Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dachu budynku mieszkalnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu budynku mieszkalnego

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. w Węgorzewie
ul. Bolesława Chrobrego 4
11-600 Węgorzewo
powiat: węgorzewski
tel. 87 427 59 44, tel. 87 427 59 33
cem@cem.wegorzewo.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Węgorzewo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 87 427 59 44, t
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie niniejsze prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610, 1615, 1890, 1933.).

I.Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu: ,,Remontu dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy Ul. Kraszewskiego 5 w Węgorzewie".

II. Zakres zamówienia:

Rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z: dachówki, odeskowania oraz obróbek blacharskich,
Montaż nowych łat i deskowania dachu - wszystkie elementy impregnowane przeciw korozji biologicznej i przeciwogniowo,
Zastosowanie membrany dachowej, zgodnie z normą EN 13859-1 powinna ona charakteryzować się klasą wodoszczelności W1,
Wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej (konstrukcja dachu bez zmian) - kolorystyka zbliżona do istniejącej,
Wymiana obróbek blacharskich pokrycia dachowego wraz z rynnami na obróbkę z blachy ocynkowanej,
Tynkowanie i malowanie kominów wraz z remontem czap kominowych,
Docieplenie dachu wełną mineralną grubości nr 18.
Zamawiający w celach poglądowych oraz określenia zakresu prac udostępnia obmiar - załącznik nr 3.

UWAGA!

Wszelka kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym!

Ławy kominiarskie demontaż i ponowny montaż istniejących ław.

Dokument nr: CeM-2024/1095/W1

Składanie ofert:
VII. TERMIN SKŁADANIA ofert: do 5 kwietnia 2024 r. (piątek), godz. 1100

IX. Miejsce i sposób składania ofert:

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zarządcy - Ciepłownie Miejskie Sp. z o.o. Ul. B. Chrobrego 4, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 5 kwietnia 2024 r. (piątek), godz. 1100.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: do 09.2024 r.

Wymagania:
III. Warunki realizacji robót

Roboty prowadzone będą zgodnie z zapytaniem cenowym oraz wytycznymi Zamawiającego.
Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji.
Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r., Nr 47 poz.401).
Wykonawca, jako wytwórca pozostałych odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 54).
Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również:
organizacja i zagospodarowanie terenu budowy wraz z zapleczem budowy w tym znalezienie terenu pod zaplecze,
zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich,
nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy,
utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót,
koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeśli dotyczy),
prowadzenie robót w sposób bezpieczny,
uwzględnienie miejsca, odległości, kosztu wywozu, składowania i utylizacji odpadów,
wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów,
natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi instalacjami należy zachować normatywne odległości, prace prowadzić z zachowaniem odpowiedniej ostrożności,
demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonywanych robót oraz zgodność, wykonania z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-montażowych oraz sztuką budowlaną. Do wybudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, ponadto:
oznaczone znakiem CE, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami dokonano oceny zgodnie ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru Polskich Norm (PN-hEN), z europejską aprobatą techniczną (EAT) lub krajową specyfikacją techniczną Państwa członkowskiego UE uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi,
znajdujące się w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa dla których producent wydał deklaracje zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, dla których producent po dokonaniu odpowiedniej procedury oceniającej wystawił deklarację zgodności WE potwierdzającą zgodność wyrobu z europejskimi normami i aprobatami, oznaczone Znakiem budowlanym zgodnie z Polską Normą lub krajową aprobatą techniczną, a zgodność ta została potwierdzona w deklaracji zgodności wydanej przez producenta,
wyroby przeznaczone do jednostkowego stosowania w konkretnym obiekcie budowlanym.
Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w zapytaniu cenowym oraz wytycznymi zamawiającego.
Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski jeśli będzie konieczny.
Materiały odzyskane po rozbiórce obiektów tymczasowych - np. zasilenie terenu budowy, organizacja ruchu zastępczego, itp. - są własnością wykonawcy. Kalkulując cenę oferty należy uwzględnić odzysk materiałów wbudowanych na okres czasowy.
Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych dla pracowników.
Teren wykonywanych robót musi być odpowiednio ogrodzony i zaopatrzony w tablice ostrzegawcze, aby nie było możliwe wkroczenie na ten teren osób nieupoważnionych.
Wszystkie przejścia i przejazdy pozostające w zasięgu prowadzonych robót powinny być w sposób odpowiedni zabezpieczone. W szczególności należy wytyczyć i wyraźnie oznakować tymczasowe drogi okrężne (obejścia i objazdy).
Koszty zużycia energii elektrycznej i wody niezbędnych do realizacji prac pokrywa Wykonawca na podstawie odczytu podlicznika. Montaż podlicznika leży po stronie Wykonawcy.

IV. Postanowienia ogólne

Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub nie wybrania żadnej z oferty bez podania przyczyny.
Unieważnienie postępowania lub nie dokonanie wyboru oferty nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy lub do roszczeń o zawarcie umowy.
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
Oferta powinna być sporządzona w oparciu o samodzielnie wykonany przedmiar robót.
Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Każdy z Wykonawców powinien przeprowadzić wizję lokalną miejsca robót, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej miejsca robót ponosi Wykonawca.
W przypadku wycofania się z zawarcia umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 15 % wartości zamówienia ze swojej oferty.

V. Wymagania i wytyczne dla Wykonawcy:

Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru robót.
Prace powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną oraz odpowiednimi pozwoleniami - dokumenty do udostępnienia dla Wykonawcy w siedzibie Zarządcy Wspólnoty Mieszkaniowej.
Zaakceptowanie warunków umowy poprzez parafowanie każdej ze stron umowy.
Przed zawarciem umowy wybrany Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kosztorysu ofertowego oraz aktualnej polisy ubezpieczeniowej firmy.

VI. Opis sposobu przygotowania ofert

Oferta składana w wersji papierowej musi być czytelna i złożona na wypełnionym czytelnie formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy (firmy) w zakresie jego spraw majątkowych, lub przez osobę umocowaną przez osoby uprawnione.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, itd.) muszą być parafowane i datowane przez osoby podpisujące ofertę, w przeciwnym razie powyższe zmiany nie będą uwzględniane.
Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po terminie składania ofert.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie zapewniającej nienaruszalność, z napisem: ,,OFERTA - Remont dachu budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy
Kraszewskiego 5 w Węgorzewie". Koperta powinna być opatrzona pełną nazwą Wykonawcy wraz z dokładnym adresem tak, aby Zamawiający mógł odesłać ofertę złożoną po terminie składania ofert.
Oferty niespełniające wymienionych w pkt. 1-4 kryteriów zostaną odrzucone.

Oferty niekompletne, złożone w innej formie niż wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym lub złożone po terminie zostaną odrzucone. Nie dopuszcza się składania ofert w wersji elektronicznej.

Uwagi:
VIII. Kryterium oceny ofert: cena 100 % w tym VAT.

Kontakt:
X. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

Magdalena Siołkowska tel. 87 427 59 44 (w godz. 800-1400).

Łukasz Siniuk tel. 87 427 59 33 (w godz. 800-1400).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.