Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacja zabytkowego kościoła w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja zabytkowego kościoła w formule ,,zaprojektuj i wybuduj"

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Prowincja Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej
ul. Ostatnia 14
60-102 Poznań
powiat: Poznań
tel. 796 323 733.
proboszcz.obra@oblaci.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: 30 000.00 zł
Nr telefonu: tel. 796 323 733.
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. Opis przedmiotu zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą Rewitalizacja zabytkowego kościoła Parafialnego p.w. św. Jakuba Apostoła w Obrze.
3.2. Działania inwestycyjne obejmują rewitalizacja zabytkowego kościoła Parafialnego p.w. św. Jakuba Apostoła w Obrze, położonego na terenie gminy Wolsztyn pod adresem: 64-211 Obra, Ul. Szkolna 12, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 306.
3.3. Zakres zamówienia obejmuje:
3.3.1. Opracowanie projektu budowlanego z programem prac konserwatorskich i re-stauratorskich, w tym projekt zagospodarowania terenu (w 5 egz.), projekt architektoniczno-budowlany (w 5 egz.) oraz projekt techniczny (w 5 egz.).
3.3.2. Uzyskanie ostatecznej decyzji (pozwolenie konserwatorskie) oraz pozwolenia budowlanego (lub skuteczne dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych), jeżeli tak stanowi prawo budowlane, tj. pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń projektów (w tym m.in. pozyskanie mapy do celów projektowych, przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji środowiskowej dla całej inwestycji, przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania zaświadczenia organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000, jeżeli tak stanowi prawo).
3.3.3. Wykonanie prac konserwatorskich:
3.3.3.1. Renowacja okien
3.3.4. Wykonanie robót budowlanych, w szczególności zamówienie obejmuje następujące roboty:
3.3.4.1. Odnowienie, odtworzenie więźby dachowej, pokrycia dachowego (wymiana dachówki karpiówki, częściowa wymiana i zabezpieczenie więźby do czwartego stopnia biologicznego), rynien i rur spustowych,
3.3.4.2. Instalacja odgromowa,
3.3.4.3. Stabilizacja konstrukcyjna (naprawa konstrukcji sklepień).
3.4. Przedmiot zamówienia opisują Wytyczne konserwatorskie wraz z załącznikiem stanowiące załącznik nr 1A do Zapytania ofertowego oraz Mapa zasadnicza stanowiąca załącznik nr 1B do Zapytania ofertowego.
3.5. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego stanowi materiał pomocniczy.
3.6. CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
45212360-7 Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych
92522100-7 Usługi ochrony obiektów historycznych
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
3.7. Zamówienie jest finansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3.8. Informacje o możliwości odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
3.8.1. Z uwagi na to, że przedmiot zamówienia dotyczy rewitalizacji obiektu zabytkowego, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
3.8.2. Wizja lokalna odbędzie się pod adresem: 64-211 Obra, Ul. Szkolna 12, w dniu 03.04.2024 r. o godz. 11:00.
3.8.3. Podczas wizji lokalnej wykonawcy będą mogli zadawać pytania o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
3.8.4. Jeśli podczas wizji lokalnej zostaną zadane pytania, to Zamawiający udostępni je i odpowiedzi na nie, na stronie internetowej, na której jest prowadzone postępowanie.

CPV: 45000000-7, 45210000-2, 45212360-7, 92522100-7, 71000000-8

Składanie ofert:
8.1. Składanie ofert odbywa się:
8.1.1. drogą elektroniczną na adres e-mail: proboszcz.obra@oblaci.pl. lub
8.1.2. pisemnie (osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe) na adres: Prowincja Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej - Ul. Ostatnia 14, 60-102 Poznań, Sekretariat Ekonoma Prowincjalnego.
9. TERMIN SKŁADANIA ofert.
9.1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia 19.04.2024r. do godz. 10:00.
9.2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma moment wpływu oferty do Zamawiającego na adres wskazany w pkt 8.1.1 lub 8.1.2.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia.
4.1. Termin wykonania zamówienia - 30.09.2025 r.

Wymagania:
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień publicznych.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu najpierw dokona badania i oceny ofert oraz wyboru oferty, która zostanie najwyżej oceniona, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
2. Informacje o środkach komunikacji.
2.1 .Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
2.2. Korespondencję można przekazywać:
2.2.1. drogą elektroniczną na adres e-mail: proboszcz.obra@oblaci.pl
2.2.2. pisemnie: osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, na adres: Prowincja Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej - ul. Ostatnia 14, 60-102 Poznań.
2.3. Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie:
https://rpoz.oblaci.pl/.
2.4. Zamawiający może zmienić Zapytanie ofertowe przed upływem terminu składania ofert, informując o zakresie zmian w taki sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe, tj. na strony internetowej wskazanej w pkt 2.3.
5. Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
5.1.1. w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania:
5.1.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Póz. 835).
5.1.2. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
5.1.2.1. wykonali z należytą starannością w okresie pięciu lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2014 r., póz. 1446 z późn.zm.) o wartości co najmniej 2 000 000 PLN brutto (dla robót budowlanych rozlicznych w walutach innych niż PLN równowartość co najmniej 2 000 000 PLN wg średniego kursu NBP dla tej waluty na dzień publikacji zapytania ofertowego).
5.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione jeżeli:
5.2.1. w zakresie określonym w pkt 5.1.1.1 żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania.
5.2.2. w zakresie określonym w pkt 5.1.2.1 co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dysponuje wymaganą
zdolnością techniczną lub zawodową i wykona zakres zamówienia, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
5.3. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1.1.1 muszą złożyć również te podmioty.
5.4. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 5.1.2.1 za spełniony jeżeli, wykonawca bezpośrednio uczestniczył w wykonaniu zamówień objętych warunkiem.
5.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 5.1.2.1 wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają jako podwykonawcy zakres zamówienia, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
5.6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia.
5.6.1. Oferty wykonawców, którzy spełnią wymagane warunki zostaną dopuszczone do badania i oceny.
5.6.2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków podlegają wykluczeniu z postępowania.
6. Wymagania dotyczące wadium.
6.1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 30 000.00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
6.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
6.2.1. pieniądzu;
6.2.2. gwarancjach bankowych;
6.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
6.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w arf. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. póz. 310, 836 i 1572).
6.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 46 1240 6595 1111 0010 6978 2636, tytułem ,, Wadium: Rewitalizacja zabytkowego kościoła Parafialnego p.w. św. Jakuba Apostoła w Obrze". Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
6.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument wadium należy złożyć w Prowincji Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej -ul. Ostatnia 14, 60-102 Poznań, Sekretariat Ekonoma Prowincjalnego, przed upływem terminu składania ofert lub załączyć do oferty.
6.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że:
6.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie poniższe przypadki utraty wadium przez wykonawcę:
6.5.1.1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt 8.16 Zapytania ofertowego, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków zamówienia, oświadczenia lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 8.15.3 Zapytania ofertowego, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
6.5.1.2. wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
6.5.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
6.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
6.6. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że:
6.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie poniższe przypadki utraty wadium przez wykonawcę:
6.6.1.1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt 8.16 Zapytania ofertowego, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków zamówienia, oświadczenia lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 8.15.3 Zapytania ofertowego, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
6.6.1.2. wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
6.6.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
6.6.2. okres ważności poręczenia będzie nie krótszy niż 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
7. Sposób obliczenia ceny.
7.1. Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym podatek VAT w wysokości 23 % - dotyczy podmiotu będącego czynnym podatnikiem podatku VAT).
7.2. W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który nie dolicza wartości podatku VAT do oferowanej ceny, Zamawiający w celu dokonania oceny oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny (netto), podatek od towarów i usług, który Zamawiający miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7.3. Cena ryczałtowa winna obejmować wszystkie czynności niezbędne do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności opracowanie programu prac konserwatorskich, opracowanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwoleń budowlanych lub dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, czynności związane z wykonaniem objętych umową robót wraz koordynacją wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, odbiorami, atestami, próbami, opłatami urzędowymi, wywozem materiałów z rozbiórki i śmieci. Ustalona w ten sposób cena ma charakter stały i niezmienny niezależnie od rozmiarów robót budowlanych i kosztów ponoszonych przez wykonawcę podczas ich realizacji.
7.4. Wszelkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
8. Sposób przygotowania ofert.
8.2. Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim.
8.3. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
8.4. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
8.5. Przy składaniu oferty drogą elektroniczną lub pisemnie, odpowiednio wiadomość lub koperta winna być oznakowana: ,,OFERTA - Wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj'' przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą Rewitalizacja zabytkowego kościoła Parafialnego p.w. św. Jakuba Apostoła w Obrze"
8.6. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
8.6.1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 3).
8.6.2. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Póz. 835). (wg załącznika nr 4A).
8.6.3. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Póz. 835) - w przypadku polegania wykonawcy na zasobach innego podmiotu (wg załącznika nr 4B).
8.6.4. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych podmiotów udostępniających zasoby, składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów).
8.6.5. Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 5).
8.6.6. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg załącznika nr 6), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
8.6.7. Dokumenty, potwierdzające umocowanie osoby/osób podpisujących dokumenty i oświadczenia (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, innego właściwego rejestru, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania wykonawcy /
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / podmiotu udostępniającego zasoby) - dokumentów nie należy składać, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, tj. wskaże dane bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów.
8.7. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 8.6. powinny być opatrzone podpisem osoby/ób uprawnionej/ych (nie dotyczy dokumentów uzyskanych za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
8.8. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 8.6. składa się jako oryginał, kopię lub cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu lub oświadczenia (np. jako skan).
8.9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.6.2 musi złożyć każdy z wykonawców.
8.10. Okresy wyrażone w latach, o których mowa w pkt 8.6.6 liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
8.11. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 8.6.6, może zawierać wyłącznie roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
8.12. Wykonawca może wskazać dostępność informacji lub podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 8.6.6-8.6.7, u Zamawiającego lub pod określonymi adresami internetowymi, w szczególności ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
8.13. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
8.14. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 8.6, w tym w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych.
8.15. Zamawiający poprawi w ofercie:
8.15.1. oczywiste omyłki pisarskie,
8.15.2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
8.15.3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8.16. Jeżeli wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt 8.6.2-8.67 lub będą one niekompletne lub zawierały błędy, zamawiający wezwie
wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
8.16.1. oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub
8.16.2. zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8.17. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8.18. Wykonawca nie może, po upływie terminu ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
10. Kryteria oceny ofert oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty i opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.
10.1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, spośród nieodrzuconych ofert.
10.2. Cena-90%.
10.2.1. W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
10.3. Okres gwarancji -10 %
10.3.1. W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją program prac konserwatorskich i projekt budowlany oraz wykonane prace konserwatorskie i roboty budowlane. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
Ilość miesięcy z badanej oferty
-------------------------x 100 pkt x waga kryterium
96 miesięcy
10.3.1. Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 60 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 60 m-cy, zostanie odrzucona.
10.3.2. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 96 miesięcy do wzoru zostanie podstawiony okres 96 miesięcy.
10.4. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
10.5. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
10.6. W wypadku uzyskania takiej samej ilości punktów Zamawiający może wystąpić do wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty o złożenie nie mniej korzystnych, ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
11. Informacja o wyborze, oferty która zostanie najwyżej oceniona z możliwością prowadzenia negocjacji.
11.1. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Zamawiający może:
11.1.1. Nie prowadzić negocjacji i dokonać wyboru oferty, która zostanie najwyżej oceniona na podstawie złożonych ofert;
11.1.2. Przeprowadzić negocjacje, a następnie dokonać wyboru oferty, która zostanie najwyżej oceniona na podstawie złożonych ofert dodatkowych.
11.2. Jeśli Zamawiający zdecyduje się na prowadzenie negocjacji, zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców, których oferty nie zostaną odrzucone.
11.3. Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.
11.4. Prowadzone negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji związanych z negocjacjami.
11.5. Zamawiający poinformuje wszystkich wykonawców, z którymi prowadził negocjacje, o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych.
12.Sposób przygotowania ofert dodatkowych.
12.1. Składanie ofert dodatkowych odbywa się:
12.1.1. drogą elektroniczną na adres e-mail: proboszcz.obra@oblaci.pl, lub
12.1.2. pisemnie (osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe) na adres: Prowincja Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej - ul. Ostatnia 14, 60-102 Poznań, Sekretariat Ekonoma Prowincjalnego.
12.2. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę dodatkową.
12.3. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
12.4. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
12.5. Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
12.6. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu
12.7. W przypadku nie złożenia przez wykonawcę oferty dodatkowej lub odrzucenia oferty dodatkowej wykonawca nadal pozostaje związany ofertą złożoną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
12.8. Przy składaniu oferty dodatkowej odpowiednio, wiadomość lub koperta winna być oznakowana: ,,OFERTA DODATKOWA - Wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą Rewitalizacja zabytkowego kościoła Parafialnego p.w. św. Jakuba Apostoła w Obrze''.
12.9. Oferta dodatkowa powinna być opatrzona podpisem osoby/ób uprawnionej/ych.
12.10. Ofertę dodatkową składa się jako oryginał, kopię lub cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu lub oświadczenia (np. jako skan).
12.11. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oferty dodatkowej, w tym w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych.
12.12. Zamawiający poprawi w ofercie dodatkowej:
12.12.1. oczywiste omyłki pisarskie,
12.12.2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
12.12.3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta dodatkowa została poprawiona.
13. Postępowanie o udzielenie zamówienia.
13.1. Postępowanie jest ważne, jeżeli wpłynie co najmniej jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu.
13.2. Zamawiający odrzuca ofertę oraz ofertę dodatkową wykonawcy jeżeli:
13.2.1. została złożona po terminie składania ofert;
13.2.2. została złożona przez wykonawcę:
13.2.2.1. podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
13.2.2.2. niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub
13.2.2.3. który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczeń lub innych dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu;
13.2.3. jest niezgodna lub jej treść jest niezgodna z treścią Zapytania ofertowego;
13.2.4. nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
13.2.5. zawiera błędy w obliczeniu ceny;
13.2.6. wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 8.15.3 lub pkt 12.12.3;
13.2.7. wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
13.2.8. wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą;
13.3. Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różni się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zażąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i odrzuci tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny w tej ofercie.
13.4. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
13.4.1. wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione;
13.4.2. nie złożono żadnej oferty;
13.4.3. wszystkie oferty podlegały odrzuceniu;
13.4.4. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
13.4.5. nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej zgodnie z zapisami określonymi w pkt 12;
13.4.6. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego;
13.4.7. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą;
13.4.8. wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem pkt 14.6;
13.4.9. środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
13.5. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru oferty.
13.6. Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia względem zamawiającego w przypadku unieważnienia lub zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia.
13.7. Informację o wyniku postępowania zamawiający przekaże wykonawcom, którzy złożyli oferty. Informacja ta zawiera imię i nazwisko albo nazwę wybranego wykonawcy, jego siedzibę (miejscowość) oraz cenę najkorzystniejszej oferty.
14. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze
wykonawcy w celu zawarcia umowy.
14.1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w wyznaczonym przez siebie terminie po upływie 5 dni od poinformowania o wyborze najkorzystniejszej oferty.
14.2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 15.1, jeżeli nie odrzucono żadnej oferty.
14.3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy zobowiązany jest wnieść przed podpisaniem umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
14.3.1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie (po zaokrągleniu w dół do wysokości pełnych 100,00 zł) należy złożyć przed podpisaniem umowy w jednej z następujących postaci w pieniądzu, gwarancji ubezpieczeniowej, bankowej lub poręczenia innego podmiotu, którego działalność polega na inicjowaniu, wspieraniu i promowaniu inicjatyw służących szeroko rozumianemu rozwojowi regionalnemu, wystawionej przez uznany bank, instytucję, towarzystwo ubezpieczeniowe bądź podmiot, a zaakceptowanej przez Zamawiającego.
14.3.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone przelewem należy wpłacać na konto Zamawiającego: 46 1240 6595 1111 0010 6978 2636.
14.3.3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenie należytego wykonania umowy przelewem, za termin jego wniesienia przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
14.3.4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w innej dopuszczonej w pkt 15.3.1. formie będzie akceptowane pod warunkiem, że jego treść:
14.3.4.1. jest zgodna z zawieraną umową,
14.3.4.2. nie budzi żadnych wątpliwości Zamawiającego co do :
14.3.4.2.1. prawidłowości udzjelenia wymaganego zabezpieczenia.
14.3.4.2.2. skuteczności uzyskania zapłaty należności.
14.3.5. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, oryginał dokumentu należy przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
- na adres: Prowincja Misjonarzy Oblatów Maryi Niepokalanej - ul. Ostatnia 14, 60-102 Poznań, lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu na adres e-mail: proboszcz.obra@oblaci.pl
14.4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodną z Zapytaniem ofertowym wraz z załącznikami oraz złożoną ofertą, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zawiadomieniu o wyborze oferty.
14.5. Osoby podpisujące umowę powinny posiadać ze sobą dokument potwierdzający ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
14.6. W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z zamawiającym, w tym nie wypełni wymogów określonych w pkt 14.3-14.5 zamawiający może zawrzeć umowę z wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
15. Sprawy sporne.
15.1. Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania, można wnieść pisemne uwagi do zamawiającego.
15.2. Uwagi wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
15.3. Uwagi uważa się za wniesione z chwilą, gdy dotarły one do zamawiającego.
15.4. Wniesienie uwag jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
15.5. Zamawiający ustosunkowuje się do uwag przed zawarciem umowy.
15.6. Zamawiający nie ustosunkowuje się do uwag wniesionych po terminie, wniesionych przez podmiot nieuprawniony lub jeżeli uzna że są one bezzasadne.
15.7. Brak ustosunkowania się do uwag w terminie, o których mowa w pkt. 16.5, uznaje się za ich odrzucenie.
15.8. Ustosunkowanie się do uwag przekazuje się wykonawcy, który wniósł uwagi.
15.9. W przypadku uwzględnienia uwag zamawiający powtarza czynność, której one dotyczą.
15.10. O powtórzeniu lub dokonaniu czynności zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców.
16.Wzór umowy oraz określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy
Do zapytania ofertowego dołączony jest wzór umowy (zał. nr 7) zawierający określenie warunków zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Kontakt:
2.5. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest o. Grzegorz Rurański, tel. 796 323 733.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.