Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu i zabezpieczenie dachu zabytkowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu i zabezpieczenie dachu zabytkowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Przemienienia Pańskiego w Krasnopolu
ul. Wojska Polskiego 15
16-503 Krasnopol
powiat: sejneński
Tel. +48 609 321544
krasnopolparafia@gmail.com
Województwo: podlaskie
Miasto: Krasnopol
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. +48 609 321544
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT ZAPYTANIE OFERTOWE
TYTUŁ ZAMÓWIENIA
Wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH PN." OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO POPRZEZ REMONT I ZABEZPIECZENIE KOŚCIOŁA PW. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO W KRASNOPOLU" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR 2RPOZ/2023/5713/PolskiLad na podstawie wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę Krasnopol.
CEL ZAMÓWIENIA
Celem robót budowlanych jest wykonanie remontu i zabezpieczenie dachu zabytkowego kościoła w Krasnopolu znajdującego się pod opieką konserwatora, którego celem jest ochrona i zachowanie dziedzictwa kultury.
Lokalizacja obiektu: Parafia Rzymskokatolicka pw. Przemienienia Pańskiego w Krasnopolu, Ul. Wojska Polskiego 15,16-503 Krasnopol, Województwo podlaskie, Powiat sejneński, Gmina Krasnopol, działka nr 1454, w obrębie ewidencyjnym Krasnopol.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ROBÓT BUDOWLANYCH związanych z remontem dachu i prac dekarskich zabytkowego kościoła w Krasnopolu na podstawie projektu budowlanego, pozwolenia na budowę nr. AB.6740.2.2024 nr decyzji 3/2024, oraz przedmiarem robót i pozwolenia PWKZ S.5142.68.2023.JSD stanowiących załącznik do niniejszego zapytania.
1.1 Aktualny stan zachowania i zagrożenia zabytku:
Zgodnie z opinią PWKZ obecny stan zachowania budynku wymaga przeprowadzenia szeregu prac naprawczych. Konieczność przeprowadzenia prac budowlanych wynika z potrzeby zatrzymania zaawansowanych i nadal postępujących procesów destrukcyjnych pierwotnej substancji zabytkowej. Obecny stan budynku stwarza niebezpieczeństwo powstania szkody materialnej. Objęte pozwoleniem prace przy remoncie kościoła parafialnego w Krasnopolu; wymiana niektórych skorodowanych biologicznie elementów konstrukcji więźby dachowej, dezynfekcję i dezynsekcję oraz zabezpieczenie przed ogniem wszystkich elementów konstrukcji dachu kościoła, naprawa elementów drewnianych porażonych w stopniu większym niż 25%, a mniejszym niż 50% przekroju, wymianę elementów konstrukcyjnych stropu belki i podwaliny wieży, wymianie podwaliny pod słupem podtrzymującym schody w wieży, naprawę i wymianę desek podłogowych na piętrze, docieplenie stropu wełną mineralną, wymianę pokrycia dachowego nad główną bryłą kościoła wraz z wymianą rynien, rur
spustowych i obróbek blacharskich na obróbkę miedzianą. Planowane prace są konieczne do wykonania w trybie pilnym, aby uratować cenny zabytkowy obiekt przed nieodwracalnym zniszczeniem.
1.2 Dane o zabytku:
Kościół wpisany jest do rejestru zabytków nieruchomych pod numerem A-916, decyzją WKZ znak: WKZ 534/916/d/92 z dnia 17.08.1992r. i jest najważniejszym obiektem dziedzictwa kulturowego w Gminie Krasnopol, posiada wyjątkową wartość historyczną, artystyczną i naukową ze względu na swoje walory architektoniczne i kulturowe.
2. Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia bezpośrednie wskazania danego producenta lub dostawcy, konkretnej marki oraz nazwy własnej poszczególnych producentów, nazwy określonego wyrobu lub źródła lub znaku towarowego, patentu, rodzaju lub specyficzne pochodzenie zostały użyte pomocniczo i nie stanowią wskazania obowiązku ich stosowania w ofercie. Zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia wskazanych parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych. Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie oferenta.

CPV: 45453000-7, 45261900-3, 45223200-8, 45000000-7, 45422000-1, 45442300-0

Dokument nr: 2/2024

Składanie ofert:
TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 15 kwietnia 2024 r. do godz. 15.00.
Dopuszcza się złożenie oferty:
1. w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Miejsce składania ofert: Sekretariat Urzędu Gminy w Krasnopolu, 1 Maja 14,16-503 Krasnopol Oferta musi być złożona w zalakowanej kopercie z dopiskiem: oferta na zadanie pod nazwą ,,Ochrona dziedzictwa narodowego poprzez remont i zabezpieczenie kościoła pw. Przemienienia Pańskiego w Krasnopolu - ez. 2"

Miejsce i termin realizacji:
HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia: do 15.10.2024 r.
Termin podpisania umowy z wykonawcą: niezwłocznie po otrzymaniu promesy inwestycyjnej z Banku Gospodarstwa Krajowego.
Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: kwiecień 2024 r.
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach.
MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Parafia Przemienienia Pańskiego w Krasnopolu, Ul. Wojska Polskiego 15,16-503 Krasnopol

Wymagania:
SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy - Gminy Krasnopol: https://krasnopol.bip.gov.pl oraz Beneficjenta Dotacji - Parafii Rzymskokatolickiej pw. Przemienienia Pańskiego w Krasnopolu: www.parafia-krasnopol.pl
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia łl września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. póz. 1605).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. póz. 1610 z późn. zm.).
3. Okres gwarancji.
Wykonawca zobowiązuje się do udzjelenia min. 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem.
4. Odbiór robót (częściowy i ostateczny lub tylko ostateczny) dokonywany będzie przez przedstawicieli Zamawiającego i Gminy Krasnopol (Wnioskodawcy) przy udziale Wykonawcy.
5. Nieruchomość, której dotyczy zamówienie zlokalizowana jest ul. Wojska Polskiego 15 , 16-503 Krasnopol, Gmina Krasnopol, w obrębie ewidencyjnym Krasnopol.
Oferent zainteresowany udziałem w postępowaniu jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, celem poznania specyfiki zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia.
c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach i posiadają ubezpieczenie OC.
e. Zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi co najmniej 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
f. Jeśli wykonawca wykaże, że w przeciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie dwa zadania robót budowlanych na obiekcie zabytkowym na kwotę minimum 500
000. 00.ł. brutto. Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeśli Oferent złoży oświadczenie wykazując nazwę inwestycji, wartość, okres realizacji oraz przedstawi Rekomendacje o wykonaniu dwóch zadań na obiekcie zabytkowym.
Złożona oferta powinna zawierać;
- formularz ofertowy - należy złożyć zgodnie ze wzorem -załącznik nr 1
- parafowany wzór umowy załącznik nr 2
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych zawarte we wzorze oferty stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
- klauzula dotycząca ochrony danych osobowych zgodnie z RODO załącznik nr 4
- ubezpieczenie OC. Działalności gospodarczej co najmniej 650 000.00zł załącznik nr 5
- wykaz wykonanych robót załącznik nr 6
- zaświadczenie o obowiązkowej wizji lokalnej załącznik nr 7
Oferta nie posiadająca wszystkich wskazanych powyżej dokumentów nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta.
KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie,
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
d) przedstawiły ofertę zgodnie z wymaganiami wskazanymi w zakresie oferty.
4. Zamawiający uzna za najkorzystniejsza ofertę tego Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu i przyznana została mu najkorzystniejszą punktacja łączna obliczona wg obowiązujących kryteriów.
5. W przypadku, kiedy oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów tj. dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych krypodali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszych oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej: Wnioskodawcy - Gminy Krasnopol: www.krasnopol.biD.gov.pl oraz Beneficjenta - Parafii Rzymskokatolickiej pw. Przemienienia Pańskiego w Krasnopolu: www.parafia-krasnopol.pl
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni postępowanie.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
2. Oferty złożone po terminie lub nie kompletne nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert.
ZAKRES WYKLUCZENIA
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3.
DODATKOWE WARUNKI
1. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
3. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami
reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
4. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
7. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od Oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
8. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem.
9. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy.
10. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
11. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN) liczbowo oraz słownie. Oferowaną cenę ryczałtową brutto wpisaną do formularza oferty należy wyliczyć w szczególności w oparciu o aktualne, powszechnie stosowane katalogi, cenniki, taryfikatory bądź inne wskaźniki kosztów, dane przedstawione w Ogłoszeniu, w tym wynikające z istotnych postanowień umowy, opis przedmiotu zamówienia, jego zakres, obowiązkową wizję lokalną poświadczoną pisemnie, koszty wykonania w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych, koszty ubezpieczenia OC, koszty związane z obowiązującymi przy wykonaniu zamówienia przepisami prawa w tym koszty należnego podatku od towarów i usług VAT, jak również koszty wynikające z wszelkich upustów i rabatów.
12. Wykonawca określając wynagrodzenie zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia.
13. Podana w ofercie kwota brutto obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym m.in. ewentualny podatek VAT i/lub wszystkie obciążenia z tytułu ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, funduszu pracy i innych - jeżeli wystąpi obowiązek ich zapłacenia.
14. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.
15. Za roboty dodatkowe nie można uznać robót, które wynikają z wykonania większych ilości robót, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia wskazanego na etapie zapytania ofertowego, gdyż w istocie to roboty, które stanowią przedmiot zamówienia. W interesie Wykonawcy leży własna ocena robót budowlanych przewidzianych do wykonania oraz uwzględnienie wszelkich innych okoliczności które mogą mieć wpływ na cenę. Takie roboty Wykonawca ma obowiązek wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej.
16. Wszelkie ewentualne kosztorysy wykonywane w trakcie prowadzonych robót w przypadku wystąpienia ewentualnych robót zamiennych lub dodatkowych, których nie da się oszacować na etapie przygotowania oferty leżą po stronie Wykonawcy.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ks. Jan Adam Dargiewicz- Proboszcz Parafii
Tel. +48 609 321544
email: krasnopolparafia@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.