Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa węzłów cieplnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa węzłów cieplnych

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o
ul. Rzeczna 1A
39-200 Dębica
powiat: dębicki
Tel./Fax +48 (014) 682 62 99, 682 74 43, 676-01-00
sekretariat@mpec-debica.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Dębica
Wadium: 6 000,00zł
Nr telefonu: Tel./Fax +48 (014) 6
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia: DOSTAWA węzłów cieplnych
Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węzłów cieplnych, szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia: Część III - opis przedmiotu zamówienia

Dokument nr: TS.26.01.2024

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w: MPEC Sp. z o.o. w Dębicy, Ul. Rzeczna 1A,
39-200 Dębica, Pomieszczenie nr 18 - Sala Konferencyjna

Składanie ofert:
18. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
18.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w: MPEC Sp. z o.o. w Dębicy,
ul. Rzeczna 1A, 39-200 Dębica, Sekretariat Prezesa Zarządu, w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 29.03.2024r. do godz. 1200
18.2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce).
Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
MPEC Sp. z o.o.,
ul. Rzeczna 1A, 39-200 Dębica,
Oferta w postępowaniu na:
DOSTAWA węzłów cieplnych
Nie otwierać przed dniem: 29.03.2024r. godz. 1215
18.3. Na kopercie(paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: do 30.06.2024

Wymagania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego (SWZ) przetargu obejmuje:
1. Część I - Instrukcja dla Wykonawców (IDW)
2. Część II - Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (WU)
3. Część III - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
3. Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Wewnętrznym Zamawiającego i nie stosuje
się ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Oferty równoważne
5.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Ilekroć w opisie przedmiotu
zamówienia wskazane zostały normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy odniesienia,
producent, typ itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5.2. Za ofertę równoważną uznana zostanie ta oferta, która zawierać będzie przedmiot zamówienia
o parametrach co najmniej takich samych bądź bardziej korzystnych w stosunku
do parametrów, które posiada asortyment wyspecyfikowany przez Zamawiającego
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
5.3. Na Wykonawcy spoczywa ciężar dowiedzenia równoważności oferty poprzez załączenie do niej
odpowiednich dokumentów potwierdzających równoważność (np. karty katalogowe).
5.4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty równoważnej, Zamawiający przed ostatecznym
zakwalifikowaniem oferty do dalszego udziału w postępowaniu podda ją ocenie pod kątem
spełnienia wymogu, o którym mowa w pkt. 5.2.
6. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości do 10% wartości zamówienia
podstawowego.
7. Informacja o ofercie wariantowej, częściowej i umowie ramowej.
7.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej z Wykonawcami.
9. Warunki udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania:
9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki
udziału w postępowaniu:
9.1.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone
oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia.

9.1.2. Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie wymagań, których spełnienia Wykonawcy
zobowiązani są wykazać w szczególny sposób.
9.1.3. Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena
spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia -
nie spełnia.
9.1.4. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej:
Wykonawcy muszą być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzenia działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego
zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 000, 00 zł.
9.1.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone
oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
9.2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
9.2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru
stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW.
9.3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wykazać brak podstaw
do wykluczenia z postępowania poprzez przedstawienie następujących dokumentów:
9.3.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do niniejszej IDW.
9.3.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawionego nie
wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
9.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.3, składa dokument lub
dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia.
10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać
warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych
warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 IDW. Warunek wg pkt. 9.3.1. spełniony
musi być przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej.
10.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika
do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby
Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
10.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
10.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani
przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie, zawierające w swojej treści
następujące postanowienia: zawiązana co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania
umowy powiększony o okres rękojmi lub gwarancji, przedłożona w określonym terminie.

11. Wadium
11.1. Wysokość wadium.
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
6 000,00zł, słownie: sześć tysięcy złotych
11.2. Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
11.2.1. pieniądzu;
11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
11.2.3. gwarancjach bankowych; gwarancjach bankowych złożonych elektronicznie,
opatrzonych podpisem kwalifikowanym lub certyfikatem elektronicznym
kwalifikowanym
11.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
11.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
11.3 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna
być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
11.3.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),
gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz
wskazanie ich siedzib,
11.3.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
11.3.3. kwotę gwarancji,
11.3.4. termin ważności gwarancji
11.3.5. zobowiązanie gwaranta do: ,,zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę
wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł
zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
- oraz w sytuacji kiedy Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, nie złożył
dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej
samej grupy kapitałowej, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,
lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co spowodowało brak możliwości
wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11.4. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
11.4.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek
Zamawiającego: 98 1240 1923 1111 0000 2029 8661
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
11.4.2. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy
złożyć w siedzibie zamawiającego. Do oferty należy załączyć kopię wadium
podpisaną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną.
11.5. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie
wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za
skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że
otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego
przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez
Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
11.6. Zwrot wadium.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad:
11.6.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze

oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
11.6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający
zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
11.6.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.6.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej
za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
11.7. Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana:
11.7.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie;
11.7.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
11.7.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający również zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że
nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, co powodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie
służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
12.1. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.1.1. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej
w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5%
ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
12.1.2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego
wykonania w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty, nie później
jednak, niż przed zawarciem umowy.
12.2. Terminy zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w gwarancjach: Termin ważności gwarancji na 100 %
wartości musi wynosić- termin zakończenia umowy + 30 dni
12.3. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.3.1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru
Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
12.3.1.1. pieniądzu;
12.3.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze
zobowiązaniem pieniężnym;
12.3.1.3. gwarancjach bankowych;
12.3.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
12.3.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3.1.6. w wekslach wraz deklaracją wekslową;
12.3.2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego.
12.3.3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę
na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
12.3.4. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je

na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie
wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego,
na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego
rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
Wykonawcy.
12.3.5. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji lub poręczenia stosuje się do
niej odpowiednio treść pkt. 11.4.2. IDW.
12.4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę
spośród pozostałych ofert.
12.5. Zmiana formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy:
12.5.1. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia
na jedną z form wymienionych w pkt. 11.4.1. za zgodą Zamawiającego.
12.5.2. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości
zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości.
12.6. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12.6.1. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania
zamówienia i odbioru bezusterkowego zadania, bądź 30 dni po odbiorze i usunięciu
usterek stwierdzonych podczas odbioru.
13. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego
zamówienia publicznego.
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SWZ
dokonywane będą w PLN na rachunek bankowy Wykonawcy otwarty w PLN.
Podatek od towarów i usług [VAT] zostanie naliczony przez Wykonawcę zgodnie
z obowiązującymi w tym względzie przepisami.
14. Opis sposobu przygotowania oferty.
14.1. Wymagania podstawowe
14.1.1 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
14.1.2 Wykonawca nie może wystąpić w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
14.1.3 Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszej SWZ.
14.1.4 Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy (Wykonawców). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów)
określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa
(pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych
jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane
przez wszystkie te osoby.
14.1.5 Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio
wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie
takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy
(odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa
wystawionego przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzonej kopii.
14.1.6 Wzory dokumentów dołączonych do niniejszej IDW powinny zostać wypełnione
przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę
w zgodnej formie z niniejszą IDW.
14.1.7 We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza
złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego, co najmniej oznaczenie
nazwy (firmy) i siedziby.
14.1.8 Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich
wniosek, złożone przez nich plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory,
programy komputerowe oraz inne podobne materiały. Żadne inne dokumenty
wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie oryginałów, nie
podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.

14.1.9 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
14.2. Forma oferty
14.2.1 Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną i format nie
większy niż A4. Arkusze o większych formatach należy złożyć do formatu A4.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
14.2.2 Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki
do niniejszej IDW i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane
komputerowo, maszynowo lub ręcznie.
14.2.3 Dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie wzorów
stanowiących załączniki do niniejszej IDW powinny mieć formę wydruku
komputerowego lub maszynopisu.
14.2.4 Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe
zdekompletowanie.
14.2.5 Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane. Strony te powinny
być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy
upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie
z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią
załączonego do oferty pełnomocnictwa. Strony zawierające informacje niewymagane
przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie
muszą być numerowane i parafowane.
14.2.6 Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany
wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to
dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę (osoby)
podpisującą (podpisujące) ofertę.
14.2.7 Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów
lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki
do niniejszej IDW powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność z oryginałem
wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi
być potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy
upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie
z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią
załączonego do oferty pełnomocnictwa.
Wykonawca jest świadomy, że na podstawie ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku
Kodeks karny (Dz. U. z dnia 2 sierpnia 1997r.) art. 297 § 1;Kto, w celu uzyskania dla
siebie lub kogo innego, od [...]instytucji dysponujących środkami publicznymi - [...]
zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający
nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie
dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia
finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia
wolności od 3 miesięcy do lat 5.
14.3. Zawartość oferty.
14.3.1 Kompletna oferta musi zawierać:
14.3.1.1 Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do niniejszej IDW,
14.3.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru.
14.3.1.3 Oświadczenie Wykonawcy(ów) o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do niniejszej IDW,
14.3.1.4 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia według wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW.
14.3.1.5 Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia
obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
14.3.1.6 Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie
do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie

odpisu z właściwego rejestru zgodnie z pkt. 9.3.2. IDW,
14.3.1.7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia
publicznego, zgodnie z pkt. 10 IDW.
14.3.1.8 Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 9 niniejszej IDW i inne
dokumenty wymienione w niniejszej SWZ.
14.3.1.9 Zestawienie wszystkich elementów poszczególnych węzłów cieplnych
wraz ze wskazaniem typu, producenta, parametrów technicznych, ilości
itp. oraz schematów ideowych.
14.3.1.10 Obliczenia doboru zaworów bezpieczeństwa.
14.3.1.11 Obliczenia doboru naczyń wzbiorczych.
14.3.2 Dokument potwierdzający wpłatę wadium w przypadku wyboru formy pieniężnej lub
oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy
Wykonawca wnosi wadium w postaci niepieniężnej.
14.3.3 Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści
z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.
14.4. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Wykonawca może zastrzec w ofercie (oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferty), iż Zamawiający
nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca, który zastrzegł informację stanowiącą tajemnicę
przedsiębiorstwa jest zobowiązany do wykazania, że informacje zastrzeżone stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa.
W razie zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w załączeniu do oferty
Wykonawca składa wyjaśnienia dotyczące zastrzeżonych treści, zawierające w szczególności dowody,
że zastrzeżone informacje:
14.4.1 nie są upubliczniane,
14.4.2 stanowią dla Wykonawcy wartość techniczną lub technologiczną, albo posiadają
wartość gospodarczą,
14.4.3 zostały zastrzeżone, i wymieni działania jakie podjął w celu zachowania ich poufności.
15. Wyjaśnianie i zmiany w treści SWZ.
15.1. Wyjaśnianie treści SWZ
15.1.1 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji
warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień
niezwłocznie, jednak nie później, niż na 2 dni przed upływem terminu składania
ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków
zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później, niż do końca dnia, w którym
upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
15.1.2 Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął po
upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ppkt. 15.1.1, lub dotyczy
udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić
wniosek bez rozpoznania,
15.1.3 Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku,
o którym mowa w ppkt. 15.1.1 i 15.1.2
15.1.4 Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym
przekazał specyfikację warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania,
a jeżeli specyfikacja jest udostępniana na stronie internetowej, zamieszcza je na tej
stronie.
15.2. Zmiany w treści SWZ
15.2.1 W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie,
przed upływem terminu do składania ofert, zmieniać treść niniejszej SWZ. Dokonaną

w ten sposób zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom,
którym Zamawiający przekazał niniejszą SWZ oraz zamieszcza tę informację
na stronie internetowej.
15.2.2 Zmiany są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
15.2.3 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu składania ofert,
z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian
wynikających ze zmiany treści niniejszej SWZ. O przedłużeniu terminu składania
ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którym
przekazał niniejszą SWZ oraz zamieszcza tę informację na stronie internetowej.
16. Oględziny miejsca realizacji zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje organizowania możliwości oględzin terenu objętego inwestycją przez
Wykonawców.
19. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty.
19.1. Skuteczność zmian lub wycofania złożonej oferty
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub
wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem
terminu składania ofert.
19.2. Zmiana złożonej oferty
Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według
zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty(paczki)
zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "ZMIANA". W przypadku złożenia
kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć napisem
,,zmiana nr.".
19.3. Wycofanie złożonej oferty
Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia
podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy
złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną
kopertę(paczkę) zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem
"WYCOFANIE".
21. Tryb otwarcia ofert.
21.1. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
21.2. W trakcie publicznej sesji otwarcia ofert nie będą otwierane koperty (paczki) zawierające
oferty, których dotyczy "WYCOFANIE". Takie oferty zostaną odesłane Wykonawcom bez
otwierania.
21.3. Koperty (paczki) oznakowane dopiskiem "ZMIANA" zostaną otwarte przed otwarciem kopert
(paczek) zawierających oferty, których dotyczą te zmiany. Po stwierdzeniu poprawności
procedury dokonania zmian zmiany zostaną dołączone do oferty.
21.4. W trakcie otwierania kopert z ofertami Zamawiający każdorazowo ogłosi obecnym:
21.4.1 stan i ilość kopert (paczek) zawierających otwieraną ofertę;
21.4.2 nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana;
21.4.3 informacje dotyczące ceny całej oferty zawarte w Formularzu Oferty.
Powyższe informacje zostaną odnotowane w protokole postępowania przetargowego.
21.5. Na wniosek Wykonawców, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, Zamawiający
przekazuje im niezwłocznie informacje, o których mowa powyżej w pkt. 21.1. i 21.4.1-3
niniejszej IDW.
22. Zwrot oferty bez otwierania.
Ofertę złożoną po terminie Zamawiający niezwłocznie zwróci bez otwierania.
23. Termin związania ofertą.
23.1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
23.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej
3 dni przed upływem terminu związania ofertą, jednorazowego zwrócenia się
do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie
dłuższy jednak niż 60 dni.
23.3. Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalna tylko
z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe,
z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie
terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek
wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
23.4. Wykonawca może samodzielnie przedłużyć termin związania ofertą.
24. Opis sposobu obliczenia ceny.
24.1. Cena oferty jest ceną ryczałtową obejmującą cały zakres robót określony w SWZ.
Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może
być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami)
ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 następująco:
§ 1. Jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może
żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
§ 2. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła
groziłoby przyjmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać
umowę.
W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne
do zrealizowania zamówienia wynikające wprost, jak również w dokumentach tych
nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

24.2. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN.
Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmować wszelkie
koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi
przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
24.3. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty. Dla potrzeb oceny i porównania
ofert Wykonawcy winni naliczyć podatek VAT.
24.4. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w części
II niniejszej SWZ (wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego).
24.5. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania obowiązku
podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie
dotyczącym wewnątrz-wspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej
oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby
obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę,
informuje Zamawiającego, czy wybór oferty prowadzić będzie do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi,
których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich
wartość bez kwoty od podatku.
25. Kryteria oceny ofert.
25.1. Wybór oferty dokonany zostanie przez Zamawiającego wg następujących kryteriów:
Cena [C] max. 90 pkt.
Współpraca regulatora z ECL Portal [W] 10 pkt.
Wartość punktowa kryterium [C] dla danej oferty obliczona zostanie wg wzoru
C = (Cmin / C oferty) x 90 gdzie:
C - ilość pkt. przyznanych ocenianej ofercie,
C min. - jest to cena najniższej oferty,
Coferty - jest to cena ocenianej oferty.
Wartość punktowa kryterium [W]:
W przypadku zastosowania regulatora pogodowego współpracującego z systemem monitoringu ECL
Portal, W=10 pkt.
Całkowita ocena oferty
O = C + W
25.2. Zamawiający dokona wyboru oferty, która nie podlega odrzuceniu, spełni wszystkie warunki
postępowania i osiągnie największą ilość punktów wg powyższych kryteriów.
26. Oferta z rażąco niską ceną.
26.1. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku
do przedmiotu zamówienia, zwróci się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie
wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
26.2. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, weźmie pod uwagę obiektywne czynniki,
w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania
techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla
Wykonawcy, oryginalność projektu Wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na
podstawie odrębnych przepisów.
26.3. Zamawiający odrzuca ofertę:
a) Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub
b) jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
27. Uzupełnienie oferty.
27.1. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie

złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli
wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich
uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
27.2. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić
spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez
oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu,
w którym upłynął termin składania ofert.
27.3. Zamawiający wezwie także Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia
wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia
postępowania, których złożenia żądał w niniejszej SWZ.
28. Tryb oceny ofert.
28.1. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek
28.1.1 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między
Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz,
z zastrzeżeniem treści następnego punktu, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej
treści.
28.1.2 Zamawiający poprawi w tekście oferty:
28.1.2.1 oczywiste omyłki pisarskie
28.1.2.2 oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek,
28.1.2.3 inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
28.1.2.4 Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, którego oferta została
poprawiona w zakresie ujętym w pkt. 28.1.2. Nie wyrażenie pisemnej zgody
na poprawienie omyłek ujętych w pkt. 28.1.2, w terminie 3 dni
od doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
28.2. Sposób oceny zgodności oferty z treścią niniejszej SWZ
Ocena zgodności oferty z treścią SWZ przeprowadzona zostanie wyłącznie na podstawie
analizy dokumentów i oświadczeń, jakie Wykonawca zawarł w swej ofercie z zastrzeżeniem
treści pkt. 27 niniejszej IDW.
28.3. Sprawdzanie wiarygodności ofert
28.3.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych
i informacji.
28.3.2 W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie sprawdzania ofert,
że złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji - oferta zostanie przez
Zamawiającego odrzucona.
28.3.3 Przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych mających wpływ na
wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia skutkować będzie
wykluczeniem Wykonawcy z prowadzonego postępowania, niezależnie od innych
skutków przewidzianych prawem.
29. Wykluczenie Wykonawcy.
29.1. Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia
stosownie do treści oświadczenia.
29.2. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę, o wykluczeniu z niniejszego
postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy wykluczonego
uznaje się za odrzuconą.
30. Odrzucenie oferty.
30.1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

30.1.1 Jej treść nie odpowiada treści SWZ.
30.1.2 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
30.1.3 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
30.1.4 Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu.
30.1.5 Zawiera błędy w obliczeniu ceny.
30.1.6 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się
na poprawienie omyłki nieistotnej.
30.1.7 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
30.2. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert,
podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
31. Wybór oferty i zawiadomienie o wyniku postępowania
31.1. Przy dokonywaniu wyboru oferty najkorzystniejszej Zamawiający stosował będzie wyłącznie
zasady i kryteria określone w SWZ.
31.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.
31.3. O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano
oraz cenę wybranej oferty.
32. Informacje ogólne dotyczące kwestii formalnych umowy w sprawie niniejszego
zamówienia.
32.1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia:
32.1.1 zostanie zawarta w formie pisemnej,
32.1.2 mają do niej zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego,
32.1.3 jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie
do informacji publicznej,
32.1.4 zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego
zobowiązaniem zawartym w ofercie,
32.1.5 jest zawarta na okres wskazany w części II niniejszej SWZ,
32.1.6 podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia
zawarte w niniejszej SWZ.
32.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania
umowy.
32.3. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w części II niniejszej SWZ.
33. Unieważnienie postępowania.
33.1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia w przypadkach
gdy:
33.1.1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
33.1.2 cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba
że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
33.1.3 wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było
wcześniej przewidzieć,
33.1.4 postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
33.2. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadomi
równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając
uzasadnienie faktyczne i prawne.
34. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują
pisemnie lub drogą elektroniczną. W przypadku poczty elektronicznej, każda ze stron, na żądanie
drugiej, jest zobowiązana niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania przesłanej korespondencji.
Wszelkie wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą poczty
elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed
upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Za termin ten uważa się dni od
poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni wolnych od pracy) w godzinach od 8:00-14:00.
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości
związanych z SWZ, sposobem przygotowania i złożenia oferty, kierując swoje zapytania na piśmie
lub pocztą elektroniczną pod adres i numery kontaktowe podane w punkcie 17.
35. Podwykonawstwo.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty.
36. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
37. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy.
37.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie do 10 dni od dnia, w którym
nastąpi rozstrzygnięcie dostarczy Zamawiającemu:
37.1.1 2 egzemplarze podpisanej przez siebie umowy,
37.1.2 umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie do zamówienia
(w przypadku zaistnienia takiej okoliczności),
37.1.3 projekty umów z podwykonawcami (w przypadku zaistnienia takiej okoliczności),
37.2. Zamawiający zawrze umowę w terminach nie krótszych niż 5 dni, ale nie później jednak niż
przed upływem terminu związania ofertą.

Uwagi:
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki
Cieplnej Sp. z o. o. (dalej MPEC Sp. z o.o.), z siedzibą: ul. Rzeczna 1A,
39-200 Dębica, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd
Rejonowy w Rzeszowie Wydział XII Gospodarczy KRS pod numerem 0000088668, REGON
850490090, NIP 872-000-83-82.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z § 28 ust. 7 Regulaminu udzielania
zamówień publicznych w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Dębicy,
przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane w związku z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
6. Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy
czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
Kontakt z Administratorem możliwy jest korespondencyjnie na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo
Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Rzeczna 1A, 39-200 Dębica.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;
8. Administrator może powierzyć Pani/Pana dane osobowe innym podmiotom (np. podmiotom
świadczącym obsługę prawną, podmiotom świadczącym usługi informatyczne), przetwarzającym
je na zlecenie Administratora na podstawie zawartej umowy, zgodnie z art. 28 RODO.
9. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o § 28 Regulaminu udzielania zamówień
publicznych w Miejskim Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Dębicy. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na
podstawie przepisów prawa, gdy wystąpią z takim żądaniem w oparciu o stosowną podstawę
prawną.
10. Dane osobowe mogą być przekazywane również podmiotom, które zgodnie z przepisami nie są
uznawane za odbiorców danych tj. organom publicznym, które mogą otrzymywać dane osobowe
Nazwa zamówienia: Dostawa węzłów cieplnych 17
w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii Europejskiej lub prawem państwa
członkowskiego. Takimi podmiotami mogą być: organy podatkowe, organy ścigania oraz sądy.
11. Jednocześnie Administrator przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Administratorowi w związku z prowadzonym postępowaniem i które Administrator pośrednio
pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Główny Inżynier - Grzegorz Kociołek 603 564 522 w godz. Od 800-1400
e-mail: sekretariat@mpec-debica.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.