łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja oświetlenia |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA JAŚWIŁY Jaświły, 7 19-124 Jaświły powiat: moniecki 857168001 gmina@jaswily.iap.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Jaświły |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 857168001 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja oświetlenia w Gminie Jaświły Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opraw oświetleniowych ze źródłem światła w technologii LED wraz z ich montażem w miejscach istniejącej instalacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jaświły. Aktualnie większą część lamp stanowią lampy sodowe o mocy 70W. Projektowana moc nowych opraw LED wynosi maksymalnie 35W. Oferowane przez Wykonawcę lampy muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+ oraz ZD4i. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienie obejmuje m.in.: 1) dostawę ok. 620 szt nowych opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED, wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej, o parametrach zgodnych z danymi określonymi w projekcie; 2) demontaż istniejących opraw oświetlenia ulicznego przy użyciu sprzętu Wykonawcy; 3) montaż nowych opraw LED na istniejących wysięgnikach przy użyciu sprzętu Wykonawcy; w przypadku złego stanu technicznego wysięgnika i braku możliwości instalacji na nim nowej oprawy - montaż nowego wysięgnika wraz z oprawą LED 4) demontaż starego i montaż nowego okablowania łączącego oprawę z linią 5) montaż oprawek bezpiecznikowych 6) przeprogramowanie istniejących szaf sterowniczych w celu dostosowania ich do pracy z nowymi oprawami LED 7) transport i utylizacja zdemontowanych materiałów; oprawy w dobrym stanie technicznym należy przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego 8) uzyskanie uzgodnień/pozwoleń niezbędnych do przeprowadzenia prac m. in. w zakresie prowadzenia prac pod napięciem na czynnych liniach napowietrznych i w pasie drogowym 9) wycinkę drzew, zakrzaczeń (jeśli zajdzie taka potrzeba) i ich zagospodarowanie na koszt Wykonawcy, 10) przeprowadzenie testów i kontroli poprawności działania zamontowanych opraw 3. Okres gwarancji : Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji, licząc od dnia końcowego odbioru robót. 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV : 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 5. Szczegółowy zakres prac, jak również wymagania techniczne opraw zostały przedstawione w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. 6. Przedmiotowe środki dowodowe: W celu wykazania, że oferowane przez Wykonawcę oprawy LED spełniają parametry techniczne opisane w dokumentacji projektowej, Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty potwierdzające opisywane parametry (np. karta katalogowa, świadectwo jakości, certyfikaty, wyniki badań przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach); 6.1. Parametry wskazane w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako minimalne; dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych. Niespełnienie minimalnych wymagań wyznaczonych przez Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia 6.2. Rozwiązania równoważne: - w przypadku, gdy w dokumentach zamówienia (SWZ i załączniki do SWZ) zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia (SWZ i załączniki do SWZ) wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne a Wykonawca, który zaoferuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych ( art. 104-107 ustawy Pzp ), że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Zamawiający akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że dostarczone przez niego produkty spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia. - przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w dokumentacji projektowej 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy. 9. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja IX - Rozświetlamy Polskę. 10. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Nie dotyczy CPV: 31520000-7, 45316110-9,45311100-1,45311200-2 Dokument nr: 2024/BZP 00248755, Rl.271.2.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zamieszczone w Rozdziale XIV i XV SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Jaświły, 2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych możliwy jest za pośrednictwem email : iodo@gryfon.com.pl, tel. 575 435 897 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp. Administrator udostępnia dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Administrator przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp, 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Żądanie ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 9. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10. Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 2. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 3. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. 4. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-28 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_jaswily Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31 Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr rachunku 27 8085 0005 0260 0127 2000 0030 z dopiskiem ,,Modernizacja oświetlenia w Gminie Jaświły". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaświły 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: Rl.271.2.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opraw oświetleniowych ze źródłem światła w technologii LED wraz z ich montażem w miejscach istniejącej instalacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jaświły. Aktualnie większą część lamp stanowią lampy sodowe o mocy 70W. Projektowana moc nowych opraw LED wynosi maksymalnie 35W. Oferowane przez Wykonawcę lampy muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+ oraz ZD4i. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienie obejmuje m.in.: 1) dostawę ok. 620 szt nowych opraw oświetleniowych wykonanych w technologii LED, wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej, o parametrach zgodnych z danymi określonymi w projekcie; 2) demontaż istniejących opraw oświetlenia ulicznego przy użyciu sprzętu Wykonawcy; 3) montaż nowych opraw LED na istniejących wysięgnikach przy użyciu sprzętu Wykonawcy; w przypadku złego stanu technicznego wysięgnika i braku możliwości instalacji na nim nowej oprawy - montaż nowego wysięgnika wraz z oprawą LED 4) demontaż starego i montaż nowego okablowania łączącego oprawę z linią 5) montaż oprawek bezpiecznikowych 6) przeprogramowanie istniejących szaf sterowniczych w celu dostosowania ich do pracy z nowymi oprawami LED 7) transport i utylizacja zdemontowanych materiałów; oprawy w dobrym stanie technicznym należy przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego 8) uzyskanie uzgodnień/pozwoleń niezbędnych do przeprowadzenia prac m. in. w zakresie prowadzenia prac pod napięciem na czynnych liniach napowietrznych i w pasie drogowym 9) wycinkę drzew, zakrzaczeń (jeśli zajdzie taka potrzeba) i ich zagospodarowanie na koszt Wykonawcy, 10) przeprowadzenie testów i kontroli poprawności działania zamontowanych opraw 3. Okres gwarancji : Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcy gwarancji, licząc od dnia końcowego odbioru robót. 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV : 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 5. Szczegółowy zakres prac, jak również wymagania techniczne opraw zostały przedstawione w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. 6. Przedmiotowe środki dowodowe: W celu wykazania, że oferowane przez Wykonawcę oprawy LED spełniają parametry techniczne opisane w dokumentacji projektowej, Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty potwierdzające opisywane parametry (np. karta katalogowa, świadectwo jakości, certyfikaty, wyniki badań przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach); 6.1. Parametry wskazane w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako minimalne; dopuszczalne jest zaproponowanie parametrów lepszych. Niespełnienie minimalnych wymagań wyznaczonych przez Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia 6.2. Rozwiązania równoważne: - w przypadku, gdy w dokumentach zamówienia (SWZ i załączniki do SWZ) zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia (SWZ i załączniki do SWZ) wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne a Wykonawca, który zaoferuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych ( art. 104-107 ustawy Pzp ), że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Zamawiający akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że dostarczone przez niego produkty spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia. - przez słowo równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie gorszych od opisanych tj. o parametrach takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w dokumentacji projektowej 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie umowy. 9. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja IX - Rozświetlamy Polskę. 10. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Nie dotyczy 4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty spełniające warunki postępowania oraz niepodlegające odrzuceniu. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże: a) że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie i montażu oprawy oświetlenia w technologii LED wraz z systemem sterowania w ilości nie mniejszej niż 100 szt. b) że dysponuje bądź będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia SEP do 1kV. Prace montażowe objęte przedmiotem zamówienia powinny wykonywać osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, jeśli są wymagane na podstawie przepisów prawa UWAGA! Zamawiający uzna, warunek opisany w pkt a za spełniony, jeżeli wykazane prace będą wykonane w innej w formule niż dostawy. 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikami nr 3 i 4 do SWZ 2) przedmiotowe środki dowodowe (np. karta katalogowa, świadectwo jakości, certyfikaty, wyniki badań przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach) Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikami nr 2 do SWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ; oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ). 3) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane (wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ). 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania Wykonawca składa wraz z ofertą kartę katalogową, świadectwo jakości, certyfikaty, wyniki badań przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach, obejmujące informacje w zakresie wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: karta katalogowa, świadectwo jakości, certyfikaty, wyniki badań przeprowadzone w akredytowanych laboratoriach SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na nr rachunku 27 8085 0005 0260 0127 2000 0030 z dopiskiem ,,Modernizacja oświetlenia w Gminie Jaświły". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaświły 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w okolicznościach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w następującym zakresie: 1) wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość dostawy objętej Umową; 2) dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie Umowy; 3) w zakresie terminów wykonania Umowy przez Wykonawcę, w przypadku opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu Umowy, jeżeli taka zmiana prowadzi do zmiany innych postanowień Umowy korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności poprzez obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy; 4) warunków realizacji Umowy, gdy zmiana taka jest niezbędna do prawidłowego wykonania Umowy zgodnie z jej celem wskutek nieprzewidzianej przez Strony zmiany okoliczności; 5) danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) Strony i osób reprezentujących; 6) numeru rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego Umowie; 7) poprawienia Umowy w związku z wystąpieniem oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych; 8) zmiany postanowień Umowy korzystnej dla Zamawiającego, a polegające w szczególności na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego Umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia; 9) zmiany terminu wykonania Umowy wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego; 10) zmiany terminu wykonania Umowy, jeżeli jest połączona z inną zmianą Umowy korzystną dla Zamawiającego; 11) zmiany niektórych elementów Przedmiotu umowy na inne, spełniające warunki określone w Umowie, o parametrach co najmniej nie gorszych niż określone dla elementu zastępowanego, w przypadku gdy wymieniany element nie jest możliwy do nabycia, zwłaszcza wskutek wstrzymania jego produkcji lub element proponowany przez Wykonawcę posiada lepsze właściwości i wyższą funkcjonalność. 2. Zmiany określone w ust. 1 nie mogą skutkować wzrostem wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 na wniosek Wykonawcy wymaga uzasadnienia przez niego konieczności zmiany oraz udokumentowania okoliczności uzasadniających potrzebę zmiany Umowy. 4. Zmiany określone w ust. 1 nie mogą skutkować wzrostem wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 5. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 na wniosek Wykonawcy wymaga uzasadnienia przez niego konieczności zmiany oraz udokumentowania okoliczności uzasadniających potrzebę zmiany Umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty spełniające warunki postępowania oraz niepodlegające odrzuceniu. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024