pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów oraz wykonanie prac ogrodniczych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Studzieńcu Studzieniec 20A 96-330 Puszcza Mariańska powiat: żyrardowski tel.: 46 831-84-26 tel.: 46 831-81-91 tel.: 46 831-81-70 fax: wew. 210, telefon 46 831 81 91 w. 117 sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Puszcza Mariańska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 46 831-84-26 t |
Termin składania ofert: | 2024-04-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest: Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów oraz wykonanie prac ogrodniczych na terenie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu w 2024 r. Zaproszenie do złożenia oferty na koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów oraz wykonanie prac ogrodniczych. Przedmiotem zapytania ofertowego jest: Koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów oraz wykonanie prac ogrodniczych na terenie Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu. III. Opis przedmiotu oraz zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ogrodnicza realizowana w okresie: od podpisania umowy do dnia 31 października 2024 r. polegająca na: 1. Sukcesywnym koszeniu traw, chwastów i jednorocznych samosiewów wraz z każdorazowym zgrabieniem i wywiezieniem odpadów na niżej wymienionych terenach zielonych należących do Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Studzieńcu: m2 1200 teren przy magazynie głównym, administracji, portierni teren parku 15217 teren przy parkingu i drodze wjazdowej 6436 teren przy budynkach gospodarczych, warsztatów szkolnych ogrodniczym i ślusarni5950 teren przy ogrodzeniu za ośrodkiem teren przy drodze wjazdowej do kotłowni i stolarni teren wokół kotłowni i stolarni teren wokół zakładowej oczyszczalni ścieków840 1220 9050 4843 Przewidywana częstotliwość koszenia: uzależniona od warunków atmosferycznych, wykonywana z częstotliwością zapewniającą utrzymanie terenów zielonych w należytym stanie. Terminy koszenia oraz teren przewidziany do koszenia każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym. 2. Wykonanie prac ogrodniczych polegających na cięciu pielęgnacyjnym - prześwietlaniu drzew mogących zasłaniać widok z kamer monitoringu, przycinaniu pielęgnacyjnym krzewów, pielęgnacji trawników w tym dosiewanie trawy i nawożenie, grabienie i wywóz liści. Przewidywany czas usługi 100 roboczogodzin. W przypadku konieczności użycia podnośnika koszowego koszt jego wynajmu ponosi Wykonawca. Zakres prac do wykonania każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym. 3.Wykonawca przystępujący do koszenia traw, chwastów i jednorocznych samosiewów powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu: - kosiarek trawnikowych spalinowych, do koszenia na powierzchniach takich jak trawniki i płaskie tereny zielone; - kosiarek żyłkowych spalinowych lub elektrycznych, do koszenia w miejscach trudno dostępnych, takich jak: teren przy ogrodzeniu, drzewach, krzewach, nierównych powierzchniach; - kosiarki doczepnej do ciągnika lub samobieżnej, - pilarek łańcuchowych, pilarek na wysięgniku, sekatorów, nożyc ogrodniczych, itp.4. Oferowana cena powinna zawierać koszt wykonania koszenia podanego w pkt. 1 - 44756,00 m2 terenu x 6 miesięcy czyli 268 536,00 m2 oraz koszt 1 roboczogodz. prac ogrodniczych. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. 5. Zamawiający zastrzega sobie wybór oferenta, który zadeklaruje zatrudnienie przy realizacji usługi na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 6. W czasie wykonywania robót będzie przeprowadzana kontrola poprawności koszenia. Rozliczenia za wykonane prace odbywać będą się w cyklach miesięcznych, podstawą do wystawienia faktury będzie przekazanie zamawiającemu wykazu wykonanych prac ze wskazaniem terenu , na którym wykonano prace i wielkością skoszonej powierzchni podanej w m2. Zamawiający dokona weryfikacji przedłożonych dokumentów ze stanem faktycznym sporządzając z wykonanych prac protokół odbioru w ciągu 5 dni od przekazania dokumentów. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania umowy w całości a jedynie w zakresie odpowiadającym jego potrzebom. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 kwietnia 2024 r. o godz. 12.30, w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1. Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej w formie dokumentu w formacie PDF opatrzonego podpisem elektronicznym lub skanu opatrzonego podpisem elektronicznym na adres zamawiającego: sekretariat@studzieniec.oow.gov.pl lub też dostarczona osobiście do siedziby zamawiającego do dnia 11 kwietnia 2024 r. do godz. 12.00 wraz z załączoną2. kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. Na zamkniętej kopercie bądź w tytule wiadomości należy umieścić dopisek ,,Pielęgnacja terenów zielonych - nie otwierać przed 11 kwietnia 2024 godz. 12.30". Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2024 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości 130 000 zł i nie podlega ustawie Prawo Zamówień Publicznych. IV. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000,00 PLN. V. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Oferta powinna być sporządzona na załączonym do zapytania formularzu ofertowym (załącznik nr 1), w języku polskim, w sposób czytelny i powinna być podpisana przez oferenta lub upoważnionego przez oferenta przedstawiciela(li) Wykonawcy. 2. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę do skierowanego zapytania. 3. Do obliczenia ceny oferty przyjąć należy skoszenie powierzchni podanej w pkt III ust. 4 zapytania czyli 268 536,00 m2. Podana cena oferty powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, tj.: koszty usługi, dojazdu/transportu/dostawy, materiałów itp. VI. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oferta cenowa - formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2). 3. Dokument potwierdzający prawidłowe umocowanie do reprezentowania podmiotu : a) aktualny wydruk z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEiDG, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym lub, b) pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, obejmujące umocowanie do przystąpienia podmiotu do zamówienia i zawarcia umowy w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej notarialnie, c) zaparafowany wzór umowy (złącznik nr 3), d) potwierdzenie ubezpieczenia lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e) podpisana klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych. Fakultatywnie: a) deklaracja zatrudnienia przy realizacji usługi na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Oferty złożone po terminie oraz nie będą rozpatrywane. Oferent może przed upływam terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VIII. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: 1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową z zastrzeżeniem deklaracji zatrudnienia przy realizacji usługi na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana stosowna umowa. Termin płatności: w ciągu 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury. X. Rozstrzygnięcie postępowania: Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, na adres mailowy podany w ofercie. O zakończeniu postępowania bez wyboru oferty Zamawiający powiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty na adres mailowy podany w ofercie. XI. Postanowienia końcowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych . 2. Oferty przesłane po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone. 3. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy lub zlecenia usług w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Kontakt: Osoba kontaktowa: Rafał Szulc, r.szulc@studzieniec.oow.gov.pl , telefon 46 831 81 91 w. 117. |
© eurobudowa.pl 2004-2024