lubelskie (Puławy)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji gazu ziemnego wraz z montażem kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach mieszkalnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Majowa 15 97-200 Tomaszów Mazowiecki powiat: tomaszowski (mazowiecki) ttbsprzetargi@ttbs.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Tomaszów Mazowiecki |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie instalacji gazu ziemnego wraz z montażem kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji gazowej na odcinku od szafki na kurek główny i reduktor do projektowanych odbiorników w lokalach, zakup i montaż kotłów gazowych dwufunkcyjnych wraz z zamontowaniem przewodów powietrznospalinowych oraz dobudowaniem wymaganych kominów wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy Ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz. zgodnie z dokumentacją projektową, aktualizacją dokumentacji projektowej, opinią kominiarską oraz przedmiarem robót. Szczegółowy zakres prac: 1) wykonanie wszelkich prac związanych z wykonaniem zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji gazu ziemnego na odcinku od szafki na kurek główny i reduktor do odbiorników gazu (kocioł, kuchnia gazowa) w lokalach mieszkalnych, 2) zakup oraz montaż 10 szt. kotłów gazowych dwufunkcyjnych z przepływowym przygotowaniem c. w. u. o mocy maksymalnej 25 kW, 3) zakup i montaż układów powietrzno-spalinowego do kotłów gazowych, 4) wykonanie (dobudowa) przewodów wentylacji grawitacyjnej, na podstawie projektu oraz opinii kominiarskiej, 5) montaż nawietrzaków okiennych automatycznych, 6) wykonanie prac budowlanych związanych z montażem instalacji gazowej oraz odbiorników wraz przewodami spalinowymi i wentylacyjnymi (rozkuwanie ścian i stropów, murowanie, tynkowanie oraz obróbki malarskie), 7) podłączanie kuchni gazowych oraz wymiana dysz w istniejących kuchniach gazowych na gaz ziemny, 8) uzyskanie opinii kominiarskiej końcowej po wykonanych pracach montażowych, 9) podłączenie istniejących instalacji: centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej do kotłów gazowych (instalacje doprowadzone przez najemców do miejsca w którym zamontowany zostanie kocioł gazowy), bez rozprowadzania instalacji poziomej oraz pionowej w obrębie lokalu mieszkalnego, 10) ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie dziennika budowy, 11) uzyskanie wszelkich zgód, zgłoszeń, odbiorów oraz prób instalacji wymaganych przepisami, w tym pozwolenia na użytkowanie, 12) uruchomienie kotłów gazowych, 13) dokonanie niezbędnych odbiorów, prób, pomiarów, badań i sprawdzeń, 14) demontaż obecnie zamontowanych źródeł ciepła wraz z pracami towarzyszącymi (zamurowanie otworów po przewodach dymowych, odtworzenie tynków oraz posadzek w obrębie demontowanego urządzenia), 15) przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji. CPV: 45333000-0, 45331110-0,45332200-5,45332300-6,45331210-1,45211340-4,45262300-4,45262522-6,45320000-6,45410000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00246069, 4/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8049f07-e29c-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Pełnomocnikiem a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/) 11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod nr telefonu (32) 7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Pełnomocnik udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej "rozporządzeniem 2016/679". 2. Pełnomocnik realizuje obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1 - 2 rozporządzenia 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ, zgodnie z poniższym. 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Pełnomocnik informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Wykonanie instalacji gazu ziemnego wraz z montażem kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnym przy Ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz. 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Tomaszowskim TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz. jest wyznaczony pracownik Spółki; 3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność; 4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia - publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 7) Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". Sposób złożenia oferty opisany na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/Otwarcie ofert następuje za pomocą Platformy e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni Wymagania: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 2080 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Pełnomocnika: 21 1020 3916 0000 0802 0304 6042 (Na przelewie należy umieścić informację identyfikującą postępowanie np. jego nazwę: Wykonanie instalacji gazu ziemnego w budynku przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz." 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje Pełnomocnikowi Zamawiającego oryginał gwarancji lub poręczenia, podpisane podpisem kwalifikowanym przez wystawcę dokumentu. 6. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem następujących przypadków: 1) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje wykonanie instalacji gazowej na odcinku od szafki na kurek główny i reduktor do projektowanych odbiorników w lokalach, zakup i montaż kotłów gazowych dwufunkcyjnych wraz z zamontowaniem przewodów powietrznospalinowych oraz dobudowaniem wymaganych kominów wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz. zgodnie z dokumentacją projektową, aktualizacją dokumentacji projektowej, opinią kominiarską oraz przedmiarem robót. Szczegółowy zakres prac: 1) wykonanie wszelkich prac związanych z wykonaniem zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji gazu ziemnego na odcinku od szafki na kurek główny i reduktor do odbiorników gazu (kocioł, kuchnia gazowa) w lokalach mieszkalnych, 2) zakup oraz montaż 10 szt. kotłów gazowych dwufunkcyjnych z przepływowym przygotowaniem c. w. u. o mocy maksymalnej 25 kW, 3) zakup i montaż układów powietrzno-spalinowego do kotłów gazowych, 4) wykonanie (dobudowa) przewodów wentylacji grawitacyjnej, na podstawie projektu oraz opinii kominiarskiej, 5) montaż nawietrzaków okiennych automatycznych, 6) wykonanie prac budowlanych związanych z montażem instalacji gazowej oraz odbiorników wraz przewodami spalinowymi i wentylacyjnymi (rozkuwanie ścian i stropów, murowanie, tynkowanie oraz obróbki malarskie), 7) podłączanie kuchni gazowych oraz wymiana dysz w istniejących kuchniach gazowych na gaz ziemny, 8) uzyskanie opinii kominiarskiej końcowej po wykonanych pracach montażowych, 9) podłączenie istniejących instalacji: centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej do kotłów gazowych (instalacje doprowadzone przez najemców do miejsca w którym zamontowany zostanie kocioł gazowy), bez rozprowadzania instalacji poziomej oraz pionowej w obrębie lokalu mieszkalnego, 10) ustanowienie kierownika budowy i prowadzenie dziennika budowy, 11) uzyskanie wszelkich zgód, zgłoszeń, odbiorów oraz prób instalacji wymaganych przepisami, w tym pozwolenia na użytkowanie, 12) uruchomienie kotłów gazowych, 13) dokonanie niezbędnych odbiorów, prób, pomiarów, badań i sprawdzeń, 14) demontaż obecnie zamontowanych źródeł ciepła wraz z pracami towarzyszącymi (zamurowanie otworów po przewodach dymowych, odtworzenie tynków oraz posadzek w obrębie demontowanego urządzenia), 15) przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45331210-1 - Instalowanie wentylacji 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45262300-4 - Betonowanie 45262522-6 - Roboty murarskie 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45410000-4 - Tynkowanie 45442100-8 - Roboty malarskie 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45261910-6 - Naprawa dachów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Cena za przegląd w okresie gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał min. 1 (jedną) robotę polegającą na wykonaniu instalacji gazu ziemnego wraz z montażem kotłów gazowych dwufunkcyjnych oraz przewodów powietrzno-spalinowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym o wartości min. 200.000,00 zł, 2) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) min. jedną osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, b) osobą wykonującą prace lub nadzorująca prace, posiadać aktualne uprawnienia SEP G3 D+E. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - (załącznik nr 5 do SWZ), 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (załącznik nr 6 do SWZ). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 1.500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 2080 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Pełnomocnika: 21 1020 3916 0000 0802 0304 6042 (Na przelewie należy umieścić informację identyfikującą postępowanie np. jego nazwę: Wykonanie instalacji gazu ziemnego w budynku przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz." 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje Pełnomocnikowi Zamawiającego oryginał gwarancji lub poręczenia, podpisane podpisem kwalifikowanym przez wystawcę dokumentu. 6. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem następujących przypadków: 1) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, (załącznik nr 1 do SWZ), Oświadczenie składa każdy z wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaje i zakres zmian umowy zawiera Wzór Umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Cena za przegląd w okresie gwarancji 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-02 |
© eurobudowa.pl 2004-2024