świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót bud. poleg. na budowie sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym oraz przep. wód deszczowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka Akcyjna Na Grobli 19 50-421 Wrocław powiat: Wrocław anna.sawicka@mpwik.wroc.pl https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/zapytania_email,159540,4a572b1c45b0d6f784cc0281295df28f.html |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót bud. poleg. na budowie sieci kanalizacji deszczowej w Ul. Cegielskiego, Braci Hofmannów i Konduktorskiej wraz ze zbiornikiem retencyjnym oraz przep. wód deszczowych - II postępowanie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Cegielskiego, Braci Hofmannów i Konduktorskiej wraz ze zbiornikiem retencyjnym oraz przepompownią wód deszczowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę prowadzenia nadzoru archeologicznego. CPV: 45231300-8, 45232454-9 Dokument nr: 2024/BZP 00243481 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/zapytania_email,159540,4a572b1c45b0d6f784cc0281295df28f.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/zapytania_email,159540,4a572b1c45b0d6f784cc0281295df28f.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy czym oferta, pełnomocnictwo, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ muszą być pod rygorem nieważności podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a zobowiązanie do udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci musi być opatrzone takim podpisem lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ten podmiot z użyciem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.1.1 oraz przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 5.1. składanych wraz z ofertą, jest Platforma Zakupowa MPWiK S.A. dostępna pod adresem https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/. Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym składaniu dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywaniu informacji jest poczta elektroniczna, adres e-mail: grzegorz.domagala@mpwik.wroc.pl 4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (tj. Dz.U z 2020 r. poz.2452). 5. Do połączenia z Platformą Zakupową MPWiK S.A. używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. 6. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zakupowej MPWiK S.A. ma dostęp do możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ. 7. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Zakupowej MPWiK S.A.: 7.1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe: 1) Internet Explorer 10 i nowsze, 2) Edge, 3) Google Chrome, 4) Mozilla Firefox, 5) Opera; 7.2. Pozostałe wymagania techniczne: 1) dostęp do sieci Internet, 2) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax, 3) włączona obsługa JavaScript, 4) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, 5) zainstalowany Acrobat Reader, 6) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy; 7.3. W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe: 1) dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, 2) dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11, 3) dla Windows 8: Internet Explorer 11, 4) dla Windows 10: Internet Explorer 11; 8. Wymagania dotyczące podpisywania elektronicznym podpisem kwalifikowanym dokumentów składanych przez Platformę zakupową. Platforma Zakupowa wspiera rozwiązania dostarczane przez firmy: 8.1. Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A., 8.2. Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., 8.3. Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., 8.4. Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.; 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/zapytania_email,159540,4a572b1c45b0d6f784cc0281295df28f.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 23:59 Miejsce składania ofert: https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/zapytania_email,159540,4a572b1c45b0d6f784cc0281295df28f.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące Wymagania: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 20 000,00 złotych (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Cegielskiego, Braci Hofmannów i Konduktorskiej wraz ze zbiornikiem retencyjnym oraz przepompownią wód deszczowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę prowadzenia nadzoru archeologicznego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykaże, że: 1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 3 000 000, 00 zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100), Zamawiający nie dopuszcza sumowania ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wykonawców wspólnie ubiegających się u udzielenie zamówienia, a także sumowania ubezpieczeń wykonawcy i podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, w celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. 2) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 800 000, 00 zł. 2. w zakresie zdolności technicznej i zawodowej (w zakresie doświadczenia) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowalne polegające na: a) budowie lub przebudowie metodą wykopu otwartego sieci kanalizacyjnej o średnicy min. DN 500 mm i długości 300 m, w jednym zadaniu, w terenie miejskim oraz b) budowie pompowni ścieków lub wód opadowych o wydajności min. 10dm3/s, w terenie miejskim oraz c) budowie lub kompleksowej przebudowie zamkniętego, betonowego zbiornika retencyjnego o pojemności nie mniejszej niż V=300m3 . Za teren miejski Zamawiający rozumie miasto o liczbie mieszkańców nie mniejszej niż 100 000 mieszkańców. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał wymagane roboty budowlane zarówno w ramach jednej umowy kompleksowo, jak i w ramach odrębnych umów dla każdej roboty. Zamawiający dopuszcza sumowanie doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także sumowanie doświadczenia wykonawcy i podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, w celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, o których mowa w pkt 7.2.1., wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat - wraz z zaświadczeniem składa się dokument potwierdzający, że przed terminem składania ofert wykonawca zawarł wiążące porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności lub dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami; 3. zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 7.2.1., SWZ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - wraz z zaświadczeniem (lub innym dokumentem) składa się dokument potwierdzający, że przed terminem składania ofert wykonawca zawarł wiążące porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności lub dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami, 4. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ; 5. oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innymi wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w niniejszym postępowaniu, a w przypadku takiej przynależności - oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. 2. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. 3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; 4. potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 3 000 000, 00 zł; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 20 000,00 złotych (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany, których Zamawiający będzie mógł dokonać zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych przewidziane są w par. 13 i 13a wzoru umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-02 |
© eurobudowa.pl 2004-2024