Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
858z dziś
6987z ostatnich 7 dni
23340z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: ,,Modernizacja zielonego dachu, utworzenie...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: ,,Modernizacja zielonego dachu, utworzenie ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej "

Data zamieszczenia: 2024-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
Grochowska 274
03-841 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 224435509
pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: +48 224435509
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: ,,Modernizacja zielonego dachu, utworzenie ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej - Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2 przy Ul. A. Nobla 18"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: ,,Modernizacja zielonego dachu, utworzenie ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej - Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2 przy Ul. A. Nobla 18"
Opis przedmiotu zamówienia:
Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 194 z obrębu 30109 przy Ul. Nobla 18 w Warszawie
w Dzielnicy Praga-Południe.
Celem inwestycji jest utworzenie atrakcyjnej przestrzeni publicznej, z elementami przyrodniczo-edukacyjnymi.
1. Zestawienie powierzchni
o Powierzchnia dachu 1012,4 m2
o Powierzchnia pomostów z desek 392,5,0 m2
o Powierzchnia nawierzchni wegetacyjnej 631,1 m2
o Powierzchnia chodnika z kostki brukowej 6,5 m2
2. Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:
1) Prace przygotowawcze tj. zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.
2) Demontaż pomostów z desek oraz płyt zabezpieczających ściany budynku (w tym wywóz, utylizacja lub przekazanie do recyklingu materiałów z rozbiórki).
3) Wykonanie nowych pomostów z desek kompozytowych wraz z wyminą obróbek blacharskich
i pomostu - wejścia, przełożenie (kolidujących z pomostem) zraszaczy i wywiewek pionów kanalizacyjnych.
4) Wykonanie chodnika z kostki betonowej.
5) Zakup, dostawa i montaż nowych elementów małej architektury tj. altan z szezlongami, stolików piknikowych 4 osobowych, stolików piknikowych 6 osobowych, wysp z siedziskami i stolikiem, donic na rośliny, domków na owady, tablic edukacyjnych, tabliczek gatunkowych.
6) Wykonanie zieleni wraz z uzupełnieniem substratu glebowego substratem do dachów zielonych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa tj.:
Projekt wykonawczy pn. MODERNIZACJA ZIELONEGO DACHU, UTWORZENIE ŚCIEŻKI PRZYRODNICZO-EDUKACYJNEJ Ogniska Pracy Pozaszkolnej Nr 2 Ul. Nobla 18, Warszawa dz. nr 194 obręb 3-01-09, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, autorstwa pracowni projektowej Woźnicki Zdanowicz Architekci.
3. Dodatkowe wymagania
1) Zamawiający posiada Decyzję WZWP.5142.323.2023.KMR z dn. 23.08.23 r. wydaną przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ww. decyzji.
2) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ternu inwestycji (zapisy we wzorze umowy § 1 ust. 5 pkt 1), telefon do użytkownika 22 617 59 62 - Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2.
3) Brak możliwości wjazdu ciężkim sprzętem na teren budowy.
4) Wykonawca jest zobowiązany, do przedstawienia Zamawiającemu (przed wbudowaniem) kart technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów higienicznych na materiały i elementy małej architektury.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji próbek deski kompozytowej min. w czterech kolorach (wymagana jest wysoka jakość desek kompozytowych) wraz z dokumentami (opis punkt 4 i dokumentacji projektowej) w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku stwierdzenia nieodpowiedniej jakości lub braku dokumentów potwierdzających jakość desek Zamawiający ma prawo zażądać przedstawienia innych próbek. Wybór deski kompozytowej potwierdzony zostanie pisemnie przez Zamawiającego.
6) Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowalnych sprawdzi (na własny koszt) działanie istniejącego nawodnienia zielonego dachu, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego
i Użytkownika. Wymagane jest sporządzenie protokołu ze sprawdzenia instalacji nawodnienia.
7) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do umowy w przypadku braku odpowiednich pozycji w kosztorysie ofertowym na podstawie KNR, średnich cen aktualnego cennika Sekocenbud, a w przypadku braku ceny (nietypowego) materiału w Sekocenbudzie na podstawie oferty producenta/hurtowni.
II. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SWZ.
III. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z budowaniem nawierzchni z desek kompozytowych, robót związanych z montażem elementów małej architektury, robót zieleniarskich.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).

CPV: 45112710-5

Dokument nr: 2024/BZP 00243585, UD-VI-ZP/8/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SWZ Rozdz. 2 i 24 pkt 4
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określona załącznik 13 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określona załącznik 13 do SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 10:00
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/8/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: ,,Modernizacja zielonego dachu, utworzenie ścieżki przyrodniczo-edukacyjnej - Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2 przy ul. A. Nobla 18"
Opis przedmiotu zamówienia:
Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 194 z obrębu 30109 przy ul. Nobla 18 w Warszawie
w Dzielnicy Praga-Południe.
Celem inwestycji jest utworzenie atrakcyjnej przestrzeni publicznej, z elementami przyrodniczo-edukacyjnymi.
1. Zestawienie powierzchni
o Powierzchnia dachu 1012,4 m2
o Powierzchnia pomostów z desek 392,5,0 m2
o Powierzchnia nawierzchni wegetacyjnej 631,1 m2
o Powierzchnia chodnika z kostki brukowej 6,5 m2
2. Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:
1) Prace przygotowawcze tj. zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.
2) Demontaż pomostów z desek oraz płyt zabezpieczających ściany budynku (w tym wywóz, utylizacja lub przekazanie do recyklingu materiałów z rozbiórki).
3) Wykonanie nowych pomostów z desek kompozytowych wraz z wyminą obróbek blacharskich
i pomostu - wejścia, przełożenie (kolidujących z pomostem) zraszaczy i wywiewek pionów kanalizacyjnych.
4) Wykonanie chodnika z kostki betonowej.
5) Zakup, dostawa i montaż nowych elementów małej architektury tj. altan z szezlongami, stolików piknikowych 4 osobowych, stolików piknikowych 6 osobowych, wysp z siedziskami i stolikiem, donic na rośliny, domków na owady, tablic edukacyjnych, tabliczek gatunkowych.
6) Wykonanie zieleni wraz z uzupełnieniem substratu glebowego substratem do dachów zielonych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa tj.:
Projekt wykonawczy pn. MODERNIZACJA ZIELONEGO DACHU, UTWORZENIE ŚCIEŻKI PRZYRODNICZO-EDUKACYJNEJ Ogniska Pracy Pozaszkolnej Nr 2 ul. Nobla 18, Warszawa dz. nr 194 obręb 3-01-09, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, autorstwa pracowni projektowej Woźnicki Zdanowicz Architekci.
3. Dodatkowe wymagania
1) Zamawiający posiada Decyzję WZWP.5142.323.2023.KMR z dn. 23.08.23 r. wydaną przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania zapisów ww. decyzji.
2) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ternu inwestycji (zapisy we wzorze umowy § 1 ust. 5 pkt 1), telefon do użytkownika 22 617 59 62 - Ognisko Pracy Pozaszkolnej nr 2.
3) Brak możliwości wjazdu ciężkim sprzętem na teren budowy.
4) Wykonawca jest zobowiązany, do przedstawienia Zamawiającemu (przed wbudowaniem) kart technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów higienicznych na materiały i elementy małej architektury.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji próbek deski kompozytowej min. w czterech kolorach (wymagana jest wysoka jakość desek kompozytowych) wraz z dokumentami (opis punkt 4 i dokumentacji projektowej) w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku stwierdzenia nieodpowiedniej jakości lub braku dokumentów potwierdzających jakość desek Zamawiający ma prawo zażądać przedstawienia innych próbek. Wybór deski kompozytowej potwierdzony zostanie pisemnie przez Zamawiającego.
6) Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowalnych sprawdzi (na własny koszt) działanie istniejącego nawodnienia zielonego dachu, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego
i Użytkownika. Wymagane jest sporządzenie protokołu ze sprawdzenia instalacji nawodnienia.
7) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do umowy w przypadku braku odpowiednich pozycji w kosztorysie ofertowym na podstawie KNR, średnich cen aktualnego cennika Sekocenbud, a w przypadku braku ceny (nietypowego) materiału w Sekocenbudzie na podstawie oferty producenta/hurtowni.
II. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SWZ.
III. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z budowaniem nawierzchni z desek kompozytowych, robót związanych z montażem elementów małej architektury, robót zieleniarskich.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdz. 20 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w:
a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
b) art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 t.j.).
3. Warunki udziału w postępowaniu:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej wykażą, że:
1) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu nasadzeń zieleni oraz montażu elementów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda.
Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np..: referencje, poświadczenie, protokół odbioru m.in. potwierdzający terminowe wykonanie robót, w przypadku wykazu usterek należy przedstawić dokument potwierdzający ich usunięcie).
2) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
a) 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą zaświadczenie, wydane przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa Rozdz. 16 pkt 2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wykaz winien zawierać m.in. rodzaj i wartość wykonanych robót, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ).
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane (np..: protokół odbioru m.in. potwierdzający terminowe wykonanie robót, w przypadku wykazu usterek należy przedstawić dokument potwierdzający ich usunięcie), a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
o dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem elektronicznym osobistym lub podpisem zaufanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane - w przypadku gdy dokument został sporządzony w postaci elektronicznej,
o cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem elektronicznym osobistym lub podpisem zaufanym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi.
Wykaz winien zawierać m.in. informacje na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wskazanych osób, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę, w skład której wchodzi:
1. Wypełniony Formularz oferty - generowany na platformie https://zamowienia.um.warszawa.pl.
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 t.j.) (wzór druku - załącznik nr 1 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postepowaniu, określonych w Rozdz.15 pkt 3 SWZ (wzór druku - załącznik nr 2 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku - załącznik nr 3 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - (wzór druku - załącznik nr 4 do SWZ)
6. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie należytego jej zabezpieczenia.
3. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
4. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby wystawiające pełnomocnictwo uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, należy złożyć wraz z ofertą.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularz oferty.
6. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w §15 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdz. 20 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-26

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.