Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont ołtarza bocznego z kaplicy północnej w budynku kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont ołtarza bocznego z kaplicy północnej w budynku kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Serocku
ul. Rynek 21
05-140 Serock
powiat: legionowski
tel.: 22 782 88 00, tel. (22) 782 88 19
umg@serock.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Serock
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 22 782 88 00,
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ogłaszamy przetarg na wykonanie robót budowlanych, których przedmiotem jest:
,,Remont ołtarza bocznego z kaplicy północnej w budynku kościoła p.w. św. Antoniego
w Woli Kiełpińskiej"
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.1 Przedmiotem zamówienia jest naprawa zabytku - ołtarza bocznego w kaplicy północnej kościoła p.w.
św. Antoniego w miejscowości Wola Kiełpińska 6 w celu zachowania dziedzictwa kulturowego regionu.
1.2 Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac w zakresie:
? przewiezienia ołtarza do pracowni w celu przygotowania ołtarza do prac renowacyjnych
w tym:
? dezynfekcja;
? usunięcie zardzewiałych gwoździ i innych elementów metalowych;
? wstępne oczyszczenie z zabrudzeń powierzchniowych;
? wykonanie odkrywek niezbędnych do prowadzenia prac konserwatorskich między innymi:
? wykonanie odkrywek schodkowych i pasowych;
? pobranie próbek do badań;
? opracowanie metody usuwania warstw wtórnych z powierzchni malarskich
i pozłotniczych (chemicznie lub mechanicznie);
? odsłonięcie oryginalnego opracowania;
? wykonanie prac stolarskich w tym:
? usunięcie elementów mocujących (gwoździ), które nie pełnią już swojej funkcji;
? wykonanie prac naprawczych - uzupełnienie ubytków, podklejenie odspajającej się
warstwy oryginalnej, wzmocnienie stabilności elementów itp.
? miejscowa impregnacja drewna;
? wykonanie retuszu i rekonstrukcji monochromii, rekonstrukcji złoceń, srebrzeń wraz z ich
zabezpieczeniem; powierzchnie malowane zabezpieczone mikrowoskiem/ werniksem;
? przygotowanie podłoża pod tkaninę do ekspozycji obrazu;
? transport ołtarza do kościoła;
? wykonanie podestu pod ołtarzem;
? montaż ołtarza wraz z konstrukcją wsporczą dla wzmocnienia i ustabilizowania ołtarza;
? montaż obrazu na odpowiednio przygotowanym podłożu wykończonym tkaniną w kolorze
,,czerwonego wina";
1.3 Stan istniejący.
Kościół p.w. św. Antoniego w Woli Kiełpińskiej wzniesiony został w latach 1895-1899 w stylu
neobarokowym wg projektu Konstantego Wojciechowskiego. Jest to fundacja rodziny Radziwiłłów
Macieja i jego żony Jadwigi z domu Krasińskich. W 1987 roku został wpisany w rejestr zabytków.
W roku 2019 Mazowieckie Wojewódzki Konserwator Zabytków decyzją nr 535/2019 wpisał do
rejestru zabytków ruchomych województwa mazowieckiego 22 obiekty należące do wyposażeniakościoła między innymi przedmiotowy ołtarz boczny lewy z końca XIX w. z obrazem malowanym
na podobraziu metalowym ,,Najświętsze Serce Jezusa" przez Hermana Duszka w 1920r.
Ołtarze boczne nie zostały zaprojektowane do tego kościoła. Prawdopodobnie pochodzą
z zegrzyńskiego kościoła zbudowanego w 1758 roku, który w 1987 roku został zniszczony.
Ołtarze w stylu barokowym zwieńczone gloriami z centralnie umieszczonym motywem płonącego
serca. Po boku nastawy ustawione skośnie w stosunku do części centralnej ze spływającymi w dół
wolutami.
W ołtarzach srebrzone ramy obrazów, szaty poszczególne elementy architektoniczne i dekoracje
między innymi: motywy kwiatowe i rocaille czyli motywy dekoracyjne w postaci ornamentów.
Kościół położony jest na działce nr 30/1 ob. 0026 Wola Kiełpińska, gmina Serock, jednostka
ewidencyjna 140804_5.0026. Kościół zlokalizowany przy zbiegu drogi krajowej nr 62 i Ul. Przylesie.
Teren kościoła ogrodzony z wejściem po stronie północnej od drogi krajowej nr 62, od strony
południowej działka graniczy z terenem plebani należącej do parafii.
Po stronie zachodniej znajduje się nieutwardzony teren służący jako parking, a od strony
wschodniej działka graniczy z Ul. Przylesie stanowiącą między innymi dojazd na teren plebani.
1.4 Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady.
1) Minimalny okres trwania gwarancji wymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy
2) Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu gwarancję na cały przedmiot zamówienia przez
wskazany przez siebie okres nie krótszy niż 36 miesięcy, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres
gwarancji na cały przedmiot zamówienia liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
3) Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy
okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
4) W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek
ponosić będzie Wykonawca.
1.5 Rozwiązania równoważne.
1) Nie dopuszcza się zamiennego rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów).
2) Wszystkie materiały, które Wykonawca zamierza wbudować w związku z realizacją zamówienia
muszą uzyskać akceptację Zamawiającego oraz MWKZ.
1.6 Wykonanie przedmiotu zamówienia.
1) Wszystkie zmiany w programie prac należy zgłosić do MWKZ. Prace objęte zamówieniem należy
wykonywać pod nadzorem przedstawicieli Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków. Warunkiem prowadzenia prac przy ołtarzu przez Wykonawcę jest:
? obowiązek kierowania pracami konserwatorskimi i restauratorskimi albo
samodzielnego ich wykonywania przez osobę spełniającą wymagania, o których
mowa w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami.
? obowiązek prowadzenia dokumentacji przebiegu prac w sposób umożliwiający
jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich
czynności, użytych materiałów, oraz dokonanych odkryć i przekazania jej
wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków w terminie 3 miesięcy od dnia
zakończenia prac (zgodnie z załączoną decyzją MWKZ) Wykonana dokumentacja w
wersji opisowej i fotograficznej oraz na nośniku CD zostanie przekazana w 2
egzemplarzach dla MWKZ i Parafii.? obowiązek przekazania MWKZ danych osobowych wraz ze stosownymi
uprawnieniami osób kierujących czynnościami ww przed rozpoczęciem prac
konserwatorskich i renowacyjnych wraz z oświadczeniem o przyjęciu przez osobę
obowiązków kierowania pracami albo osoby samodzielnie ich wykonywania
(zgodnie z załączoną decyzją MWKZ)
? obowiązek niezwłocznego zawiadomienia MWKZ o wszelkich zagrożeniach lub
nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac i działań we
wskazanym zakresie (zgodnie z załączoną decyzją MWKZ)
2)
Prace należy wykonać zgodnie z załączonym programem prac, decyzją MWKZ, wytycznymi
określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i oraz przepisami BHP i
p.poż, oraz warunkami zawartymi w Decyzji MWKZ nr SRW.5144.38.2020MG z dnia 18.12.2020
r. i decyzją nr SRW.5144.38.2023 z dnia 13.11.2023r. - wydłużającą termin ważności decyzji z
dnia 18.12.2020r.
3) Wykonawca w zakresie nowo wbudowanych elementów zobowiązany jest użyć materiałów
spełniających
normy
i
parametry
techniczne
wyspecyfikowane
w dokumentacji projektowej, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych
i jakościowych od materiałów wskazanych w Programie prac i decyzji konserwatora.
4) Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm
oraz o innych parametrach niż określone w Programie prac i decyzji konserwatora.
5) Wykonawca zgłosi gotowość do końcowego odbioru robót po zakończeniu prac i nie wcześniej
niż w dniu przekazania Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego zawierającego co najmniej:
a) dokumentację powykonawczą w zakresie podejmowanych działań z przekazaniem do
MWKZ
b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji,
c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia,
a odnoszące się do jego realizacji.
Uwaga: W/w dokumentację Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu
zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych.
6) Odbiór końcowy prac należy wykonać przy udziale przedstawicieli MWKZ.
7) Wykonawca zabezpieczy składowane materiały i urządzenia - do czasu ich wykonania
przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz
udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru.
8) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub
unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji prac stanowiących
przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub
unieszkodliwienia tych odpadów.
9) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części prac podwykonawcom, z
uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy.
1.7 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
1) W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu szczegółowy
harmonogram rzeczowo - finansowy, który będzie stanowił integralną część umowy na realizację
zamówienia.1.8 Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia.
1) Wynagrodzenie wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia,
wynikającą swoim zakresem z niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji
projektowej. Jakikolwiek błąd w obliczeniu ceny nie ma znaczenia na poprawność oceny oferty.
2) Cena ryczałtowa winna obejmować wszystkie czynności niezbędne do kompleksowego
wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności związane z wykonaniem objętych
umową prac wraz koordynacją wszystkich uczestników, opłatami urzędowymi, wywozem
materiałów z rozbiórki i śmieci. Ustalona w ten sposób cena ma charakter stały i niezmienny
niezależnie od rozmiarów prac i kosztów ponoszonych przez wykonawcę podczas ich realizacji.
3) Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest program prac, decyzja
konserwatora oraz przedmiar załączony do opisu zamówienia.
4) Ceną oferty jest kwotą wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowana przez Wykonawcę
w formularzu oferty. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Zamawiający wymaga
kosztorysu ofertowego od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w
postępowaniu na etapie przed podpisaniem umowy. Kosztorys ofertowy Wykonawca zobowiązany
jest opracować we własnym zakresie. Musi on odzwierciedlać wszystkie roboty, które zdaniem
Wykonawcy są niezbędne do wykonania w celu prawidłowego i kompletnego zrealizowania
zadania określonego w dokumentacji technicznej i w SWZ a także pozostałe koszty, które będą
wynikać z przyjętej przez Wykonawcę organizacji prac itp.
5) Zamawiający dopuszcza płatność częściową za prace realizowane w oparciu o sporządzony
harmonogram rzeczowo - finansowy opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez
Zamawiającego.
6) Wykonawcy przysługują płatności częściowe z zastrzeżeniem, że płatność końcowa będzie równa
kwocie pozyskanej z dofinansowania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
7) Zapłata wynagrodzenia za wykonanie prace nastąpi na podstawie faktur sporządzonych w oparciu
o protokół odbioru częściowego (w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury) natomiast końcowa
płatność prac nastąpi na podstawie bezusterkowego odbioru zgodnie z zasadami Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków określonym w załączniku do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów
z dnia 23 listopada 2022r.
8) Warunkiem zapłaty należności dla Wykonawcy za wykonane prace będzie otrzymanie przez
Zamawiającego pokwitowanych przez podwykonawców potwierdzeń otrzymania zapłaty zgodnie
z zawartymi z nimi umowami. Jeżeli pojawią się uzasadnione roszczenia podwykonawcy, to
Zamawiający dokona zapłaty dla podwykonawcy i pomniejszy należne wynagrodzenie dla
wykonawcy o kwotę zapłaconą podwykonawcy. Szczegółowe postanowienia dotyczące regulacji
obejmujących podwykonawstwo zawarte są we wzorze umowy.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 kwietnia 2024r. o godz. 13.30.

Składanie ofert:
8. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT.
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami, o których mowa w pkt 7 niniejszego ogłoszenia należy złożyć w
formie pisemnej: osobiście bądź za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, na adres:
Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Ul. Rynek 21, 05 - 140 Serock (w godz.ch pracy Urzędu tj.
poniedziałek 8:00-18:00, wtorek-czwartek 8:00 - 16:00, piątek 8:00-14:00). Ofertę należy złożyć w
zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz
zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Oznaczenie oferty: Oferta na: Remont ołtarza bocznego z kaplicy północnej w budynku kościoła p.w. św.
Antoniego w Woli Kiełpińskiej. Nie otwierać do dnia 15 kwietnia 2024r. do godz. 13.30.
Ofertę należy złożyć do dnia: 15 kwietnia 2024r. do godz. 13:00. O terminie złożenia oferty decyduje data
i godz. wpływu oferty wraz z załącznikami do Urzędu Miasta i Gminy w Serocku (nie decyduje data
nadania/wysłania oferty).

Miejsce i termin realizacji:
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Termin realizacji zadania ustala się do dnia 16.09.2024 r.
Za datę realizacji zadania uważa się dzień zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych.
Zgłoszenie gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych może nastąpić po całkowitym zakończeniu
prac i przekazaniu kompletnego operatu kolaudacyjnego.

Wymagania:
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają
warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany
jest wykazać w sposób szczególny.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) doświadczenie Wykonawcy:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich
3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, co najmniej czterech [4] prac konserwatorsko - restauratorskich przy barokowych
ołtarzach w zakresie zbieżnym ze stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. na obiekcie wpisanym
do rejestru zabytków).
Uwaga. W przypadku, gdy ww. zakres prac będzie stanowił część robót o szerszym zakresie,
Wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powyżej.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną
podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany
przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych, jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych,
Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia
przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o
zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
? co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika prac konserwatorskich posiadającą
wykształcenie i praktykę, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków
i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 ze zm.) oraz co najmniej 5 lat doświadczenia w
pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich, przy obiektach wpisanych do rejestru
zabytków, (okres doświadczenia liczony od dnia nabycia uprawnień do kierowania pracami
konserwatorskimi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków) oraz posiadającą
doświadczenie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert w kierowaniu
(jako kierownik prac konserwatorskich) co najmniej jednym zamówieniem, które dotyczyło
prac konserwatorskich w zabytkowym obiekcie wpisanym do rejestru zabytków obejmujących
swoim zakresem m.in. konserwację barokowego ołtarza;
? co najmniej jedną osobą będącą konserwatorem dzieł sztuki, posiadającą dyplom ukończenia
studiów wyższych ze specjalizacją w konserwacji malarstwa i polichromowanej rzeźby oraz
co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego liczonego od ukończenia studiów wyższych i
który, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert brał udział w realizacji
co najmniej jednego zamówienia, które swoim zakresem obejmowało kompleksową
konserwację ołtarza (głównego) wpisanego do rejestru zabytków;
4.
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY.
1) Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
? jest niezgodna niniejszym ogłoszeniem o zamówieniu,
? jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
? zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
? została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,
? zawiera nieprawdziwe informacje,
? Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie omyłek, o których mowa w pkt 18 niniejszego
ogłoszenia o zamówieniu,
? została złożona po terminie.
2) Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec
Zamawiającego.
3) Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.4) Oferta wraz z załącznikami nie podlegają zwrotowi, poza przypadkiem wycofania oferty złożonej
z zachowaniem formy pisemnej.
5.
CENA
Cenę oferty należy podać w złotych z dwoma miejscami po przecinku w formularzu ofertowym
Wykonawcy (załącznik Nr 1 do zaproszenia) w kwocie brutto i netto, z wyodrębnieniem wartości i stawki
podatku VAT.
6.
KRYTERIA OCENY OFERT:
Cena oferty brutto o znaczeniu - 100 %. Cena brutto oferty określona w formularzu ofertowym.
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto oferty zgodnie z formularzem ofertowym, otrzyma
maksymalną liczbę punktów za to kryterium, tj. 100 punktów. Pozostałe oferty nie podlegające
odrzuceniu będą oceniane według wzoru:
C = Cn/Cb x 100, gdzie:
Cn - cena oferty najtańszej
Cb - cena oferty badanej
100 - stały współczynnik zwiększający
7.
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
a) wypełniony formularz ofertowy,
b) wypełniony formularz - Wykaz prac konserwatorsko - restauratorskich,
c) wypełniony formularz - Wykaz osób,
d) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy. Uprawnienie do ich podpisania musi wynikać z treści załączonych do oferty
dokumentów. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą powinien
zostać przedstawiony dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii z notarialnym
poświadczeniem podpisu
10. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy sporządzić w języku polskim.11. Poprawki w ofercie lub załącznikach powinny być naniesione w sposób czytelny i opatrzone
podpisem osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całość
zamówienia.
14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia otwarcia ofert.
15. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
16. Koszty przygotowania i złożenia oferty wraz z załącznikami obciążają wyłącznie Wykonawcę.
17. Poprzez złożenie oferty Wykonawca wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych
Wykonawców szczegółów oferty oraz akceptuje udział w postępowaniu na warunkach i zasadach
określonych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert.
18. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z istotnymi warunkami zamówienia,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
19. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
20. Oferty złożone po terminie wyznaczonym jako termin składania ofert zostaną zwrócone
Wykonawcom.
21. Wykonawca może wprowadzać zmiany do treści złożonej oferty lub ją wycofać przy upływem
terminu wyznaczonego jako termin składania ofert.
22. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej za względu na to, że zostały
złożone dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
23. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty.
24. Po złożeniu ofert Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia dodatkowych negocjacji z
Wykonawcą, który złożył najwyżej ocenioną ofertę.

Kontakt:
25. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: Anna Czerwińska, tel. (22) 782 88 19.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.