Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ

Data zamieszczenia: 2024-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
ul. Oleska 127
45-231 Opole
powiat: Opole
Telefon: +48774591800
przetargi@zdw.opole.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/895136
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: Telefon: +4877459180
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 405 W M. KORFANTÓW
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 405 w m. Korfantów zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.11.10.00-8 - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne; 45.11.20.00-5 - roboty w zakresie usuwania gleby; 45.23.10.00-5 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych; 45.23.20.00-2 - roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli; 45.23.30.00-9 - roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zadania: 1) wzmocnienie nawierzchni, wymiana warstw bitumicznych drogi wojewódzkiej nr 405 na długości około 0,83 km oraz poszerzenie drogi do szerokości 7,0 m, 2) budowa bitumicznej ścieżki pieszo-rowerowej: a) szerokości 3,0 m, b) długości 740 m, c) lokalizacja - od km 17+555,00 do km 18+318,20, d) rodzaj nawierzchni - asfaltowa, 3) przebudowa i budowa chodników: a) szerokości 2,0 m, b) długości 263 m, c) rodzaj nawierzchni - kostka betonowa, 4) perony przystankowe: a) 2 szt., b) szerokości 2,00 i 3,00 m, c) długości około 26 m, d) lokalizacja - w km 17+690 oraz w km 17+750, e) nowoprojektowane oświetlenie standardowe, 5) budowa poboczy gruntowych ulepszonych o szerokości 1,25 m, 6) przebudowa skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, 7) przebudowa obiektów inżynierskich do I klasy nośności (przepust rurowy w km 17+794), 8) przebudowa i budowa zjazdów publicznych i indywidualnych, 9) odwodnienie drogi poprzez kompleksową budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej - w miejscach tego wymagających, renowacja i odbudowa rowów przydrożnych, 10) dostosowanie projektowanych obiektów do korzystania przez osoby niepełnosprawne, 11) budowa elementów bezpieczeństwa ruchu: a) przejście dla pieszych w km około 18+222, szerokości 4,00 m, oświetlenie dedykowane, 12) wyspa spowalniająca, 13) branża elektroenergetyczna - przebudowa istniejącego oświetlenia, 14) branża telekomunikacyjna. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Budowę ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 405 w m. Korfantów
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 405 w m. Korfantów zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.11.10.00-8 - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne; 45.11.20.00-5 - roboty w zakresie usuwania gleby; 45.23.10.00-5 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych; 45.23.20.00-2 - roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli; 45.23.30.00-9 - roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zadania: 1) wzmocnienie nawierzchni, wymiana warstw bitumicznych drogi wojewódzkiej nr 405 na długości około 0,83 km oraz poszerzenie drogi do szerokości 7,0 m, 2) budowa bitumicznej ścieżki pieszo-rowerowej: a) szerokości 3,0 m, b) długości 740 m, c) lokalizacja - od km 17+555,00 do km 18+318,20, d) rodzaj nawierzchni - asfaltowa, 3) przebudowa i budowa chodników: a) szerokości 2,0 m, b) długości 263 m, c) rodzaj nawierzchni - kostka betonowa, 4) perony przystankowe: a) 2 szt., b) szerokości 2,00 i 3,00 m, c) długości około 26 m, d) lokalizacja - w km 17+690 oraz w km 17+750, e) nowoprojektowane oświetlenie standardowe, 5) budowa poboczy gruntowych ulepszonych o szerokości 1,25 m, 6) przebudowa skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, 7) przebudowa obiektów inżynierskich do I klasy nośności (przepust rurowy w km 17+794), 8) przebudowa i budowa zjazdów publicznych i indywidualnych, 9) odwodnienie drogi poprzez kompleksową budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej - w miejscach tego wymagających, renowacja i odbudowa rowów przydrożnych, 10) dostosowanie projektowanych obiektów do korzystania przez osoby niepełnosprawne, 11) budowa elementów bezpieczeństwa ruchu: a) przejście dla pieszych w km około 18+222, szerokości 4,00 m, oświetlenie dedykowane, 12) wyspa spowalniająca, 13) branża elektroenergetyczna - przebudowa istniejącego oświetlenia, 14) branża telekomunikacyjna. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
Wewnętrzny identyfikator: WP.3211.23.2024 (1)
Główna klasyfikacja (cpv): 45233000 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45111000 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne, 45112000 Roboty w zakresie usuwania gleby, 45231000 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45232000 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

CPV: 45233000, 45111000, , 45112000, 45231000, 45232000

Dokument nr: 135763-2024, WP.3211.23.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 12/04/2024 10:30:00 (UTC+2)
Miejsce: Otwarcie ofert odbędzie się za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/895136
Informacje o terminach odwołania: 1. Środki ochrony prawnej przewidziane w dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych przysługują wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców. 3. Odwołanie przysługuje na: 1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy, 2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. 5. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 6. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 7. Odwołanie wnosi się w terminie: a) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, b) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a. 8. Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej. 9. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w punktach 7 i 8 wnosi się w terminie: 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza progi unijne. 10. Odwołanie zawiera: 1) imię i nazwisko albo nazwę, miejsce zamieszkania albo siedzibę, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej odwołującego oraz imię i nazwisko przedstawiciela (przedstawicieli), 2) nazwę i siedzibę zamawiającego, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej zamawiającego, 3) numer Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) lub NIP odwołującego będącego osobą fizyczną, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania albo posiada go nie mając takiego obowiązku, 4) numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w przypadku jego braku - numer w innym właściwym rejestrze, ewidencji lub NIP odwołującego niebędącego osobą fizyczną, który nie ma obowiązku wpisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, jeżeli jest on obowiązany do jego posiadania, 5) określenie przedmiotu zamówienia, 6) wskazanie numeru ogłoszenia w przypadku zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, 7) wskazanie czynności lub zaniechania czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, lub wskazanie zaniechania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ustawy, 8) zwięzłe przedstawienie zarzutów, 9) żądanie co do sposobu rozstrzygnięcia odwołania, 10) wskazanie okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie odwołania oraz dowodów na poparcie przytoczonych okoliczności, 11) podpis odwołującego albo jego przedstawiciela lub przedstawicieli, 12) wykaz załączników. 11. Do odwołania dołącza się: 1) dowód uiszczenia wpisu od odwołania w wymaganej wysokości, 2) dowód przekazania odpowiednio odwołania albo jego kopii zamawiającemu, 3) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania odwołującego. 12. Zamawiający przesyła niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopię odwołania innym wykonawcom uczestniczącym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli odwołanie dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, zamieszcza ją również na stronie internetowej, na której jest zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu lub są udostępniane dokumenty zamówienia, wzywając wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego. 13. Wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. 14 Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. Do zgłoszenia przystąpienia dołącza się dowód przesłania kopii zgłoszenia przystąpienia zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie. 15. Wykonawcy, którzy przystąpili do postępowania odwoławczego, stają się uczestnikami postępowania odwoławczego, jeżeli mają interes w tym, aby odwołanie zostało rozstrzygnięte na korzyść jednej ze stron. 16. Izba rozpoznaje odwołanie w terminie 15 dni od dnia jego doręczenia Prezesowi Izby. 17. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 18. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 12/04/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Nyski (PL523)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa opolskiego w powiecie nyskim

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 10/07/2024
Data zakończenia trwania: 10/01/2025

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
Numer rejestracyjny: REGON 000126528
Adres pocztowy: ul. Oleska 127
Miejscowość: Opole
Kod pocztowy: 45-231
Podpodział krajowy (NUTS): Opolski (PL524)
Kraj: Polska
E-mail: przetargi@zdw.opole.pl
Telefon: +48774591800
Faks: +48774581352
Adres strony internetowej: https://www.bip.zdw.opole.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole
Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole
Role tej organizacji:
Nabywca

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.