kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Wspólny Dom" w Szczecinie ul. Juliana Ursyna Niemcewicza nr 26 71-520 Szczecin powiat: Szczecin tel. 914227205., tel. 91814 3141, tel. 91814 3117 smwdom@wdom.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | 40 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 914227205., tel |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Rodzaj zamówienia: roboty instalacyjne sanitarne, elektryczne i budowlane towarzyszące. 4. Przedmiot zamówienia: budowa instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych zlokalizowanych od strony południowo-wschodniej w budynku przy Ul. Niemcewicza 26 w Szczecinie. V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych, elektrycznych i towarzyszących robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną wykonaną przez ,,Aneta Pendrak Pracownia Projektowa" Ul. Tęczowe Ogrody 72-005 Warzymice w grudniu 2022 r. pn.: ,,Projekt techniczny - klimatyzacja i wewnętrzna instalacja kanalizacji odprowadzającej skropliny" (część sanitarna i część elektryczna). 2. Uwagi dotyczące całego zakresu prac: 2.1 Zamawiający nie dopuszcza gwarancji jakości robót oraz wbudowanych materiałów krótszej niż 60 miesięcy. niezbędnych dla skutecznego wykorzystania przez Zamawiającego uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez sprzedawcę lub producenta, w tym w szczególności do zawarcia gwarancyjnej umowy serwisowej. 2.3. Podstawą techniczną wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia będą m.in. aktualnie obowiązujące ustawy, rozporządzenia i publikacje techniczne ITB, atesty i deklaracje właściwości użytkowych. 2.4. Ponadto Wykonawca winien bezwzględnie: a) z uwagi na fakt, że budynek jest eksploatowany i biura Zarządu w dni powszednie są czynne od 7.00-15.00 - wszelkie prace uciążliwe ze względu na hałas wykonywać po godz.15.00 i w soboty od 8.00-16.00, b) przewierty przez ściany i stropy oraz wiercenia w przegrodach budowlanych wykonywać z odciągiem pyłów (np. za pomocą odkurzacza przemysłowego), c) przed wierceniami przeskanować przegrody czujnikiem na obecność przewodów elektrycznych, żeby ich nie uszkodzić i nie narazić pracownika wykonującego wiercenie na porażenie prądem, d) zabezpieczyć przestrzeń prowadzonych prac przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem oraz codziennie sprzątać teren prac, e) zorganizować zaplecze robót, w tym części magazynowej, f) powiadamiać Zamawiającego o okresowych wyłączeniach napięcia, g) prowadzić instalacje w sposób estetyczny i zgodny z przepisami, h) wykonać prace naprawcze, budowlane po przeprowadzonych robotach demontażowych i zasadniczych pracach instalacyjnych (np.: naprawy uszkodzonych fragmentów tynku, powłok malarskich, posadzek i obudów z płyt GK). i) wykonać i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. j) dokonać krótkiego szkolenia użytkowników pomieszczeń biurowych dot. obsługi jednostek wewnętrznych (po wykonaniu i uruchomieniu instalacji klimatyzacyjnej). Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.04.2024 o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego, w sali nr 209/210. Składanie ofert: VIII.SKŁADANIE, OTWARCIE I TRYB WYBORU OFERT 1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wspólny Dom" w . Szczecinie, zlokalizowanej przy Ul. J. U. Niemcewicza nr 26 w Szczecinie, nie później niż do dnia 29.03.2024 do godz. 15:00 2. Oferty złożone po terminie nie są rozpatrywane Miejsce i termin realizacji: VI. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający oczekuje, że przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany do dnia 31.07.2024 r. 2. Rozpoczęcie robót nastąpi po podpisaniu umowy. Planowany termin podpisania umowy - ok. początek kwietnia 2024 r. Wymagania: 3. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony. 5. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi rozdziałami i załącznikami Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części ,,SWZ". 7. Wszelkie informacje i dokumenty dotyczące postępowania zamieszczone są m.in. na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem www.wdom.pl. II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, 1.2 wykażą, że posiadają zdolność techniczną i zawodową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, tzn: a) dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń z min. 2 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia, b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 2 odrębne zadania. Potwierdzeniem spełnienia tego wymogu są protokoły odbioru końcowego lub referencje wystawione przez podmiot, na rzecz którego Wykonawca wykonał roboty instalacyjne, 1.3 przedłożą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z terminem ważności nie krótszym niż do daty zakończenia prac. W przypadku posiadania polisy z terminem krótszym od ww. daty, Wykonawca winien przedłożyć oświadczenie, podpisane przez Wykonawcę lub pełnomocnika, o zamiarze kontynuowania ubezpieczenia. 2. Ponadto, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i potencjał ekonomiczny do wykonania prac określonych w SWZ. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę, który: 3.1 nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych w rozdziale II niniejszej SWZ, 3.2 w ciągu ostatnich 3 lat wygrał w Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Wspólny Dom" w Szczecinie przetarg lub otrzymał zlecenie lecz nie wykonał zleconej usługi lub wykonał ją z nienależytą starannością. 4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. III. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI I SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SWZ 1. Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem strony internetowej Zamawiającego www.wdom.pl lub poczty elektronicznej. 2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż 5 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że prośba o udzielenie wyjaśnień wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert (za początek terminu składania ofert uznaje się dzień publikacji ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego). Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na ww. stronie internetowej. 3. Jeżeli prośba o udzielenie wyjaśnienia treści SWZ wpłynie po upływie terminu określonego w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić zapytanie bez rozpatrzenia. 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępnia na stronie internetowej, o której mowa w ust.l. Jeżeli dokonana zmiana jest istotna, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, informując o tym na stronie internetowej. 5. Wykonawcy pobierający Specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego, związani są wszystkimi modyfikacjami dokumentacji i wyjaśnieniami dotyczącymi SWZ, zamieszczanymi przez Zamawiającego na tej stronie w trakcie prowadzonego postępowania przetargowego, do dnia poprzedzającego otwarcie ofert. IV. ZAWARTOŚĆ I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERT ORAZ SPOSÓB OKREŚLENIA CENY OFERTOWEJ 1. Ofertę sporządza się tzw. ,,pismem maszynowym" w języku polskim. 2. Zaleca się aby wszystkie składniki oferty były ułożone wg kolejności przedstawionej w ust. 8 i posiadały numerację stron. 3. Wszystkie strony oferty muszą być podpisane przez Wykonawcę lub pełnomocnika. Oryginał pełnomocnictwa lub jego odpis poświadczony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem musi być dołączony(e) do oferty, o ile umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów. 4 Wszystkie poprawki w ofercie muszą być wykonane czytelnie i zaparafowane przez osobę wyszczególnioną w ust. 3. 5. Wykonawca składa tylko jedną ofertę pod rygorem wykluczenia z przetargu. 6. Ofertę należy składać w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie umożliwiającej przesłanie dokumentów formatu A4. 7. Koperta winna być zaadresowana do Zamawiającego oraz posiadać oznaczenie: Oferta na wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych w budynku biurowo-usługowym przy ul. Niemcewicza 26 w Szczecinie. 8. Kompletna oferta winna zawierać: 8.1 Nazwę i siedzibę Wykonawcy, 8.3 Wykaz osób spełniających wymogi zawarte w rozdz. II ust. 1 pkt 1.2 lit. wraz z kserokopią uprawnień wraz z informacją o przynależności do odpowiedniej izby, 8.4 Kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, spełniającą wymogi zawarte w rozdz. II ust. 1 pkt 1.3, 8.5 Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów, 8.6 Dowód wniesienia wadium, którego wysokość określono w rozdz. VII ust. 1, 8.7 Wykaz zadań spełniających wymogi zawarte w rozdz. II ust. 1 pkt 1.2 lit. b), 8.8 Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SWZ, 8.9 Zamkniętą kopertę wewnętrzną, zawierającą: a) cenę ofertową ryczałtową netto, VAT i cenę brutto za wykonanie całości zadania, b) warunki płatności - liczba faktur częściowych i terminy płatności, c) informację o oferowanym okresie gwarancji (w miesiącach), d) informację o wyborze producenta rozwiązań, materiałów, wyrobów budowlanych, urządzeń przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z wykazem katalogowym tych wyrobów bud., materiałów lub urządzeń, nazwą rozwiązań, e) dane kierownika robót oraz Jego doświadczenie wynikające z pełnych miesięcy przepracowanych na tym stanowisku, zawierające zestawienie okresów, nazw i adresów inwestycji. f) warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego instalacji i wbudowanych urządzeń, które zostaną uregulowane osobną umową po realizacji przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku gdy do oferty nie zostaną załączone wszystkie wymagane w niniejszej SWZ dokumenty, bądź w przypadku gdy dokumenty te okażą się wadliwe, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do uzupełnienia braków we wskazanym przez siebie terminie. Nie podlegają uzupełnieniu dokumenty i dane, na podstawie których Zamawiający dokonuje oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert. 10.Oferta niespełniająca wymagań określonych w niniejszej SWZ, jak również oferta, której braków Wykonawca nie uzupełni w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zostanie odrzucona. 11.Cena oferty winna być określona dla całego zakresu robót na podstawie niniejszej SWZ, oględzin terenu budowy/rejonu prac i powinna zawierać m.in. koszty: zapewnienia warunków bhp i ppoż., organizacji zaplecza budowy, dozoru mienia, koszty związane z pomiarami i kontrolami przewidzianymi w warunkach technicznych odbioru danych robót. Dodatkowo scalona cena ofertowa winna zawierać łącznie R+M+S, koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk. VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM I TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Wykonawca składający ofertę w przetargu wnosi wadium dla pełnego zakresu zamówienia w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.03.2024 do godziny 15:00, pod rygorem wykluczenia z przetargu. 3. Wadium należy wpłacić na poniższy nr konta Zamawiającego: 46 1020 4795 0000 9802 0003 9727 w banku PKO BP S.A. O/Szczecin 4. Zamawiający zwraca wadium: 4.1 wszystkim Wykonawcom w przypadku braku rozstrzygnięcia lub unieważnienia przetargu w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia otwarcia ofert lub od dnia unieważnienia postępowania jeżeli nastąpiło to przed otwarciem ofert, 4.2 Wykonawcom, których oferta nie została wybrana jako najkorzystniejsza - w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia wyboru Wykonawcy, 4.3 Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - w terminie 15 dni roboczych, licząc od dnia otwarcia ofert, 5. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przechodzi na poczet zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia i zostaje zwrócone Wykonawcy w terminie i na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącyrn_załacznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 6.1 Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w SWZ, 6.2 Wykonawca nie uzupełni oferty na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IV ust. 9 niniejszej SWZ, 6.3 zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni roboczych, licząc od daty upływu terminu składania ofert. 4. Oferty, które nadeszły drogą pocztową w naruszonych lub uszkodzonych kopertach będą traktowane jako odtajnione i nie będą rozpatrywane. Koperty zewnętrzne takich ofert zostaną otwarte w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia w celu określenia danych adresowych Wykonawcy. Kompletna oferta zostanie odesłana Wykonawcy. X. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytuł niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza ustanawia zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie: 1.1 pieniężnej, polegającej na przejściu wniesionego wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz 1.2 kaucji gwarancyjnej zatrzymywanej w wysokości i na zasadach szczegółowo opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w terminach i na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. XI. WYCOFANIE LUB ZMIANA OFERT 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca ma możliwość wycofania oferty poprzez złożenie pisemnego wniosku w sekretariacie Zamawiającego. 2. Zmiana oferty następuje poprzez złożenie nowej oferty oznaczonej dodatkowo napisem ZMIANA OFERTY. Oferty takie rozpatrywane będą jako pierwsze. 3. W przypadku zmiany oferty, rozpatrywana będzie treść oferty danego Wykonawcy opatrzonej napisem ZMIANA OFERTY. XII. ZAWARCIE I WARUNKI UMOWY 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do podpisania umowy w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych, licząc od dnia pisemnego odebrania przez Wykonawcę zawiadomienia o wyborze jego oferty. 2. Warunki umowy określone zostały we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ. Kontakt: 6. Osobami upoważnionymi do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami i udzielania informacji na temat warunków zamówienia są: - Inspektor ds. budowlanych - Paweł Baczyński, e-mail: pbaczynski@wdom.pl, tel. 9142105 76 - inspektor ds. sanitarnych: Marcin Traczykowski e-mail: mtraczykowski@wdom.pl, tel. 91814 3141, - inspektor ds. elektrycznych: Michał Krupczyński e-mail: mkrupczynski@wdom.pl, tel. 91814 3117. |
© eurobudowa.pl 2004-2024