pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach ul.Filaretów 31 43-100 Tychy powiat: Tychy Telefon: 32 227 40 91, telefon: 32 227 31 37 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tychy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 32 227 40 9 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaproszenie do złożenia ofert - wymiana instalacji elektrycznej w budynku wielorodzinnym w Tychach przy Ul. Grota Roweckiego 12-20 - WM 35/III Wspólnota Mieszkaniowa Nr 35/III reprezentowana przez Zarząd, w imieniu którego działa administrator Gmina Miasta Tychy z siedzibą 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49 reprezentowana przez Prezydenta Miasta, w imieniu którego działa w oparciu o pełnomocnictwo Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, z siedzibą przy Ul. Filaretów 31, zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na: wymianę instalacji elektrycznej w budynku wielorodzinnym w Tychach przy Ul. Grota Roweckiego 12-20 zgodnie z projektem. Szczegółowy zakres robót budowlanych opisany został w projekcie. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 29 marca 2024 r. w SEKRETARIACIE Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach (pokój nr 15), Ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji: 30 dni od daty podpisania umowy. Wymagania: Termin płatności: do 30 dni, licząc od daty wpływu do siedziby MZBM prawidłowo wystawionej faktury VAT, dopuszcza się fakturowanie częściowe robót. Gwarancja jakości na wykonane roboty/zabudowane materiały/urządzenia winna zostać udzielona na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót. Posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 20 000,00 zł. Nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Sposób obliczenia ceny oferty: Cena oferty, to wartość ogółem z podatkiem VAT. Cena oferty powinna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku z podatkiem VAT, wartość podatku VAT. Termin związania ofertą: 30 dni. Dokumenty składające się na ofertę: Wypełniony formularz oferty - na załączonym druku, Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia- o wartości ubezpieczenia nie niższej niż 20 000,00 zł. W przypadku wybrania Państwa oferty jako najkorzystniejszej zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia na warunkach określonych w ofercie. Przewiduje się możliwość unieważnienia postępowania, w przypadku nieprzyznania środków zewnętrznych, które były planowane na sfinansowanie całości zamówienia. Kontakt: Dodatkowe informacje uzyskać można w Rejonie Obsługi Mieszkańców nr ul. Cyganerii 43 w godzinach urzędowania lub pod numerami telefonu: 32 227 31 37 |
© eurobudowa.pl 2004-2024