Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa częściowa Szkoły Podstawowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa częściowa Szkoły Podstawowej

Data zamieszczenia: 2024-03-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie
Aleja Henryka 20
32-500 Chrzanów
powiat: chrzanowski
32 753 88 74
zeasip@chrzanow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów
Wadium: 5000,00 zł
Nr telefonu: 32 753 88 74
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa częściowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Chrzanowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Przebudowa częściowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Chrzanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa urządzenia dźwigowego dla niepełnosprawnych w SP1 w Chrzanowie- etap II.
2. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chrzanowie Ul. Zielona 15 , 32-500 Chrzanów.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: wykonanie robót polegających na przebudowie części szkoły, celem dostosowania budynku do obowiązujących przepisów. Roboty budowlane etapu II będą prowadzone w następujących branżach :
Budowlana: roboty polegają min. na montażu zestawów szklanych o odporności REI 60 z drzwiami EI30 wydzielających klatki schodowe , wykonaniu systemu oddymiania głównej klatki schodowej poprzez zabudowę klapy oddymiającej w stropodachu wentylowanym oraz montaż siłowników w drzwiach napowietrzających , wykonanie nowych pochwytów na klatce schodowej oraz poręczy na korytarzach , wymiana pokrycia dachowego łącznika na pokrycie systemowe
o odporności RE30 , wykonaniu pasa pionowego oddzielenia pomiędzy budynkiem wyższym i łącznikiem oraz roboty wykończeniowe tj. malowanie korytarzy i łącznika. Instalacja elektryczna: roboty polegają min. na przebudowie instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem nowego przycisku dla wyłącznika p.poż , na montażu systemu oddymiania klatek schodowych, zamontowaniu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego , wymianie lamp na ciągach komunikacyjnych szkoły.
Instalacja sanitarna : roboty polegają min. na przebudowie wewnętrznej instalacji wodociągowej poprzez jej rozdział na bytową i hydrantową wraz z korektą lokalizacji hydrantów, dołożeniem nowych i zmianą układu instalacji na układ obwodowy hydrantów.
4. Szczegółowy zakres robót określa: projekt budowlany, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo - przedmiar robót.
UWAGA!!!W etapie I zostały wykonane prace związane z wybudowaniem szybu windowego
i zamontowaniu urządzenia dźwigowego wykonane prace związane z wybudowaniem szybu windowego i zamontowaniu urządzenia dźwigowego.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00247746, NI.261.2.2024.MD

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 15:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3db6a8af-e300-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl, oraz (za wyjątkiem składania ofert), ePUAPu i poczty elektronicznej zeasip@chrzanow.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem
referencyjnym: NI.261.2.2024.MD.
3. Sposób złożenia oferty, opisany został w ,,Instrukcji interaktywnej", dostępnej na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/archiwum/oferty-wnioski-i-prace-konkursowe/.
4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty
elektronicznej, na adres e-mail: zeasip@chrzanow.pl. oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119
z04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie, Aleja Henryka20, 32-500 Chrzanów.
2) Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych(IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email:zeasip@chrzanow.pl lub pod nr tel.32/753-88-74.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane będą następnie przechowywane w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej,jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej, a w przypadku
zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych -przez okres trwałości projektu.
5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22RODO;
7) Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego); -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
8) Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art.20RODO;- na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-02 15:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówień - zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Sposób złożenia oferty, opisany został w ,,Instrukcji interaktywnej", dostępnej na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/archiwum/oferty-wnioski-i-prace-konkursowe/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-06 do 2024-10-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NI.261.2.2024.MD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. Przebudowa częściowa Szkoły Podstawowej nr 1 w Chrzanowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa urządzenia dźwigowego dla niepełnosprawnych w SP1 w Chrzanowie- etap II.
2. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chrzanowie ul. Zielona 15 , 32-500 Chrzanów.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: wykonanie robót polegających na przebudowie części szkoły, celem dostosowania budynku do obowiązujących przepisów. Roboty budowlane etapu II będą prowadzone w następujących branżach :
Budowlana: roboty polegają min. na montażu zestawów szklanych o odporności REI 60 z drzwiami EI30 wydzielających klatki schodowe , wykonaniu systemu oddymiania głównej klatki schodowej poprzez zabudowę klapy oddymiającej w stropodachu wentylowanym oraz montaż siłowników w drzwiach napowietrzających , wykonanie nowych pochwytów na klatce schodowej oraz poręczy na korytarzach , wymiana pokrycia dachowego łącznika na pokrycie systemowe
o odporności RE30 , wykonaniu pasa pionowego oddzielenia pomiędzy budynkiem wyższym i łącznikiem oraz roboty wykończeniowe tj. malowanie korytarzy i łącznika. Instalacja elektryczna: roboty polegają min. na przebudowie instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem nowego przycisku dla wyłącznika p.poż , na montażu systemu oddymiania klatek schodowych, zamontowaniu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego , wymianie lamp na ciągach komunikacyjnych szkoły.
Instalacja sanitarna : roboty polegają min. na przebudowie wewnętrznej instalacji wodociągowej poprzez jej rozdział na bytową i hydrantową wraz z korektą lokalizacji hydrantów, dołożeniem nowych i zmianą układu instalacji na układ obwodowy hydrantów.
4. Szczegółowy zakres robót określa: projekt budowlany, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo - przedmiar robót.
UWAGA!!!W etapie I zostały wykonane prace związane z wybudowaniem szybu windowego
i zamontowaniu urządzenia dźwigowego wykonane prace związane z wybudowaniem szybu windowego i zamontowaniu urządzenia dźwigowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-06 do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert oraz ich wagą:
Kryterium I Cena (C) 60%
Kryterium II Okres gwarancji (G) 40%
1) W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
(Cmin/Cb) x 60 = liczba punktów badanej oferty(C)
gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb - cena oferty badanej;
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.
2) W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie
z poniższym wzorem:
(Gb/Gmax) x 40 = liczba punktów badanej oferty (G)
gdzie:
Gb - okres gwarancji oferty badanej,
Gmax - najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 40 pkt w niniejszym kryterium.
Minimalny okres gwarancji na wady fizyczne, wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia i wyposażenie każdego z elementów przedmiotu zamówienia wymagany przez zamawiającego - 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego - 60 miesięcy.
Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona). W przypadku zaoferowania przez wykonawcę większej liczby miesięcy okresu gwarancji niż maksymalny wymagany przez zamawiającego, zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów w zakresie II kryterium, przy czym do umowy przyjęty będzie okres gwarancji podany w ofercie.
W przypadku niewypełnienia (niewskazania) przez wykonawcę w formularzu oferta okresu gwarancji, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował minimalny okres gwarancji
tj. 36 miesięcy.
3. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych
w pkt 1 i 2 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+G.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 18 SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
o Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanymi przyjmująca obowiązki kierownika budowy,
- osobą, która posiada uprawnienia budowlane w branży instalacji elektrycznej obejmującą obowiązki kierownika robót,
- osobą, która posiada uprawnienia budowlane w branży instalacji sanitarnych obejmująca obowiązki kierownika robót.
Zamawiający odpuszcza łączenie ww. funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Interaktywny formularz ofertowy udostępniony na Platformie e-Zamówienia zamieszczony w podglądzie postęp w zakładce ,,Informacje podstawowe".
2. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony załącznik nr 1 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 oraz art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j .Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.) dotyczące odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;
c) podmiotów ,,trzecich", czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 Pzp (jeżeli dotyczy)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (konsorcja, spółki cywilne). Propozycja treści oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3) zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W tym celu wykonawca może skorzystać ze wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym wyżej mowa, winno potwierdzać,
że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości w wysokości: 5000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty
wspólnej), żaden ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu
spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z
przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu:
- dot. dysponowania osobą musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został określony w załączniku nr 4 do SWZ, tj. we wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ważnych ofert złożonych w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert oraz ich wagą:
Kryterium I Cena (C) 60%
Kryterium II Okres gwarancji (G) 40%
1) W kryterium I liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
(Cmin/Cb) x 60 = liczba punktów badanej oferty(C)
gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych;
Cb - cena oferty badanej;
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 60 pkt w niniejszym kryterium.
2) W kryterium II liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie
z poniższym wzorem:
(Gb/Gmax) x 40 = liczba punktów badanej oferty (G)
gdzie:
Gb - okres gwarancji oferty badanej,
Gmax - najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych
Maksymalnie wykonawca może uzyskać 40 pkt w niniejszym kryterium.
Minimalny okres gwarancji na wady fizyczne, wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia i wyposażenie każdego z elementów przedmiotu zamówienia wymagany przez zamawiającego - 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego - 60 miesięcy.
Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy (w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy, oferta zostanie odrzucona). W przypadku zaoferowania przez wykonawcę większej liczby miesięcy okresu gwarancji niż maksymalny wymagany przez zamawiającego, zamawiający przyzna ofercie maksymalną liczbę punktów w zakresie II kryterium, przy czym do umowy przyjęty będzie okres gwarancji podany w ofercie.
W przypadku niewypełnienia (niewskazania) przez wykonawcę w formularzu oferta okresu gwarancji, zamawiający uzna, że wykonawca zaproponował minimalny okres gwarancji
tj. 36 miesięcy.
3. Maksymalna liczba punktów, możliwych do uzyskania przez Ofertę, będąca sumą wszystkich kryteriów wynosi 100. Każda oferta nieodrzucona zostanie oceniona wg kryteriów opisanych
w pkt 1 i 2 i otrzyma liczbę punktów (S) obliczoną wg wzoru S=C+G.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów S obliczonych wg wzoru opisanego w pkt 3.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-01

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.