łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
łódzkie (Łódź)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa budynku świetlicy wiejskiej oraz remont, budowa, przebudowa dróg, chodników |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA RAKÓW Ogrodowa 1 26-035 Raków powiat: kielecki 41 35-35-018 urzad@rakow.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Raków |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 41 35-35-018 |
Termin składania ofert: | 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bardo oraz remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków Krótki opis przedmiotu zamówienia Część nr 1: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bardo. Zadanie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej. Świetlica przeznaczona na potrzeby lokalnej społeczności. Lokalizacja budynku w miejscu istniejących budynków przeznaczonych do rozbiórki. Projektuje się małą architekturę, zieleń niską, drzewa, chodniki, ogrodzenie oraz wyposażenie obiektu. Budynek zaprojektowano jako budynek parterowy. Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego, w szczególności: Długość 21,58 m Szerokość 10,62 m Wysokość 6,68 m Powierzchnia zabudowy 206,42 m2 Powierzchnia użytkowa 172,87 m2 Kubatura 985,00 m3 Powierzchnia dachu 281,00 m2 Powierzchnia całkowita 206,42 m2 Część nr 2: Remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków. Przebudowa drogi w Bardzie. Zadanie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej na odcinku o długości 0,631km od km 0+009 do km 0+640 na tym odcinku projektuje się wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o szerokości 3,5m. Projektuje się obustronne pobocza z kruszywa utwardzone emulsją asfaltową o szerokości 0,5m z prawej i lewej strony. Inwestycja obejmuje remont istniejących przepustów pod zjazdami (parametry długość i szerokość bez zmian). Budowa drogi w miejscowości Dębno. Zadanie obejmuje budowę drogi gminnej klasy technicznej D (dojazdowa) na odcinkach A-B oraz C-D. Droga objęta projektem posiada dojazd od drogi wojewódzkiej nr 764 od strony północnej poprzez istniejący odcinek drogi o długości 603m. Od strony południowej posiada natomiast połączenie z drogą powiatową nr 0349T przez istniejący odcinek drogi o długości 425m. Odcinki drogi stanowiące dojazd do drogi wojewódzkiej nr 764 i powiatowej nr 0349T zostały przebudowane w 2020 roku i posiadają nawierzchnię bitumiczną o szer. 5,0m. Łącznie z projektowanym odcinkiem stanowią one drogę publiczną o łącznej długości 1,69 km. Budowany odcinek nie posiada bezpośrednio skrzyżowań z innymi drogami publicznymi. Budowa drogi gminnej w Papierni. Zadanie obejmuje budowę drogi o odcinku 761,05 mb. Projekt zakłada wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o szerokości 5,0 m (o dwóch przeciw-bieżnych pasach ruchu) z poszerzeniami na łukach, budowy obustronnych poboczy z kruszywa o szer. 0,75 m oraz budowy zjazdów utwardzonych z kruszywa. Przewiduje się budowę obustronnych rowów - po stronie lewej na odcinku od km 0+000 do km 0+231, po stronie prawej od km 0+000 do km 0+761,05. Przewiduje się umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x8 o łącznej długości 4,0m z wypełnieniem otworów humusem i obsianiem traw, ułożonych na podsypce cementowej 1:4 o grubości 5 cm. Remont drogi wewnętrznej w Pągowcu. Zadanie obejmuje remont drogi wewnętrznej na odcinku o długości 0,434km od km 0+000 do km 0+434. Na tym odcinku projektuje się wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o szerokości zmiennej 3,20 - 4,30m. Inwestycja obejmuje remont istniejących krawężników oraz remont korytek odwodnieniowych i ścieków przykrawężnikowych (parametry długość i szerokość bez zmian). Remont Ul. Leśnej w Rakowie. Zadanie obejmuje wykonanie remontu ulicy Leśnej składającego się z dwóch odcinków. Pierwszy odcinek obejmuje remont od km 0+000 do km 0+201. Przebieg drogi został dopasowany do istniejącej nawierzchni. Projektuje się odtworzenie konstrukcji jezdni, która posiada szerokość zmienną 5,00 - 6,50m. Dodatkowo w ramach zadania projektuje się remont chodnika po lewej stronie na odcinku I, który polegać będzie na odtworzeniu istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz jego podbudowy. Drugi odcinek obejmuje remont od km 0+000 do km 0+024. Przebieg drogi został dopasowany do istniejącej nawierzchni. Projektuje się odtworzenie całej konstrukcji jezdni, która posiada szerokość zmienną od 3,00 - 3,20m. Dodatkowo w ramach zadania projektuje się remont płyt chodnikowych po lewej stronie na odcinku II, który polegać będzie na odtworzeniu zniszczonej nawierzchni z płyt chodnikowych oraz jego podbudowy. CPV: 45200000-9, 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1, 45110000-1, 45210000-2, 45260000-7, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00246241, IPM-PŁ.271.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2eb2c3b3-e2a6-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub; b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Raków, Ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków; 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024