lubelskie (Puławy)
łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowę sieci kanalizacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Kochanowice ul. Wolności 5 42-713 Kochanowice powiat: lubliniecki 343533100 przetargi@kochanowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Kochanowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 343533100 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Ochrona dorzecza Górnej Liswarty poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Kochcice i Ostrów Gmina Kochanowice Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowe - gospodarcze z posesji przy Ul. Wiejskiej, Szkolnej oraz Wieczorka w sołectwach Ostrów i Lubockie. Budowa kanalizacji obejmuje także lokalizację kolektora w ulicy Ostrowskiej w sołectwie Kochanowice. Włączenie projektowanej kanalizacji nastąpi do istniejącej przepompowni kanalizacji sanitarnej zabudowanej na działce nr 172/48 w m. Kochanowice. Przedmiotem zamówienia jest także wyłonienie inspektora nadzoru robót budowlanych 2. Zakres zamówienia składa się z 2 części: Część 1 - Roboty budowlane - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowe - gospodarcze z posesji przy Ul. Wiejskiej, Szkolnej oraz Wieczorka w sołectwach Ostrów i Lubockie. Część 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla przedmiotowego zamówienia. 3. Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia jest: Dla części 1 - Projekt budowlany - Załącznik nr 1a do SWZ, Przedmiar robót - Załącznik nr 2 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 3 do SWZ oraz MAPY - załącznik nr 14 do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowe - gospodarcze z posesji przy Ul. Wiejskiej, Szkolnej oraz Wieczorka w sołectwach Ostrów i Lubockie. Budowa kanalizacji obejmuje także lokalizację kolektora w ulicy Ostrowskiej w sołectwie Kochanowice. Włączenie projektowanej kanalizacji nastąpi do istniejącej przepompowni kanalizacji sanitarnej zabudowanej na działce nr 172/48 w m. Kochanowice. 2. Zakres zamówienia składa się z 2 części: Część 1 - Roboty budowlane - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowe - gospodarcze z posesji przy Ul. Wiejskiej, Szkolnej oraz Wieczorka w sołectwach Ostrów i Lubockie. Część 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla przedmiotowego zamówienia. Dla Części 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. w szczególności: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, e) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu, f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, g) kontrolowanie rozliczeń budowy, h) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i potwierdzenie jej oświadczeniem oraz sprawdzenie zawiadomienia do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy, i) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę, j) wnioskowanie do Inwestora w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 2) Inspektor winien stawić się na budowę na każde wezwanie Kierownika robót lub Inwestora w terminie do 4-ch godzin od zgłoszenia telefonicznego 3) Po zakończeniu robót budowlanych do obowiązku Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało: a) finalizacja zadań wynikających z zakończenia budowy, b) dokonywanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek, c) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad i usterek, d) współpraca z Zamawiającym dotycząca negocjacji w sprawie roszczeń i sporów, e) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych. 4) Szczegółowy opis zakresu robót wskazany jest w dokumentacji postępowania dotyczącego wykonania robót budowlanych. CPV: 45222000-9, 45111200-0,45262300-4,45252200-0,45300000-0,45231300-8,45111291-4, 71247000-1, 71520000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00247233, GIR.271.1.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a55ca559-e11c-11ee-a01e-f641a8763d5f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych zawarte są w rozdziale XIX SWZ. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://ezamowienia.gov.pl_ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA REALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Szanowni Państwo, na podstawie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej RODO, informuję, że: 2) Urząd Gminy w Kochanowicach, którego siedziba jest przy Ul. Wolności 5, 42-713 Kochanowice. 3) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych Panią Aleksandrę Cnota-Mikołajec, kontakt: adres e-mail aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl . 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na wykonanie zadania pn.: ,,Ochrona dorzecza Górnej Liswarty poprzez rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach Kochcice i Ostrów Gmina Kochanowice", znak: GIR.271.1.1.2024. 5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7) Obowiązek podania swoich danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 8) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 10:00 Miejsce składania ofert: 3. Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024