kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie robót budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PONAR Wadowice S.A Wojska Polskiego 29 34-100 Wadowice powiat: wadowicki +48 698 682 401, +48 664 789 035, +48 606 698 572 piotr.rosikowski@ponar-wadowice.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/186321 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Wadowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 698 682 401, +48 |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty budowlane związane z termomodernizacją ścian zewnętrznych oraz okien magazynu stali. Powstaje w kontekście projektu FENG.03.01-IP.03-0087/23 - Termomodernizacja budynków spółki PONAR Wadowice S.A. (hala produkcyjna, hala magazynowa, budynek biurowosocjalny) w celu ograniczenia zużycia energii pierwotnej. Część 1 Roboty budowlane związane z termomodernizacją hali Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane: a) Przygotowanie dokumentacji wymaganej do przeprowadzenia poniższych robót budowlanych (jeśli dotyczy) . b) Rozbiórka ścian o wymiarach przedstawionych na dokumentacji zdjęciowej stanowiącej Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,(elewacja wschodnia, elewacja zachodnia, elewacja północna). c) Demontaż obróbek blacharskich i okładzin z blachy trapezowej. d) Demontaż istniejących okien o wymiarach przedstawionych na dokumentacji zdjęciowej stanowiącej Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. e) Czyszczenie oraz malowanie fragmentów istniejącej podkonstrukcji stalowej, która będzie wykorzystana do montażu nowej elewacji f) Wykonanie nowej podkonstrukcji stalowej / ryglówki g) Dostawę i montaż płyty warstwowej o rdzeniu poliuretanowym w kolorze zewnętrznym RAL 9006 w miejsce rozebranych ścian: płyta warstwowa l = 0,07W/(m*K) o grubości minimum 8 cm na powierzchni lub rozwiązanie równoważne o współczynniku przenikania ciepła (Uc) nie większym niż: 0,45 W/m2K, h) Naprawa wszystkich ukruszonych murków zewnętrznych znajdujących się na powierzchni modernizowanej części budynku, i) Wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich polegających na wymianie okuć, parapetów oraz rynien spustowych j) Montaż bramy szybkobieżnej segmentowej z przejściem pieszym (dodatkowymi drzwiami-furtka) o wymiarach wys. 4,5m x szer. 4,2m wg zdjęć z Załącznika 3 do zapytanie ofertowego. k) Montaż bramy dwuskrzydłowej skrzydłowej o wymiarach (szer. 3,65m , wys. 3,56m). l) Wykonanie w przyziemiu pasa o wysokości 120cm z tynku mozaikowego, przy ziemi zastosowanie listwy startowej (łącznie ok. 50m2). m) Położenie na warstwę izolacyjną siatki i tynku cienkowarstwowego oraz pomalowanie tynku. n) Wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich polegających na wymianie okuć, parapetów oraz rynien spustowych. o) Dostawę i montaż okien stałoszklonych oraz rozwierno-uchylnych aluminiowych, dwuszybowych o współczynniku przenikania max. 1,4 W/(m2K). Łączna powierzchnia okien: ok. 91,20 m2. p) Demontaż kamer i sprzętu współpracującego z kamerami, ponowny montaż po wykonaniu elewacji. q) Montaż wentylatora wyciągowego dostosowanego do pomieszczenia wewnętrznego. r) Wykonanie nowych zawiesi na przewody elektryczne przebiegające przez elewacje. s) Utylizacja szyb i materiałów pochodzących z rozbiórki. t) Prace wykończeniowe (obróbki blacharsko tynkarskie) związane z wymianą okien. u) Utrzymanie placu budowy (m.in. woda, energia elektryczna, dozorowanie budowy, usuwanie szkód). v) Po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych (tj. rusztowań), uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót oraz wywóz gruzu po zdemontowaniu ściany istniejącej. CPV: 44221000-5, 45213251-7, 45321000-3, 71242000-6 Dokument nr: 2024-6001-186321 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-04 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat wadowicki Gmina Wadowice Miejscowość Wadowice 3) Miejsce realizacji robót budowlanych: Zakład produkcyjny PONAR Wadowice S.A. w Wadowicach, Ul. Wojska Polskiego 29, 34-100 Wadowice. Wymagania: Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym innym wykonawcą lub instytucją nadzorującą realizację projektu, w ramach którego realizowane jest Zamówienie, przy czym zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje, a zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 2) Z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć, uniemożliwiającymi prawidłową realizację przedmiotu umowy, konieczna stanie się modyfikacja terminów określonych w zapytaniu bądź umowie. 3) Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach, gdy: a) wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych lub zjawiska związane z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pandemia, itp.) uniemożliwiające przeprowadzenie robót budowlanych, b) wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności lub z przyczyn wystąpienia przeszkód formalnoprawnych niezależnych od stron umowy, c) w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, d) powstały opóźnienia na wcześniejszych etapach realizacji projektu, e) powstały opóźnienia w wydaniu lub zmiany w decyzjach administracyjnych lub innych instytucji (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe, itp.), f) w przypadku wykonania przedmiotu umowy przed terminem umownym i pozyskania przez Zamawiającego środków na zapłatę wynagrodzenia Wykonawcy we wcześniejszym terminie, g) wystąpi potrzeba przeprowadzenia niezbędnych dodatkowych robót od wybranego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia skutkuje tym, iż termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu/zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wszelkie opóźnienia/zmiany muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego, na podstawie których strony ustalą nowe terminy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot spełniający łącznie wszystkie następujące warunki: 1) Czynne prowadzenie działalności gospodarczej (aktywny wpis w CEIDG lub KRS) oraz posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na wykonywaniu robót budowlanych - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty. 2) Wobec Oferenta nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty. 3) Brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające poprawną realizację zamówienia. Wymagane jest, aby Oferent posiadał udokumentowane doświadczenie (tj. co najmniej 3 zrealizowane inwestycje w ciągu ostatnich 3 lat) w zakresie wykonania robót budowlanych związanych z termomodernizacją przegród budowlanych zewnętrznych. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie niniejszego warunku. Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada potencjał techniczny umożliwiający poprawną realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia potwierdzającego powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada zasoby kadrowe umożliwiające poprawną realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowanej zapewniającej prawidłową realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym jego terminową realizację oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec Oferenta postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). 2) Budynek oraz wymiary przedstawiono szczegółowo na zdjęciach w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. 4) Przedmiot zamówienia będzie zgodny z warunkami niniejszego zapytania ofertowego, jeśli będzie spełniał warunki przedstawione w powyższej specyfikacji technicznej w sposób zgodny lub równoważny (zakres równoważności dotyczy parametrów materiałów lub poszczególnych elementów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia nie może mieć parametrów gorszych niż przedstawione w zapytaniu ofertowym. Odpowiedzialność za wyjaśnienie zakresu równoważności zaproponowanych parametrów spoczywa na składającym ofertę. Okres gwarancji Minimum 24 miesiące Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-03-19 Data ostatniej zmiany 2024-03-19 14:42:58 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis 1) Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5. 2) Złożenie oferty w terminie. 3) Przygotowanie oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 2. 4) Przedstawienie wszystkich wymaganych załączników do zapytania ofertowego. 5) Zakres oferowanego przedmiotu zamówienia jest zgodny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena zamówienia Łączna cena netto (bez VAT) za wykonanie zlecenia Waga: 70% Metodologia przyznania punktów: (cena oferty, na której wskazano najniższą cenę netto wśród ocenianych ofert / cena wskazana na ofercie badanej) x 70% Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja Wyrażona w miesiącach od dnia podpisania protokołu końcowego. Waga: 20% Liczba punktów (G) dla badanej oferty zostanie przyznana według następującej punktacji: 7 lat - 20 punktów 6 lat - 16 punktów 5 lat - 12 punktów 4 lata - 8 punktów 3 lata - 4 punkty Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji Wyrażony w miesiącach Waga: 10% Metodologia przyznania punktów: Termin dostawy 1 miesiąc - 10 punktów Termin dostawy 2 miesiące - 8 punktów Termin dostawy 3 miesiące - 6 punktów Termin dostawy 4 miesiące - 4 punkty Termin dostawy 5 miesięcy - 2 punkty Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Rosikowski tel.: +48 698 682 401 e-mail: piotr.rosikowski@ponar-wadowice.pl Piotr Bernaś tel.: +48 664 789 035 e-mail: piotr.bernas@ponar-wadowice.pl Dariusz Wiśniewski tel.: +48 606 698 572 e-mail: dariusz.wisniewski@ponar-wadowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024