Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa domu wielorodzinnego z halą garażową w podziemiu w formule zaprojektuj i wybuduj

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa domu wielorodzinnego z halą garażową w podziemiu w formule zaprojektuj i wybuduj

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dzierżoniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
Kopernika, 25A/1
58-200 Dzierżoniów
powiat: dzierżoniowski
74 8312260
biuro@dtbs.pl
https://dtbs.ezamawiajacy.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Dzierżoniów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 74 8312260
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa domu wielorodzinnego z halą garażową w podziemiu" - w formule zaprojektuj i wybuduj
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych wynikających z Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej PFU) oraz robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Budowa domu wielorodzinnego z halą garażową w podziemiu". Zamówienie będzie dofinansowane z Funduszu Dopłat w Banku Gospodarstwa Krajowego - https://www.bgk.pl/samorzady/mieszkalnictwo/bezzwrotne-wsparcie-budownictwa-z-funduszu-doplat/#c32193
1.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać wg formuły ,,zaprojektuj i wybuduj":
1) Etap I - przygotowanie niezbędnych dokumentacji projektowych, STWiORB, kosztorysów inwestorskich/ofertowych na podstawie PFU wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń/zgód/braków sprzeciwu (jeżeli dotyczy);
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych dokumentacji technicznych.

CPV: 45000000-7, 71220000-6,71221000-3,71320000-7,45400000-1,45311100-1,45421100-5, 45331000-6, 45330000-9-,45442100-8

Dokument nr: 2024/BZP 00238137, DTBS.271.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dtbs.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dtbs.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane na Platformie w zakładce ,,Baza Wiedzy" pod adresem internetowym https://dtbs.ezamawiajacy.pl
Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 17.1.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych związanych z zamówieniem publicznym stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
17.2.Wykonawca przyjmuje do wiadomości klauzule informacyjną stanowiącą załącznik nr 6 do SWZ oraz składa oświadczenie, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
17.3.Zamawiający informuje, że:
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://dtbs.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem https://dtbs.ezamawiajacy.pl Należy wybrać kafelek ,,Formularz Oferty/Wniosku" lub wybrać sekcję ,,Przygotowanie oferty" do dnia 02.04.2024 roku, do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DTBS.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 13164751,70 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych wynikających z Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej PFU) oraz robót budowlanych w ramach zadania pn.: ,,Budowa domu wielorodzinnego z halą garażową w podziemiu". Zamówienie będzie dofinansowane z Funduszu Dopłat w Banku Gospodarstwa Krajowego - https://www.bgk.pl/samorzady/mieszkalnictwo/bezzwrotne-wsparcie-budownictwa-z-funduszu-doplat/#c32193
1.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać wg formuły ,,zaprojektuj i wybuduj":
1) Etap I - przygotowanie niezbędnych dokumentacji projektowych, STWiORB, kosztorysów inwestorskich/ofertowych na podstawie PFU wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń/zgód/braków sprzeciwu (jeżeli dotyczy);
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych dokumentacji technicznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45442100-8 - Roboty malarskie
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria
oceny ofert:
a) Cena brutto: - waga kryterium 80 % (max 80 pkt)
b) Okres obowiązywania gwarancji - waga kryterium 20 % (max 20 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.2.4.zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca:
- wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 (dwie) roboty budowlane w zakresie budowy obiektu kubaturowego o wartości każdej z robót co najmniej 6 000 000 zł brutto (sześć milionów złotych),
Wartości potwierdzające spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru lub innego równoważnego dokumentu. Kursy walut dostępne są pod adresem internetowym: https://nbp.pl/statystyka-i-sprawozdawczosc/kursy/
1.2.4.2. skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby, umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj.
a) w zakresie usługi projektowania osoby posiadające uprawnienia do projektowania:
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
b) w zakresie nadzoru nad realizacją robót budowlanych osoby posiadające uprawienia do
kierowania robotami budowlanymi:
- Kierownika Budowy posiadającego doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata, w tym kierowanie, jako Kierownik Budowy, budowami kubaturowymi określonymi w kryterium oceny ofert wskazanymi w SWZ oraz posiadającego uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne
odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, oraz
- Kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych posiadającego doświadczenie
zawodowe co najmniej 2 lata oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im
uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, oraz
- Kierownika robót sanitarnych posiadającego uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, oraz
- Kierownika robót elektrycznych - posiadającego uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie
obowiązujących przepisów.
Ilekroć jest mowa o doświadczeniu zawodowym (w przypadku osób od których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, doświadczenie liczy się w okresie od daty uzyskania
stosownych uprawnień do daty składania ofert), uzyskane w trakcie:
- zatrudnienia,
- wykonywania innej pracy zarobkowej,
lub prowadzenia działalności gospodarczej.
Warunek doświadczenia zawodowego zawiera także doświadczenie praktyczne tj. wymóg nabycia, w trakcie tego doświadczenia zawodowego, określonych umiejętności praktycznych do wykonywania pracy przez wykonywanie zadań o określonym stopniu złożoności.
Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu - EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Uwaga! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
o warunek określony w pkt. 1.2.4.1. musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi
posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),
o warunek określony w pkt. 1.2.4.2. zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek albo Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.
W odniesieniu do wyżej wymienionych warunków Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ), w którym wskażą które roboty budowlane zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunku.
1.5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie
doświadczania, warunek określony w pkt. 1.2.4.1. musi być spełniony w całości przez podmiot
udostępniający zasób.
1.6. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot
udostępniający zasób zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane, których wskazane
zdolności dotyczą (podwykonawstwo).
1.7.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Zamawiający może, na każdym etapie
postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie
przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. Umowa ta musi stwierdzać ich solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego, za wykonanie umowy, określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidziany do wykonania każdemu z nich, oznaczenie trwania czasu konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w § 21 projektu umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu następujące kryteria
oceny ofert:
a) Cena brutto: - waga kryterium 80 % (max 80 pkt)
b) Okres obowiązywania gwarancji - waga kryterium 20 % (max 20 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-01

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.