Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
926z dziś
7055z ostatnich 7 dni
23408z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja zewnętrznej stolarki drzwiowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja zewnętrznej stolarki drzwiowej

Data zamieszczenia: 2024-03-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: PARAFIA PRZY BAZYLICE ŚW. JAKUBA ST. APOSTOŁA I ŚW. AGNIESZKI W NYSIE
Plac Katedralny 7
48-300 Nysa
powiat: nyski
Tel. +48 534 233 776, tel. 77 433 2505 wew. 21
kancelaria@bazylika-nysa.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Nysa
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. +48 534 233 776
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty w ramach postępowania zakupowego na wybór Wykonawcy Inwestycji pn.:
,,Renowacja zewnętrznej stolarki drzwiowej w Bazylice Mniejszej w Nysie"
3. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia
,,Renowacja zewnętrznej stolarki drzwiowej w Bazylice Mniejszej w Nysie"
Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
1) Zakres i opis inwestycji
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo- konserwatorskich drewnianej stolarki drzwiowej - na podstawie załączonego przedmiaru robót oraz przygotowanie programu prac konserwatorskich.
2) Szczegółowy zakres inwestycji został określony w przedmiarze robót.
3) Uwagi: Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji w terenie po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym w godz. od 9:00 do 15:00 pod numerem telefonu wskazanym w punkcie 1.
4) Każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty - kosztorys ofertowy. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić zgodnie z przedmiarem robót, zachowując kolejność pozycji przedmiaru. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone jako wypełnienie przedmiaru, z tym, że dopuszcza się zastosowanie innej katalogowej podstawy wyceny niż podana w przedmiarze - zakres i technologia wycenionych robót musi odpowiadać zakresowi i technologii robót określonych w danej pozycji przedmiaru.
5) Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
6) Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach.
7) Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie ustanowienie inspektora nadzoru oraz wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.

CPV: 45453000-7, 45262000-1

Składanie ofert:
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.04.2024 do godz. 18:00
na adres:
PARAFIA PRZY BAZYLICE ŚW. JAKUBA ST. APOSTOŁA I ŚW. AGNIESZKI W NYSIE
Plac Katedralny 7 48-300 Nysa
Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
,,Renowacja zewnętrznej stolarki drzwiowej w Bazylice Mniejszej w Nysie" Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia zapytania.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia
Do dnia - 15 listopada 2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia
Zamawiający realizuje inwestycję pn.:
,,Renowacja zewnętrznej stolarki drzwiowej w Bazylice Mniejszej w Nysie" Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania zakupowego o którym mowa w Regulaminie Naboru Wniosków o dofinansowanie - RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYTKÓW. Edycja 2
https://www.bgk.pl/files/public/Pliki/Fundusze i programy/Polski Lad/RPOZ 2/Regulamin RPOZ Edycja 2.pdf
Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść niniejszego zaproszenia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zaproszenia.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia. Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
- spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej, zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością roboty budowlane w obiektach wpisanych do rejestru zabytków na łączną kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł 00/i00) polegające na remoncie zabytkowej stolarki drewnianej,
- spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej, zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, posiadającymi przygotowanie zawodowe do wykonywania pracy na stanowisku: stolarz - minimum 3 osoby,
- spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej, zobowiązany jest wykazać, że do realizacji zamówienia wskaże osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia: Kierownika Prac Konserwatorskich, który musi posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 roku poz. 840 ze zm.);
Kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w obiektach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 roku poz. 840 ze zm.);
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zaproszeniu,
3) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodne z przedmiarem robót załączonym do niniejszego zaproszenia.
7. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Opis sposobu przygotowywania oferty
1. Wymagania podstawowe:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
2) Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych .
3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub Pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5) We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby.
6) Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
2. Zawartość oferty: Kompletna oferta musi zawierać:
1) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia,
2) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszego zaproszenia.
3) kosztorys ofertowy sporządzony zgodne z przedmiarem robót załączonym do niniejszego zaproszenia.
Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.
10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1. Wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający dokona w oparciu o następujące kryteria: Cena - 70%
Gwarancja - 30%
2. W odniesieniu do kryterium gwarancji - okres gwarancji dla wykonanych robót Wykonawcy podają w miesiącach, przy czym musi mieścić się on w granicach od 36 miesięcy (okres minimalny) do 60 miesięcy (okres maksymalny).
3. Okres Gwarancji należy podać w formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 1. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji dla wykonanych robót na okres co najmniej 36 miesięcy.
4. W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji lub podania wartości niższej od minimalnej, oferta podlegać będzie odrzuceniu. W przypadku podania wartości wyższej od wartości maksymalnej, Zamawiający uzna, że gwarancja zaoferowana została na okres maksymalny - 60 miesięcy.
5. Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone wg wzoru: Lpc = (Cena najniższa z oferowanych/Cena badana) x 70 Lpc - liczba punktów za cenę
Lpg = (Badany okres gwarancji/Maksymalny okres gwarancji) x 30 Lpg - liczba punktów za okres gwarancji Suma punktów = Lpc + Lpg
6. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższych kryteriach (w przypadku kryterium gwarancji - oferująca maksymalny okres gwarancji lub dłuższy) otrzyma za te kryteria maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne w niższym stopniu zostanie przypisana proporcjonalnie mniejsza ilość punktów, ustalona na podstawie powyższych wzorów.
7. Oferta, która uzyskała najwyższą sumę punktów przyznanych w oparciu o powyższe kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą.
8. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów (sumę punktów).
9. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą sumę punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
10. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do złożenia oferty w ramach postępowania zakupowego, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
11. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami
1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytania, zamieszcza na stronie internetowej na której udostępnione zostało zaproszenie.
12. Informację o udzieleniu zamówienia
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w formie pisemnej.
Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę zgodnie z wzorem umowy załączonym do niniejszego zaproszenia.

Kontakt:
Do kontaktów z Wykonawcami:
Ks. Zbigniew Cieśla - proboszcz Tel. +48 534 233 776
2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Ks. Zbigniew Cieśla - proboszcz, email: parafia@bazylika-nysa.pl, tel. 77 433 2505 wew. 21/ +48 534 233 776

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.