łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja rurociągu |
Data zamieszczenia: | 2024-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań powiat: Poznań zpb@um.poznan.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/898677 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja rurociągu BIELNIKI przy Ul. Piastowskiej w Poznaniu Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja rurociągu melioracyjnego odwadniającego pompownię melioracyjną Bielniki, na odcinku 140 m, na działce 7/3; 9, ark. 16, obr. 61 Wilda (Poznań), polegająca na jego rozbiórce i budowie nowego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, na którą składa się w szczególności : - projekt budowlano-wykonawczy ,,Modernizacja rurociągu melioracyjnego rowu A odwadniającego pompownię Bielniki wraz z infrastrukturą towarzyszącą - etap I", wraz z załącznikami, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, autorstwa mgr inż. Krzysztofa Paszczaka i mgr inż. Adama Nahalewicza z listopada 2023. 3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. 4) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę minimum 24 miesiące gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1) powyżej. CPV: 45240000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00236142, ZPb-II.271.15.2024.MS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/poznan 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/898677 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.15.2024.MS 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja rurociągu melioracyjnego odwadniającego pompownię melioracyjną Bielniki, na odcinku 140 m, na działce 7/3; 9, ark. 16, obr. 61 Wilda (Poznań), polegająca na jego rozbiórce i budowie nowego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy, na którą składa się w szczególności : - projekt budowlano-wykonawczy ,,Modernizacja rurociągu melioracyjnego rowu A odwadniającego pompownię Bielniki wraz z infrastrukturą towarzyszącą - etap I", wraz z załącznikami, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, autorstwa mgr inż. Krzysztofa Paszczaka i mgr inż. Adama Nahalewicza z listopada 2023. 3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. 4) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę minimum 24 miesiące gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1) powyżej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Doświadczenie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa odrębne zamówienia (umowy), polegające na wykonaniu remontu/modernizacji/ przebudowy/ odbudowy liniowego obiektu podziemnej infrastruktury wodno-melioracyjnej lub/i kanalizacyjnej, o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto każde; b) dysponuje lub będzie dysponował osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne, równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa (m.in. w specjalności melioracji wodnych lub inżynierii wodnej), posiadającą minimum pięcioletnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy lub/i Kierownika Robót w tym przy kierowaniu minimum jedną robotą budowlaną polegającą na wykonaniu prac związanych z remontem, i/lub modernizacją, i/lub przebudową, i/lub odbudową urządzeń wodno-melioracyjnych lub/i kanalizacyjnych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej, niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. 2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia, doświadczenia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, 2) Dokumenty, o których mowa w pkt III. 1. 3) lit. b) SWZ, jeśli dotyczy, Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2a do SWZ, 4) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2b do SWZ jeśli dotyczy, 5) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy, 6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy, 7) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy, 8) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej): a)ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo. b) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 4 do SWZ, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową robotę budowlaną realizować będą ci Wykonawcy: a) którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia - wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ. b) których personel posiada wymagane uprawnienia/kwalifikacje zawodowe - wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 10 wzoru umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: 3. Doświadczenie osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024