Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi gminnej wraz z utwardzeniem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi gminnej wraz z utwardzeniem

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Skąpe
Skąpe 65
66-213 Skąpe
powiat: świebodziński
przetargi@skape.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Skąpe
Wadium: 5.000 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Przebudowa drogi gminnej wraz z utwardzeniem działki budowlanej w miejscowości Kalinowo - etap I" - II przetarg
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej wraz z
utwardzeniem działki budowlanej w miejscowości Kalinowo"- etap I.
2. Prace budowlane do wykonania w ramach etapu I będą prowadzone w m. Kalinowo na
dz. ewid. nr:
1) 160/5, 172, 173, 179- stanowiące własność Gminy Skąpe,
2) 164/1-będącej własnością Zarządu Powiatu Świebodzińskiego i przyjętej do realizacji przez Gminę Skąpe
Porozumieniem Zarządu Powiatu Świebodzińskiego z dnia 6 grudnia 2023r.
3. W ramach etapu I Wykonawca zobowiązuje się wykonać w szczególności poniższe roboty budowlane:
1) roboty przygotowawcze - pomiarowe, usunięcie humusu,
2) roboty ziemne - korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
3) ustawienie krawężników,
4) podbudowy pod nawierzchnię jezdni, zjazdów,
5) nawierzchnie z kostki typu ,,eko behaton",
6) regulacja pionowa studzienek
7) roboty wykończeniowe
UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zamówienia zostało użyte sformułowanie nawierzchnia z
kostki betonowej typu ,,Eko"
należy przez to rozumieć ,,Eko- Behaton".
W związku z powyższym przy określaniu ceny należy wycenić wykonanie nawierzchni drogowej
z kostki typu ,,Eko- Behaton".
4. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do
stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z dokumentacją
projektową, o której mowa w ust. 8 poniżej.
5. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, o
której mowa w ust. 8 poniżej, jak również z punktu widzenia celu, który ma osiągnąć Zamawiający w postaci drogi gminnej
wraz z utwardzeniem działki budowlanej
w miejscowości Kalinowo oraz zgodnie z niniejszą umową z Wykonawcą.
6. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w SWZ, dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji
Technicznej oraz przedmiarze robót - etap I -załącznik nr 2 do umowy.
7. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót
w dokumentacji, a także tych, które wynikną z oceny warunków terenowych, wykonanie geodezyjnej dokumentacji
powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych
przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
8. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez Usługi Inżynierskie
Wojciech Prochera, Nowa Wioska 5B, 66-218 Lubrza oraz zgłoszeniem robót budowlanym do Starostwa Powiatowego w
Świebodzinie z dnia 18.12.2023r.
9. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na
teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których
dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy, opisanego powyżej, uwzględniony jest
w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 umowy.
10. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania i dokumentacją projektową, rozpoznał zakres robót
konieczny do wykonania w ramach przedsięwzięcia, który wycenił w swojej ofercie. Wykonawca nadto oświadcza, że roboty
objęte umową należą do zakresu jego działalności
i profesjonalnie zajmuje się wykonaniem takich robót.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do
zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów
i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził
Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45233250-6, 45112710-5

Dokument nr: 2024/BZP 00243972, ZP.271.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faf7ea19-dad3-11ee-8305-7e4937eb936d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e - Zamówienia , oraz poczty elektronicznej, które dostępne są pod adresami:
-https://ezamowienia.gov.pl/pl/
-przetargi@skape.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego (złożenie oferty wraz załącznikami), musi posiadać konto Wykonawcy na portalu e -
Zamówienia. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały
dostęp do sieci Internet; komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa , włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub
podpisu osobistego. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale V SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy,
że:
a) Administratorem danych osobowych jest Gmina Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe, urzad@skape.pl, tel. 683419212.
b) we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem
danych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych u Administratora listownie na adres Administratora, na adres e-mail:
iod@skape.pl lub tel. 683419213.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia
umowy;
d) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są:
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej PZP);
- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do
podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o jawność postępowania na podstawie art. 18, art. 74 PZP,
f) Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
g) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
okresy wskazane powyżej mogą zostać przedłużone do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli
przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami; po upływie wskazanych
powyżej terminów dokumenty zostaną zarchiwizowane zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
h) Informujemy, iż przysługują Pani/Panu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, a
także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
i) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa) jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa;
j) podanie danych osobowych jest wymogiem wynikającym z ustawy PZP, a w przypadku, złożenia oferty najkorzystniejszej także
warunkiem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego; niepodanie danych może skutkować wadliwością złożonej oferty i
jej odrzuceniem;
k) w trakcie przetwarzania danych żadne decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą budowane
żadne profile.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej wraz z
utwardzeniem działki budowlanej w miejscowości Kalinowo"- etap I.
2. Prace budowlane do wykonania w ramach etapu I będą prowadzone w m. Kalinowo na
dz. ewid. nr:
1) 160/5, 172, 173, 179- stanowiące własność Gminy Skąpe,
2) 164/1-będącej własnością Zarządu Powiatu Świebodzińskiego i przyjętej do realizacji przez Gminę Skąpe
Porozumieniem Zarządu Powiatu Świebodzińskiego z dnia 6 grudnia 2023r.
3. W ramach etapu I Wykonawca zobowiązuje się wykonać w szczególności poniższe roboty budowlane:
1) roboty przygotowawcze - pomiarowe, usunięcie humusu,
2) roboty ziemne - korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża,
3) ustawienie krawężników,
4) podbudowy pod nawierzchnię jezdni, zjazdów,
5) nawierzchnie z kostki typu ,,eko behaton",
6) regulacja pionowa studzienek
7) roboty wykończeniowe
UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że wszędzie tam, gdzie w dokumentacji zamówienia zostało użyte sformułowanie nawierzchnia z
kostki betonowej typu ,,Eko"
należy przez to rozumieć ,,Eko- Behaton".
W związku z powyższym przy określaniu ceny należy wycenić wykonanie nawierzchni drogowej
z kostki typu ,,Eko- Behaton".
4. Wszystkie materiały zastosowane przy inwestycji przez Wykonawcę muszą posiadać atesty i być dopuszczone do
stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z dokumentacją
projektową, o której mowa w ust. 8 poniżej.
5. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne
do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, o
której mowa w ust. 8 poniżej, jak również z punktu widzenia celu, który ma osiągnąć Zamawiający w postaci drogi gminnej
wraz z utwardzeniem działki budowlanej
w miejscowości Kalinowo oraz zgodnie z niniejszą umową z Wykonawcą.
6. Szczegółowy zakres prac do wykonania opisany został w SWZ, dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji
Technicznej oraz przedmiarze robót - etap I -załącznik nr 2 do umowy.
7. W zakresie obowiązków Wykonawcy będzie m. in. wykonanie wskazanych elementów robót
w dokumentacji, a także tych, które wynikną z oceny warunków terenowych, wykonanie geodezyjnej dokumentacji
powykonawczej, jak również przestrzeganie zapisów decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych
przez Zamawiającego w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
8. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez Usługi Inżynierskie
Wojciech Prochera, Nowa Wioska 5B, 66-218 Lubrza oraz zgłoszeniem robót budowlanym do Starostwa Powiatowego w
Świebodzinie z dnia 18.12.2023r.
9. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń własnych, które zakupi i dostarczy na
teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów, elementów wyposażenia i urządzeń, których
dostarczenie obciąża Wykonawcę, wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy, opisanego powyżej, uwzględniony jest
w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 umowy.
10. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zadania i dokumentacją projektową, rozpoznał zakres robót
konieczny do wykonania w ramach przedsięwzięcia, który wycenił w swojej ofercie. Wykonawca nadto oświadcza, że roboty
objęte umową należą do zakresu jego działalności
i profesjonalnie zajmuje się wykonaniem takich robót.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do
zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów
i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził
Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wymóg posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
a) wiedza i doświadczenie:
Warunek spełni Wykonawca, który wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na
budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi z kostki betonowej brukowej, kostki typu eco lub kamienia
naturalnego o powierzchni co najmniej 900 m2.
b) osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Warunek spełni Wykonawca, który wykaże dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia co
najmniej:
o 1 osobę w charakterze kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji
zamówienia, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem, licząc od dnia wydania uprawnień budowlanych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ),
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikami nr 4, 5 do
SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy).
4. Załącznik nr 5 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy).
5. Załącznik nr 11 do SWZ - Kosztorys ofertowy - etap I.
6. Dokument wadium, w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ROZDZIALE X pkt 7.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wymogi dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
4) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien złożyć do oferty Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2).
5) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp , Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowanie postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte we Wzorze umowy,
stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SWZ oraz danych zawartych w ofercie.
3. Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i
Zamawiającego, w tym dotyczące możliwości dokonania zmian w § 2, 6, 7, 14 w projekcie umowy.
4. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności
zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
5. Poza sytuacjami dopuszczającymi dokonanie zmian umowy, przewidzianymi we wzorze umowy, dopuszczalne są
wszelkie zmiany nieistotne umowy rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postanowienia o
zamówieniu nie wpłynęłyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi
zmianami są zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych
identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
6. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-27

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.