Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Termomodernizacja budynku internatowo-dydaktycznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Termomodernizacja budynku internatowo-dydaktycznego

Data zamieszczenia: 2024-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kościół Adwentystów Dnia Siódmego w RP
ul. Foksal 8
00-366 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. +48 506 971 915
administracja@adwent.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. +48 506 971 915
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Termomodernizacja budynku internatowo-dydaktycznego Seminarium Duchownego Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Podkowie Leśnej"
3.1. W szczególności przedmiotem Zamówienia jest:
3.1.1. Wyznaczenie kierownika robót,
3.1.2. Wykonanie robót budowlanych, zgodnie z Projektem,
3.1.3. Przygotowanie zaplecza budowy, zabezpieczanie terenu robót w sposób eliminujący utrudnienia z korzystania z pozostałej części terenu, w tym stosowanie osłon na rusztowaniach,
3.1.4. DOSTAWA i zabezpieczenie materiałów na placu budowy
3.1.5. Przedstawienie wszelkich niezbędnych dodatkowych projektów, o których będzie mowa w dalszej części ogłoszenia
3.1.6. Wykonanie pozostałych robót niezbędnych do zakończenia procesu budowlanego w tym: likwidację zaplecza i uprzątnięcie terenu zajmowanego w trakcie robót,
3.1.7. Opracowanie dokumentacji powykonawczej
3.1.8. Wykonanie wszelkich innych prac niezbędnych dla uzyskania celu, jakim jest prawidłowe funkcjonowanie Przedmiotu Zamówienia łącznie z zamontowanymi materiałami,
3.1.9. Szczegółowe zasady współpracy Zamawiającego z przyszłym Wykonawcą określi umowa, której Załącznikami będzie niniejsze ogłoszenie wraz z załącznikami.
4. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie powinno być zrealizowane w pełnym zakresie w możliwie szybkim terminie z uwzględnieniem szczególnych wskazań Zamawiającego, tj. uszanowania statusu, jaki posiada w społeczności Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego siódmy dzień tygodnia, czyli sobota. Wykonawca zobowiązuje się w tym dniu wstrzymywać od jakichkolwiek prac. Dzień ten rozpoczyna się wg biblijnej zasady w piątek po zachodzie słońca i ma swój koniec w sobotę równolegle z zachodem słońca.

Otwarcie ofert: VI. OTWARCIE OFERT, ICH OCENA, PRZYSTĄPIENIE DO PODPISANIA UMOWY

1. Otwarcie ofert
1.1. Zamawiający dokona otwarcia ofert bez udziału Oferentów w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
V. SKŁADANIE OFERT

1. Oznaczenie ofert
1.1. Ofertę należy zaadresować do Zamawiającego na adres: Kościół Adwentystów Dnia Siódmego w RP, Ul. Foksal 8, 00-366 Warszawa i zewnętrznie opatrzyć ostrzeżeniem, aby nie otwierać jej przed określoną w pkt 3) niniejszego ustępu datą otwarcia ofert.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 02.04.2024.r do godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
1.2. Miejsce realizacji inwestycji znajduje się w Żółwinie 05-807, Ul. Jana Pawła II 39
Pożądany termin wykonania wszelkich prac to 30.10.2024, oraz termin przygotowania wykończonych powierzchni dachu do montażu instalacji fotowoltaicznej do 30.07.2024.

Wymagania:
w oparciu o Ustawę z dnia 30 czerwca 1995 r. o stosunku Państwa do Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 1995 Nr 97 poz. 481)
1.4. Informacje dotyczące zamówienia umieszczane są na stronie internetowej Zamawiającego www.adwent.pl - w części ,,aktualności".
2. Informacje o postępowaniu.
2.1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, co oznacza, że wszystkie dokumenty formalnoprawne oraz parametry materiałów i wytycznych w trakcie prowadzenia konkursu muszą być sporządzone w języku polskim, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego ogłoszenia.
2.2. Postępowanie, którego dotyczy niniejsze Ogłoszenie prowadzone jest w formie konkursu ofert, na podstawie art. 701 - 705 Kodeksu cywilnego (ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r., Dz.U. z 2014r. poz. 121 z późn. zm.), a także na zasadach określonych w niniejszym Ogłoszeniu oraz zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami prawno-organizacyjnymi Zamawiającego.
2.3. Postępowanie niniejsze nie jest postępowaniem przetargowym w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z 2015r. poz. 2164).
2.4. Udział konkursie nie wymaga wniesienia wadium.
2.5. Konkurs prowadzony jest na zasadzie poufności, co oznacza, że żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony ujawnić istotnych informacji handlowych związanych z przebiegiem konkursu, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszym Ogłoszeniu.
2.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo ustalania kryterium wyboru oferty/ofert w II etapie konkursu, po weryfikacji ofert złożonych w I etapie konkursu.
3. Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku internatowo-dydaktycznego Seminarium Duchownego Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Podkowie Leśnej na podstawie Projektu wykonawczego stanowiących Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
II. WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE.
1. Przystępujący do konkursu muszą spełniać następujące warunki:
1.1. W konkursie ofert mogą brać udział podmioty nie figurujące w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, nie będące w upadłości i wobec których nie jest prowadzone postępowanie upadłościowe. Warunek uznaje się za spełniony, jeśli do oferty zostanie dołączone oświadczenie o spełnieniu powyższych warunków, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta zgodnie z dokumentami rejestrowymi Oferenta.
1.2. O udział w niniejszym postępowaniu mogą się ubiegać podmioty, które dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, koniecznym do wykonywania Zamówienia. Warunek uznaje się za spełniony, jeśli Oferenci złożą oświadczenie o posiadaniu takiego potencjału i opiszą ten potencjał w sposób wiarygodny, a także złożą tzw. referencje (pisemne potwierdzenia kontrahentów) o wykonaniu, co najmniej dwóch zadań z zakresu tożsamego, bądź znacznie zbliżonego do niniejszego zamówienia, o wartości co najmniej 1 000.000 zł. (słownie: jeden milion złotych) każde, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, przed datą zamieszczenia niniejszego Ogłoszenia.
1.3. O udział w niniejszym postępowaniu mogą się ubiegać podmioty, które dysponują personelem posiadającym kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. Warunek uznaje się za spełniony, jeśli Oferenci złożą oświadczenie o dysponowaniu odpowiednią kadrą własną lub kadrą renomowanego podmiotu (z podanymi danymi teleadresowymi) w danym zakresie.
1.4. O udział w niniejszym postępowaniu mogą się ubiegać podmioty, które są w sytuacji ekonomicznej i finansowej odpowiedniej do złożoności zadania, będącego przedmiotem konkursu.
1.5. O udział w niniejszym postępowaniu mogą się ubiegać podmioty, które nie zalegają z opłatami publicznoprawnymi, w szczególności z podatkami i opłatami na ZUS. Warunek uznaje się za spełniony, jeśli złożą stosowne oświadczenie w tym zakresie, a przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego złożą potwierdzenia z odpowiednich urzędów i instytucji.
1.6. O udział w niniejszym postępowaniu mogą się ubiegać podmioty, które posiadają polisę ubezpieczeniową z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 500.000 zł. (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) lub przedstawią promesę na zawarcie umowy w zakresie takiego ubezpieczenia do dnia podpisania umowy.
2. Wymagania odnośnie dokumentacji.
2.1. Wszelka tworzona na potrzeby postępowania dokumentacja rysunkowa i opisowa dotycząca bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa pożarowego musi być wykonana w języku polskim w oparciu o polskie przepisy prawa.
2.2. Wszelka tworzona na potrzeby postępowania dokumentacja powinna być wykonana w jednym egzemplarzu papierowym i w jednym egzemplarzu na nośniku elektronicznym.
2.3. Wszelka tworzona w trakcie realizacji przedmiotu umowy dokumentacja projektowa powinna być wykonana w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz po dwa egzemplarze na nośniku elektronicznym w wersjach dwg/pdf i doc/pdf.
2.4. Dokumentacja ofertowa dotycząca urządzeń powinna być sporządzona w języku polskim.
2.5. Wszelkie zmiany w zakresie przedmiotu umowy w stosunku do deklarowanych w ofercie wymagają pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Oferenta.
2.6. Wszelka dokumentacja wytworzona na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 1 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 666 z późn. zm.), jest przedmiotem prawa autorskiego.
2.7. Z chwilą zapłaty wynagrodzenia umownego Zamawiający nabywa autorskie prawa majątkowe do dokumentacji wytworzonej po podpisaniu umowy, w związku z realizacją Zamówienia w celu jej wykorzystania na następujących polach eksploatacji:
2.7.1. Utrwalanie i zwielokrotnianie dokumentacji projektowej - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy projektu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
2.7.2. Obrót oryginałem albo egzemplarzami, na których utrwalono dokumentację projektową - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy projektu,
2.7.3. Dokonywanie w dokumentacji projektowej zmian wynikających z potrzeby zmiany rozwiązań projektowych, zastosowania materiałów, ograniczenia wydatków, zmiany obowiązujących przepisów itd.,
2.7.4. Zwielokrotnianie dokumentacji projektowej poprzez odbitki ksero,
2.7.5. Udostępnienie dokumentacji projektowej osobom trzecim w celu wykonania przez nie nadzoru nad wykonywaniem prac realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
2.8. Oferent odpowiada za nieudostępnienie wykonanej dokumentacji osobom trzecim, poza przypadkami mającymi uzasadnienie w obowiązujących przepisach prawa.
2.9. Oferent upoważni Zamawiającego do wykorzystywania rozwiązań technicznych, technologicznych i innych zawartych w dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji zamówienia.
2.10. Oferent zobowiązuje się, że twórcy dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji przedmiotu postępowania, nie będą wykonywać osobistych praw autorskich przysługujących im, jako twórcom na podstawie przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
1. Wymagania dotyczące gwarancji.
Oferent/Dostawca udzieli gwarancji i rękojmi na wszystkie prace, materiały i urządzenia na okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

III. ZAWARTOŚĆ OFERTY.

1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i zawierać w szczególności:
1.1. Dane identyfikacyjne Oferenta tj.: nazwa, dane teleadresowe, kopie dokumentów rejestracyjnych w języku oryginału wraz z tłumaczeniem przysięgłym na język polski, adres mailowy, osoby do kontaktu wraz z danymi kontaktowymi,
1.2. Wartość łączną oferty
1.3. Oświadczenie, iż termin związania ofertą wynosi 60 dni kalendarzowych,
1.4. Wstępny harmonogram realizacji
1.5. Oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa
1.6. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentami postępowania
2. Wszystkie kolejne wytworzone strony oferty należy ponumerować, a każda jej strona musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do jej podpisywania.
3. Oferta musi być spięta w sposób trwały uniemożliwiający jej dekompletację.
4. Oferent przygotuje i złoży tylko jeden komplet dokumentów i opracowań.
5. Wszystkie strony oferty, na których zostały dokonane poprawki powinny być parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę.
6. Każdy dokument załączony do oferty musi być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do podpisania oferty.
7. Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty i opracowania wymagane niniejszym Ogłoszeniem, oraz kopię polisy potwierdzającej, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
8. Do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, chyba, że umocowanie do podpisania oferty wynika z dokumentów rejestrowych;
9. Do oferty powinno zostać załączone oświadczenie osób uprawnionych do reprezentowania Oferenta o nie prowadzeniu przeciwko niemu postępowania upadłościowego, likwidacyjnego lub egzekucyjnego.
10. Do oferty musi zostać załączone oświadczenie Oferenta, że wyraża on zgodę na wykorzystanie przez Zamawiającego informacji zawartych w jego ofercie.
11. Ponadto do oferty powinny zostać załączone dokumenty, o których mowa w Rozdziale II, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
12. Wymagania w przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.1. Przedstawienie pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z wymogami prawa, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Konsorcjum - grupy Oferentów, tj. do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia,
12.2. Oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w ptk. 1, 8, 9, 10 - dotyczące każdego partnera Konsorcjum, a także spełniać wszystkie pozostałe warunki przewidziane w niniejszym Ogłoszeniu,
12.3. Oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów;
12.4. Wszyscy partnerzy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie zadania,
12.5. Jeden z partnerów Konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników Konsorcjum w postępowaniu, albo reprezentowania wszystkich uczestników Konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. CENA OFERTOWA

1. Cena ofertowa musi zawierać pełną wartość przedmiotu zamówienia wykonania prac. Oferent ponosi całkowitą odpowiedzialność za dokonanie wyceny przedmiotu zamówienia.
2. Oferent zobowiązany jest przedstawić w Formularzu Oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, cenę w formie ryczałtu stanowiącego wynagrodzenie umowne netto oraz brutto. W cenie ryczałtowej oferty należy uwzględnić koszty związane z wszelkimi nakładami pozwalającymi osiągnąć cel oznaczony w umowie na wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności:
2.1. Koszt ubezpieczenia,
2.2. Koszty wydruków dokumentacji,
2.3. Koszty transportu osób i towarów,
2.4. Koszty wynajmu sprzętu specjalistycznego i usług,
2.5. Koszty wszelkich innych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Cena całkowita i ceny poszczególnych elementów ceny ofertowej zostaną podane przez Oferenta w całości w walucie polskiej, tzn. w złotym polskim.
4. Zamawiający zakłada, iż płatności z tytułu umowy zawartej z Oferentem, który wygrał konkurs, będą regulowane w oparciu o uzgodniony harmonogram rzeczowo-finansowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie, że w trakcie oceny ofert oraz spotkań negocjacyjnych może wymagać od Oferentów, aby przedstawili (wyjaśnili) kalkulację kwot zawartych w cenach poszczególnych składników cenowych oferty.
1.2. Oferta powinna zostać umieszczona w zamkniętej kopercie i opakowana w taki sposób, aby nie można było zapoznać się z jej treścią do czasu otwarcia ofert oraz posiadać swój identyfikator, w postaci pieczęci firmy Oferenta.
1.3. Na kopercie należy umieścić napis następującej treści:

Kościół Adwentystów Dnia Siódmego w RP
ul. Foksal 8, 00-366 Warszawa

Oferta na Termomodernizację budynku internatowo-dydaktycznego Seminarium Duchownego Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Podkowie Leśnej

Nie otwierać przed dniem 02.04.2024 przed godz. 14:00
3. Oferty można przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie, III piętro. W przypadku wysłania oferty za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, o zachowaniu terminu, określonego w ust. 2 powyżej decyduje data otrzymania przesyłki przez Zamawiającego.
4. Oferty złożone po terminie
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert, określonym w pkt. 2 powyżej, zostaną zwrócone Oferentom bez otwierania.
5. Zmiana lub wycofanie ofert
5.1. Oferenci mogą zmienić lub wycofać swoje oferty za pomocą pisemnego zawiadomienia przekazanego przed terminem składania ofert określonym w pkt. 2 powyżej.
5.2. Zawiadomienie o zmianie lub wycofaniu oferty powinno być dostarczone zgodnie z postanowieniami punktów 1 i 3, a koperta powinna być dodatkowo oznaczona odpowiednio określeniami ,,ZMIANA OFERTY" lub ,,WYCOFANIE OFERTY".
5.3. Żadna oferta nie może być zmieniona po terminie składania ofert.
6. Poprawki dokonywane w treści niniejszego Ogłoszenia.
6.1. Przed ostatecznym terminem składania ofert Zamawiający może modyfikować treść Ogłoszenia i załączniki do Ogłoszenia.
6.2. W celu zapewnienia Oferentom odpowiedniego czasu na wzięcie pod uwagę modyfikacji Ogłoszenia lub Formularza Technicznego podczas przygotowywania ich ofert, Zamawiający może przedłużyć w miarę potrzeby termin składania ofert.
1.2. Oferty, które zostaną złożone po terminie będą odesłane na adres Oferenta bez otwierania.
2. Ocena ofert
2.1. Komisja Konkursowa reprezentująca Zamawiającego dokona oceny złożonych ofert pod kątem ich kompletności, a po szczegółowej analizie dokona wyboru trzech najkorzystniejszych ofert i zaprosi do II etapu konkursu w oparciu o:
2.1.1. Spełnienie w najbardziej korzystnych dla Zamawiającego wymagań określonych w Załączniku nr 1 do Ogłoszenia Termomodernizacja budynku internatowo-dydaktycznego Seminarium Duchownego Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego w Podkowie Leśnej.
2.1.2. Najkrótszego terminu realizacji,
2.1.3. Najkorzystniejsze warunki finansowania zadania.
2.2. O zakończeniu I etapu konkursu, dokonanym wyborze i ewentualnym zaproszeniu do II etapu konkursu, Oferenci zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną.
2.3. Wybrany w wyniku przedmiotowego postępowania Oferent zobowiązany jest na 5 dni przed przewidywanym terminem podpisania umowy do dostarczenia na adres Zamawiającego m.in. wymienionych niżej dokumentów i oświadczeń:
2.3.1. Aktualne na dzień złożenia, oświadczenie osób uprawnionych do reprezentowania Oferenta o nieprowadzeniu przeciwko Oferentowi postępowania upadłościowego, likwidacyjnego lub egzekucyjnego,
2.3.2. Aktualne na dzień złożenia, oświadczenie o niezaleganiu w opłatach publicznoprawnych i innych opłatach wynikających z prowadzenia działalności gospodarczej i zatrudniania personelu,
2.3.3. W przypadku Oferentów występujących wspólnie, przedstawienie aktualnej umowy Konsorcjum oraz pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z wymogami prawa, podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Konsorcjum - grupy Oferentów, tj. do reprezentowania ich przy podpisaniu umowy.
2.4. Zamawiający zastrzega, że wejście w życie umowy zawartej z Oferentem, który wygrał konkurs, uzależnione będzie od uzyskania przez Zamawiającego zgód na zawarcie umowy, wyrażonych przez uprawnione organy Zamawiającego
VII. INNE WARUNKI
1. Złożenie oferty będzie traktowane równoznacznie z oświadczeniem Wykonawcy, że jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej, w tym w zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu konkursu oraz, że posiada wymagane zezwolenia, kwalifikacje i środki do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia. W przeciwnym wypadku Zamawiający ma prawo ofertę odrzucić lub, w przypadku zawarcia umowy, w każdej chwili odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, a Oferent poniesie wszelkie konsekwencje tych działań.
2. Oferentowi nie przysługują żadne roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Zamawiającego z tytułu złożenia, przyjęcia lub odrzucenia oferty lub odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1.
3. Z uwagi na ryczałtowy charakter robót, przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie rozstrzygnięcia konkursu, unieważnienia konkursu oraz modyfikacji niniejszego Ogłoszenia bez podania przyczyn, w każdym czasie przed rozstrzygnięciem konkursu.
Odpowiedzi na pytania Oferentów - mające charakter wyjaśnień ewentualnych nieścisłości dokumentacji konkursowej będą umieszczane sukcesywnie na stronie internetowej lub przekazywane bezpośrednio zainteresowanym konkursem.
2. Celem uzyskania takich wyjaśnień ewentualny Oferent winien zgłosić chęć zgłoszenia oferty nie później, niż na siedem (7) dni roboczych przed ostateczną datą złożenia oferty.

Kontakt:
1.5. Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego jest Dawid Pawluczuk dawid.pawluczuk@adwent.pl; tel. +48 506 971 915
VIII. KONTAKT I INFORMACJE
1. Ewentualne pytania i inną korespondencję dotyczące opracowania Oferty oraz zagadnień projektowych lub formalnych prosimy kierować najpóźniej do dnia 02.04.2024 r. roku drogą elektroniczną na adres: dawid.pawluczuk@adwent.pl tel. +48 506 971 915

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.