Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-03-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A
Podhalańska 7
44-335 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
32 47 87 707
ewa.galisz@jzwik.com.pl
https://jzwik.logintrade.net/zapytania_email,159887,bfa9ded410698db57edd5f43797d17c9.html
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 47 87 707
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA energii elektrycznej bez usługi dystrybucji dla potrzeb wszystkich obiektów należących do Jastrzębskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji S.A. w okresie od dnia 01.10.2024 r. do 30.09.2025 r
Przedmiot zamówienia:
ZAPYTANIE OFERTOWE
DOSTAWA energii elektrycznej bez usługi dystrybucji dla potrzeb wszystkich obiektów należących
do Jastrzębskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji S.A.
w okresie od dnia 01.10.2024 r. do 30.09.2025 r.
Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji S.A zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie ww. zadania.
I. Informacje ogólne:
1. Termin wykonania zamówienia: od 01.10.2024 r. do 30.09.2025 r.
2. Postępowanie jest jednostopniowe, nie przewiduje się przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
3. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym zamówieniu.
6. Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy:
- niezgodną z treścią Zapytania ofertowego, jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
- złożoną po terminie składania ofert.
- Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
- który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- który nie złożył oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy i nie dokonano uzupełnienia złożonych dokumentów mimo wezwania,
- który nie wniósł wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą.
7. Kryterium wyboru ofert: cena netto 100%.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całości lub części postępowania bez podania przyczyn.
10. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania oferty.
11. Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Forma udzielenia zamówienia: umowa.
II. Opis warunków udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1. Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną
w okresie wykonywania umowy.
2. Posiadać zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie, na którym posadowione są obiekty Jastrzębskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji S.A.
UWAGA!
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) i zrealizuje dostawy, do których uprawnienia te są wymagane.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich dwóch lat zrealizował co najmniej trzy dostawy energii elektrycznej o wielkości wolumenu co najmniej 3000 MWh każda.
4. Wykonawca powinien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach
i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw.
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108
i 109 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (PZP).
6. Zaakceptują projekt umowy (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
8. Posiadają odpowiednią wiedzę oraz doświadczenie w zakresie sprzedaży energii elektrycznej.
9. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami do wykonania zamówienia.
III. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy JZWiK S.A.: PKO BP S.A. Nr: 56 1020 2401 0000 0802 0594 6134 z adnotacją:,,Wadium - DOSTAWA energii elektrycznej dla potrzeb wszystkich obiektów należących do Jastrzębskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji S.A., nr sprawy TE-61-3143/2024".
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
? W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
- kwotę gwarancji,
- termin ważności gwarancji,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
> odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
> zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
> nie uzupełnił wymaganych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
2. Zwrot wadium.
a) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z wyłonionym Wykonawcą lub po ewentualnym unieważnieniu postępowania.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatrzymania wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
- nie uzupełni oferty w terminie o wymagane dokumenty.
IV. Forma składania oferty oraz wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez Platformę zakupową LOGINTRADE.
Oferta wraz z niżej wymienionymi dokumentami winna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Optymalny format przesłanych plików PDF.
a) formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego,
b) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 2 do Zapytania ofertowego,
Poniżej dokumenty, które mogą być złożone w formie skanów z oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, bądź potwierdzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) referencje potwierdzające, że Wykonawca w okresie ostatnich dwóch lat zrealizował co najmniej trzy dostawy energii elektrycznej o wielkości wolumenu co najmniej 3000 MWh każda,
f) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
w wysokości co najmniej 2 000 000 zł.
g) pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestrowego.
h) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
a) umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie (termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia) oraz dokumenty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określone w rozdz. IV pkt. a, b, c, d,
b) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych (nie dotyczy sumy gwarancyjnej ubezpieczenia OC) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz jeżeli są już znani, podać nazwy ewentualnych podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
d) dowód wniesienia wadium.

Dokument nr: Z122/78252

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://jzwik.logintrade.net/zapytania_email,159887,bfa9ded410698db57edd5f43797d17c9.html

TERMIN SKŁADANIA: 2024-03-28 09:00

Miejsce i termin realizacji:
Lp. Przedmiot zamówienia CPV/Indeks Ilość J.m Miejsce realizacji Termin wykonania Załącznik/Link Uwagi

Uwagi:
Kryteria oceny oferty:
Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium
1. Cena 100%
Uwaga:
1. Wykorzystujemy platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z wykonawcami.
2. Rejestracja w bazie wykonawców, przeglądanie ogłoszeń oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
3. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade Zarejestruj się w bazie wykonawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto wykonawcy umożliwia otrzymywanie ogłoszeń od wielu Zamawiających.
4. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Ewa Galisz
tel: 32 47 87 707
e-mail: ewa.galisz@jzwik.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.