łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Pleszew Rynek 1 63-300 Pleszew powiat: pleszewski 62 74 28 300 sekretariat@pleszew.pl https://platformazakupowa.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Pleszew |
Wadium: | 15.000,00 zł |
Nr telefonu: | 62 74 28 300 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Pleszew Krótki opis przedmiotu zamówienia Zamówienie pn. ,,Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Pleszew" obejmuje remont kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Ul. B. Krzywoustego wraz z odtworzeniem nawierzchni, w tym wykonanie: a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna na odcinku od SB0 do SB9: - Kolektor PVC 315 - 310,5 mb - Odgałęzienie PVC 250 - 5,5 mb / 1 szt. - Odgałęzienie PVC 200 - 47,2 mb / 7 szt. - Odgałęzienie PVC 160 - 30,0 mb / 5 szt. b) sieć wodociągowa wraz z armaturą zasuwową i hydrantową na odcinku: - PEHD 110 mm - 262,0 mb, - Odgałęzienie wodociągowe PEHD 90 mm - 21,9 mb / 2 szt. - Odgałęzienie wodociągowe PEHD 63 mm - 21,7 mb / 2 szt. - Odgałęzienie wodociągowe PEHD 50 mm - 13,0 mb / 3 szt. - Odgałęzienie wodociągowe PEHD 40 mm - 39,0 mb / 3 szt. - Odgałęzienie wodociągowe PEHD 32 mm - 12,3 mb / 3 szt. - Zasuwy typu E z obudową o śr. 100 mm - 1 kpl. - Zasuwy typu E z obudową o śr. 80 mm - 2 kpl. - Hydrant pożarowy nadziemny o śr. 80 mm - 2 kpl. CPV: 45232410-9, 45232150-8,45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00233337, WI.042.1.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl (pod adresem wskazanym w pkt. 1 SWZ). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w pkt. 11, 14 i 15 SWZ. Warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone są w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej (zakładka ,,Regulamin") pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin . Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zostały szczegółowo określone w pkt 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymagane informacje zostały szczegółowo określone w pkt 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 10:00 Miejsce składania ofert: Strona internetowa prowadzonego postępowania tj. https://platformazakupowa.pl (pod adresem wskazanym w pkt. 1 SWZ), wykorzystując sekcję ,,Formularz" Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-18 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WI.042.1.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zamówienie pn. ,,Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Pleszew" obejmuje remont kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ul. B. Krzywoustego wraz z odtworzeniem nawierzchni, w tym wykonanie: a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna na odcinku od SB0 do SB9: - Kolektor PVC 315 - 310,5 mb - Odgałęzienie PVC 250 - 5,5 mb / 1 szt. - Odgałęzienie PVC 200 - 47,2 mb / 7 szt. - Odgałęzienie PVC 160 - 30,0 mb / 5 szt. b) sieć wodociągowa wraz z armaturą zasuwową i hydrantową na odcinku: - PEHD 110 mm - 262,0 mb, - Odgałęzienie wodociągowe PEHD 90 mm - 21,9 mb / 2 szt. - Odgałęzienie wodociągowe PEHD 63 mm - 21,7 mb / 2 szt. - Odgałęzienie wodociągowe PEHD 50 mm - 13,0 mb / 3 szt. - Odgałęzienie wodociągowe PEHD 40 mm - 39,0 mb / 3 szt. - Odgałęzienie wodociągowe PEHD 32 mm - 12,3 mb / 3 szt. - Zasuwy typu E z obudową o śr. 100 mm - 1 kpl. - Zasuwy typu E z obudową o śr. 80 mm - 2 kpl. - Hydrant pożarowy nadziemny o śr. 80 mm - 2 kpl. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-18 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. Przyjmuje się, że 1%=1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w pkt 17 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych. b) Zdolności technicznej lub zawodowej. Doświadczenie Wykonawcy: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej: - 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem nawierzchni asfaltowych o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto (każda) oraz - 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej z odtworzeniem nawierzchni z kostki brukowej o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto. Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy dysponujący : - osobą, która jest uprawniona do kierowania budową w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych oraz - osobą, która jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem ; b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ). 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji; c) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji (jeżeli dotyczy); d) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SWZ) - w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać ,,NIE DOTYCZY"; e) kosztorys ofertowy wydrukowanym w formie uproszczonej; f) oryginał wadium w postaci elektronicznej (jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia); g) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); h) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Więcej informacji dot. wadium znajduje się w pkt. 10 SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Więcej informacji znajduje się w pkt 7 i 9 SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiana postanowień umownych może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy - § 12 Załącznika nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty nie podlegające odrzuceniu oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta wynosi 100 pkt. Przyjmuje się, że 1%=1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w pkt 17 SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2024