łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana poziomów instalacji kanalizacji sanitarnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Koszalińska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Nasz Dom" ul. Szymanowskiego 14 75-950 Koszalin powiat: Koszalin telefon: 94 317 03 20, Fax: 94 317 03 35 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | telefon: 94 317 03 2 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu i zakres zamówienia: Wymiana poziomów instalacji kanalizacji sanitarnej w budynku przy Ul. Tetmajera 4 i 8. Dokument nr: 2/03/2024 Otwarcie ofert: 8. Miejsce i termin otwarcia ofert Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Spółdzielni, w sali na IV piętrze, w dniu 29.03.2024 r. o godz. 10:15. Po otwarciu ofert zamawiający poda imię i nazwisko/nazwę (firmę) wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty. Składanie ofert: 7. Miejsce i termin składania ofert Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni w Koszalinie przy Ul. Szymanowskiego 14, w terminie do dnia 29.03.2024 r. godz. 10:00, w zamkniętych kopertach, z dopiskiem ,,Przetarg na............ (wpisać nazwę zadania wg pkt. 2 SIWP, na które składana jest oferta) - nie otwierać przed dniem 29.03.2024 r. godz. 10:15 " (bez ujawniania nazwy Wykonawcy). Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na wykonanie zadania. Miejsce i termin realizacji: Preferowane terminy realizacji zamówienia - do 30.08.2024 roku. Zamawiający zastrzega możliwość dodatkowych uzgodnień w zakresie terminów realizacji zadania. Wymagania: Zamawiający wymaga co najmniej 60-miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty. 4. Wadium: nie jest wymagane 5. Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca - pod rygorem wykluczenia z postępowania przetargowego - ma obowiązek złożyć w oryginałach lub kopiach opatrzonych napisem ,,za zgodność z oryginałem", podpisanych przez osoby upoważnione do podpisania oferty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty, oświadczenia, bądź dokumentu albo poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania Wykonawcy, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 4) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania oferty, 6) kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, który stanowi załącznik nr 2 (przedmiar robót budowlanych), do S1WP z podaniem czynników cenotwórczych, cen jednostkowych, wartości pozycji, podsumowania elementów i tabelą elementów, 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z nazwą inwestora, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, potwierdzonych referencjami na wartość jednej wykonanej roboty budowlanej w roku, nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto, 8) oświadczenie wskazujące, że zamówienie Wykonawca wykona siłami własnymi, 9) oświadczenie, że wykonawca dysponuje minimum czterema osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do prawidłowego wykonania zadania. 10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 6. Opis sposobu obliczenia ceny: 1) Zamawiający wymaga, aby cena zaproponowana w ofercie była ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 Kodeksu Cywilnego, niepodlegająca zmianom w czasie wykonania zamówienia, 2) wszystkie czynności związane z obliczaniem ceny i mające wpływ na jej wysokość Wykonawca powinien wykonać z należytą starannością, 3) przyjmuje się, że za prawidłowo wyliczoną cenę ryczałtową za cały przedmiot zamówienia odpowiada Wykonawca, bez względu na sposób jej obliczenia, 4) cena oferty musi wynikać z Formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWP) i obejmować wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia określone w pkt. 2 SIWP oraz w załącznikach nr 2 do SIWP (przedmiary robót ) i załączniku nr 4 do SIWP (wzór umowy), w tym: zysk Wykonawcy, wymagane przepisami prawa obciążenia fiskalne oraz wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, 5) cena oferty powinna zostać wyrażona cyfrowo i słownie, 6) Wykonawca powinien uwzględnić w cenie także inne, niewymienione wyżej koszty, konieczne jego zdaniem do poniesienia w celu należytego wykonania zamówienia. Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych w SIWP kryteriów oceny ofert na posiedzeniu niejawnym. Podanie wyników przetargu nastąpi w formie pisemnej. 9. Opis Kryteria oceny ofert Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone według następujących kryteriów: 1) cena brutto za wykonanie zadania - oferta najniższa uzyska 90 punktów, a pozostałe oferty uzyskają ilość punktów wyliczoną wg wzoru: C = (C,,/Co)*90, gdzie C,, - cena najniższa, C0 - cena oferowana, 2) okres gwarancji - oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 5 pkt, a pozostałe oferty uzyskają ilość punktów wyliczoną wg wzoru: G = (G0/Gn)*5, gdzie G0 - okres gwarancji oferowany, Gn - oferta z najdłuższym okresem gwarancji, 3) referencje - oferta z największą ilością referencji otrzyma 5 pkt., a pozostałe oferty uzyskają ilość punktów wyliczoną wg wzoru: R = (Ro/Rn)*5, gdzie Ro - ilość referencji oferowana, R,, - oferta z największą ilością referencji. Obliczenia punktów dokonuje się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. 10. Pozostałe warunki: 1) z postępowania przetargowego zostaną odrzucone oferty złożone przez oferentów, którzy zrealizowali już na rzecz Spółdzielni roboty w sposób nienależyty, tj. w szczególności wykonali roboty z usterkami trwałymi albo nie usuwali lub nie usuwali w terminie usterek w okresie gwarancyjnym lub rękojmi, 2) Wykonawcy spełniający SIWP pozostają związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia ich otwarcia. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do: unieważnienia przetargu bez podania przyczyn, prowadzenie dodatkowych negocjacji z wybranymi wykonawcami lub/i zmiany zakresu robót przed podpisaniem umowy, Kontakt: 4) do ostatecznego terminu składania ofert, informacji w sprawie przetargu udziela Piotr Mikulski (tel. 94 317 03 23), w dni robocze w godz. od 8:00 do 14:00, a w piątki do 12:00, 5) kontaktowanie się wykonawców z komisją przetargową przed zatwierdzeniem wyniku przetargu może mieć jedynie formę pisemnych wyjaśnień na pisemne zapytania komisji. |
© eurobudowa.pl 2004-2024