łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja dróg powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Busku -Zdroju Wełecz 146 28-100 Busko-Zdrój powiat: buski 413067638 a.golab@pzd.busko.com.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Busko-Zdrój |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 413067638 |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja dróg powiatowych: Nr 1008T , Nr 1001T, Nr 1053T na terenie Gmin Gnojno, Busko - Zdrój i Solec - Zdrój Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1008T Gnojno - Janowice - Poduszowskie - Balice, dł. 2,164 km Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni istniejącej drogi na odcinku od km 0+000 do km 1+586 i od km 1+697 do km 2+275 długości 2164 m polegająca na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni i wykonaniu jej poszerzenia do szerokości 5,5 m, przebudowie istniejących zjazdów. Plan polegać będzie na przebudowie istniejącej nawierzchni do normatywnych szerokości pasa ruchu 2,75 m oraz poboczy szerokości 0,75 m. Na całej szerokości i długości zostaną ścięte i uzupełnione pobocza o szer. 0,75m wraz z utwardzeniem kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm. Planuje się wykonanie nawierzchni bitumicznej z profilowaniem łuków, spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni do właściwych parametrów technicznych oraz likwidację przełomów. Na istniejącej nawierzchni i poszerzeniu zostanie ułożona warstwa wyrównawcza o zmiennej grubości (AC 11W) oraz warstwa ścieralna (AC 11S) grubości 4 cm. Wykonana zostanie konserwacja istniejących rowów wraz z częściowym umocnieniem skarp i dna rowu elementami prefabrykowanymi. Zostaną wykonane zjazdy wraz z wykonaniem przepustów rurowych i ścianek czołowych, przebudowa skrzyżowań, przepusty pod drogą. Wykonanie będzie obejmowało również ustawienie barier sprężystych oraz frezowanie nawierzchni na moście w Janowicach Poduszowskich wraz z wykonaniem warstwy ścieralnej AC 11 S z betonu asfaltowego grubości 4 cm, wymianą dylatacji bitumicznych oraz odnowieniem farbą bariery ochronnej stalowej. Inwestor posiada decyzję Ministra Cyfryzacji o zwolnieniu z obowiązku budowy kanału technologicznego w ramach realizowanej inwestycji. Zadanie nr 2: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1001T Chwałowice - Szarbków - Szaniec - Zwierzyniec, dł. 1,530 km Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni istniejącej drogi na odcinku od km 7+477 do km 9+007 długości 1530 mb, polegająca na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni i wykonaniu jej poszerzenia do szerokości 5,50m, przebudowie istniejących zjazdów na posesje i drogi boczne. Plan polegać będzie na przebudowie istniejącej nawierzchni do normatywnych szerokości pasa ruchu 2,75 m oraz poboczy szerokości 0,75 m. Na całej szerokości i długości zostaną ścięte i uzupełnione pobocza o szer. 0,75m wraz z utwardzeniem kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm. Planuje się wykonanie nawierzchni bitumicznej z profilowaniem łuków, spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni do właściwych parametrów technicznych oraz likwidację przełomów. Na istniejącej nawierzchni i poszerzeniu zostanie ułożona warstwa wyrównawcza o zmiennej grubości (AC 11W) oraz warstwa ścieralna (AC 11S) grubości 4 cm. Planuje się wykonanie płyty żelbetowej zbrojonej z konstrukcją stalową. Planuje się wykonanie prac konserwatorskich polegających na przebrukowaniu chodnika w miejscach wytypowania zaniżeń lub wybrzuszeń kostki brukowej. Zostaną wykonane zjazdy wraz z wykonaniem przepustów rurowych i ścianek czołowych, przebudowa skrzyżowań. Wykonane zostanie nowe oznakowanie pionowe. Zadanie nr 3 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1053T Dobrowoda - Piasek Mały - Solec - Zdrój, dł. 2,347 km wraz z przebudową skrzyżowania typu rondo Zakres robót obejmuje przebudowę nawierzchni istniejącej drogi powiatowej Nr 1053T Dobrowoda - Piasek Mały - Solec - Zdrój na odcinku od km 7+900 do km 10+031 polegająca na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni i wykonaniu jej poszerzenia do szerokości 5,5 m, przebudowie istniejących zjazdów do posesji. Plan polegać będzie na przebudowie istniejącej nawierzchni do normatywnych szerokości pasa ruchu 2,75 m oraz poboczy szerokości 0,75 m. Na całej szerokości i długości zostaną ścięte i uzupełnione pobocza o szer. 0,75m wraz z utwardzeniem kruszywem kamiennym frakcji 0-31,5 mm. Planuje się wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową. Następnie zostanie wykonana warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej grubości 26 cm oraz warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno - cementowo - emulsyjnej MCE grubości 20 cm na całej długości planowanej przebudowy drogi. Na wykonanej podbudowie zostanie ułożona nowa nawierzchnia bitumiczna składająca się z warstwy wiążącej (AC 16W) grubości 5 cm oraz warstwy ścieralnej (AC 11S) grubości 4 cm o szerokości 5,50 m. Wykonana zostanie konserwacja istniejących rowów. Planuje się wykonanie istniejących przepustów drogowych oraz przebudowa istniejących skrzyżowań. Wykonane zostanie nowe oznakowanie poziome i pionowe. Planuje się wykonanie skrzyżowania z wyspą środkową i jednokierunkową jezdnia wokół wyspy drogi powiatowej Nr 1053T Dobrowoda - Piasek Mały- Solec - Zdrój. Zaprojektowana wyspa kanalizująca posiada szerokość 2,5 m. Po obu stronach wlotu drogi powiatowej przewiduje się pobocze gruntowe ulepszone kruszywem kamiennym 0-31,5 mm szerokości 0,75 m usytuowane bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Planuje się przebudowę wlotu drogi powiatowej Nr 1059T Solec - Zdrój - Zagorzany - Ostrowce Ul. Sienkiewicza o szerokości 3,0 m, natomiast szerokość wylotu ze skrzyżowania wynosi 3,0 m. Zaprojektowana wyspa kanalizująca posiada szerokość 2,50 m, przez która przebiega przejście dla pieszych o szerokości 4,0 m. Po lewej stronie wlotu drogi 1059T przewiduje się chodnik długości 51,0 m szerokości 2,03 m, usytuowany bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Planuje się przebudowę wlotu drogi gminnej Nr 384103T Ul. Kościelna w Solcu -Zdroju o szerokości projektowanego wlotu wynosi 2,75 m, natomiast szerokość wylotu ze skrzyżowania wynosi 2,75m. Po prawej strony wlotu drogi Nr 384103T ulica Kościelna od strony Solca - Zdroju przewiduje się wykonanie chodnika długości 25,0 m o szerokości 2,03 m usytuowany bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Zaplanowane jest odwonienie skrzyżowania. CPV: 45000000-7, 45233220-7,45232452-5,45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00248715, 261.10.PP.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-928dd648-e505-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 8. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Wszystkie zapisy określone w SWZ rozdział IX. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Busku-Zdroju, Wełecz 146, 28-100 Busko Zdrój Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605); Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-03 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z informacją wskazaną w rozdziale XIV SWZ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024