Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dachu Zespołu Pałacowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu Zespołu Pałacowego

Data zamieszczenia: 2024-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Instytut Zootechniki Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Pawłowice
Mielżyńskich 14
64-122 Pawłowice
powiat: leszczyński
zamowienia.publiczne@zdpawlowice.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Pawłowice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1/2024 Remont dachu Zespołu Pałacowego (korpusu głównego)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu Zespołu Pałacowego (korpusu głównego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ:
a) Dokumentacja projektu technicznego remontu dachu budynku zespołu pałacowego (korpus główny) - załącznik nr 1 do SWZ
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2 do SWZ
c) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SWZ
d) Pozwolenie na budowę wydane przez Starosta Leszczyński. Decyzja nr 770/2022 z 29.11.2022 r. - załącznik nr 4 do SWZ
e) Pozwolenia Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie. Pozwolenie nr 109/2021/A z 2.03.2021 r., Decyzja nr 119/A/2023 z 24.08.2023 r. - załącznik nr 5 do SWZ
UWAGA:
o W dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wskazana jest dachówka karpiówka ceramiczna Opal i Opal Berliner. Projektant wyraża zgodę na zastosowanie dachówki równoważnej o takich samych parametrach stylistycznych i technicznych np. dachówka WIENERBERGER dachówka karpiówka naturalnie żłobiona długa (38x15,5 cm) kolor naturalny.
o Załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
o Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeśli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:
o Realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym, gdyż budynek przy Ul. Mielżyńskich 14 na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania.
o Prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
o Zabezpieczenie na własny koszt placu budowy w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
o Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem konserwatorskim.
o Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za zdrowie i życie pracowników na placu budowy oraz osób mogących znaleźć się w bezpośredniej strefie zagrożenia. W przypadku wykonywania prac przez podwykonawców odpowiedzialność za powyższe ponosi głównie Wykonawca.
o Wykonawca zobowiązany będzie do stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac. Wykonawca zapewni usuwanie i utylizację odpadów powstających w wyniku realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
o Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu całości zdemontowanej blachy miedzianej z poszycia dachowego.
o Wykonawca zorganizuje budowę w sposób umożliwiający wykonywanie nadzoru nad realizowanymi pracami przez przedstawicieli państwowego inspektoratu nadzoru budowlanego oraz przedstawicieli właściwego Konserwatora Zabytków.
o Wykonawca sporządzi przed rozpoczęciem budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji.
o Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie roboty i czynności, bez których nie można wykonać zamówienia należycie.
o Koszty wynikające z powyższych uwarunkowań realizacyjnych oraz powyższych zobowiązań wykonawcy należy ująć w ofercie.

CPV: 45453000-7, 45261210-9,45000000-7,45111220-6,45450000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00246525, 1/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 13:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8ce47cd-e2a6-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający informuje, iż sposobem porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym będzie forma elektroniczna.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa Regulamin platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". Instrukcja pod adresem poniżej (strona 3): https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.1.pdf.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia można złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia oraz dopuszcza się możliwość złożenia tych dokumentów także drogą elektroniczną na adres e-mail : zamowienia.publiczne@zdpawlowice.pl.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. (Dz.U. 2020 poz.2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informujemy, że w Instytucie Zootechniki Państwowym Instytucie
Badawczym Zakładzie Doświadczalnym Pawłowice, Ul. Mielżyńskich 14, 64-122 Pawłowice Inspektorem
ochrony danych (IOD) jest Rafał Andrzejewski.
Dane kontaktowe IOD: e-mail: iod.r.andrzejewski@szkoleniaprawnicze.com.pl; tel.: 504 976 690
Więcej informacji znajduje się w klauzuli informacyjnej na stronie internetowej Zakładu
oraz w SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 11:00
Miejsce składania ofert: e-Zamówienia / https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu Zespołu Pałacowego (korpusu głównego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ:
a) Dokumentacja projektu technicznego remontu dachu budynku zespołu pałacowego (korpus główny) - załącznik nr 1 do SWZ
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2 do SWZ
c) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SWZ
d) Pozwolenie na budowę wydane przez Starosta Leszczyński. Decyzja nr 770/2022 z 29.11.2022 r. - załącznik nr 4 do SWZ
e) Pozwolenia Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie. Pozwolenie nr 109/2021/A z 2.03.2021 r., Decyzja nr 119/A/2023 z 24.08.2023 r. - załącznik nr 5 do SWZ
UWAGA:
o W dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wskazana jest dachówka karpiówka ceramiczna Opal i Opal Berliner. Projektant wyraża zgodę na zastosowanie dachówki równoważnej o takich samych parametrach stylistycznych i technicznych np. dachówka WIENERBERGER dachówka karpiówka naturalnie żłobiona długa (38x15,5 cm) kolor naturalny.
o Załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
o Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeśli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną przyznane.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:
o Realizacja prac będzie się odbywać w obiekcie czynnym, gdyż budynek przy ul. Mielżyńskich 14 na czas prowadzonych prac nie zostanie wyłączony z użytkowania.
o Prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
o Zabezpieczenie na własny koszt placu budowy w tym zaplecza budowy, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
o Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem konserwatorskim.
o Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność za zdrowie i życie pracowników na placu budowy oraz osób mogących znaleźć się w bezpośredniej strefie zagrożenia. W przypadku wykonywania prac przez podwykonawców odpowiedzialność za powyższe ponosi głównie Wykonawca.
o Wykonawca zobowiązany będzie do stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac. Wykonawca zapewni usuwanie i utylizację odpadów powstających w wyniku realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami.
o Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu całości zdemontowanej blachy miedzianej z poszycia dachowego.
o Wykonawca zorganizuje budowę w sposób umożliwiający wykonywanie nadzoru nad realizowanymi pracami przez przedstawicieli państwowego inspektoratu nadzoru budowlanego oraz przedstawicieli właściwego Konserwatora Zabytków.
o Wykonawca sporządzi przed rozpoczęciem budowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji.
o Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie roboty i czynności, bez których nie można wykonać zamówienia należycie.
o Koszty wynikające z powyższych uwarunkowań realizacyjnych oraz powyższych zobowiązań wykonawcy należy ująć w ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena brutto oferty (C)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
ogłoszenie, SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 9 do SWZ - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: SWZ pkt. 12
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga przedłożenia przedmiotowego środka dowodowego w postaci parametrów technicznych dla dachówki równoważnej
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową - załącznik nr 13
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się - załącznik nr 12
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena brutto oferty (C)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.