Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
495z dziś
6624z ostatnich 7 dni
22977z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont cmentarza wojennego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont cmentarza wojennego

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Burmistrz Gminy i Miasta Nisko
Plac Wolności 14
37-400 Nisko
powiat: niżański
tel.(15)8415724, tel.(15)8415661
przetargi@nisko.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nisko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.(15)8415724, tel
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Przedmiot zamówienia: Remont cmentarza wojennego z I wojny światowej
w miejscowości Zarzecze Podborek.
Zamawiający informuje, że zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków.
1) Zakres robót remontowych wg. projektu technicznego
a) Płyta pomnika
Istniejącą płytę betonową pomnika oczyścić z mchów, porostów i zanieczyszczeń.
Projektowane jest obłożenie płyty pomnika płytami granitowymi gr. 3cm w kolorze szarym
i 5cm w kolorze szarym na podsypce piaskowo-cementowej gr. 3cm.
Obrzeża płyty z płyt granitowych gr. 5cm w kolorze szarym na ławie z betonu C12/15.
Płyty i obrzeża od strony widocznej płomieniowane.
b) Głaz narzutowy pomnika
Istniejący głaz narzutowy oczyścić z zanieczyszczeń poprzez mycie środkami
chemicznymi i płomieniowanie. Od strony drogi krajowej przymocować tablicę
inskrypcyjną.
Powierzchnię głazu pod mocowanie płyty wyrównać przez szlifowanie.
Płyta inskrypcyjna granitowa w kolorze szarym o wymiarach 70x50cm i gr. 3,0cm
mocowana do głazu kotwami chemicznymi M10 (5szt.). Napis na płycie w kolorze
czarnym
c) Tablica informacyjna
Tablica informacyjna o konstrukcji spawanej z rur stalowych RK80x4.
Wypełnienie napisowe tablicy z blachy grubości 1,5mm mocowane do obramowania
z kątownika L30x4.
Tablica zabezpieczona od góry daszkiem z blachy powlekanej gr.0,7mm.
Fundament tablicy o wymiarach w rzucie 25x150cm zagłębiony min. 70cm z betonu
C16/20 zbrojony przeciwskurczowo siatką zgrzewaną z prętów ?4mm, oczko 15cm.
Mocowanie tablicy do fundamentu kotwami chemicznymi M16.
Stal S235JR. Elektrody EB150.
Malować farbami olejnymi ogólnego stosowania, przeznaczonymi na zewnątrz w kolorze
czarnym matowym.
Grubość powłoki malarskiej gr. min. 200?m.
Kolor konstrukcji stalowej - czarny mat.
Kolor tablicy napisowej - biały mat. Kolor napisów - czarny mat
d) Plantowanie terenu
Teren cmentarza wymaga wyrównania i plantowania.
Należy dokonać wymiany gruntu o gł. 15cm na całym obszarze cmentarza i zasiać
trawę raz
zasadzić sosny (4szt.) lub inny rodzimy gatunek iglasty lub liściasty.

Dokument nr: ZP.271.1.20.2024

Otwarcie ofert: 3) Oferty zostaną otwarte w dniu 10.04.2024r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego
Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko,

Specyfikacja:
Regulamin udostępniony jest na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Nisku,
www.nisko.pl.

Składanie ofert:
ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: ,,Remont cmentarza wojennego z
I wojny światowej w miejscowości Zarzecze Podborek" NIE OTWIERAĆ przed:
10.04.2024r. godz. 12:00".
2) Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia: 10.04.2024 r. do godz. 10:00
w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy i Miasta w Nisku, Pl. Wolności 14,
37-400 Nisko, pokój nr: 12 (Biuro Obsługi Klienta).

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: od daty zawarcia umowy do dnia
31.07.2024r.

Wymagania:
W związku z art.2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. 2023 poz. 1605 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur
przewidzianych w/w ustawą.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
3. Kryteria oceny ofert: cena 100%, Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się
najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert.
4. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - Załącznik nr 1 Formularz
oferty,
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona
Wykonawcy bez otwierania,
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej,
4) wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert,
5) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert,
6) oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa
7) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
8) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub centralnej
ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć odpis
z CEiDG dot. każdego wspólnika wraz z kserokopią umowy spółki cywilnej
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego umocowane) - nie
dotyczy osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
9) w przypadku podpisania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie
potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty
dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie, posiadające zakres
i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
10) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych,
11) inne istotne warunki zamówienia: w projekcie umowy - Załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie
postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych
i finansowych z tego tytułu.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z
ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia
jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
9. Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie
udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł, przyjętym
Zarządzeniem Burmistrza Gminy i Miasta w Nisku nr 2/2021 z dnia 12 stycznia 2021 r.

Uwagi:
10. Obowiązek informacyjny z ART.13 RODO
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) -
RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta Nisko z
siedzibą w Nisku, Pl. Wolności 14, 37-400 Nisko.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w
Nisku, z którym może się Pani/Pan kontaktować w zakresie przetwarzania danych
osobowych pod adresem email: iod@nisko.pl lub listownie na adres Urzędu Gminy i
Miasta w Nisku.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO - obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze,
4) Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom wyłącznie na podstawie
obowiązujących przepisów prawa i podmiotom, którym zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane będą:
a) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
(jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
dokumentacji obejmuje cały czas trwania umowy)
b) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie
zakończone w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;
c) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie
zrealizowana w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
d) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania
projektu;
Strona 4 z 4
6) Posiada Pani/Pan prawo:
? dostępu do treści swoich danych osobowych zgodnie z art.15 RODO,
? prawo do ich sprostowania zgodnie z art.16 RODO,
? prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO,
? prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w
przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych naruszałoby przepisy
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
7) Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art.17 ust.3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO,
? na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art.6 ust.1 lit.c RODO.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp lub wewnętrznych zarządzeń
obowiązujących w Urzędzie Gminy i Miasta Nisko
9) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.
10) Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza
Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji
międzynarodowej.

Kontakt:
6. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
1) pod względem merytorycznym - Władysław Pracoń, tel.(15)8415724
2) pod względem formalno-prawnym - Anna Wołoszyn, Michał Farion
tel.(15)8415661przetargi@nisko.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.