Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie przy elewacji kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie przy elewacji kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rzymsko-Katolicka Parafia św. Mikołaja w Pierśćcu
ul. Ks. Antoniego Langera 2
43-430 Pierściec
powiat: cieszyński
tel.:33 853 38 54, fax.33 853 91 52
sebastianrucki@gmail.com
Województwo: śląskie
Miasto: Pierściec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.:33 853 38 54, f
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace konserwatorskie przy elewacji kościoła pw. Św. Mikołaja w Pierśćcu
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorski elewacji wraz z wymianą rynien, rur
spustowych oraz obróbek blacharskich kościoła p.w. Św Mikolaja w Pierśćcu.
2. Prace należy przeprowadzić zgodnie z:
a. dokumentacją projektową, w tym:
- pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 624 z dnia 21 czerwca 2022 r.
- pozwoleniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - decyzja nr BB
208/2022, wraz z decyzją zmieniającą - BB/592/2022
- programem konserwatorskim,
- dokumentacją projektową,
- ustawą o ochronie zabytków.
b. wytycznymi komisji konserwatorskiej powołanej przez Zamawiającego.
c. przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia;
3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okresu gwarancji na wykonane
prace, liczony od daty odbioru końcowego. UWAGA! Gwarancja jest kryterium oceny ofert -
Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wymagany jako minimalny.
5. Wykonywane prace podlegały będą kontroli ze strony Zamawiającego oraz nadzoru
konserwatorskiego wyznaczonego zgodnie z obowiązującymi przepisami.

CPV: 92522200-8, 45453100-8, 45443000-4

Specyfikacja:
Dokumentacja, o której mowa w pkt. a. powyżej, dostępna jest do wglądu w Kancelarii
Parafialnej, po uprzednim umówieniu.

Składanie ofert:
III. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod adresem Rzymsko-Katolicka Parafia św. Mikołaja
w Pierśćcu, Ul. Ks. Antoniego Langera 2, 43-430 Pierściec, w Kancelarii Parafialnej, w
nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 kwietnia 2024 r., do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany nie później niż w terminie 6
miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Niniejsze postępowanie jest prowadzone w postaci przetargu, o którym mowa w art. 701 - 705
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1610 z późn. zm.), mającego
na celu doprowadzenie do zawarcia umowy z wykonawcą, ocenianym zgodnie z kryteriami oceny
określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w ramach w ramach
Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
W niniejszym postepowaniu nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.2023.1605).
O zachowaniu terminu
decyduje moment wpłynięcia oferty do siedziby Zamawiającego.
2. Dni i godziny otwarcia Kancelarii Parafialnej: Kancelaria czynna w tygodniu przez pół godziny
po każdej Mszy Św. za wyjątkiem czwartku wieczorem. W Niedzielę i uroczystości kancelaria
jest nieczynna.
3. Oferty składane pisemnie winny być złożone w zamkniętym, nieprzeźroczystym opakowaniu
oznaczonym w sposób gwarantujący nienaruszalność. Koperta powinna być oznaczona:
,,Oferta w postępowaniu pn. Prace konserwatorskie przy elewacji kościoła pw. Św. Mikołaja
w Pierśćcu".
Zamówienie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
,,Nazwa i adres oferenta".
4. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. Zamawiający dokona otwarcia ofert
niezwłocznie po upływie terminu na ich składanie. Informacje o złożonych ofertach, ze
wskazaniem nazwy Wykonawcy i ceny oferty, zostaną opublikowane na stronie internetowej
Zamawiającego w dniu ich otwarcia.
6. Ze względu na niejednolitość stanu zachowania obiektu, lokalizację miejsca prowadzenia prac
oraz charakter obiektu, Wykonawcy zobowiązani są do wzięcia udziału w wizji lokalnej przed
złożeniem oferty, pod rygorem odrzucenia oferty. Wizje lokalną zaplanowano na dzień 20
marca między godziną 9.00-10.00. W toku wizji uczestniczące w niej osoby winny wpisać na
listę obecności swoje imię i nazwisko oraz to jakiego Wykonawcę reprezentują. Oferta złożona
Zamówienie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
przez Wykonawcę niewidniejącego na liście obecności (którego przedstawiciel nie
przeprowadził wizji), zostanie odrzucona.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
8. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
9. Ze względu na fakt, iż obiekt będzie cały czas użytkowany zamawiający oczekuje wykonania
prac w sposób zapewniający możliwość prowadzenia działalności z możliwie najmniejszymi
utrudnieniami.
VI. WARUNKI UDZIAŁU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a. spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej
1) 2 roboty obejmujące remont konserwatorski wypraw tynkarskich wraz z
konserwacją detali, o łącznej pow. objętej remontem co najmniej: 450 m2;
2) 1 robotę polegającą na rekonstrukcji stolarki okiennej;
- każda z ww. robót musi być wykonana w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru
zabytków.
Ocena spełniania warunku określonego w ust.1 pkt 1) prowadzona będzie w oparciu
o wykaz robót wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte
wykonanie robót i prac, według kryterium spełnia/nie spełnia.
b. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
skierują do wykonania zamówienia co najmniej:
i. jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich, która:
1) spełnia warunki określone w art. 37 a Ustawy o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami;
2) posiada doświadczenie polegające na co najmniej dwukrotnym kierowaniu
pracami konserwatorskimi, na remoncie konserwatorskim wypraw
tynkarskich elewacji przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków;
ii. jedną osobę mającą pełnić funkcję kierownika budowy, która:
Zamówienie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
1) posiada doświadczenie określone w art. 37 c Ustawy o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami;
2) posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę
członków właściwej izby samorządu zawodowego;
3) posiada doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi
obejmującymi co najmniej remont konserwatorski wypraw tynkarskich przy
obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków.
Przez pojęcie odpowiednich uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie wszelkie
ważne uprawnienia budowlane, upoważniające do pełnienia ww. samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie, przy pracach rodzaju jak określonego w Opisie
Przedmiotu Zamówienia, wydane na podstawie Ustawy Prawo budowlane lub
uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa
państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw
członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o
Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania
określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje
zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
Ocena spełniania warunku określonego w ust.1 pkt 2) prowadzona będzie w oparciu o
wykaz osób skierowanych do wykonania zamówienia, wraz z dołączonymi
dokumentami zawierający informacje o posiadanym wykształceniu i doświadczeniu
poszczególnych osób, według kryterium spełnia/nie spełnia.
c. Znajdują się w odpowiedniej sytuacji finansowej, pozwalającej na sfinansowanie
zamówienia do terminu odbioru i zapłaty za wykonane prace, tj. dysponują kwotą nie
mniejszą niż 500 000,00 PLN;
Weryfikacja spełniania ww. warunku, będzie prowadzona w oparciu o dołączone do
oferty dokumenty potwierdzające dysponowanie ww. środkami (informacja z banku o
zdolności kredytowej lub posiadanych środkach), według kryterium spełnia/nie spełnia
2. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 108 i art. 109 ust. 1pkt 4)
ustawy, oraz na podstawie 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Zamawiający zastrzega dla oferty formę pisemną pod rygorem nieważności.
Zamówienie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę uprawnioną do
reprezentacji Wykonawcy lub posiadającej odpowiednie pełnomocnictwo, na formularzu
oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
3. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W celu obliczenia ceny oferty
Wykonawcy winni przygotować kosztorys w oparciu o przedstawiony przez Zamawiającego
przedmiar robót, wyceniając wszystkie jego pozycje, podając cenę jednostkową i cenę dla
wskazanej w przedmiarze ilości prac. Wykonawcy nie mogą modyfikować zadanej ilości prac
ani modyfikować opisu lub usuwać ani dodawać pozycji kosztorysowych. Łączna wartość
wszystkich pozycji kosztorysu, po dodaniu ewentualnego podatku VAT (kwota brutto)
stanowi cenę oferty, którą należy wskazać w formularzu oferty. Przedmiar robót i kosztorys
ofertowy stanowić będzie dokument pomocniczy, stanowiący podstawę do ewentualnego
rozliczenia umowy.
4. Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub
kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Do oferty należy dołączyć:
a) dokumenty potwierdzające umocowanie osoby składającej ofertę do reprezentowania
Wykonawcy, np. wyciąg z KRS dla podmiotów zbiorowych, pełnomocnictwo itp.
b) wykaz robót, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których prace zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te prace
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace
były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy -
w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt a. niniejszego Zaproszenia. Wzór wykazu robót
stanowi Załącznik nr 4 do Zaproszenia;
c) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu określonych w Rozdziale VI ust. 1 pkt b. niniejszego zaproszenia.
Formularz wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do zaproszenia;
UWAGA! z uwagi na fakt, że informacje zawarte w wyodrębnionej części formularza
wykazu osób, będą służyć do oceny oferty, Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia lub
wyjaśnienia treści oferty w tym zakresie. Wykonawcy są zobowiązani do dochowania
należytej staranności przy wypełnianiu oferty i dołączaniu dokumentów;
Zamówienie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
d) informacja z banku o zdolności kredytowej lub posiadanych środkach w celu
potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej;
e) kopie uprawnień lub dyplomów, niezbędnych do wykazania warunków udziału w
postępowaniu w odniesieniu do osób kierowanych do wykonania zamówienia (Rozdział
VI ust. 1 lit. b) Zaproszenia;
f) kosztorys ofertowy, przygotowany zgodnie z wymogami ust. 3. powyżej.
g) Harmonogram rzeczowo - finansowy
h) Plan organizacji robót - w celu weryfikacji spełniania przez ofertę wymogów odnośnie
do sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności określonych w
Rozdziale IV ust. 9 Zaproszenia.
8. Zamawiający przewiduje możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści oferty,
uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty wyłącznie na wezwanie Zamawiającego
skierowane do danego Wykonawcy. Poprawki, uzupełnienie lub wyjaśnienia nie mogą
prowadzić do negocjacji treści oferty. Możliwość ewentualnego poprawiania, uzupełniania
lub wyjaśniania treści ofert stosowana będzie jednokrotnie w przypadku poszczególnych
braków (w przypadku braku uzupełnienia lub wyjaśnienia treści oferty na pierwsze wezwanie
Zamawiającego, Wykonawca nie będzie mógł podjąć tych czynności w stosunku do zakresu
objętego wezwaniem Zamawiającego).
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień lub
uzupełnień dotyczących treści złożonych oświadczeń i dokumentów.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Cena oferty brutto - 80 %;
2. Kryterium długości gwarancji - 20%
Kryterium ceny oferty brutto - ocena w tym kryterium będzie przeprowadzona wg następującego
wzoru matematycznego:
P= (C min / Cb) x 80 pkt
gdzie:
P - liczba punktów za kryterium ceny
C min - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Cb - cena badanej oferty
Oferta o najniższej cenie uzyska 80 punktów, przy założeniu, że 1 pkt = 1% wagi. Pozostałe oferty
uzyskają wartość punktową wyliczoną wg powyższego wzoru.
Kryterium długości gwarancji
Zamówienie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
W niniejszym kryterium punkty zostaną przyznane przy zastosowaniu następującego wzoru:
Pg = (Pb/Pn x 100 x W)
gdzie:
Pg - ilość punktów przyznanych danemu Wykonawcy w kryterium
Pb - zaoferowana długość gwarancji w ofercie podlegającej badaniu;
Pn - najdłuższa zaoferowana długość gwarancji spośród wszystkich badanych ofert;
W - waga 20 %
Wykonawcy są zobowiązani do jednoznacznego wskazania długości oferowanej gwarancji,
poprzez wskazanie ilości miesięcy. W braku jednoznacznego wskazania, Zamawiający przyjmie, że
Wykonawca zaoferował najkrótszą dopuszczalną gwarancję, tj. 36 miesięcy. Najdłuższa gwarancja
brana pod uwagę wynosi 72 miesiące. W przypadku Wykonawców, którzy zaoferują dłuższą
gwarancję niż 72 miesiące, do obliczenia ilości przyznanych punktów zostanie przyjęta wartość 72
miesięcy, natomiast Wykonawcy będą związani złożonym przez siebie oświadczeniem, co zostanie
wpisane do treści umowy.
4. Punkty w poszczególnych kryteriach zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione
w niniejszym zaproszeniu warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów
stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do płatności faktury w terminie 30 dni od daty jej
przedłożenia, z zastrzeżeniem uprzedniego uzyskania wypłaty dofinansowania, zgodnie z
postanowieniami wzoru umowy.
3. Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych.
4. Wykonawcy pozostają związaniu ofertą przez termin 30 dni od upływu terminu składania
ofert.
5. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.

Uwagi:
6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1) dalej ,,RODO" informujemy, że:
Zamówienie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
a) Administratorem danych osobowych jest Rzymsko-Katolicka Parafia św. Mikołaja w
Pierśćcu, ul. Ks. Antoniego Langera 2, 43-430 Pierściec, e-mail
sebastianrucki@gmail.com
b) przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;,
c) podstawa prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w
celu związanym z postępowaniem przetargowym prowadzonym na podstawie art. 701 -
705 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2018 nr 1025),
d) dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także
podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów,
e) dane osobowe Oferenta będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a
następnie 5 lat, od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu
okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Oferentów, którzy złożyli
oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze,
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
g) osobie, której dane dotyczą przysługuje:
i. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do jej danych osobowych,
ii. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych,
iii. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO,
iv. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, (Biuro
Generalnego Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa);
h) osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
i. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b lub d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
ii. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
iii. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
7. Wykonawcy zobowiązani są do dochowania obowiązku informacyjnego, o którym mowa w
art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE w stosunku do osób, których dane osobowe przekazał Zamawiającemu w związku
z udziałem w postępowaniu przetargowym.

Kontakt:
IX. INFORMACJE DODATKOWE:
1. W razie wątpliwości pytania należy kierować na adres e-mailowy: sebastianrucki@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.