Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana instalacji elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana instalacji elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
ul.Filaretów 31
43-100 Tychy
powiat: Tychy
Telefon: 32 227 40 91, telefon: 32 227 31 37
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32 227 40 9
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaproszenie do złożenia ofert - wymiana instalacji elektrycznej w budynku wielorodzinnym w Tychach przy Ul. Grota Roweckiego 12-20 - WM 35/III

Wspólnota Mieszkaniowa Nr 35/III reprezentowana przez Zarząd, w imieniu którego działa administrator Gmina Miasta Tychy z siedzibą 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49 reprezentowana przez Prezydenta Miasta, w imieniu którego działa w oparciu o pełnomocnictwo Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, z siedzibą przy Ul. Filaretów 31, zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na: wymianę instalacji elektrycznej w budynku wielorodzinnym w Tychach przy Ul. Grota Roweckiego 12-20 zgodnie z projektem.

Szczegółowy zakres robót budowlanych opisany został w projekcie.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 29 marca 2024 r. w SEKRETARIACIE Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), Ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do siedziby MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT, dopuszcza się fakturowanie częściowe robót.
Gwarancja jakości na wykonane roboty/zabudowane materiały/urządzenia winna zostać udzielona na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót.
Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 20 000,00 zł.
Nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
Sposób obliczenia ceny oferty:

Cena oferty, to wartość ogółem z podatkiem VAT.
Cena oferty powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT, wartość podatku VAT.
Termin związania ofertą: 30 dni.
Dokumenty składające się na ofertę:

Wypełniony formularz oferty - na załączonym druku,
Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 20 000,00 zł.
W przypadku wybrania Państwa oferty jako najkorzystniejszej zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia na warunkach określonych w ofercie.
Przewiduje się możliwość unieważnienia postępowania, w przypadku nieprzyznania środków zewnętrznych, które były planowane na sfinansowanie całości zamówienia.

Kontakt:
Dodatkowe informacje uzyskać można w Rejonie Obsługi Mieszkańców nr ul. Cyganerii 43 w godzinach urzędowania lub pod numerami telefonu: 32 227 31 37

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.