Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa obiektu mostowego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu Ludwika Waryńskiego 34A 86-300 Grudziądz powiat: Grudziądz zdm@zdm.grudziadz.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/903889 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Grudziądz |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa obiektu mostowego w ciągu Ul. Bluszczowej" (z podziałem na dwie części ) Krótki opis przedmiotu zamówienia Część pierwsza: wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa obiektu mostowego w ciągu Ul. Bluszczowej" zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który znajduje się w ,,Załączniku nr 5 OPZ". Niniejsze zamówienie obejmuje zaprojektowanie nowego mostu, wykonanie rozbiórki istniejącego obiektu oraz budowę nowego mostu wraz z przebudową fragmentu dróg gminnych - Ul. Bluszczowej i Ul. Jaśminowej oraz fragmentu drogi krajowej - Ul. Paderewskiego oraz usunięciem kolizji powstałych przy budowie mostu i dróg dojazdowych. A - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje usługi w zakresie projektowania. Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obejmuje m.in.: 1) Opracowanie dokumentacji geodezyjnej, 2) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, 3) Uzyskanie wymaganych prawem niezbędnych decyzji, opinii, warunków, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego, 4) Uzyskanie wymaganych prawem warunków na budowę nowego oraz zabezpieczenie i przebudowę istniejącego uzbrojenia, 5) Dostarczenie dokumentacji w spójnych ze sobą wersjach papierowej i elektronicznej zgodnie z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. 6) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. B - Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane. Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej ( opracowanej zgodnie z OPZ ) obejmuje m.in.: 1) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, 2) Zabezpieczenie i przebudowę istniejącego uzbrojenia, 3) Rozbiórkę i budowę nowego obiektu mostowego, 4) Przebudowę drogi wraz z wszystkimi niezbędnymi elementami, 5) Budowę kanału technologicznego, 6) Wykonanie oznakowania docelowego, 7) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej, 8) Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określą: wykonana Dokumentacja Projektowa, wykonane specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), wykonane przedmiary robót. W ramach przedmiotowego zadania geodeta Wykonawcy będzie zobowiązany w szczególności do: 1) sprawdzenia zgodności rzędnych wysokościowych i punktów sytuacyjnych pomiędzy stanem rzeczywistym w terenie a przyjętym do projektowania (pomiar zerowy), 2) sprawowania bieżącego nadzoru geodezyjnego nad realizowanymi robotami mostowymi i drogowymi, dokonywania odbiorów geodezyjnych robót zanikających, wykonania pomiarów sprawdzających wykonania koryta oraz warstw konstrukcyjnych, 3) wykonania pomiarów sprawdzających w zakresie robót branżowych, 4) sprawdzenia kompletności dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę robót do odbioru ostatecznego w zakresie operatu geodezyjnego. Część druga: pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa obiektu mostowego w ciągu ul. Bluszczowej ". Podstawowym zadaniem inspektora nadzoru jest kontrola zgodności działań Wykonawcy wykonującego w formule zaprojektuj i wybuduj zamówienie określone w części pierwszej z wymaganiami określonymi w umowie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Personel Wykonawcy, w granicach przyznanych mu uprawnień, będzie prowadził kontrolę przy wykonywaniu dokumentacji projektowej, jakości materiałów i robót, postępu prac oraz potwierdzał ilość i wartość wykonanych robót w sposób określony w SST wykonania i odbioru robót. Do obowiązków nadzoru należeć będzie nadzorowanie badań Wykonawcy w ilościach i zgodnie z rodzajem określonym w WWIORB oraz wykonanie/zlecenie kontrolnych badań laboratoryjnych uprawnionemu do tego laboratorium wg następującego zakresu: 1) badania warstw bitumicznych, 2) badania betonów. Wszystkie badania objęte zamówieniem muszą być wykonane zgodnie z WWIORB i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Polskimi Normami, instrukcjami technicznymi, wytycznymi technicznymi dotyczącymi poszczególnych asortymentów robót przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. Uwaga! Zakres usług został określony w poniższej tabeli. Lp. Asortyment robót budowlanych Rodzaj badania Planowana ilość 1 Podbudowa z betonu asfaltowego Zawartość lepiszcza rozpuszczalnego w mieszance mma, Zawartość wolnych przestrzeni w mieszance mma Wskaźnik zagęszczenia warstwy Wolna przestrzeń w w-wie Grubość wykonywanej warstwy 1 1 1 1 1 2 Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego Zawartość lepiszcza rozpuszczalnego w mieszance mma, Zawartość wolnych przestrzeni w mieszance mma Wskaźnik zagęszczenia warstwy Wolna przestrzeń w w-wie Grubość wykonywanej warstwy 1 1 1 1 1 3 Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo - grysowej (SMA) Zawartość lepiszcza rozpuszczalnego w mieszance mma, Zawartość wolnych przestrzeni w mieszance mma Wskaźnik zagęszczenia warstwy Wolna przestrzeń w w-wie Grubość wykonywanej warstwy 1 1 1 1 1 4 Beton Wytrzymałość na ściskanie Wodoszczelność Mrozoodporność 1 1 1 Wszelkie dokumenty, takie jak raporty, mapy, wykresy, rysunki, specyfikacje techniczne, plany, dane statystyczne, obliczenia oraz dokumenty pomocnicze lub materiały nabyte, zebrane lub przygotowane przez Wykonawcę w ramach Umowy będą stanowić wyłączną własność Zamawiającego. Po zakończeniu Umowy, Wykonawca przekaże wszystkie w/w dokumenty Zamawiającemu. Wykonawca może zatrzymać kopie dokumentów, o których mowa wyżej, pod warunkiem, że nie będzie ich używał do celów niezwiązanych z Umową, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego Personel nadzoru pełnić będzie również kontrolę nad wykonaniem projektów i opracowań związanych z wykonaniem dokumentacji projektowej. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dysponował następującym personelem: Inspektor Robót Mostowych/Inspektor koordynator - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, Inspektor robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, Inspektor robót sanitarnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, Inspektor robót elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, Inspektor robót telekomunikacyjnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa, Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku (więcej niż jednej) z wymienionych funkcji za wyjątkiem inspektora drogowo- mostowego, który będzie nadzorowała zarówno prace mostowe jak i drogowe. CPV: 45221000-2, 45233120-6,71320000-7, 71520000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00250843, ZDM.ZP.261.2.8.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania ttp://zdm-grudziadz.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz W korespondencji kierowanej do Zamawiającego,jak i przy składaniu oferty,Wykonawca winien posługiwać się nazwą i numerem sprawy.Ofertę, oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Oferty, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe (w tym oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art.118 ust. 3 ustawy),przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej,w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w regulaminie platformazakupowa.pl https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin Zamawiający określa minimalne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej: 1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4)włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf 6)platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, 7)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar, 8)maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania: 1)akceptuje warunki korzystania z platforma zakupowa.pl określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2)zapoznał i stosuje się do instrukcji składania ofert/wniosków dostępne pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view Ofertę, oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO. Zamawiający informuje, że:1. Administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu z siedzibą przy Ul. Gen. Ludwika Waryńskiego 34a w Grudziądzu , tel.: 56 66 30 800 2. Na mocy art. 37 ust. 1 lit. a RODO, Zarząd Dróg Miejskich wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@zdm-grudziadz.pl 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 74 Pzp a także art. 6 ustawy 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 5. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie przewidzianym przepisami prawa. 6. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. 7. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu na zasoby którego powołuje się wykonawca, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. 8. W odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 9. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/903889 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-08 09:30 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/proceedingscompany-divisions=2930 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024