26, 517-05-59 fax: +65 517-06-76
sekretariat@krzywin.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Krzywiń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: +65 517-05-25,,
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie postępowania zakupowego w ramach
Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
na realizację zadania pn.
Remont pokrycia dachowego Pałacu Chłapowskich z 1845 r. w Czerwonej Wsi
I. Informacja o Zamawiającym:
Prowadzącym postępowanie zakupowe mającym na celu wyłonienie wykonawcy zadania jest Pan Aleksander
Wosicki
III.
Informacje i dane dotyczące planowanego zadania:
1. Nazwa zabytku: Pałac Chłapowskich z 1845 r. w Czerwonej Wsi.
2. Numer wpisu do rejestru zabytków: Decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu z dnia 7
lutego 1955 r., nr rejestru 106/512/A.
3. Adres zabytku : Czerwona Wieś 1, nr działki 77/5, obręb Czerwona Wieś, gmina Krzywiń.
4. Zadanie realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 117/2024 z dnia 28 lutego 2024 r. wydanym
przez Starostę Kościańskiego na częściową modernizację istniejącego budynku pałacu w Czerwonej Wsi -
wymianę pokrycia dachowego oraz pozwoleniem nr 576/A/2023 z dnia 10 października 2023 r. na
prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków wydanym przez
Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Zakres planowanych robót obejmuje:
1) Ogrodzenie, oznakowanie oraz zabezpieczenie placu budowy;
2) Rozbiórka dotychczasowego pokrycia dachowego, rynien dachowych i spustowych, instalacji
odgromowej oraz utylizacja papy i innych elementów na koszt Wykonawcy;
3) Naprawa, wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej oraz deskowania, wzmocnienie lub
wymiana konstrukcji dachu (zgodnie z projektem oraz rzeczywistym stanem więźby i deskowania
wynikającym z oględzin);
4) Wyprostowanie połaci dachowej (płaszczyzny połaci);
5) Oczyszczenie poprzez mechaniczne szlifowanie oraz impregnacja więźby dachowej i deskowania
środkami ogniochronnymi;
6) Pokrycie konstrukcji dachu blachą na podwójny rąbek stojący tytan-cynk Rheinzink Classic Walzblank
o pow. ok. 660 m2 (zgodnie z projektem);
7) Wykonanie obróbek blacharskich kominów oraz opierzeń z blachy tytan-cynk Rheinzink Classic
Walzblank (zgodnie z projektem);
8) Montaż rynien dachowych i spustowych tytan-cynk Rheinzink Classic Walzblank (zgodnie z projektem);
9) Montaż instalacji odgromowej wraz z przeprowadzeniem pomiarów.
Szczegółowy zakres prac oraz przyjęte rozwiązania techniczne konieczne do uwzględnienia w ramach
zadania zostały przedstawione w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki
do niniejszego postępowania zakupowego.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć pisemnie na adres Zamawiającego: Ul. Parkowa
7; 62-081 Chyby.
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 9 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00. Liczy się dzień i godz.
skutecznego doręczenia oferty Zamawiającemu.

Miejsce i termin realizacji:
a. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia: do 31 lipca 2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Na podstawie wytycznych zawartych w Załączniku do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia
23 listopada 2022 r. - Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu
Odbudowy Zabytków postępowanie zakupowe prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności,
transparentności i przejrzystości postępowania.
Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych.
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz budżetu Miasta i Gminy
Krzywiń.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa,
w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
Postępowanie zakupowe prowadzone jest zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej RODO).
IV. Postanowienia postępowania zakupowego:
1. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu
terminu z Zamawiającym.
2. Podpisanie Umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po podpisaniu przez Zamawiającego umowy
dotacji z Miastem i Gminą Krzywiń na realizację przedmiotowego zadania.
3. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch częściach i będzie oparta o zasady przyjęte
w Regulaminie naboru wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków oraz uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z 23 listopada 2022 r.
4. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z dokumentami wymienionymi w pkt 3 powyżej w zakresie
niezbędnym do prawidłowej realizacji umowy. Zgodnie z wymaganiami Regulaminu Naboru
Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia finansowania inwestycji w części niepokrytej udziałem
własnym, na czas poprzedzający wypłatę dofinansowania o jakim mowa w § 11 Szczegółowych zasad
i trybu udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
5. Beneficjent dotacji (w tym przypadku Zamawiający) określonej w § 3 ust. 2 pkt 2 Uchwały Rady
Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r. zapewnia zamieszczenie w dokumentacji
zakupowej postanowień zobowiązujących do poddania ewentualnych sporów w relacjach pomiędzy
Zamawiającym, a Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody
jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem
Polubownym Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą
prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
V. Informacja dotycząca kryterium wyboru oferty i sposobu ustalenia punktacji:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
Cena-100%
Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
Cmin
------ x 100 = ilość punktów dla danej oferty
Co
gdzie:
Co - cena oferty ocenianej
Cmin - cena minimalna spośród cen wszystkich złożonych ofert
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu
o ustalone wyżej kryterium. Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto, zawierającą wszystkie koszty wykonania
pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT. Przez cały okres realizacji zamówienia nie będzie
podlegała zmianom ani korektom.
VI . Warunki wykonania zamówienia:
a. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia: do 31 lipca 2024 r.
b. Okres gwarancji i rękojmi: Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej
na wykonane prace na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
c. Warunki płatności: do 30 dni od wystawienia prawidłowej faktury.
d. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch częściach i będzie oparta o zasady przyjęte
w Regulaminie naboru wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków oraz uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z 23 listopada 2022 r. tj. zaliczka w
wysokości 2 % płatna w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy oraz pozostałą część w
terminie 30 dni od przedłożenia zamawiającemu faktury za wykonanie prac na podstawie
bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót będącego następstwem pozytywnego
odbioru prowadzonych prac przez Wielkopolski Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków oraz
przedstawicieli zamawiającego.
e. Okres związania ofertą: oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
f.
Warunki wykonania przedmiotu umowy: Wykonawca wykonuje przedmiot umowy
samodzielnie lub poprzez podwykonawców.
VII. Dopuszczenie do udziału w postępowaniu zakupowym:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1)posiadanie odpowiedniego doświadczenia:
oPosiada doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac budowlanych polegających na
wznoszeniu, remontach oraz przebudowie budynków mieszkalnych (w tym montaż pokryć dachowych)
obejmujące okres nie krótszy niż 20 lat (co potwierdzi stosownym wydrukiem z CEIDG lub KRS) - przy
ocenie wymaganego doświadczenia nie uwzględnia się doświadczenia zawodowego podwykonawców;
oZrealizował w ciągu ostatnich 5 lat nie mniej niż pięć realizacji o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł
każda, co treść ogłoszenia w niniejszym zakresie, na terenie województwa wielkopolskiego (w skład
realizacji wlicza się także montaż pokryć dachowych, będących częścią robót budowlanych polegających
na wznoszeniu lub przebudowie budynków mieszkalnych) - nie wlicza się realizacji, które wykonywał
jako podwykonawca;
oposiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż
100 000,00 zł;
2) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia/kwalifikacje uprawniające do kierowania pracami
budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków
i opiece nad zabytkami.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia: Kierownika robót
posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz który przez co najmniej
18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do
rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
3) posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł
Celem udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wypełnia formularz
ofertowy i przedkłada razem z ofertą następujące dokumenty:
o potwierdzające posiadanie odpowiedniego doświadczenia, poprzez załączenie stosownego wydruku
z CEIDG lub KRS;
o potwierdzające dysponowanie osobami o wymaganych uprawnieniach/kwalifikacjach;
o wykaz inwestycji (adres, rodzaj inwestycji) zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, co treść ogłoszenia
na terenie województwa wielkopolskiego;
o potwierdzające posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej
niż 100.000,00 zł.
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1)
2)
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana na komputerze lub inną trwałą i czytelną
techniką, scaloną w sposób trwały.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- formularz ofertowy,
- wykaz osób - potwierdzające dysponowanie osobami o wymaganych uprawnieniach/kwalifikacjach;
- dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich PLN i zawierać wszelkie koszty związane
z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić wszelkie podatki, opłaty, itp.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
7)
Oferta powinna być opatrzona podpisem osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy.
8) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę
i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Oferenta więcej niż jednej oferty lub oferty
zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny. W takim
przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa
w postępowaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
10) Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające
ofertę.
11) Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert.
12) Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
13) Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający
wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
14) Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert.
IX . Informacje dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania
przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą bez ponoszenia jakichkolwiek
skutków prawnych i finansowych. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści
niniejszego postępowania zakupowego.

Kontakt:
Osobą do porozumiewania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest Aleksander Wosicki;
telefon: 697 914 370.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.