Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Działania naprawcze w zakresie hydroizolacji podziemnej części budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Działania naprawcze w zakresie hydroizolacji podziemnej części budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Śląskie w Katowicach
ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
40-205 Katowice
powiat: Katowice
Telefon: +48 32 779 93 00
zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: 300 000,00 złotych
Nr telefonu: Telefon: +48 32 779
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Działania naprawcze w zakresie hydroizolacji podziemnej części budynku Muzeum Śląskiego w Katowicach
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wdrożenie szeroko zakrojonych działań naprawczo-remontowych związanych m.in. z wymianą izolacji na stropodachu części podziemnych budynku Muzeum Śląskiego w Katowicach przy Ul. T. Dobrowolskiego 1, w Katowicach oraz na ścianach do głębokości ok. 3 m od poziomu stropodachu

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Działania naprawcze w zakresie hydroizolacji podziemnej części budynku Muzeum Śląskiego w Katowicach
Opis: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wdrożenie szeroko zakrojonych działań naprawczo-remontowych związanych m.in. z wymianą izolacji na stropodachu części podziemnych budynku Muzeum Śląskiego w Katowicach przy Ul. T. Dobrowolskiego 1, w Katowicach oraz na ścianach do głębokości ok. 3 m od poziomu stropodachu. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę newralgicznych miejsc i elementów budynku oraz jego zabezpieczenie przed nadmiernym napływem oraz wnikaniem wody w konstrukcję i do wnętrza obiektu. Przewiduje się również wprowadzenie nowych bądź poprawę istniejących elementów zagospodarowania terenu, w celu podniesienia jego atrakcyjności oraz poprawy jakości i komfortu użytkowania. Dane liczbowe: - powierzchnia stropodachu objętego pracami naprawczymi - ok. 13 500 m2, - powierzchnia terenu objętego pracami w zakresie zagospodarowania - ok. 25 000 m2. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym w szczególności roboty, użyte materiały, urządzenia, instalacje, Dokumentację Projektową) oraz rękojmi za wady, na okres co najmniej 60 miesięcy. Gwarancja i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale XIV ust. 2 pkt 2) SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej ,,OPZ") zawiera ,,Program funkcjonalno-użytkowy" - Załącznik nr 1 do SWZ wraz z załącznikami. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy - Załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia uznaje się za dotrzymany, o ile w tym terminie zakończone zostaną wszelkie próby i sprawdzenia oraz roboty i prace, teren budowy zostanie uprzątnięty, a roboty zostaną zgłoszone jako gotowe do Odbioru Końcowego, pod warunkiem że odbiór ten zostanie pozytywnie dokonany.
Wewnętrzny identyfikator: ZP.2610.5.2024
Główna klasyfikacja (cpv): 45110000 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

CPV: 45200000, 45110000, 45111291, 45112710, 45232410, 45233140, 45261000, 45300000, 71220000, 71320000, 71332000

Dokument nr: 144610-2024, ZP.2610.5.2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 23/04/2024 11:10:00 (UTC+2)

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/886791
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: Środkiem komunikacji w niniejszym postępowaniu jest platforma zakupowa, której operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o., zwana dalej ,,Platformą", adres: platformazakupowa.pl. Korzystanie przez Wykonawcę z Platformy jest bezpłatne
Adres URL: https://platformazakupowa.pl/transakcja/886791

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 23/04/2024 11:00:00 (UTC+2)
Informacje, które można uzupełnić po upływie terminu zgłoszeń:
Według uznania nabywcy niektóre brakujące dokumenty dotyczące oferenta mogą zostać przedłożone później.
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia wskazanych w rozdz. VI ust. 6 pkt 1)-5) SWZ, tj.: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego (KRK), sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego; 2) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; 3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w JEDZ (oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, e) art. 109 ust. 1 pkt 7-10 ustawy Pzp; 4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składnym do oferty, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w rozdziale IV ust. 4 SWZ; 5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 7. Informacja dla Wykonawcy zagranicznego: SWZ rozdz. VI ust. 18 i 19. 8. Forma składanych dokumentów i oświadczeń: SWZ rozdz. VI ust. 20-22.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
Miejscowość: Katowice
Kod pocztowy: 40-205
Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień przepisów prawnych i rejestrów właściwych dla Wykonawcy bądź innych dokumentów lub prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa oraz złożona za pośrednictwem Platformy, pod rygorem nieważności. 2. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczenie usług drogą elektroniczną. 3. Środkiem komunikacji w niniejszym postępowaniu jest platforma zakupowa, której operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o., zwana dalej ,,Platformą", adres: http://platformazakupowa.pl. Korzystanie przez Wykonawcę z Platformy jest bezpłatne. 4. Zamawiający i Wykonawca mogą komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, w sytuacjach awaryjnych, np. nie działa Platforma, przy czym nie dopuszcza się składania oferty ani dokumentów stanowiących załączniki do oferty za pośrednictwem poczty e-mail pod rygorem odrzucenia oferty takiego Wykonawcy. W treści korespondencji należy przywołać co najmniej znak sprawy ZP.2610.5.2024. 5. Przed datą otwarcia ofert dopuszczalne jest przekazywanie drogą elektroniczną wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę. Wiadomość Wykonawca przekazuje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" znajdującego się na stronie niniejszego postępowania. Uwaga. Formularz ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" nie służy do składania oferty. Ofertę należy złożyć zgodnie z postanowieniami w rozdziale XII SWZ. 6. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies"; 4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; 5) Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. 8. Zamawiający informuje, że: 1) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.; 2) za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień, pism, wyjaśnień oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego; 3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania oraz wycofania ofert, a także innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 10. Ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu usług nieodpłatnych dla konta użytkownika drogą elektroniczną, za pośrednictwem domeny platformazakupowa.pl opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl dla użytkowników (Wykonawców), dostępnym na stronie internetowej platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. 11. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 14 SWZ; 2) zapoznał i stosuje się do instrukcji o której mowa w rozdziale IX ust. 13 SWZ. 12. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej - SWZ rozdz. IX. 13. Informację o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) zawiera rozdział XVII SWZ

Miejsce realizacji
Adres pocztowy: Ul. T. Dobrowolskiego 1
Miejscowość: Katowice
Kod pocztowy: 40-205
Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A)
Kraj: Polska

Szacowany okres obowiązywania
Okres obowiązywania: 24 Miesiąc

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Muzeum Śląskie w Katowicach
Numer rejestracyjny: REGON: 001094121
Adres pocztowy: ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
Miejscowość: Katowice
Kod pocztowy: 40-205
Podpodział krajowy (NUTS): Katowicki (PL22A)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Zamówienia Publiczne
E-mail: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
Telefon: +48 32 779 93 00
Adres strony internetowej: https://muzeumslaskie.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/muzeumslaskie/proceedings
Profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/muzeumslaskie/proceedings
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.