łódzkie (Łódź)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup sprzętu medycznego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SPECJALISTYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD MATKĄ I DZIECKIEM W POZNANIU ul. Adama Wrzoska 1 60-663 Poznań powiat: Poznań zampub@szoz.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Zakup sprzętu medycznego dla Pododdziału Ginekologicznego oraz Bloku Porodowego w Szpitalu św. Rodziny" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu medycznego dla Pododdziału Ginekologicznego oraz Bloku Porodowego w Szpitalu św. Rodziny. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 zamówienia częściowe, tj.: Część nr 1: Zakup - Lampa diagnostyczno- zabiegowa, Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu medycznego dla Pododdziału Ginekologicznego oraz Bloku Porodowego w Szpitalu św. Rodziny. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 zamówienia częściowe, tj.: Część nr 2: Zakup - Kardiotokograf z telemetrią Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu medycznego dla Pododdziału Ginekologicznego oraz Bloku Porodowego w Szpitalu św. Rodziny. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 3 zamówienia częściowe, tj.: Część nr 3: Zakup - Stół operacyjny. CPV: 33100000-1 Dokument nr: 2024/BZP 00246770, ADZP-381-30/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zampub.szoz.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://zampub.szoz.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://zampub.szoz.pl 2.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://zampub.szoz.pl oraz uznaje go za wiążący. 4.Warunkiem niezbędnym do wzięcia udziału w prowadzonych na Platformie e-ProPublico postępowaniach przetargowych jest założenie przez Wykonawcę konta. 5.Użytkownik, chcąc korzystać z pełnej funkcjonalności Platformy e-ProPublico, powinien rozpoczynać pracę od zalogowania się w systemie. 6.W celu wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym na Platformie e-ProPublico Wykonawca powinien zalogować się na utworzone wcześniej indywidulane konto użytkownika i wyszukać interesującą go pozycję przetargu w menu ,,Ogłoszenia". Wykonawca przystępuje do udziału w postępowaniu za pomocą funkcji ,,Zgłoś udział w postępowaniu", dostępną w szczegółach przetargu na zakładce ,,Informacje ogólne" oraz uaktywni w szczegółach ogłoszenia dostępne dla Wykonawcy karty ,,Oferta/Załączniki, Zapytania/Wyjaśnienia" oraz ,,Wiadomości", których funkcjonalność pozwoli na przesłanie dokumentów w formie elektronicznej oraz komunikowanie się z Zamawiającym. 7.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym pliku, na karcie ,,Oferta/Załączniki", w tabeli ,,Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa", za pomocą opcji ,,Załącz plik". 8.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 9.W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy) odbywa się również za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zampub@szoz.pl, agata.szulczyk@szoz.pl. 10.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu poczty elektronicznej. 11.Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami zawarte są w ,,Podręczniku Wykonawcy". 12.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że: 1.Administratorem danych osobowych jest: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu, Ul. Adama Wrzoska 1, 60-663 Poznań, e-mail: sekretariat@szoz.pl ; 2.z inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalistycznym Zespole Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu, można skontaktować się pod adres e-mail: iod@szoz.pl 3.dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.; 5.dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp; 6.obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.; 7.w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8.osoba, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane ma: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, które jej dotyczą; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, które jej dotyczą*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO; 9.osobie, której dane osobowe będą w przedmiotowym postępowaniu przetwarzane nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Niniejszą Specyfikację przygotowano m.in. w oparciu o następujące akty prawne: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415). Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 09:00 Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://zampub.szoz.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024