kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont nawierzchni chodników |
Data zamieszczenia: | 2024-03-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu Jana Matejki 1 58-300 Wałbrzych powiat: Wałbrzych bzp@um.walbrzych.pl https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,160009,a0b55ef7eeacf428f284f4b7811297ec.html |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wałbrzych |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont nawierzchni chodników przy Ul. Osiedle Górnicze w ramach zadania inwestycyjnego ,,Nasze Osiedle" remont chodników - Wałbrzyski Budżet Obywatelski - Edycja 2021 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników zlokalizowanych na działkach nr: 127/32,125/26, 122/8, obręb 36 Rusinowa. Zakres zadania obejmuje: - rozbiórkę obrzeży chodnikowych 4x20x100 cm na ławie betonowej wraz z wywozem i utylizacją, - rozbiórkę nawierzchni z płyt chodnikowych wraz z wywozem i utylizacją, - wykonanie koryta pod obrzeża oraz podbudowę (na gł. ok. 18 cm) w podłożu/podbudowie pozostałej po rozbiórce nawierzchni chodnika oraz obrzeży chodnikowych, wraz z wywozem i utylizacją, - ułożenie obrzeży chodnikowych 6x20x100 cm na ławie betonowej, - wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem oraz zagęszczeniem - gr. 15 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 6 cm (kolor szary) na podsypce piaskowej gr. 3 cm, - remont obmurowań okienek piwnicznych (wym. ok. 1,0 x 0,8 m), - montaż z zakupem studzienki ściekowej ulicznej betonowej o śr. 500mm z osadnikiem wraz z wy-mianą przykanalika na długości ok. 6m (rejon budynku nr 50), - wymianę wpustów deszczowych wraz z regulacją - 2 szt. (rejon budynków nr 44 i 48), - remont biegów schodowych z prefabrykatów betonowych za pomocą wylewki betonowej, zlokalizowanych w rejonie budynków nr: 50, 46 (dwa biegi), 42 (dwa biegi), - rozbiórkę biegów schodowych z bloków granitowych wraz z wykonaniem (odtworzeniem) biegów schodowych z oporników betonowych 8x30x100 cm oraz betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, zlokalizowanych w rejonie budynków nr: 13, pomiędzy 22 a 24, pomiędzy 28 a 30, 30, 34, 36, - renowację muru oporowego (czyszczenie + uzupełnianie spoin) - średnia wysokość 1,3 m, - malowanie balustrad (wraz z usunięciem istniejącej powłoki malarskiej), - wykonanie, poszerzenie i zagospodarowanie dwóch pasów zieleni (o szer. 2m i łącznej długości 30m), zlokalizowanych w rejonie budynków 48-50 polegające na: a) wybraniu ziemi na głębokość 40 cm i pozostawienie warstwy gruntu przepuszczalnego na dnie wykopu, b) nawiezieniu i ułożeniu ziemi urodzajnej o odczynie zasadowym, c) nasadzeniu roślin gatunków: o berberys thunberga purpurowy wys min 50 cm - 80 szt., o drzewa gatunku wiśnia kanzan obw. 10-12 cm - 2 szt., o tawuła japońska goldflame - 120 szt., d) ułożeniu warstwy kory lub zrębków na gr. 4-5 cm, - odtworzenie terenów zielonych wzdłuż chodników na szer. 0,2m, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni chodnika z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remontowi oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania remontowanego układu komunikacyjnego. Przedmiot zamówienia opisują także dokumentacja - OST i mapy z zaznaczonym terenem objętym inwestycją (załącznik nr 6 do SWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ). CPV: 45000000-7, 45233142-6,45233223-8,45100000-8,77310000-6,45111200-0 Dokument nr: 2024/BZP 00251490, DU.260.14.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,160009,a0b55ef7eeacf428f284f4b7811297ec.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,160009,a0b55ef7eeacf428f284f4b7811297ec.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI.1 niniejszej SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. UWAGA: Wyceniony przedmiar robót - formularz cenowy należy złożyć w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,160009,a0b55ef7eeacf428f284f4b7811297ec.html 5. Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji. 6. Zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania określa SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, Ul. Jana Matejki 1, 58-300 Wałbrzych. 2. Inspektor ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu - kontakt e-mail: iodo@zdkium.walbrzych.pl; tel. 74 641 44 00. 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym. 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu art. 74 ustawy z dnia 11.09 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. 5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osoby podającej jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, operatorowi pocztowemu lub kurierowi, w celu przekazywania korespondencji papierowej oraz podmiotom, którym powierzono pomocnicze czynności zakupowe na podstawie art. 37 ust. 3 ustawy Pzp. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,160009,a0b55ef7eeacf428f284f4b7811297ec.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 11:00 Miejsce składania ofert: https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,160009,a0b55ef7eeacf428f284f4b7811297ec.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Millenium 91 1160 2202 0000 0004 9416 1592 z adnotacją ,,Wpłata wadium - numer sprawy DU.260.14.2024" oraz z nazwą Wykonawcy składającego ofertę UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; 5.2 z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium; 5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego; 5.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert; 5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu; 5.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 5.8. musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; 2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DU.260.14.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników zlokalizowanych na działkach nr: 127/32,125/26, 122/8, obręb 36 Rusinowa. Zakres zadania obejmuje: - rozbiórkę obrzeży chodnikowych 4x20x100 cm na ławie betonowej wraz z wywozem i utylizacją, - rozbiórkę nawierzchni z płyt chodnikowych wraz z wywozem i utylizacją, - wykonanie koryta pod obrzeża oraz podbudowę (na gł. ok. 18 cm) w podłożu/podbudowie pozostałej po rozbiórce nawierzchni chodnika oraz obrzeży chodnikowych, wraz z wywozem i utylizacją, - ułożenie obrzeży chodnikowych 6x20x100 cm na ławie betonowej, - wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm wraz z wyprofilowaniem oraz zagęszczeniem - gr. 15 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 6 cm (kolor szary) na podsypce piaskowej gr. 3 cm, - remont obmurowań okienek piwnicznych (wym. ok. 1,0 x 0,8 m), - montaż z zakupem studzienki ściekowej ulicznej betonowej o śr. 500mm z osadnikiem wraz z wy-mianą przykanalika na długości ok. 6m (rejon budynku nr 50), - wymianę wpustów deszczowych wraz z regulacją - 2 szt. (rejon budynków nr 44 i 48), - remont biegów schodowych z prefabrykatów betonowych za pomocą wylewki betonowej, zlokalizowanych w rejonie budynków nr: 50, 46 (dwa biegi), 42 (dwa biegi), - rozbiórkę biegów schodowych z bloków granitowych wraz z wykonaniem (odtworzeniem) biegów schodowych z oporników betonowych 8x30x100 cm oraz betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, zlokalizowanych w rejonie budynków nr: 13, pomiędzy 22 a 24, pomiędzy 28 a 30, 30, 34, 36, - renowację muru oporowego (czyszczenie + uzupełnianie spoin) - średnia wysokość 1,3 m, - malowanie balustrad (wraz z usunięciem istniejącej powłoki malarskiej), - wykonanie, poszerzenie i zagospodarowanie dwóch pasów zieleni (o szer. 2m i łącznej długości 30m), zlokalizowanych w rejonie budynków 48-50 polegające na: a) wybraniu ziemi na głębokość 40 cm i pozostawienie warstwy gruntu przepuszczalnego na dnie wykopu, b) nawiezieniu i ułożeniu ziemi urodzajnej o odczynie zasadowym, c) nasadzeniu roślin gatunków: o berberys thunberga purpurowy wys min 50 cm - 80 szt., o drzewa gatunku wiśnia kanzan obw. 10-12 cm - 2 szt., o tawuła japońska goldflame - 120 szt., d) ułożeniu warstwy kory lub zrębków na gr. 4-5 cm, - odtworzenie terenów zielonych wzdłuż chodników na szer. 0,2m, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni chodnika z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remontowi oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania remontowanego układu komunikacyjnego. Przedmiot zamówienia opisują także dokumentacja - OST i mapy z zaznaczonym terenem objętym inwestycją (załącznik nr 6 do SWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 5 do SWZ). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna lub zawodowa - o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który: A. w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty (na podstawie dwóch odrębnych umów) obejmujące budowę i/lub przebudowę i/lub remont chodnika i/lub drogi o nawierzchni z kostki betonowej i/lub kamiennej o łącznej powierzchni minimum 400 m2. Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunku w przypadku Wykonawców występujących wspólnie lub przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby lub przez jednego z Wykonawców występujących wspólnie i podmiot udostępniający. B. dysponuje lub będzie dysponować następującą osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: - kierownikiem budowy - kierownikiem robót: a) liczba osób: 1, b) uprawnienia budowlane: posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) minimalne doświadczenie: - minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w charakterze kierownika budowy i/lub kierownika robót licząc od uzyskania uprawnień. Wymagane uprawnienia powinny być zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przy-gotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334). Z uwzględnieniem powyższych zasad dot. spełnienia osobno każdego z warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w przypadku Wykonawców występujących wspólnie lub przez Wykonawcę i podmiot udostępniający zasoby lub przez Wykonawców występujących wspólnie i podmiot udostępniający. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: oferta, przedmiar robót - formularz cenowy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dotyczy), pełnomocnictwo (o ile dotyczy), dowód wniesienia wadium (o ile dotyczy) SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 4000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Millenium 91 1160 2202 0000 0004 9416 1592 z adnotacją ,,Wpłata wadium - numer sprawy DU.260.14.2024" oraz z nazwą Wykonawcy składającego ofertę UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 5.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp; 5.2 z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium; 5.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego; 5.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert; 5.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 5.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu; 5.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 5.8. musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty; 2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. 8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od przedmiotu postępowania) wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli są wymagane, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-03 |
© eurobudowa.pl 2004-2024