Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa budynku

Data zamieszczenia: 2024-03-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
Geodetów 1
35-959 Rzeszów
powiat: Rzeszów
przetargi.ias.400000@mf.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa budynku US w Przemyślu przy Ul. Lwowskiej 9a w celu spełnienia nakazów Państwowej Straży Pożarnej.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową budynku US w Przemyślu przy Ul. Lwowskiej 9a w celu spełnienia nakazów Państwowej Straży Pożarnej zawartych w decyzjach nr: 281/2022 oraz 282/2022.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:
Roboty rozbiórkowe:
- Powiększenie otworu w ścianie zewnętrznej - klatka schodowa [A]
- Powiększenie otworów drzwiowych wewnętrznych (piwnica, pom. biurowe, pom. toalet)
- Poszerzenie przejść na drodze ewakuacji, z Sali obsługi podatnika
- Demontaż (i wymiana) zestawu szklanego - klatka schodowa [A]
- Demontaż (i wymiana) istniejących drzwi wewnętrznych
- Demontaż (i wymiana) istniejących drzwi zewnętrznych
- Powiększenie przebicia pod montaż klapy dymowej - klatka schodowa [B]
- Wykonanie nowego przebicia pod montaż klap dymowych - klatka schodowa [A]
- Wykonanie przebić pod montaż nawietrzaków w sanitariatach
- Bruzdowanie i przebicia dla instalacji zasilania nowych hydrantów
- Bruzdowanie pod przeniesienie przycisków ROP
- Powiększenie otworu na połączeniu budynku US i MZK - klatka schodowa [B]
- Rozbiórka ściany działowej do pom. toalety 0.05
- Demontaż umywalki w pom. 0.05
- wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi
Konstrukcja stalowa :
- montaż nadproża z belek stalowych
Roboty murowe :
- murek z pustaków ceramicznych grubości 18cm
- roboty adaptacyjne przy montażu nowych okien i drzwi
Ściany i obudowy z płyt G-K :
- wykonanie i odbiór ścianek z płyt GK
Roboty ślusarskie :
- montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorach zgodnych z częścią kolorystyczną
- drabina wyłazowa
- barierki zabezpieczające
Tynki i malowanie :
- uzupełnienie tynków wewnętrznych szpalet w przypadku zniszczenia w trakcie demontażu stolarki i ślusarki drzwiowej;
- uzupełnienie tynków wewnętrznych powstałych na skutek wykonywania wzmocnień - wg. projektu konstrukcji
- uzupełnienie tynków zewnętrznych (tynk silikonowy cienkowarstwowy), szpalet, uzupełnienie istniejącej warstwy izolacji termicznej ściany zewnętrznej oraz malowanie fragmentów elewacji w przypadku zniszczenia w trakcie demontażu stolarki drzwiowej zewnętrznej. Uszkodzone elementy elewacji należy przywrócić do stanu istniejącego.
- malowanie wewnątrz farbami lateksowymi
Stolarka drzwiowa i okienna :
- Demontaż i montaż okien z PCV, okna uchylno-rozwierane wg opisu PT
- Wymiana stolarki na drzwi aluminiowe szkło bezpieczne antywłamaniowe wg opisu PT
- Roboty towarzyszące i zabezpieczające wymianie stolarki okiennej i drzwiowej
- Klapy dymowe
Instalacje elektryczne i słaboprądowe :
- wyłącznik główny prądu;
- instalacji oświetlenia ewakuacyjnego;
* instalacji sygnalizacji pożaru;
* instalacji sterowania oddymianiem;
Instalacja hydrantowa :
- Rurociągi z izolacją,
- Hydranty + zestaw hydroforowy,
- Szafki na węże strażackie kompletne z wyposażeniem :
o włączenie w istniejący system przyłącza wodociągowego,
o ułożenie rur stalowych instalacji hydrantowej,
o montaż zaworów hydrantowych i szafek hydrantowych wraz z wyposażeniem,
o montaż armatury odcinającej, pomiarowej i kontrolno-pomiarowej
o próby szczelności instalacji hydrantowej,
o płukanie instalacji hydrantowej,
o roboty malarskie rur i izolacyjne
- roboty budowlane towarzyszące: wykucie bruzd ściennych pod izolację,
- Instalacja hydrantowa
o układ połączonych przewodów i ich uzbrojenia, przesyłających i rozprowadzających wodę do gaszenia pożaru.
o przewód instalacji hydrantowej
o przewód przeznaczony do rozprowadzenia wody do przyłączy hydrantowych.
o Przyłącze hydrantowe (połączenie hydrantowe)
o przewód przeznaczony do doprowadzenia wody do hydrantu. ? Uzbrojenie instalacji hydrantowej
o armatura i przyrządy pomiarowe zapewniające prawidłowe działanie i eksploatację instalacji.
o armatura instalacji hydrantowej
o armatura przeciwpożarowa
o hydranty,
Instalacja wodno - kanalizacyjna :
o demontaż istniejącej instalacji wody i kanalizacji
o montaż rurociągów wody zimnej
o montaż rurociągów kanalizacyjnych
o montaż armatury
o montaż urządzeń
o badania instalacji
o wykonanie izolacji termicznej
o regulacja działania instalacji
Na powyższe roboty zostało wydane pozwolenie na budowę, które stanowi element dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45200000-9,45300000-0,45400000-1,45110000-1,45220000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00251498, 1801-ILZ.260.19.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0ff1f54-e071-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest
bezpłatne. 3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy
mogą skorzystać ze wsparcia technicznego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w
zakładce ,,Zgłoś problem". 4. Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale 11 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przeglądanie i pobieranie publicznej
treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów informatycznych (Dz.
U. z 2017 r. poz. 2247), zwane dalej rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki do formularzy komunikacyjnych.
3. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 4.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji"
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
5. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy systemowego interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez
Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". 6.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 7. Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale 11 i 14 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w zakresie art. 13 RODO związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego: W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO)
informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa
związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Rzeszowie (dalej: IAS w
Rzeszowie). 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie z siedzibą
przy Ul. Geodetów 1, 35-959 Rzeszów (nr tel. +48 17 850 36 39, adres e-mail: ias.rzeszow@mf.gov.pl). 2. Współadministratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Minister właściwy do spraw finansów publicznych z siedzibą przy Ul. Świętokrzyska 12, 00-916
Warszawa (nr tel. +48 22 694 55 55, adres email: kancelaria@mf.gov.pl). 3. W Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie
wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail:
iod.rzeszow@mf.gov.pl. 4. IAS w Rzeszowie może przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w następujących celach: o postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego nr 1801-ILZ.260.19.2024; o realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 5. W związku z
przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. 4, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym
odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być tylko podmioty
uprawnione do odbioru Pani/Pana danych, w tym państwa trzecie, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich
przepisów prawa. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do
realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 4, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. 7. Podanie
danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji
zamówienia, w której Pani/Pan będzie brał/a udział. 8. W związku z przetwarzaniem przez IAS w Rzeszowie, Pani/Pana danych
osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do: o dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że
udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których
zachowania zobowiązany jest Dyrektor IAS w Rzeszowie; o sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; o ograniczenia
przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO;
9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Rzeszowie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO,
przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, o którym mowa w art. 51 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu
o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". Szczegółowy sposób złożenia oferty zawarto w rozdziale 14 SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1801-ILZ.260.19.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową budynku US w Przemyślu przy ul. Lwowskiej 9a w celu spełnienia nakazów Państwowej Straży Pożarnej zawartych w decyzjach nr: 281/2022 oraz 282/2022.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy:
Roboty rozbiórkowe:
- Powiększenie otworu w ścianie zewnętrznej - klatka schodowa [A]
- Powiększenie otworów drzwiowych wewnętrznych (piwnica, pom. biurowe, pom. toalet)
- Poszerzenie przejść na drodze ewakuacji, z Sali obsługi podatnika
- Demontaż (i wymiana) zestawu szklanego - klatka schodowa [A]
- Demontaż (i wymiana) istniejących drzwi wewnętrznych
- Demontaż (i wymiana) istniejących drzwi zewnętrznych
- Powiększenie przebicia pod montaż klapy dymowej - klatka schodowa [B]
- Wykonanie nowego przebicia pod montaż klap dymowych - klatka schodowa [A]
- Wykonanie przebić pod montaż nawietrzaków w sanitariatach
- Bruzdowanie i przebicia dla instalacji zasilania nowych hydrantów
- Bruzdowanie pod przeniesienie przycisków ROP
- Powiększenie otworu na połączeniu budynku US i MZK - klatka schodowa [B]
- Rozbiórka ściany działowej do pom. toalety 0.05
- Demontaż umywalki w pom. 0.05
- wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi
Konstrukcja stalowa :
- montaż nadproża z belek stalowych
Roboty murowe :
- murek z pustaków ceramicznych grubości 18cm
- roboty adaptacyjne przy montażu nowych okien i drzwi
Ściany i obudowy z płyt G-K :
- wykonanie i odbiór ścianek z płyt GK
Roboty ślusarskie :
- montaż nowych parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorach zgodnych z częścią kolorystyczną
- drabina wyłazowa
- barierki zabezpieczające
Tynki i malowanie :
- uzupełnienie tynków wewnętrznych szpalet w przypadku zniszczenia w trakcie demontażu stolarki i ślusarki drzwiowej;
- uzupełnienie tynków wewnętrznych powstałych na skutek wykonywania wzmocnień - wg. projektu konstrukcji
- uzupełnienie tynków zewnętrznych (tynk silikonowy cienkowarstwowy), szpalet, uzupełnienie istniejącej warstwy izolacji termicznej ściany zewnętrznej oraz malowanie fragmentów elewacji w przypadku zniszczenia w trakcie demontażu stolarki drzwiowej zewnętrznej. Uszkodzone elementy elewacji należy przywrócić do stanu istniejącego.
- malowanie wewnątrz farbami lateksowymi
Stolarka drzwiowa i okienna :
- Demontaż i montaż okien z PCV, okna uchylno-rozwierane wg opisu PT
- Wymiana stolarki na drzwi aluminiowe szkło bezpieczne antywłamaniowe wg opisu PT
- Roboty towarzyszące i zabezpieczające wymianie stolarki okiennej i drzwiowej
- Klapy dymowe
Instalacje elektryczne i słaboprądowe :
- wyłącznik główny prądu;
- instalacji oświetlenia ewakuacyjnego;
* instalacji sygnalizacji pożaru;
* instalacji sterowania oddymianiem;
Instalacja hydrantowa :
- Rurociągi z izolacją,
- Hydranty + zestaw hydroforowy,
- Szafki na węże strażackie kompletne z wyposażeniem :
o włączenie w istniejący system przyłącza wodociągowego,
o ułożenie rur stalowych instalacji hydrantowej,
o montaż zaworów hydrantowych i szafek hydrantowych wraz z wyposażeniem,
o montaż armatury odcinającej, pomiarowej i kontrolno-pomiarowej
o próby szczelności instalacji hydrantowej,
o płukanie instalacji hydrantowej,
o roboty malarskie rur i izolacyjne
- roboty budowlane towarzyszące: wykucie bruzd ściennych pod izolację,
- Instalacja hydrantowa
o układ połączonych przewodów i ich uzbrojenia, przesyłających i rozprowadzających wodę do gaszenia pożaru.
o przewód instalacji hydrantowej
o przewód przeznaczony do rozprowadzenia wody do przyłączy hydrantowych.
o Przyłącze hydrantowe (połączenie hydrantowe)
o przewód przeznaczony do doprowadzenia wody do hydrantu. ? Uzbrojenie instalacji hydrantowej
o armatura i przyrządy pomiarowe zapewniające prawidłowe działanie i eksploatację instalacji.
o armatura instalacji hydrantowej
o armatura przeciwpożarowa
o hydranty,
Instalacja wodno - kanalizacyjna :
o demontaż istniejącej instalacji wody i kanalizacji
o montaż rurociągów wody zimnej
o montaż rurociągów kanalizacyjnych
o montaż armatury
o montaż urządzeń
o badania instalacji
o wykonanie izolacji termicznej
o regulacja działania instalacji
Na powyższe roboty zostało wydane pozwolenie na budowę, które stanowi element dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych w zakresie kwalifikacji zawodowych.
1. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem, polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej umowy dotyczącej robót remontowo-budowlanych o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto,
Przez wartość robót budowlanych rozumie się wysokość wynagrodzenia otrzymanego przez Wykonawcę Robót Budowlanych od inwestora z tytułu ich wykonania.
2. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu w zakresie kwalifikacji zawodowych za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia:
2.1. kierownika robót sanitarnych, posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
2.2. kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2.3. Kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Uwaga:
A. Uprawnienia, o których mowa powyżej należy rozumieć jako uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) zw. dalej ustawą PrBud oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą
z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2023 r., poz. 334), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2023 r. poz. 551).
B. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz, którego usługi były wykonane.
C. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zadań, wykonanych wspólnie
z innymi wykonawcami, może powołać się na to doświadczenie tylko w przypadku, gdy
w wykonaniu danych prac sam uczestniczył bezpośrednio.
D. W przypadku gdy wartość wcześniej zrealizowanego zamówienia (umowy) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, przeliczenie jej wartości na złote polskie następuje na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie przewiduje podmiotowych środków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1. W przypadku, gdy Wykonawca, który nie stosuje materiału/urządzenia o parametrach wprost wskazanych w dokumentacji projektowej jest zobowiązany wykazać w ofercie, że zaoferowane przez niego materiały/ urządzenia spełniają parametry równoważności oraz złożyć załącznik nr 7 - Wykaz materiałów/urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi i
potwierdzić to np. kartami produktu, DTR lub innym równoważnym dokumentem wytwórcy produktu. Zamiast ww. dokumentów możliwe jest przedłożenie oświadczenia wytwórcy produktu, że oferowany produkt posiada wszystkie minimalne wymagane parametry wskazane w kryteriach równoważności. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Jeżeli wykonawca przewiduje rozwiązania równoważne z referencjami technicznymi (np. normami), Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp,
składając jednocześnie opis proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do norm określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125ust. 1 ustawy Pzp, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych wykonawców, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1.1. w odniesieniu do warunków określonych w pkt 6.2.1. SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tego
z wykonawców, który wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia wymaganych zdolności przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wymagane zdolności powinien posiadać co najmniej ten z wykonawców, który w ramach przyjętego podziału zadań, o którym mowa w pkt 6.5. SWZ wyznaczony zostanie do realizowania zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania tych zdolności.
1.2. w odniesieniu do warunków określonych w pkt 6.2.2. SWZ Zamawiający dopuszcza łączenie wymaganych zdolności w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że co najmniej jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunki.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z tym, że jeżeli pełnomocnictwo dotyczy również zawarcia umowy musi być opatrzone podpisem kwalifikowanym przez wszystkie osoby udzielające pełnomocnictwa.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w granicach unormowania w art. 455 ustawy Pzp. Wszystkie zmiany umowy zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy), stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszą cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-04

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.