Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i...

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2024-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" Sp. z o.o
Jana III Sobieskiego 69C
33-170 Tuchów
powiat: tarnowski
+48 146210562
przetargi@dorzeczebialej.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/dorzeczebialej/proceedings
Województwo: małopolskie
Miasto: Tuchów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: +48 146210562
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w rejonie Ul. Wróblewskiego w Tuchowie - Etap 1
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa i przebudowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w rejonie Ul. Wróblewskiego w Tuchowie - Etap 1.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
budowę nowych rurociągów kanalizacji deszczowych o DN800 o długości 92,15 mb,
zabudowę studni betonowych DN1500 na kanale deszczowym (włączeniowa, S1, S2 i S3),
budowa tymczasowego rurociągu wyłączeniowego projektowany kanał burzowy z istniejącym o długości ok. 10 mb,
zabudowę studni osadnikowej DN1500,
budowę wpustu deszczowego,
zabudowę odwodnień liniowych,
remont odcinka sieci wodociągowej DN225 w km 20.321 o długości 3,2 mb (teren PKP) oraz ok. 25 mb w drodze gminnej,
przebudowę odcinka kanalizacji deszczowej DN800 o długości ok. 25 mb,
wykonanie odcinka sieci wodociągowej DN110 o długości 16 mb wraz z włączeniem do istniejących rurociągów,
wykonanie włączenia do istniejącej kanalizacji deszczowej,
likwidacja istniejących rurociągów,
likwidacja istniejących wpustów i kratek deszczowych,
wykonanie przewiertów/przepychów poziomych pod terenami zamkniętymi w rurach ochronnych w technologii mikrotunelingu,
wykonanie przekroczeń dróg, placów oraz rowów metodą rozkopu w rurach ochronnych wraz z odtworzeniami terenów.
3. Z uwagi na złożoność zamówienia jak i teren realizacji robót, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym umówieniu spotkania z przedstawiciel Zamawiającego p. Janem Swołkowicz.
4. Szczegółowy zakres dla etapu 1 został przedstawiony w Projekcie Budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 1458/2021 znak UAB.6740.1241.2021.ZD z dnia 01.10.2021r. oraz w Projekcie Zagospodarowania Terenu zatwierdzonym decyzją z dnia 15.12.2021r. o nr 76/BZ/2021 znak WI-II.7840.1.92.2021.JF. Dokumentacje stanowią część III dokumentacji przetargowej.

CPV: 45231300-8, 45100000-8,45110000-1,45111200-0,45233000-9, 77000000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00246307, ZP-3/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-29 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dorzeczebialej/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dorzeczebialej/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/dorzeczebialej/proceedings
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-29 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dorzeczebialej/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-28

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-3/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa i przebudowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami w rejonie ul. Wróblewskiego w Tuchowie - Etap 1.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
budowę nowych rurociągów kanalizacji deszczowych o DN800 o długości 92,15 mb,
zabudowę studni betonowych DN1500 na kanale deszczowym (włączeniowa, S1, S2 i S3),
budowa tymczasowego rurociągu wyłączeniowego projektowany kanał burzowy z istniejącym o długości ok. 10 mb,
zabudowę studni osadnikowej DN1500,
budowę wpustu deszczowego,
zabudowę odwodnień liniowych,
remont odcinka sieci wodociągowej DN225 w km 20.321 o długości 3,2 mb (teren PKP) oraz ok. 25 mb w drodze gminnej,
przebudowę odcinka kanalizacji deszczowej DN800 o długości ok. 25 mb,
wykonanie odcinka sieci wodociągowej DN110 o długości 16 mb wraz z włączeniem do istniejących rurociągów,
wykonanie włączenia do istniejącej kanalizacji deszczowej,
likwidacja istniejących rurociągów,
likwidacja istniejących wpustów i kratek deszczowych,
wykonanie przewiertów/przepychów poziomych pod terenami zamkniętymi w rurach ochronnych w technologii mikrotunelingu,
wykonanie przekroczeń dróg, placów oraz rowów metodą rozkopu w rurach ochronnych wraz z odtworzeniami terenów.
3. Z uwagi na złożoność zamówienia jak i teren realizacji robót, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym umówieniu spotkania z przedstawiciel Zamawiającego p. Janem Swołkowicz.
4. Szczegółowy zakres dla etapu 1 został przedstawiony w Projekcie Budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 1458/2021 znak UAB.6740.1241.2021.ZD z dnia 01.10.2021r. oraz w Projekcie Zagospodarowania Terenu zatwierdzonym decyzją z dnia 15.12.2021r. o nr 76/BZ/2021 znak WI-II.7840.1.92.2021.JF. Dokumentacje stanowią część III dokumentacji przetargowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi jakości za przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z zapisami SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z zapisami SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
3. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
4. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
o dokumenty, dotyczące firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
o dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami we wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi jakości za przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.