Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH

Data zamieszczenia: 2024-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Lębork
Armii Krajowej 14
84-300 Lębork
powiat: lęborski
598637755
zielen@um.lebork.pl
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/pn/UMLEBORK/demand/notice/public/124269/details
Województwo: pomorskie
Miasto: Lębork
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 598637755
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH NA TERENIE
MIASTA LĘBORKA W OKRESIE 2024 -2025 r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na ręcznej konserwacji rowów szczegółowych, urządzeń melioracyjnych i stawów wodnych na terenie miasta Lęborka w okresie 2024 -2025 r.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
o naprawy ubytków w faszynowaniu linii brzegowej stawów miejskich i urządzeń melioracyjnych,
o remonty przepustów i przyczółków rowów melioracyjnych,
o ręczne odmulenia rowów melioracyjnych i przepustów,
o dwukrotne koszenie porostu na skarpach i koronach rowów,
o jednokrotne hakowanie kożucha roślin pływających z dna rowu w okresie jesiennym,
- inne prace wynikające z aktualnych potrzeb w zakresie utrzymania urządzeń melioracyjnych na terenie miasta Lęborka.
2) Szacowana ilość roboczogodzin ręcznej konserwacji na całe zamówienie na okres 2024-2025 r. obejmuje wykonanie nakładów na konserwację urządzeń melioracyjnych do 25.000 rg. Prace rozliczne będą na podstawie KNK 2-21, KNR 2-01, KNR 15-01 lub KNR 2-11.

CPV: 45232452-5

Dokument nr: 2024/BZP 00245791, OŚG.ZM.Z.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 08:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umlebork.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/151771
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/ w sekcji ,,Korespondencja".
2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3) Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego Rozdziału;
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki;
https://NazwaJednostki.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b) Wykonawca po wybraniu opcji ,,Przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl ,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
c) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
1.c.1. podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
1.c.2. kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
1.c.3. jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych
d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za
pośrednictwem sekcji ,,Korespondencja".
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/151771
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umlebork.ezamawiajacy.pl/pn/UMLEBORK/demand/notice/public/124269/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 08:00
Miejsce składania ofert: https://umlebork.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/151771

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OŚG.ZM.Z.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na ręcznej konserwacji rowów szczegółowych, urządzeń melioracyjnych i stawów wodnych na terenie miasta Lęborka w okresie 2024 -2025 r.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
o naprawy ubytków w faszynowaniu linii brzegowej stawów miejskich i urządzeń melioracyjnych,
o remonty przepustów i przyczółków rowów melioracyjnych,
o ręczne odmulenia rowów melioracyjnych i przepustów,
o dwukrotne koszenie porostu na skarpach i koronach rowów,
o jednokrotne hakowanie kożucha roślin pływających z dna rowu w okresie jesiennym,
- inne prace wynikające z aktualnych potrzeb w zakresie utrzymania urządzeń melioracyjnych na terenie miasta Lęborka.
2) Szacowana ilość roboczogodzin ręcznej konserwacji na całe zamówienie na okres 2024-2025 r. obejmuje wykonanie nakładów na konserwację urządzeń melioracyjnych do 25.000 rg. Prace rozliczne będą na podstawie KNK 2-21, KNR 2-01, KNR 15-01 lub KNR 2-11.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232452-5 - Roboty odwadniające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień powtórzonych na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego, udzielane będą w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pod warunkiem zrealizowania zadania podstawowego w całości i wystąpienia potrzeby dokonania w/w zamówień oraz dysponowania odpowiednimi środkami finansowymi. W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia wg stawek zgodnie z ofertą, złożona w postępowaniu o zamówienie.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocenie podlegają wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 2 do SWZ ;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 2 do SWZ;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 2 do SWZ;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
o W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to, to w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał min. 2 (dwie) usługi konserwacji urządzeń melioracyjnych o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto i dysponuje odpowiednimi dowodami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.
W Wykazie usług (załącznik nr 6 do SWZ) należy podać rodzaj usług, wartość usług, datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem dowodów, potwierdzonych referencji czy innych dokumentów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 2 do SWZ oraz wykazu usług - załącznik nr 6;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A) Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 852), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ);
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- wg załącznika Nr 5 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art.112 Pzp, określonych w rozdziale 6 Działu II SWZ Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:
a) W celu potwierdzenia zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
b) W celu potwierdzenia uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.
c) W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie wymaga złożenia kopii opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
d) W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:
o Wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonanie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
o Kserokopia zaświadczenia o nadanym numerze weryfikacyjnym przez Izbę Inżynierów Budownictwa.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja).
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie (stosowne pełnomocnictwo) należy przedłożyć wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
b) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wkluczenia z postępowania składa w swoim imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
d) Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę"; w miejscu ,,np. nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców (współpartnerów) wspólnie ubiegających się
o zamówienie., a nie ich pełnomocnika (lidera) lub jednego ze współpartnerów.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.
f) W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony, poza możliwością zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 Pzp, przewidują również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, które mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy wskazanego w § 3, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych powodujących konieczność zmiany okresu realizacji zleceń,
2) innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego,
3) treści umowy podczas jej realizacji w przypadku wystąpienia konieczności dokonania uszczegółowienia wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty niniejszej umowy,
4) okoliczności będących następstwem ,,siły wyższej", za którą Strony rozumieją działanie niezależne od Stron, których nie mogły przewidzieć ani im zapobiec pomimo zachowanej należytej staranności.
2. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonuje zmiany umowy, o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp przez:
1) zmianę sposobu wykonywania usług,
2) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy,
- o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
3. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu umowy oraz zgłoszenie wniosku o zmianę w terminie 30 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2.
4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 i 2 jest nieważna.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o którym mowa powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy, wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
7. Zmiany umowy mogą być dokonywane również w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub rozwiązania przedsiębiorstwa Wykonawcy albo wydania nakazu zajęcia jego majątku w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocenie podlegają wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-27

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.