Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie wymiany wodomierzy i świadczenie usługi odczytowej w osiedlach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wymiany wodomierzy i świadczenie usługi odczytowej w osiedlach

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,CZUBY" w Lublinie
ul. Watykańska 6
20-538 Lublin
powiat: Lublin
tel. 81 463 70 25, 81 463 70 26, 81 463 70 23, 81 463 70 28, tel. 81 463 70 25
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: 193 000,00
Nr telefonu: tel. 81 463 70 25, 8
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie wymiany wodomierzy i świadczenie usługi odczytowej w osiedlach: Poręba, Łęgi, Skarpa i Ruta.
III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych robót w Osiedlach Poręba, Łęgi, Skarpa, Ruta.
DOSTAWA nowych wodomierzy ciepłej i zimnej wody, nakładek do odczytu radiowego, plomb, odkupienie zdemontowanych wodomierzy oraz utylizacja istniejących nakładek radiowych i plomb.
Ilość wodomierzy w poszczególnych Osiedlach określona jest w załącznikach Nr 6a, 6b, 6c, 6d do SIWZ ( kosztorys ofertowy )
Wymiana wodomierzy (trzy podstawowe terminy i jeden dodatkowy dla każdego mieszkania )
w zakresie : demontaż istniejących wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi, montaż nowych wodomierzy i nakładek radiowych wraz z ich oplombowaniem i wypisaniem protokołu wymiany wodomierza (wg ustalonego wzoru zawierającego: adres, numery zdemontowanych wodomierzy, nakładek, istniejące stany, numery nowych wodomierzy i nakładek, stany początkowe, dokumentacja fotograficzna zdemontowanych wodomierzy oraz zakres robót dodatkowych związanych z wymianą wodomierzy).
W przypadku rozszczelnienia instalacji podczas montażu wodomierzy i powstania wycieków usunięcie uszkodzenia w dniu jego powstania . Sprawdzenie szczelności połączeń i założenie plomb.
Odczyt zamontowanych wodomierzy cztery razy w roku przez okres 5 lat oraz przekazanie wykazów z dokonanych odczytów zamawiającemu na poszczególne osiedla w formie pliku Excel.
W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania opisanego przedmiotu zamówienia
Wymagania techniczne dla wodomierzy. Zamawiający wymaga złożenia wraz ofertą dokumentów potwierdzających minimalne parametry techniczne wodomierzy ( karty katalogowe, atesty lub inne równoważne dokumenty w języku polskim )
a. Wodomierze jednostrumieniowe suchobieżne. Wodomierze fabrycznie nowe, z cechą legalizacyjną nadaną w roku dostarczenia wodomierza . Wodomierze muszą posiadać wszystkie dokumenty tj. instrukcje montażu , certyfikaty , karty katalogowe i gwarancyjne itp.
Możliwość legalizacji wodomierzy na terenie kraju
b. Wodomierze wyposażone w moduł radiowej transmisji danych
c. Odporny na zanieczyszczenia mechaniczne oraz osady żelaza i manganu
d. Zasilanie bateryjne modułu - żywotność baterii min. 10 lat, przy pełnym obciążeniu transmisji danych
e. Średnica wodomierza DN 15
f. Możliwość zabudowy w pozycji poziomej i pionowej
g. Długość wodomierza 110 mm, gwint G3/4"
h. Ciągły strumień objętości Q3 = 1,6 m3/h
i. Stopień ochrony IP 65
j. Zakres dynamiki R(Q3/Q1) nie mniejszy niż R 40
Max. dopuszczalne ciśnienie 1,0 MPa (10 bar)
k. Wodomierz winien być odporny na ingerencję i zakłócanie zewnętrznym polem magnetycznym
l. Liczydło wodomierza minimum 8 cyfr tj 5 cyfr dla m3 i 3 cyfry dla litrów
m. Parametry metrologiczne wg Dyrektywy MID atest higieniczny PZH dopuszczający do kontaktu z wodą pitną
Wymagania w zakresie radiowego systemu odczytu
a. Możliwość odczytu wodomierza bez dostępu do pomieszczenia w którym jest zamontowany
b. Brak możliwości demontażu nakładki radiowej bez naruszania plomb
c. Minimalny czas pracy baterii 10 lat
d. Automatyczna sygnalizacja alarmu w przypadku rozłączenie nakładki i wodomierza

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej CZUBY w Lublinie, Ul. Watykańska 6, pokój nr 10 w dniu 04.04.2024 r. o godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Czuby" w Lublinie, 20-538 Lublin, Ul. Watykańska 6 pokój nr 10 w dniu 04.04.2024 o godz. 10.00.
Otwarcie ofert jest jawne. Oferenci mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
Zamawiający w części jawnej odczyta: Nazwę oferenta, adres, wartość zamówienia netto.

Specyfikacja:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać (po okazaniu dowodu przelewu) w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej CZUBY w Lublinie, Ul. Watykańska 6, pokój nr 10 w godz.ch pracy Spółdzielni, tel. 81 464 17 33.
Cena specyfikacji 50,00 zł - płatność przelewem (przed odbiorem SIWZ) na konto Spółdzielni
nr 22102031760000530200111120.

Składanie ofert:
Oferty należy składać siedzibie S.M. ,,Czuby" w Lublinie przy Ul. Watykańska 6, 20-538 Lublin w pokoju nr 18 w godz.ch pracy Spółdzielni (poniedziałek 7 - 17, wtorek, środa, czwartek 7 - 15, piątek 7 -13) lub pocztą na powyższy adres do dnia 04.04.2024 r. do godz. 9.00.
VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

Oferty należy składać w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Czuby" w Lublinie, 20-538 Lublin, Ul. Watykańska 6, pokój nr 18, Poniedziałek 7-17 ; wtorek, środa, czwartek 7-15 ; piątek 7-13
TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 04.04.2024 do godz. 9.00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia dla całości zadania 30.09.2024 r.

Wymagania:
Wymagane wadium - termin i sposób wniesienia określa SIWZ.
Przetarg odbędzie się na zasadach obowiązującego w Spółdzielni Regulaminu.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
II. Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
Przetarg dotyczy realizacji robót ze środków własnych i przeprowadzany jest w oparciu o wewnętrzne przepisy regulaminowe obowiązujące w Spółdzielni.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wykonawca przed podpisaniem umów sporządzi harmonogramy wykonania robót w uzgodnieniu z poszczególnymi Administracjami Osiedli.

V. Wymagane gwarancje
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji (począwszy od daty odbioru robót) wynosi minimum:
- wodomierz - 60 miesięcy
- nakładka radiowa - 120 miesięcy
- prace montażowe - 60 miesięcy
VII. Termin związania ofertą
Każdy oferent będzie związany swoją ofertą 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.

VIII. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z oferentami
Osobami upoważnionymi do porozumiewania się z oferentami są:

Kierownik ADM Osiedla Skarpa - tel. 81 463-70-23
Kierownik ADM Osiedla Ruta - tel. 81 463-70-28
Kierownik ADM Osiedla Łęgi - tel. 81 463-70-26
Kierownik ADM Osiedla Poręba - tel. 81 463-70-25

IX. Projekt umowy
Do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołączone są projekty umów (zał. nr 7 i 7a) stanowiące jej integralną część. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać powyższe umowy z Zamawiającym w terminie do 14 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wyborze oferty.

X. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy
Oferent, którego oferta została wybrana zobowiązany jest dokonać zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w umowie w wysokości 5% wartości netto
XI. Wymagania dotyczące wadium

Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 193 000,00 w PLN.
1.1. Wadium winno być wnoszone w PLN, które każdy z Oferentów winien wpłacić na konto Spółdzielni
nr 22 1020 3176 0000 5302 0011 1120 na dzień przed terminem otwarcia ofert
1.2. Wadium wniesione w PLN zamawiający przechowuje na rachunku bankowym (obrotowym).
1.3. Koszty operacji bankowych związane z wpłatą i wypłatą wadium ponosi Oferent.
1.4. Oferentowi, którego oferta została wybrana Zamawiający zaliczy wadium na poczet należytego wykonania przedmiotu umowy.
1.5. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta,
- oferent przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe,
- odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.

XII. Opis sposobu przygotowania ofert

Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być czytelne i sporządzone w języku polskim.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami niniejszej specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.
Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę uprawnioną lub upoważnioną do występowania w imieniu oferenta - zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego, z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub pełnomocnictwem.
W przypadku, gdyby oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela /przedstawicieli/ oferenta, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem o prowadzeniu działalności gospodarczej względnie udzielonym pełnomocnictwem.
Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej.
Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie.
Koperta powinna być zaadresowana na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa 'Czuby" w Lublinie 20-538 Lublin ul. Watykańska 6, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz oznakowana:
OFERTA - Wymiana wodomierzy w Osiedlach Poręba, Łęgi, Skarpa, Ruta
Nie otwierać przed przetargiem.

XIII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
Dla obliczenia ceny oferty netto /bez podatku VAT/ należy wypełnić dołączone do SIWZ kosztorysy ofertowe 6a, 6b, 6c, 6d stosując wskazaną podstawę wyceny oraz podane ilości robót. Suma podsumowań kosztorysów stanowi cenę oferty netto.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania.

XIV. Informacje o oświadczeniach, dokumentach i załącznikach, jakie ma zawierać oferta dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w przetargu i ważności oferty

Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest złożenie niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń
1.1. Formularz oferty - zał. nr 1
1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym - zał. nr 2.
1.3. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania przetargowego - zał. nr 3.
1.4. Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia oraz o zastosowaniu materiałów spełniających warunki techniczne Zamawiającego - zał. nr 4.
1.5. Oświadczenie o dysponowaniu osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia zawodowe w branży odpowiadającej przedmiotowi zamówienia wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje zawodowe i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zał. nr 5.
1.6. Referencje dotyczące robót zgodnych z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ostatnich trzech latach - zawierające ilość robót ( szt.), termin i miejsce wykonania robót oraz stwierdzenie, że roboty te zostały wykonane zgodnie z umową. Referencje te winny potwierdzać wykonanie robót w łącznej ilości przewyższającej dwukrotnie wielkość zamówienia tj. min. 45 420 szt. Referencje winny dotyczyć robót zrealizowanych w latach 2021, 2022, 2023.
1.7. Aktualny dokument / do sześciu miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający / dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie CEIDG w formie dokumentu elektronicznego lub wydruku ze strony internetowej CEIDG
1.8. Aktualne zaświadczenie /do sześciu miesięcy od daty wystawienia/ z Organu Podatkowego o braku zaległości podatkowych.
1.9. Aktualne zaświadczenie /do sześciu miesięcy od daty wystawienia/ z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami
za ubezpieczenie społeczne.
1.10. Dowód wpłaty wadium
1.11. Kosztorys ofertowy - zał. nr 6a, 6b, 6c, 6d. - wypełnić zgodnie z wzorem zamawiającego
1.12. Kosztorys ofertowy - roboty dodatkowe - zał. nr 6. - wypełnić zgodnie z wzorem zamawiającego
1.13. Polisę ubezpieczeniową OC od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 500 000,00 zł.
XV Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów
cena oferty - 100%
Maksymalną ilość punktów otrzyma oferent, który zaproponuje najniższą cenę, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru:

Najniższa cena
------------------------- x 100 = ............. pkt
Cena oferty badanej

Zamawiający przyzna zlecenie Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

XVI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
Warunkiem udziału w przetargu i ważności oferty jest:

Złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale XIV niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykupienie specyfikacji w miejscu wskazanym w ogłoszeniu

XVII. Unieważnienie przetargu
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn.
Z tytułu odrzucenia oferty lub unieważnienia przetargu Oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.

Kontakt:
Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibach Administracji:
ADM Poręba - tel. 81 463 70 25
ADM Łęgi - tel. 81 463 70 26
ADM Skarpa - tel. 81 463 70 23
ADM Ruta - tel. 81 463 70 28

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.