Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja infrastruktury społecznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja infrastruktury społecznej

Data zamieszczenia: 2024-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA RANIŻÓW
Rynek 6
36-130 Raniżów
powiat: kolbuszowski
172285048
m.bober@ranizow.pl
https://ranizow.logintrade.net/zapytania_email,159609,19cbb3bbbd8c9f03cc65ead7b1c2629e.html
Województwo: podkarpackie
Miasto: Raniżów
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 172285048
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja infrastruktury społecznej na terenie Gminy Raniżów:
6.2.1. Zadanie 1:
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy OSP wraz ze zmianą strychu na poddasze użytkowe, wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod-kan., c.o., gazową i elektryczną w miejscowości Korczowiska, dz. nr 481/1, 481/5
Wykonanie robót budowlanych w branży: budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.
Branża budowlana:
Projektuje się rozbudowę budynku w kierunku południowym o klatkę schodową, prowadzącą na projektowane poddasze użytkowe, konstrukcja murowana , dach jednospadowy kryty blachą. Istniejące instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., i elektryczne objęte są rozbudową i przebudową. Instalacje są w dobrym stanie technicznym i nadają się do rozbudowy. Na parterze projektuje się przebudowę instalacji gazowej polegającej na demontażu/likwidacji grzejników gazowych w pomieszczeniach kuchni i sali spotkań, i wykonaniu kotłowni z kotłem na gaz (montaż nowego kotła gazowego 24 kW, z zamkniętą komorą spalania).
Projektuje się zmianę sposobu użytkowania strychu nieużytkowego na poddasze użytkowe
oraz wymianę istniejącej stolarki okiennej na okna pvc.
Na ścianie południowej/frontowej projektuje się wykonanie/wymurowanie słupka, wystającego 30 cm poza lico ściany (w pobliżu wjazdu do garażu), jako wydzielenie stref pożarowych- oznaczonego na rysunkach jako T4. Docieplenie istniejącego budynku wraz z projektowaną rozbudową: wełną mineralną (ściany EI60 przy pomieszczeniu garażu) i styropianem.
W budynku na parterze projektuje się przebudowę i remont pomieszczeń, malowanie, szpachlowanie, remont posadzki, zamurowanie istniejących i wykonanie nowych otworów drzwiowych, wydzielenie nowych pomieszczeń, budowa sanitariatów, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, montaż kotła gazowego 24 kW z zamkniętą komorą spalania, wykonanie sufitu podwieszanego na poddaszu, ocieplenie części użytkowej i nieużytkowej poddasza, wykonanie otworu okiennego w ścianie nośnej zewnętrznej, malowanie, szpachlowanie, remont posadzki, zamurowanie istniejących i wykonanie nowych otworów drzwiowych, nowe ścianki działowe - pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową.
Branża sanitarna:
- Projekt obejmuje instalację wewnętrzną gazową istniejącego budynku OSP. W budynku przewidziano przebudowę instalacji gazowej. Należy wykorzystać istniejący przyłącz gazu.
Ponadto:
- Wymiana źródła ciepła
- Rozbudowa instalacji ciepłej i zimnej wody
- Rozbudowa instalacji kanalizacji sanitarnej
- Projekt obejmuje instalację CO dla nadbudowy w/w obiektu wraz z kotłownią co i cwu.
- Zaprojektowano instalację zasobnikową cwu ogrzewanej z instalacji projektowanego kotła gazowego dwufunkcyjnego.
Branża elektryczna:
W skład projektu wchodzą następujące instalacje elektryczne:
- rozbudowa rozdzielni T1 oraz budowa rozdzielniT2,
-instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
-instalacja gniazd ogólnego przeznaczenia, jednofazowych,
-linia kablowa zasilającą rozdzielnicę,
-instalacja uziemiania.
6.2.2. Zadanie 2:
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy OSP wraz z wewnętrznymi instalacjami: gazową i elektryczną w miejscowości Staniszewskie, dz. nr 797/2, 797/4, 798/1
Wykonanie robót budowlanych w branży: budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.
Branża budowlana:
Projektuje się rozbudowę budynku w kierunku zachodnim o podłogę zadaszoną, konstrukcji murowanej z dachem z płyt warstwowych. Przewiduje się rozbudowę wewnętrznych instalacji gazowej i elektrycznej. Instalacje są w dobrym stanie technicznym i nadają się do rozbudowy.
Na parterze projektuje się demontaż 2 sztuk okien 150x120 cm i zamurowanie tych otworów okiennych oraz prace wykończeniowe powstałe w związku do dobudową podłogi - pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową.
Branża sanitarna:
Projektuje się rozbudowę instalacji gazowej w celu zamontowania nagrzewnicy gazowej 12 kW w dobudowanej podłodze zadaszonej.
Branża elektryczna:
Projektuje się rozbudowę instalacji elektrycznej do rozbudowanej podłogi zadaszonej wraz z rozdzielnią T1.
6.2.3. Zadanie 3:
Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP z wewnętrznymi instalacjami: elektrycznymi, c.o, wentylacją mechaniczną oraz zewnętrzną infrastrukturą techniczną: przebudowa przyłączy wod-kan, rozbiórka istniejącej części budynku OSP w miejscowości Raniżów, dz. nr 907/5
Wykonanie robót budowlanych w branży: budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.
Branża budowlana:
Projektowana jest rozbudowa i przebudowa pomieszczeń garażowych istniejącego budynku OSP w Raniżowie. Przebudowa istniejących pomieszczeń garażowych będzie związana z obniżeniem istniejących posadzek o 30cm w trzech pomieszczeniach garażowych oraz likwidacją kanału naprawczo - technicznego w jednym z pomieszczeń garażowych. Projektowana jest wymiana istniejących bram garażowych oraz wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej pom. garażowych objętych opracowaniem i przebudowa wewnętrznych instalacji.
W zakresie rozbudowy projektuje się funkcjonalne przedłużenie istniejących pomieszczeń garażowych. Projektowana rozbudowa będzie jednokondygnacyjna, przekryta stropodachem płaskim, na którym zaprojektowano taras rekreacyjny. Od strony wschodniej zaprojektowano dwie bramy garażowe - pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową.
Projektowana rozbudowa wymagać będzie rozbiórki kolidującej części budynku istniejącego.
Pomieszczenia objęte opracowaniem nie będą przeznaczone na pobyt ludzi.
Branża sanitarna:
Niniejsze opracowanie obejmuje: instalację kanalizacji sanitarnej, instalację wody zimnej, instalację sprężonego powietrza, instalację centralnego ogrzewania, wentylację mechaniczną, odciąg spalin od samochodu ciężarowego.
Wyszczególnione instalacje dotyczą tylko części budynku objętej projektowaną rozbudową i przebudową (boksy garażowe).
W pozostałej części budynku istniejące instalacje pozostają bez zmian.
Branża elektryczna:
W zakres niniejszego opracowania wchodzą instalacje:
- oświetleniowa
- gniazd wtykowych 230V
- siłowa
- sterownicza
- odciągu spalin
- odgromowa
- ochrona od porażeń
Wyszczególnione instalacje dotyczą tylko części budynku objętej projektowaną rozbudową i przebudową (boksy garażowe).
W pozostałej części budynku istniejące instalacje pozostają bez zmian.
Istniejące instalacje elektryczne w części objętej projektem należy zdemontować.
6.2.4 Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót budowlanych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określa dokumentacja budowlana: t.j.: Projekty architektoniczno-budowlane z projektami zagospodarowania działek, projekty techniczne, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej stanowiące załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Pozostałe informacje zawarte w SWZ i dokumentacji projektowej.

CPV: 45000000-7, 45453000-7,45110000-1,45210000-2,45400000-1,45410000-4,45420000-7,45430000-0,45450000-6, 45440000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00243082, ZP.271.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Raniżów:
https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie
danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Raniżów ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania
oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych
obszarach.
https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.6. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Raniżów: https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
o Google Chrome 31
o Mozilla Firefox 26
o Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
o dostęp do sieci Internet
o obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
o włączona obsługa JavaScript
o zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
o zainstalowany Acrobat Reader
o zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
14.7. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf,
Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
14.8. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę ,,Złóż ofertę". W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
14.9. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy będzie Gmina Raniżów, Rynek 6, 36-130 Raniżów, tel. 17 2285 034, a osobą pełniącą funkcje Inspektora Ochrony Danych, pani Monika Stopińska- Pacyna;
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: rodo@ranizow.pl ;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego realizowanym pn: Modernizacja infrastruktury społecznej na terenie Gminy Raniżów
4) zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych dalej jako: Pzp oraz przepisami wykonawczymi do Pzp. odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora, podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy, w szczególności na bieżącą obsługę platformy przetargowej PZP24.pl, świadczenie usług prawnych, osoby lub podmioty uczestniczące przy realizacji dostaw/usług/robót budowlanych, osoby lub podmioty, którym udostępniono dokumentację postępowania na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, osoby lub podmioty, które złożyły wniosek o udostępnienie informacji publicznej, w przypadku zadań współfinansowanych ze środków europejskim podmioty wskazane w przepisach prawa i decyzjach/umowach w sprawie dofinansowania projektu, a także inne podmioty/osoby/organy w zakresie i na zasadach określonych innymi przepisami prawa;
5) dane osobowe przechowywane będą zgodnie z obowiązującym w jednostce Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, względnie przez okres gwarancji/rękojmi wynikający z zawartej umowy albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków europejskich;
6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz wymogiem umownym/warunkiem zawarcia umowy. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych lub mogą uniemożliwić zawarcie umowy;
7) osobie przysługuje prawo dostępu1 do treści swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do ich sprostowania2 oraz prawo żądania od Administratora ograniczenia3 przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
1) Wyjaśnienie: Administrator (Zamawiający) ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Wyjaśnienie: Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ani nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3) Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8) osobie nie przysługuje prawo do usunięcia danych gdy przetwarzanie danych następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej czy też do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
9) osobie nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo do wniesienia sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 RODO wobec przetwarzania jej danych osobowych gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
Szczegółowe informacje dot. ochrony danych osobowych są zawarte w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://ranizow.logintrade.net/zapytania_email,159609,19cbb3bbbd8c9f03cc65ead7b1c2629e.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 09:00
Miejsce składania ofert: https://ranizow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Wymagania:
18.1. Zamawiający żąda wadium w wysokości 30 000,00 zł na zasadach określonych w art. 281 Pzp
18.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących for-mach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 li-stopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
18.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
nr 50 9159 1049 2002 1000 0130 0004
18.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
18.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 18.2 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1653846,73 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja infrastruktury społecznej na terenie Gminy Raniżów:
6.2.1. Zadanie 1:
Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy OSP wraz ze zmianą strychu na poddasze użytkowe, wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod-kan., c.o., gazową i elektryczną w miejscowości Korczowiska, dz. nr 481/1, 481/5
Wykonanie robót budowlanych w branży: budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.
Branża budowlana:
Projektuje się rozbudowę budynku w kierunku południowym o klatkę schodową, prowadzącą na projektowane poddasze użytkowe, konstrukcja murowana , dach jednospadowy kryty blachą. Istniejące instalacje wewnętrzne wod-kan, c.o., i elektryczne objęte są rozbudową i przebudową. Instalacje są w dobrym stanie technicznym i nadają się do rozbudowy. Na parterze projektuje się przebudowę instalacji gazowej polegającej na demontażu/likwidacji grzejników gazowych w pomieszczeniach kuchni i sali spotkań, i wykonaniu kotłowni z kotłem na gaz (montaż nowego kotła gazowego 24 kW, z zamkniętą komorą spalania).
Projektuje się zmianę sposobu użytkowania strychu nieużytkowego na poddasze użytkowe
oraz wymianę istniejącej stolarki okiennej na okna pvc.
Na ścianie południowej/frontowej projektuje się wykonanie/wymurowanie słupka, wystającego 30 cm poza lico ściany (w pobliżu wjazdu do garażu), jako wydzielenie stref pożarowych- oznaczonego na rysunkach jako T4. Docieplenie istniejącego budynku wraz z projektowaną rozbudową: wełną mineralną (ściany EI60 przy pomieszczeniu garażu) i styropianem.
W budynku na parterze projektuje się przebudowę i remont pomieszczeń, malowanie, szpachlowanie, remont posadzki, zamurowanie istniejących i wykonanie nowych otworów drzwiowych, wydzielenie nowych pomieszczeń, budowa sanitariatów, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, montaż kotła gazowego 24 kW z zamkniętą komorą spalania, wykonanie sufitu podwieszanego na poddaszu, ocieplenie części użytkowej i nieużytkowej poddasza, wykonanie otworu okiennego w ścianie nośnej zewnętrznej, malowanie, szpachlowanie, remont posadzki, zamurowanie istniejących i wykonanie nowych otworów drzwiowych, nowe ścianki działowe - pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową.
Branża sanitarna:
- Projekt obejmuje instalację wewnętrzną gazową istniejącego budynku OSP. W budynku przewidziano przebudowę instalacji gazowej. Należy wykorzystać istniejący przyłącz gazu.
Ponadto:
- Wymiana źródła ciepła
- Rozbudowa instalacji ciepłej i zimnej wody
- Rozbudowa instalacji kanalizacji sanitarnej
- Projekt obejmuje instalację CO dla nadbudowy w/w obiektu wraz z kotłownią co i cwu.
- Zaprojektowano instalację zasobnikową cwu ogrzewanej z instalacji projektowanego kotła gazowego dwufunkcyjnego.
Branża elektryczna:
W skład projektu wchodzą następujące instalacje elektryczne:
- rozbudowa rozdzielni T1 oraz budowa rozdzielniT2,
-instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
-instalacja gniazd ogólnego przeznaczenia, jednofazowych,
-linia kablowa zasilającą rozdzielnicę,
-instalacja uziemiania.
6.2.2. Zadanie 2:
Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy OSP wraz z wewnętrznymi instalacjami: gazową i elektryczną w miejscowości Staniszewskie, dz. nr 797/2, 797/4, 798/1
Wykonanie robót budowlanych w branży: budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.
Branża budowlana:
Projektuje się rozbudowę budynku w kierunku zachodnim o podłogę zadaszoną, konstrukcji murowanej z dachem z płyt warstwowych. Przewiduje się rozbudowę wewnętrznych instalacji gazowej i elektrycznej. Instalacje są w dobrym stanie technicznym i nadają się do rozbudowy.
Na parterze projektuje się demontaż 2 sztuk okien 150x120 cm i zamurowanie tych otworów okiennych oraz prace wykończeniowe powstałe w związku do dobudową podłogi - pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową.
Branża sanitarna:
Projektuje się rozbudowę instalacji gazowej w celu zamontowania nagrzewnicy gazowej 12 kW w dobudowanej podłodze zadaszonej.
Branża elektryczna:
Projektuje się rozbudowę instalacji elektrycznej do rozbudowanej podłogi zadaszonej wraz z rozdzielnią T1.
6.2.3. Zadanie 3:
Rozbudowa i przebudowa budynku remizy OSP z wewnętrznymi instalacjami: elektrycznymi, c.o, wentylacją mechaniczną oraz zewnętrzną infrastrukturą techniczną: przebudowa przyłączy wod-kan, rozbiórka istniejącej części budynku OSP w miejscowości Raniżów, dz. nr 907/5
Wykonanie robót budowlanych w branży: budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej.
Branża budowlana:
Projektowana jest rozbudowa i przebudowa pomieszczeń garażowych istniejącego budynku OSP w Raniżowie. Przebudowa istniejących pomieszczeń garażowych będzie związana z obniżeniem istniejących posadzek o 30cm w trzech pomieszczeniach garażowych oraz likwidacją kanału naprawczo - technicznego w jednym z pomieszczeń garażowych. Projektowana jest wymiana istniejących bram garażowych oraz wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej pom. garażowych objętych opracowaniem i przebudowa wewnętrznych instalacji.
W zakresie rozbudowy projektuje się funkcjonalne przedłużenie istniejących pomieszczeń garażowych. Projektowana rozbudowa będzie jednokondygnacyjna, przekryta stropodachem płaskim, na którym zaprojektowano taras rekreacyjny. Od strony wschodniej zaprojektowano dwie bramy garażowe - pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową.
Projektowana rozbudowa wymagać będzie rozbiórki kolidującej części budynku istniejącego.
Pomieszczenia objęte opracowaniem nie będą przeznaczone na pobyt ludzi.
Branża sanitarna:
Niniejsze opracowanie obejmuje: instalację kanalizacji sanitarnej, instalację wody zimnej, instalację sprężonego powietrza, instalację centralnego ogrzewania, wentylację mechaniczną, odciąg spalin od samochodu ciężarowego.
Wyszczególnione instalacje dotyczą tylko części budynku objętej projektowaną rozbudową i przebudową (boksy garażowe).
W pozostałej części budynku istniejące instalacje pozostają bez zmian.
Branża elektryczna:
W zakres niniejszego opracowania wchodzą instalacje:
- oświetleniowa
- gniazd wtykowych 230V
- siłowa
- sterownicza
- odciągu spalin
- odgromowa
- ochrona od porażeń
Wyszczególnione instalacje dotyczą tylko części budynku objętej projektowaną rozbudową i przebudową (boksy garażowe).
W pozostałej części budynku istniejące instalacje pozostają bez zmian.
Istniejące instalacje elektryczne w części objętej projektem należy zdemontować.
6.2.4 Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót budowlanych, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia określa dokumentacja budowlana: t.j.: Projekty architektoniczno-budowlane z projektami zagospodarowania działek, projekty techniczne, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej stanowiące załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Pozostałe informacje zawarte w SWZ i dokumentacji projektowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
(C) Cena - 80 %
(G) Okres gwarancji i rękojmi - 20%
21.1.1. Kryterium ,,Cena":
Kryterium ,,Cena (C)" będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 80 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 80 %
gdzie:
C - ilość punktów przyznana za cenę
C min - najniższa cena w złożonych ofertach
C b - cena badanej oferty
100- wskaźnik stały
80 % - procentowe znaczenie kryterium cena
Oferta w kryterium cena (C) może otrzymać maksymalnie 80 punktów.
21.1.2. Kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi":
Przez kryterium okres gwarancji i rękojmi (G) do oceny Zamawiający przyjmuje okres gwarancji i rękojmi wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi minimum 3 lat. Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
o udzielenie 3 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 0 pkt
o udzielenie 4 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 10 pkt
o udzielenie 5 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 20 pkt
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji tylko w pełnych latach, tj.: 3 lub 4 lub 5 lat. Maksymalnie wykonawca w kryterium okres gwarancji i rękojmi może zaproponować 5 lat gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem.
Oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest:
Wykazanie się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 1 zadanie polegające na: budowie, przebudowie ,rozbudowie lub remoncie o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 800 000,00 zł. (brutto), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
b) dotyczącej osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie:
- Jednej osoby na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
-Jednej osoby na stanowisko kierownika robót elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
-Jednej osoby na stanowisko kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Pozostałe informacje zawarte w SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
10.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć, zgodnie ze wzorem, określonym formularzem Zał. nr 4 do SWZ. (Wzór oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu) na zasadach określonych w pkt. 14.
10.4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
10.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
10.6. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.8. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Pozostałe informacje zawarte w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
18.1. Zamawiający żąda wadium w wysokości 30 000,00 zł na zasadach określonych w art. 281 Pzp
18.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących for-mach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 li-stopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
18.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
nr 50 9159 1049 2002 1000 0130 0004
18.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
18.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 18.2 ppkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
13.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2.
13.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
13.4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego w pkt. 8.2. wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu ofertowym, składają oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
13.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 10, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.8. składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 8.2;
2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.7. składa każdy z nich.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie i na warunkach w zakresie:
1)zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymania robót przez Zamawiającego;
2)zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót, jak również wykonania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, jeżeli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie;
3)zmiany zakresu oraz sposobu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, jak również wykonania koniecznych rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych, których niewykonanie będzie skutkowało niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy w przewidzianym umową zakresie z zastrzeżeniem, iż przedmiotowa zmiana zakresu/sposobu realizacji zamówienia będzie wiązała się jedynie z wykonaniem ww. robót;
4)zmiany terminu wykonania lub zmiany zakresu oraz sposobu realizacji zamówienia w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia, skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy w przewidzianym umową zakresie lub terminie, z zastrzeżeniem, iż przedmiotowa zmiana będzie ograniczała się jedynie do zmiany niezbędnej dla dostosowania się do zmiany przepisów prawnych,
5)zmiany terminu wykonania lub zmiany zakresu oraz sposobu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, przez którą na potrzeby niniejszej umowy rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, oraz którego strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu najwyższej należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, zamieszki, strajki lub inne formy protestu, akty nieposłuszeństwa obywatelskiego, demonstracje i rozruchy społeczne, ataki terrorystyczne, stan wojenny, stan wyjątkowy, działania wojenne, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, akty władz państwowych utrudniające lub uniemożliwiające wykonanie zobowiązań umownych, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego;
2.W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1, 2, 4, 5 termin realizacji robót określony w § 2 ust. 2 niniejszej umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia ich wykonywania w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku, gdy nie były one następstwem okoliczności za które odpowiada Wykonawca.
3.W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 3, tj. w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku.
4.Zmiany treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
5.Warunkiem wprowadzenia zmian opisanych w ust. 1 jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę.
6.Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2-5 poprzez przedłożenie stosownych dokumentów, ekspertyz, opinii, itp., z których wynikać będzie konieczność zmiany umowy.
7.Podpisanie aneksu wprowadzającego zmiany umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.
8.Niezależnie od postanowień niniejszej umowy, umowa może ulec zmianie w okolicznościach wynikających z Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
(C) Cena - 80 %
(G) Okres gwarancji i rękojmi - 20%
21.1.1. Kryterium ,,Cena":
Kryterium ,,Cena (C)" będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zamawiający ofercie o najniżej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 80 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 80 %
gdzie:
C - ilość punktów przyznana za cenę
C min - najniższa cena w złożonych ofertach
C b - cena badanej oferty
100- wskaźnik stały
80 % - procentowe znaczenie kryterium cena
Oferta w kryterium cena (C) może otrzymać maksymalnie 80 punktów.
21.1.2. Kryterium ,,Okres gwarancji i rękojmi":
Przez kryterium okres gwarancji i rękojmi (G) do oceny Zamawiający przyjmuje okres gwarancji i rękojmi wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Zgodnie z warunkami SWZ minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi minimum 3 lat. Zamawiający przy obliczeniu punktów w tym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:
o udzielenie 3 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 0 pkt
o udzielenie 4 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 10 pkt
o udzielenie 5 letniej gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem - 20 pkt
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji tylko w pełnych latach, tj.: 3 lub 4 lub 5 lat. Maksymalnie wykonawca w kryterium okres gwarancji i rękojmi może zaproponować 5 lat gwarancji i rękojmi na roboty objęte zamówieniem.
Oferta w kryterium okres gwarancji i rękojmi może otrzymać maksymalnie 20 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-26

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.