Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU
ul. Zielona 8
61-851 Poznań
powiat: Poznań
618593430, faks 618593429
zp@zdp.poznan.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 618593430, faks 6185
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługą operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania OD w Zamysłowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługa operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamysłowie.
Zakres zamówienia:
Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wywrotu, burty boczne dzielone na minimum dwie części, wyposażony w plandekę zabezpieczającą ładunek na skrzyni ładunkowej. Podłoga skrzyni ładunkowej położona na wysokości maksimum 130 cm od powierzchni jezdni. Pojazd o ładowności 5 - 8 ton z tylnym zaczepem umożliwiającym podłączenie maszyny roboczej oraz z możliwością przystosowania pojazdu do zamontowania rynny zasypowej do grysu, długość skrzyni ładunkowej min. 5 m wewnątrz - 1 szt.
Zamawiający dysponuje rynną zsypową do grysu (uwidocznioną na zdjęciu w załączniku nr 7 do SWZ).
Wykonawca zobowiązany jest do przystosowania własnego pojazdu w ten sposób, aby możliwe było wykorzystanie posiadanej przez Zamawiającego rynny i w takim zestawie przesyłanie grysu do zbiornika zasypowego remontera. Kabina zarejestrowana i przystosowana do przewozu 3 osób (kierowca + 2 pasażerów). Samochód musi być wyposażony w sprawną zespoloną lampę ostrzegawczą, zamontowaną na dachu pojazdu.
Ilość godzin do 1500 h.

CPV: 45500000-2, 60181000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00252344, WZ.261.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 11:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego", po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Komunikacja poprzez ,,Wyślij wiadomość" umożliwia dodanie do
treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników).2.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom
informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i
otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią
niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze
oświadczenie Zamawiającego. 3.Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy. 4.Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana
dowolna, inna przeglądarka internetowa, niż Internet Explorer,4)włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu
TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 5.Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.7.W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszystkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, w tym także zapytania i wyjaśnienia dot. SWZ Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie za
wyjątkiem oferty, oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SWZ, które składa się w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): klauzula informacyjna zawarta w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zawarta w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 11:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan w przedmiotowym postępowaniu

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.261.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Wynajem sprzętu budowlanego wraz z obsługa operatorską, związane z bieżącym utrzymaniem dróg w zakresie transportu technologicznego i załadunku materiałów na terenie działania Obwodu Drogowego w Zamysłowie.
Zakres zamówienia:
Samochód ciężarowy samowyładowczy trójstronnego wywrotu, burty boczne dzielone na minimum dwie części, wyposażony w plandekę zabezpieczającą ładunek na skrzyni ładunkowej. Podłoga skrzyni ładunkowej położona na wysokości maksimum 130 cm od powierzchni jezdni. Pojazd o ładowności 5 - 8 ton z tylnym zaczepem umożliwiającym podłączenie maszyny roboczej oraz z możliwością przystosowania pojazdu do zamontowania rynny zasypowej do grysu, długość skrzyni ładunkowej min. 5 m wewnątrz - 1 szt.
Zamawiający dysponuje rynną zsypową do grysu (uwidocznioną na zdjęciu w załączniku nr 7 do SWZ).
Wykonawca zobowiązany jest do przystosowania własnego pojazdu w ten sposób, aby możliwe było wykorzystanie posiadanej przez Zamawiającego rynny i w takim zestawie przesyłanie grysu do zbiornika zasypowego remontera. Kabina zarejestrowana i przystosowana do przewozu 3 osób (kierowca + 2 pasażerów). Samochód musi być wyposażony w sprawną zespoloną lampę ostrzegawczą, zamontowaną na dachu pojazdu.
Ilość godzin do 1500 h.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazane w treści SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego w przypadku robót wymagających nagłej interwencji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli :
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum:
Samochodem ciężarowym samowyładowczy trójstronnego wywrotu, burty boczne dzielone na minimum dwie części, wyposażony w plandekę zabezpieczającą ładunek na skrzyni ładunkowej. Podłoga skrzyni ładunkowej położona na wysokości maksimum 130 cm od powierzchni jezdni. Pojazd o ładowności 5 - 8 ton z tylnym zaczepem umożliwiającym podłączenie maszyny roboczej oraz z możliwością przystosowania pojazdu do zamontowania rynny zasypowej do grysu, długość skrzyni ładunkowej min. 5 m wewnątrz - 1 szt.
Zamawiający dysponuje rynną zsypową do grysu (uwidocznioną na zdjęciu w załączniku).
Wykonawca zobowiązany jest do przystosowania własnego pojazdu w ten sposób, aby możliwe było wykorzystanie posiadanej przez Zamawiającego rynny i w takim zestawie przesyłanie grysu do zbiornika zasypowego remontera. Kabina zarejestrowana i przystosowana do przewozu 3 osób (kierowca + 2 pasażerów). Samochód musi być wyposażony w sprawną zespoloną lampę ostrzegawczą, zamontowaną na dachu pojazdu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ dołączając formularz cenowy
, będący nierozłącznym elementem formularza ofertowego, stanowiący załącznik nr 2A do SWZ. Ponadto
wraz z ofertą Wykonawca składa:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu,
4) Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. 3,
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (jeśli
dotyczy),
6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy),
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną:
a) Określone warunki udziału w postępowaniu winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie,
b) w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia, określone w ust. 2, 2 z indeksem 1 i 3.
6) Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy zapisane w par. 5 ust. 6 projektowanych postanowień umowy:
"6. Wynagrodzenie umowne może podlegać waloryzacji nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
7. Wynagrodzenie umowne może podlegać waloryzacji jednokrotnie.
8. Waloryzacja będzie się odbywać w oparciu o wyrażony w procentach wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych
ogółem w ujęciu miesięcznym, opublikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, na stronie internetowej jego
Urzędu, wyliczony na podstawie ostatniego opublikowanego na dzień złożenia wniosku o waloryzację / informacji o zmianie
wynagrodzenia umownego, o której mowa w ust. 9, w stosunku do ostatniego opublikowanego na dzień składania ofert.
9. W przypadku zmiany wskaźnika wzrostu lub spadku cen, o którym mowa w ust. 8, o minimum 10%, Strony umowy
uprawnione są do dokonania zmiany wynagrodzenia umownego, o którym mowa w ust. 1. W przypadku wzrostu ceny,
Wykonawca jest uprawniony do złożenia Zamawiającemu wniosku o waloryzację wynagrodzenia umownego. We wniosku
należy wykazać, że zaistniała zmiana ceny ma wpływ na koszt wykonania zamówienia. W przypadku spadku ceny
Zamawiający jest uprawniony do złożenia Wykonawcy pisemnej informacji o zmianie wynagrodzenia umownego.
10. Zmiana (podwyższenie lub obniżenie) wynagrodzenia umownego wynikająca z waloryzacji, będzie pokrywana przez
Strony niniejszej umowy po połowie.
11. Waloryzacja obejmuje jedynie roboty wykonane po dniu złożenia wniosku o waloryzację lub informacji o zmianie
wynagrodzenia, o których mowa w ust. 9. Cena jednostkowa określona w Formularzu cenowym załączonym do oferty,
objęta wnioskiem o waloryzację / informacją o zmianie wynagrodzenia umownego, o której mowa w ust. 9, zostanie
przemnożona przez wskaźnik wzrostu lub spadku cen, o którym mowa w ust. 8, przy czym jej zmiana (wzrost lub obniżenie)
nie przekroczy 15 % pierwotnej ceny jednostkowej określonej w formularzu cenowym załączonym do oferty (zał. nr 2A do SWZ).
12. Ewentualna zmiana wysokości wynagrodzenia umownego będzie poprzedzona badaniem dokumentów
przedstawionych przez Wykonawcę i będzie następowała w oparciu o aneks do umowy, podpisany przez Strony niniejszej
umowy.
13. W przypadku likwidacji wskaźnika, o którym mowa w ust. 8 lub zmiany podmiotu, który urzędowo go ustala, mechanizm,
o którym mowa w ust. 8 stosuje się odpowiednio do wskaźnika i podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa
zastąpi dotychczasowy wskaźnik lub podmiot.
14. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 6 i nast., zobowiązany jest do zmiany
wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, z którym zawarł umowę, której przedmiotem są roboty budowlane,dostawy lub usługi oraz, gdy umowa ta została zawarta na okres dłuższy niż 6 miesięcy, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów, dotyczących zobowiązania Podwykonawcy".
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wskazane w treści SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin podstawienia sprzętu licząc od momentu zgłoszenia telefonicznego w przypadku robót wymagających nagłej interwencji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-03

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.