świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeglądy konserwacyjne oraz naprawy rewizyjne urządzeń dźwigowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Knurowie ul. Szpitalna 11 44-194 Knurów powiat: gliwicki 32/ 236 65 05, 32/ 33 00 152, 32/ 33 00 172 pwik@knurow.com.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Knurów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32/ 236 65 05, 32/ 3 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert w przetargu pn.: ,,Przeglądy konserwacyjne oraz naprawy rewizyjne urządzeń dźwigowych" PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie urządzeń dźwigowych w stanie sprawności technicznej, poprzez dokonywanie przeglądów i konserwacji zgodnie z DTR urządzeń dźwigowych nie rzadziej niż: 1) co 30 dni począwszy od kwietnia 2024 r. - urządzenia wymienione w punktach 1 - 12 w Załączniku nr 1 do Instrukcji, 2) co 60 dni począwszy od kwietnia 2024 r. - urządzenia wymienione w punktach 13 - 14 w Załączniku nr 1 do Instrukcji, 3) co 90 dni począwszy od maja 2024 r. - urządzenia wymienione w punktach 15 - 22 w Załączniku nr 1 do Instrukcji, 4) co 12 miesięcy począwszy od lutego 2025 r. - urządzenia wymienione w punktach 23 - 26 w Załączniku nr 1 do Instrukcji. 2. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) dokonywanie napraw i remontów, których konieczność zostanie stwierdzona podczas przeglądu lub zgłoszonych przez Zamawiającego w przypadku, gdy w trakcie eksploatacji stwierdzi on nieprawidłową pracę urządzenia; 2) uzupełnianie brakujących/uszkodzonych tabliczek znamionowych urządzeń dźwigowych; 3) prowadzenie książek urządzeń dźwigowych i zakładanie książek dla nowych urządzeń dźwigowych. 3. Przedmiotowe zamówienie obejmuje wszystkie urządzenia wymienione w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej Instrukcji. 4. Urządzenia wymienione w Formularzu oferty znajdują się lub zabudowane są na obiektach w Knurowie przy Ul. Szpitalnej, Ul. Wrzosowej, Ul. Sienkiewicza, Ul. Dworcowej, Ul. Pocztowej, Ul. Wilsona, ul. Niepodległości, Ul. Wzgórze oraz na Oczyszczalni ścieków przy Ul. Rakoniewskiego. 5. Zamówienie realizowane będzie w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. 6. Przeglądy konserwacyjne wykonywane będą w dni powszednie, w godz.ch 800 - 1400, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego do koordynacji czynności związanych z realizacją zamówienia. 7. W przypadku naprawy lub remontu urządzeń dźwigowych, Wykonawca będzie zgłaszał pisemnie Zamawiającemu konieczność zakupu części zamiennych do urządzeń wraz z kalkulacją ich kosztów. 8. Wykonawca przed przystąpieniem do naprawy lub remontu musi uzyskać akceptację Zamawiającego na zakup części zamiennych oraz otrzymać zlecenie. Zlecenie zawierać będzie m. in. termin wykonania naprawy lub remontu. 9. Zamawiający pokryje koszty zakupu części zamiennych wykorzystanych do naprawy lub remontu, zatwierdzonych zgodnie z trybem określonym wyżej oraz koszty związane z odbiorami i nadzorem Urzędu Dozoru Technicznego. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonywanie przeglądów i konserwacji oraz napraw i remontów zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i DTR urządzeń. Przeglądy konserwacyjne oraz naprawy rewizyjne urządzeń dźwigowych 1Instrukcja dla Wykonawców Dokument nr: PZ/7/2024 Otwarcie ofert: VI. OTWARCIE OFERT I SPOSÓB ICH OCENY Otwarcie ofert jest niejawne. Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa. Składanie ofert: 4. Miejsce i termin składania ofert: 1) Ofertę przygotowaną zgodnie z niniejszą Instrukcją należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Knurowie, Ul. Szpitalna 11, Biuro Podawcze lub przesłać na adres pocztowy Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 29.03.2024 r. do godz. 15:00. 2) Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. 44-194 Knurów, Ul. Szpitalna 11 Oferta w przetargu pn.: ,,Przeglądy konserwacyjne oraz naprawy rewizyjne urządzeń dźwigowych". Wymagania: INFORMACJE OGÓLNE Warunki przetargu w wersji elektronicznej udostępnione są bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem http://www.pwik.knurow.com.pl. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, równoważnych lub wariantowych. 11. Zamawiający informuje, że przed upływem terminu na składanie ofert istnieje możliwość wizji lokalnej oraz zapoznania się z DTR urządzeń u Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu - telefon kontaktowy: 32/ 236 65 05. Wizja lokalna zostanie dokonana na koszt Wykonawcy. 12. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia określony został w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej Instrukcji. 13. Wykonawca podaje cenę oferty w Formularzu oferty. Wykonawca winien dokonać kalkulacji ceny swojej oferty biorąc pod uwagę wszystkie koszty wynikające z realizacji zamówienia, zgodnie z wymaganiami i zakresem określonym w niniejszej Instrukcji i w załącznikach do niej, w tym dojazd do urządzeń, sprzęt umożliwiający dostęp do urządzeń, materiały niezbędne do konserwacji. 14. Cenę oferty należy obliczyć i podać w następujący sposób: Oferowaną cenę jednostkową netto za wykonanie przeglądu jednego urządzenia (kolumna 6) należy pomnożyć przez podaną przez Zamawiającego ilość urządzeń (kolumna 7) w wyniku czego uzyskana zostanie cena netto za wykonanie przeglądu dla określonej ilości urządzeń (kolumna 8). Następnie należy pomnożyć cenę netto (kolumna 8) przez ilość przeglądów w okresie obowiązywania umowy (kolumna 9), w wyniku czego uzyskana zostanie cena netto za wykonanie przeglądów dla poszczególnych urządzeń w okresie obowiązywania umowy (kolumna 10). Poszczególne ceny netto (kolumna 10) należy zsumować i uzyskany wynik wpisać w komórkę ,,Łączna cena netto". WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ, W CELU POTWIERDZENIA ICH SPEŁNIENIA 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który spełnia następujące wymagania: 1) posiada uprawnienia do naprawy żurawi stałych i przenośnych, wciągników, wciągarek, suwnic i urządzeń do transportu osób niepełnosprawnych wydane na podstawie art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym; 2) dysponuje co najmniej dwoma osobami o kwalifikacjach uprawniających do konserwacji urządzeń dźwigowych wymienionych w Załączniku nr 1 do Instrukcji; 3) posiada odpowiednią wiedzę i dysponuje sprzętem niezbędnym do świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem; 4) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. W celu potwierdzenia wymagań Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: 1) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień do naprawy żurawi stałych i przenośnych, wciągników, wciągarek, suwnic i urządzeń do transportu osób niepełnosprawnych wydanych na podstawie art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym; 2) potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń kwalifikacyjnych potwierdzających umiejętność praktycznego wykonywania konserwacji urządzeń technicznych co najmniej dwóch osób, które będą wykonywać przeglądy i konserwacje urządzeń; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku spółek osobowych - spółka i wspólnicy) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku spółek osobowych - spółka i wspólnicy) nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III. IV. WARUNKI SKŁADANIA OFERT 1. Wymagania podstawowe: 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 2) Wykonawcy przedstawią oferty zgodnie z wymaganiami Instrukcji dla Wykonawców. Alternatywy nie będą brane pod uwagę. 3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 4) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania powinno bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost Nr sprawy: PZ/7/2024 Przeglądy konserwacyjne oraz naprawy rewizyjne urządzeń dźwigowych 2Instrukcja dla Wykonawców z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione (w oryginale). 5) Wzory dokumentów dołączonych do niniejszej Instrukcji powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę w zgodnej z niniejszą Instrukcją formie. 6) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2. Forma oferty: 1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim i mieć formę pisemną. 2) Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszej Instrukcji i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane komputerowo, maszynowo lub ręcznie. 3) Dokumenty są składane w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zawartość oferty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do Instrukcji. 2) Zaparafowany Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do Instrukcji. 3) Dokumenty wymienione w pkt. III 2. 1) i 2) Instrukcji: a) Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień do naprawy żurawi stałych i przenośnych, wciągników, wciągarek, suwnic i urządzeń do transportu osób niepełnosprawnych wydanych na podstawie art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym. b) Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie zaświadczeń kwalifikacyjnych potwierdzających umiejętność praktycznego wykonywania konserwacji urządzeń technicznych co najmniej dwóch osób, które będą wykonywać przeglądy i konserwacje urządzeń. 4) Dokumenty wymienione w pkt. III. 2. 3) i 4) Instrukcji - w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5) Odpis z właściwego rejestru lub CEIDG. 6) W przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - oryginał pełnomocnictwa. 3) Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. 4) Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego zostają własnością Zamawiającego. W przypadku przesłania oferty pocztą będzie się ją uważać za złożoną w terminie, jeżeli w wyznaczonym terminie zostanie doręczona do Zamawiającego. Pełne ryzyko nie doręczenia oferty w terminie spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 1. 2. 3. 4. 5. 6. V. WYJAŚNIENIA, MODYFIKACJE, WYCOFANIE, ZMIANY Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków zawartych w Instrukcji. Zamawiający udzieli wyjaśnień, chyba że wniosek w tej sprawie wpłynął na mniej niż 3 dni robocze przed terminem składania ofert. Pytania należy składać na adres e-mail Zamawiającego. Informacje o zadanych pytaniach i treść wyjaśnień Zamawiający opublikuje na stronie internetowej (http://www.pwik.knurow.com.pl). Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składnia ofert zmodyfikować treść dokumentów składających się na Instrukcję dla Wykonawców. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający niezwłocznie opublikuje na stronie internetowej. Modyfikacje są każdorazowo wiążące dla Wykonawców. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią warunków przetargu. Nr sprawy: PZ/7/2024 Przeglądy konserwacyjne oraz naprawy rewizyjne urządzeń dźwigowych 3Instrukcja dla Wykonawców 7. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. Informację o przedłużeniu terminu Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonego terminu będą podlegały nowemu terminowi. 8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składnia ofert. Wykonawca nie może wycofać oferty lub wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Sprawdzenie spełnienia wymogów stawianych Wykonawcy, następnie ocena merytoryczna treści ofert dokonane będą przez Komisję w trakcie posiedzenia niejawnego. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W następnej kolejności Zamawiający sprawdzi zsumowanie cen netto (kolumna 10) i dokona poprawy ewentualnych omyłek w sumowaniu. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli w Formularzu oferty Wykonawca pominie którąkolwiek z pozycji lub w kolumnie 6 tabeli poda kwotę 0. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest najniższa cena oferty netto. Za cenę oferty netto przyjmuje się kwotę podaną w Formularzu oferty w komórce ,,Łączna cena netto". Informacja o wyniku przetargu zostanie przekazana na adres e-mail Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieszczona na stronie internetowej niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu. VII. INFORMACJE KOŃCOWE 1. Integralną część niniejszej Instrukcji stanowią: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 1, 2) Projekt umowy - Załącznik nr 2. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokładnie zapoznał się z treścią ww. dokumentów, a także uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. UWAGI: ? Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą następuje z datą zawiadomienia go o wyborze jego oferty i na warunkach określonych w ofercie. ? Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie przekazane drogą elektroniczną. ? Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. ? Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. ? Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości wymaganych warunków jako wyłącznej podstawy zamówienia. ? Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania z opisem przedmiotu zamówienia, dostarczoną Instrukcją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. ? Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty. Przeglądy konserwacyjne oraz naprawy rewizyjne urządzeń dźwigowych Kontakt: Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: 1) w sprawach merytorycznych: inż. Stanisław Jankowski - tel. 32/ 236 65 05, inż. Mirosław Dyl - tel. 32/ 33 00 152; 2) w sprawach formalnych: mgr Monika Sobczyk - tel. 32/ 33 00 172. |
© eurobudowa.pl 2004-2024