Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

Data zamieszczenia: 2024-03-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA LUBIN
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin
powiat: lubiński
768403100, faks 768403140
zamowienia@ug.lubin.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/901896
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 768403100, faks 7684
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla całych obrębów oraz fragmentów obrębów.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin
dla całych obrębów: Gola, Niemstów i Raszowa Mała,
oraz fragmentów obrębów: Buczynka, Chróstnik, Gogołowice, Gorzelin, Kłopotów, Lisiec, Miłosna, Raszówka, Składowice, Siedlce, Szklary Górne i Zimna Woda.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla całych obrębów: Gola, Niemstów i Raszowa Mała, oraz fragmentów obrębów: Buczynka, Chróstnik, Gogołowice, Gorzelin, Kłopotów, Lisiec, Miłosna, Raszówka, Składowice, Siedlce, Szklary Górne i Zimna Woda", na podstawie następujących uchwał nr:
- XLVII/455/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla obrębu Gola,
- XLVIII/462/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 19 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla obrębu Niemstów,
- LVIII/583/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla obrębu Raszowa Mała,
- LVIII/581/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentów obrębu Buczynka,
- XLVIII/467/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 19 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentów obrębu Chróstnik,
- XLVI/438/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 24 października 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Gogołowice,
- XLVI/439/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 24 października 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Gorzelin,
- XLVI/440/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 24 października 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Kłopotów,
- LI/502/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 27 marca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Lisiec,
- LI/503/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 27 marca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Miłosna oraz uchwałą nr LIV/543/2023 z dnia 26 czerwca 2023 r. zmieniającą przedmiotową uchwałę,
- LVIII/582/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Raszówka,
- XLVII/456/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Składowice,
- XLVIII/463/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 19 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Szklary Górne oraz uchwałą nr XLIX/477/2023 z dnia 27 stycznia 2023 r. zmieniającą przedmiotową uchwałę,
- XXXIV/341/2021 Rady Gminy Lubin z dnia 16 listopada 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla obrębu Szklary Górne (fragment),
- LI/501/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 27 marca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentów obrębu Zimna Woda,
- LXIII/621/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 28.12.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Siedlce.
Wyżej wymienione uchwały znajdują się pod adresem strony internetowej https://rejestrurbanistyczny.gison.pl/lubingmina lub https://sip.gison.pl/lubingmina w zakładce MPZP przystąpienia.
Opracowania zmian miejscowych planów będących przedmiotem zmówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
a) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.),
b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2404),
c) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),d) rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916),
e) ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214),
a także zgodnie z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu umowy m.in. ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji, dróg oraz ochrony danych osobowych itp.
Zmiana przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadkach określonych w § 10 projektowanych postanowień umowy załączonych do SWZ.
Zamawiający informuje ponadto, że pod likami: https://sip.gison.pl/lubingmina
i https://rejestrurbanistyczny.gison.pl/lubingmina można zapoznać się z aktualnym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz aktualnymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac projektowych wyszczególnionych
w Harmonogramie prac projektowych stanowiącym załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umowy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określają SWZ oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: projektowane postanowienia umowy (zał. nr 6 do SWZ).

CPV: 71222000-0, 71410000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00245017, OR.271.12.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg), .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) drogą elektroniczną: zamowienia@ug.lubin.pl
2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
2) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Szczegółowe zapisy zawiera SWZ.
3) Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4) Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z ,,Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych."
5. Oferty, oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokument w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PadES,
2) dopuszcza się podpisywanie dokumentów w formie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym, Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie portalu dostępnym pod adresem platformazakupowa.pl .
10. UWAGA! SZCZEGÓŁOWE ZAPISY ZAWIERA SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest Gmina Lubin. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo: żądania dostępu do danych, żądania sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania czy usunięcia danych o ile nie są już niezbędne do celów, do których zostały zebrane. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, b) Open Nexus Sp. z o.o., Ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań. Sad Rejnowy - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS 0000335959, NIP 7792363577, REGON 301196705, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Lubin prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin, c) inne podmioty, o których mowa w Rozdziale II pkt 1 ppkt 5 SWZ. Pełna treść klauzuli informacyjnej dot. RODO znajduje się w SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/901896
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 10:00
Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lubin

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR.271.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: Opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin
dla całych obrębów: Gola, Niemstów i Raszowa Mała,
oraz fragmentów obrębów: Buczynka, Chróstnik, Gogołowice, Gorzelin, Kłopotów, Lisiec, Miłosna, Raszówka, Składowice, Siedlce, Szklary Górne i Zimna Woda.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla całych obrębów: Gola, Niemstów i Raszowa Mała, oraz fragmentów obrębów: Buczynka, Chróstnik, Gogołowice, Gorzelin, Kłopotów, Lisiec, Miłosna, Raszówka, Składowice, Siedlce, Szklary Górne i Zimna Woda", na podstawie następujących uchwał nr:
- XLVII/455/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla obrębu Gola,
- XLVIII/462/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 19 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla obrębu Niemstów,
- LVIII/583/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla obrębu Raszowa Mała,
- LVIII/581/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentów obrębu Buczynka,
- XLVIII/467/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 19 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentów obrębu Chróstnik,
- XLVI/438/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 24 października 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Gogołowice,
- XLVI/439/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 24 października 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Gorzelin,
- XLVI/440/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 24 października 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Kłopotów,
- LI/502/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 27 marca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Lisiec,
- LI/503/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 27 marca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Miłosna oraz uchwałą nr LIV/543/2023 z dnia 26 czerwca 2023 r. zmieniającą przedmiotową uchwałę,
- LVIII/582/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 18 września 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Raszówka,
- XLVII/456/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Składowice,
- XLVIII/463/2022 Rady Gminy Lubin z dnia 19 grudnia 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Szklary Górne oraz uchwałą nr XLIX/477/2023 z dnia 27 stycznia 2023 r. zmieniającą przedmiotową uchwałę,
- XXXIV/341/2021 Rady Gminy Lubin z dnia 16 listopada 2021 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla obrębu Szklary Górne (fragment),
- LI/501/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 27 marca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentów obrębu Zimna Woda,
- LXIII/621/2023 Rady Gminy Lubin z dnia 28.12.2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin dla fragmentu obrębu Siedlce.
Wyżej wymienione uchwały znajdują się pod adresem strony internetowej https://rejestrurbanistyczny.gison.pl/lubingmina lub https://sip.gison.pl/lubingmina w zakładce MPZP przystąpienia.
Opracowania zmian miejscowych planów będących przedmiotem zmówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
a) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.),
b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2404),
c) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.
z 2023 r. poz. 1094 ze zm.),d) rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916),
e) ustawą z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz. U. z 2021 r. poz. 214),
a także zgodnie z wymogami zawartymi w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do przedmiotu umowy m.in. ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów leśnych i rolnych, rewitalizacji, dróg oraz ochrony danych osobowych itp.
Zmiana przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadkach określonych w § 10 projektowanych postanowień umowy załączonych do SWZ.
Zamawiający informuje ponadto, że pod likami: https://sip.gison.pl/lubingmina
i https://rejestrurbanistyczny.gison.pl/lubingmina można zapoznać się z aktualnym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz aktualnymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego gminy Lubin.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac projektowych wyszczególnionych
w Harmonogramie prac projektowych stanowiącym załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umowy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określają SWZ oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: projektowane postanowienia umowy (zał. nr 6 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, będzie się kierował następującymi kryteriami:
A/ CENA - 60 %
B/ OKRES GWARANCJI - 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upłynął termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
a) jedno zamówienie polegające na opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (lub zmiany tego dokumentu).
B. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli dysponuje co najmniej:
a) jedną osobą, która spełnia jeden z warunków wymienionych w art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023, poz. 977 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w Rozdziale IX SWZ - Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz OSÓB skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -Załącznik nr 4 do SWZ.
2) Wykaz USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - Załącznik nr 5 do SWZ.
3) DOWODY określające czy te usługi (wyszczególnione w Załączniku Nr 5 do SWZ) zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ - Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Dowód wniesienia wadium(jeżeli dotyczy);
4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, oraz oświadczenie tego podmiotu potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (oświadczenie zawarte jest w Formularzu Oferty zał. do SWZ).
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
SZCZEGÓŁOWE ZAPISY ZAWIERA SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w ROZDZIALE XXII SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, będzie się kierował następującymi kryteriami:
A/ CENA - 60 %
B/ OKRES GWARANCJI - 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-02

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.