Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowego muru

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowego muru

Data zamieszczenia: 2024-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Grzegorz Machoy
ul. Wiejska 2
64-234 Przemęt
powiat: wolsztyński
661 171 598
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Przemęt
Wadium: ---
Nr telefonu: 661 171 598
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dane dotyczące zamówienia
Nazwa zadaniaWykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowego muru
w miejscowości Błotnica
Na wykonanie zadania pozyskano dofinansowanie z Rządowego Programu
Odbudowy Zabytków
Rodzaj zamówienia (typ usługi)Prace konserwatorskie przy murowanym ogrodzeniu w miejscowości
Błotnica. wpis do rejestru zabytków nr 1102/A z dnia 21.04.1988 r.
Opis przedmiotu zamówieniaInwestycja dotyczy muru ogrodzenia przy ulicy Wiejskiej w miejscowości
Błotnica (strona zewnętrzna i wewnętrzna). Z uwagi na zabytkowy
charakter obiektu prace powinny mieć charakter konserwatorski.
W zakresie prac przewidziano: dotyczy strony zewnętrznej i wewnętrznej -
usunięcie wtórnie wykonanych napraw, w tym wtórnych spoin i tynków,
wykonanie lokalnego odsolenia miejsc, w których zaobserwowano wykwity
solne, oczyszczenie powierzchni cegieł, lokalne wzmocnienie osłabionych
cegieł przez wprowadzenie w strukturę impregnatu krzemoorganicznego,
uzupełnienie braków cegieł wątku, przez zamontowanie nowych cegieł
o parametrach optycznych i fizycznych zgodnych z oryginałem, wykonanie
rekonstrukcji spoinowania, wykonanie dezynfekcji, w części zewnętrznej
ogrodzenia przewiduje się wykonanie hydrofobizacji poziomych występów
obiektu oraz lokalne scalenie kolorystyczne w zakresie koniecznym.
Dodatkowo w części wewnętrznej przewiduje się wykonanie tynków na
panelach przęseł ogrodzenia. W partii przyziemia, po obu stronach
ogrodzenia przewiduje się: odsłonięcie i oczyszczenie kamiennych
fundamentów, w tym usunięcie wtórnych napraw cementowych,
uzupełnienie braków kamiennego cokołu przy użyciu kamieni otoczaków,
dezynfekcję partii podziemnej, montaż szlamu mineralnego,
hydrofobowego na spoinach cokołu, dodatkowo montaż foli kubełkowej.
Od strony wewnętrznej wykop przy fundamencie należy oddzielić obrzeżem
i zasypać żwirem płukanym. Od strony zewnętrznej należy zamontować
ponownie kostkę chodnika, zachowując spadek poziomu na zewnątrz
w kierunku jezdni.
Pozwolenia na realizację zadaniaPozwolenie WWKZ w Poznaniu, Delegatura w Lesznie Nr 713/A/2023 z
dnia 5 grudnia 2023 r. wraz z programem prac - stanowi załącznik nr 1 do

CPV: 454 53 000 - 7, 454 531 00 - 8

Składanie ofert:
Termin i sposób składania ofertOferty należy złożyć listownie za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub
osobiście na adres: Grzegorz Machoy, Błotnica, Ul. Wiejska 2, 64-234
Przemęt do dnia 29.03.2024 r. do godz.10.00. Decyduje data wpływu do
Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówieniaZadanie powinno zostać zrealizowane do 31.10.2024 r.

Wymagania:
Płatności za realizację zamówieniaPłatność za realizację zadania realizowana będzie w następujący sposób:
kwotę w wysokości 2 % wartości zadania Wykonawca otrzyma w formie
zaliczki po podpisaniu umowy, pozostałą kwotę w wysokości 98 % wartościzadania Wykonawca otrzyma po zakończeniu zadania. Termin płatności
zaliczki (2%) do 30 dni od daty wystawienia faktury. Termin płatności
pozostałej kwoty do 30 dni od daty otrzymania dotacji z Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków . Podstawą wystawienia faktury końcowej
będzie pozytywny odbiór całego zadania (protokół odbioru) dokonany przez
komisję z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy oraz przedstawiciela
WUOZ w Lesznie.
Wszystkie płatności za realizację zadania realizowane będą przelewem na
konto wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej przez niego
faktury.
Koperta powinna być opatrzona w nazwę i adres Oferenta z dopiskiem
,,Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowego muru
w miejscowości Błotnica". Wszystkie oferty, które wpłyną po terminie będą
odrzucone.
Informacja o wyborze WykonawcyOtwarcie ofert nie jest jawne. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie
dokonany w jak najkrótszym czasie od zakończenia naboru ofert.
Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie opublikowana w taki sam
sposób jak opublikowano informację o naborze ofert.
Wytyczne do przygotowania ofertyZ uwagi na stan zachowania oraz specyfikę zabytku Zamawiający zaleca
dokonania wizji lokalnej in situ.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko
jedną cenę całkowitą netto oraz brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku.
Ofertę należy składać wyłącznie na formularzu oferty stanowiącym
załącznik 3 niniejszego zapytania ofertowego. Wycena oferty powinna być
przygotowana w oparciu o przedstawiony w załączniku 2 przedmiar prac
oraz przedstawionym w załączniku nr 1 pozwoleniem WWKZ wraz
z programem prac. Po zakończeniu postępowania ofertowego, wybrany
Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kosztorysu
ofertowego, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w formularzu
oferty.
Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej
rozwiązania wariantowe lub alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę.
Wykaz dokumentów składanych przez
WykonawcęOferta cenowa - formularz oferty (załącznik 3)
Wykaz prac (załącznik 4)
Dokumenty, o których mowa w pkt. III niniejszego zapytania ofertowego
(kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem)
Informacje dodatkowe
W przypadku niedotrzymania terminów realizacji lub braku odbioru prac,
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co będzie skutkować utratą
przyznanych dotacji, Zamawiający zastrzega sobie do pomniejszenia
wynagrodzenia dla Wykonawcy co najmniej o wysokość utraconej dotacji.
Ewentualne spory w relacjach z Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne
w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub
innemu polubownemu rozwiązaniu sporu realizowane będą przed Sądem
Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej,
wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne
rozwiązanie sporu.Zastrzeżenia ZamawiającegoWyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego
skalkulowania ceny.
Wykonawca ponosi koszty związane z logistyką, noclegami pracowników,
zapleczem socjalnym dla pracowników, utylizacją gruzu, zajęciem chodnika
oraz zabezpieczeniem terenu budowy, w tym również koszt ochrony
fizycznej terenu budowy.
Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne straty
Zamawiającego wynikające z niedostatecznej ochrony terenu budowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na
każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania
umowy z wyłonionym Wykonawcą.
Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie
przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze
oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego
wyboru.
III.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Lp.Warunek udziału w postępowaniu1Podmiot posiada doświadczenie w realizacji robót
konserwatorskich w architektonicznych obiektach
zabytkowych - w przeciągu 5 lat przed terminem składania
ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie - wykonał w sposób należyty przynajmniej 3
roboty obejmujące swym zakresem wykonanie robót
konserwatorskich obiektów podobnych do przedmiotu
zamówienia. Łączna wartość ww. prac musi wynosić min.
170 000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia warunek udziału określony powyżej
musi być spełniony przez co najmniej jednego z tych
Wykonawców.2Podmiot prowadzi działalność gospodarcząW oparciu o aktualny odpis z KRS, odpis lub informacje
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kopia
potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby
upoważnione do reprezentacji podmiotu)
3Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym
do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności
osobą będącą dyplomowanym konserwatorem sztuki (o
specjalizacji zgodnej z przedmiotem zapytania
ofertowego), przewidzianą do kierowania lub
samodzielnego wykonywania prac konserwatorskich i
restauratorskich przy zabytkach architektury, spełniającą
wymagania określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca
2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst
jednolity z późn. zm.)W oparciu o załączoną do oferty kserokopię
uprawnień
potwierdzoną
za
zgodność
z oryginałem oraz oświadczenie konserwatora
zabytków, który będzie prowadził prace, deklarujące
przyjęcie
obowiązków
kierownika
prac
konserwatorskich.
4Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym
do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności :W oparciu o załączoną do oferty kserokopię uprawnień
potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz
Opis w jaki sposób Zamawiający będzie dokonywał
oceny spełnienia warunku
W oparciu o kopie protokołów odbioru prac lub
referencje.
Ww. dokumenty powinny być wystawione przez
właściciela obiektu zabytkowego / zamawiającego, na
rzecz którego wykonywana była usługa i zawierać
informację na temat przedmiotu zamówienia, zakresu
wykonanych prac (opis szczegółowy), ich terminów
oraz wartości.
Ponadto należy złożyć wypełniony wykaz prac -
załącznik 3- osobą przewidzianą do sprawowania funkcji kierownika
budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej, spełniającą wymogi określone w art. 37 c
Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami.
IV.
oświadczenie osoby, która będzie sprawować funkcje
na budowie, deklarujące przyjęcie obowiązków
kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem
o posiadanym ubezpieczeniu OC w ramach PINB.
Kryteria oceny ofert
Kryterium : cena (70% wagi)
Liczba punktów, którą można zdobyć
za kryterium cena
70
Kryterium : okres gwarancji (30% wagi)
Liczba punktów, którą można zdobyć
za kryterium okres gwarancji
30
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium cena
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium okres gwarancji
Wybór oferty
C (cena) + G (okres gwarancji) = S (suma punktów)
Oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (S) zostaje uznana za najkorzystniejszą.
W przypadku gdy dwie lub więcej ofert otrzyma tą samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera ofertę z niższą ceną.
Oferty przedstawiające rażąco niską cenę mogą zostać odrzucone z uwagi na specyfikę zadania i dobro zabytku.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej
niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości
zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu
ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie
wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia
w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej
ceny lub kosztu w tej ofercie oraz w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13. RODO1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grzegorz Machoy,
Błotnica, ul. Wiejska 2, 64-234 Przemęt
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
C RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą konkurencyjności
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na
przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia
umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny
stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień
wynikający z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu
Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020 oraz 2021-
2027,
- dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego
zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości
projektu (jeżeli dotyczy),
- przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców,
których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się
wykonawcy,
- przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko,
adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe
podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą
do Zamawiającego w
celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
- dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych
i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na
podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w
interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w
szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec
Zamawiającego.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C Rodo.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu
obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku
z prowadzonym
postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy
biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
Osoba do kontaktu:
Grzegorz Machoy
661 171 598

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.