Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie i dostawa tablic z nazwami ulic, tablic kierunkowych oraz słupków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i dostawa tablic z nazwami ulic, tablic kierunkowych oraz słupków

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Koluszki
ul. 11 Listopada 65
95-040 Koluszki
powiat: łódzki wschodni
tel. 44 725 67 19, tel. 44 725 67 75
um@koluszki.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Koluszki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 44 725 67 19, t
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY / ZAPYTANIE OFERTOWE
(postępowanie poniżej kwoty 130 000 zł.)
na
Wykonanie i dostawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego tablic z
nazwami ulic, tablic kierunkowych oraz słupków.

Sprawę prowadzi:
Referat Gospodarki Komunalnej
Stanowisko ds. dróg
Zaproszenie do złożenia oferty
(postępowanie poniżej kwoty 130 000 zł.)
1.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie i dostawa w miej-
sce wskazane przez Zamawiającego następujących elementów:
- Dwustronna tablica z nazwą ulicy oraz tablice kierunkowe, kierujące
do obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Koluszki - rozmiar
800 x 200 mm, wykonana z blachy aluminiowej o grubości min 1 mm
(aluminium 1050 H 12 chemicznie odtłuszczone) pokrytych obustron-
nie białą folią odblaskową 3M 4750 lub równoważną (folia pierwszej
generacji, min. 7- letnia gwarancja). Całość umieszczona w ocynko-
wanej ramce malowanej proszkowo w kolorze tabliczki. Ramka z
kształtownikiem umożliwiającym montaż do słupka 2.5 cala.
Napis i tło wykonane drukiem solwentowym twardym (druk oparty na
farbach zawierających cyklohexanol, o bardzo dobrych właściwościach
odpornościowych na zewnętrzne czynniki atmosferyczne), o rozdziel-
czości 720 dpi. Odblaskowość tablicy wg norm dla tablic rejestracyj-
nych. Zabezpieczenie tablicy folią ochronną anty-UV. Szata graficzna
tablic zgodna ze wzorem z uchwały Nr XXXIX/161/2017 Rady Miejskiej
w Koluszkach z dnia 04 grudnia 2017 roku w sprawie Systemu Infor-
macji Miejskiej na terenie Gminy Koluszki (uchwała w załączeniu).
Ilość tablic przewidziana do zamówienia w czasie trwania umowy - nie
więcej niż 200 sztuk.
- Słupki do tablic - słupek do montażu tablicy powinien być wykonany z
rury stalowej, ocynkowanej, zakończony kotwą .
Parametry słupka:
? średnica - 2,5 cale,
? długość słupka - 3,50 mb,
? kolor słupka - RAL 7016. malowany proszkowo
? zwieńczenie słupka - słupki winny być zakończone w sposób
uniemożliwiający przedostanie się opadów atmosferycznych do
ich wnętrza - nakładka w formie kuli.
Przewidziana ilość słupków do zamówienia w okresie obowiązywania
umowy - nie więcej niż 50 sztuk.
- - Słupki do tablic - słupek do montażu tablicy powinien być wykonany
z rury stalowej, ocynkowanej , zakończony kotwą .
Parametry słupka:
? średnica - 2,5 cale,
? długość słupka - 4,20 mb,
? kolor słupka - RAL 7016. ,malowany proszkowo
? zwieńczenie słupka - słupki winny być zakończone w sposób
uniemożliwiający przedostanie się opadów atmosferycznych do
ich wnętrza - nakładka w formie kuli
Przewidziana ilość słupków do zamówienia w okresie obowiązywania
umowy - nie więcej niż 50 sztuk.

Dokument nr: GID.7230.T.2024

Składanie ofert:
c. Zakopertowana oferta powinna być dostarczona do kancelarii
Urzędu Miejskiego w Koluszkach w nieprzekraczalnym terminie do
02 04 2024 roku do godz. 10:00.
d. Koperta powinna być zaadresowana do zamawiającego na adres:
Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11 Listopada 65
95- 040 Koluszki
oraz opatrzona napisem: ,,Oferta na wykonanie i dostawę tablic z
nazwami ulic, tablic kierunkowych oraz słupków. Nie otwierać
przed dniem 02 04 2024 roku do godz. 10:00".

Wymagania:
2.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji zamówienia:
a. Zamawiający przewiduje zawarcie umowy z Wykonawcą, który zao-
ferował najkorzystniejszą ofertę. Dostawy odbywać się będą suk-
cesywnie od dnia jej podpisania umowy do dnia 31 12 2024 r.
b. Przedmiot umowy będzie zamawiany etapowo przez okres obo-
wiązywania umowy w łącznej ilości nie większej niż określona w
pkt 1 niniejszego postępowania.
c. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie na zasadzie pi-
semnych zleceń cząstkowych , które będą określały ilości oraz do-
kładne dane zamawianych elementów (tj. wysokość zamawianych
słupków oraz treść zamawianych tablic).
d. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamówiony towar w
miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Koluszki
w terminie 14 dni od otrzymania pisemnego zlecenia.
e. Dostawa obejmuje tablice z nazwami ulic, tablice kierunkowe oraz
słupki fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad. W przypadku
stwierdzenia, że dostarczony towar odbiega od zleconego do wy-
konania bądź posiada wady techniczne i uszkodzenia Wykonawca
prac zobowiązany jest do wniesienia usunięcia usterek w terminie
14 dni od dnia otrzymania pisemnej informacji o zaistniałym fakcie.
f. Każda dostawa zamówionych elementów musi zostać potwierdzo-
na protokołem odbioru podpisanym przez przedstawiciela Wyko-
nawcy i Zamawiającego.
g. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres 24
miesięcy licząc od dnia odbioru zamówionych elementów oznako-
wania, z wyjątkiem folii na którą udzieli 7 letniej gwarancji .
h. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane
przez Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt.
i. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamó-
wienia tj. pomniejszenie ilości zamawianych elementów, jednak
łączna ilość zamówionych elementów nie może być mniejsza niż 40
% ilości elementów, o których mowa w pkt 1 niniejszego zapro-
szenia.
b. Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, która spełnia wszystkie
wymagania zawarte
w niniejszym zapytaniu.
4.
Opis sposobu przygotowania oferty:
a. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
Wszystkie strony oferty powinny być spięte i podpisane przez oso-
bę uprawniona do występowania w imieniu Oferenta.
b. Cena oferty powinna być wyrażona w walucie polskiej.

5. Oferta powinna zawierać:
a. Wypełniony formularz ofertowy.
b. Aktualny wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub aktualny wpis do Kra-
jowego Rejestru Sądowego.
6.
Płatność:
a. Należność zostanie uregulowana ze środków budżetowych Gminy
Koluszki.
b. Należność za realizację poszczególnych zleceń będzie regulowana
przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy, w ter-
minie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Postanowienia końcowe:
1)Na podstawie Art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
Zamówień Publicznych ( tj. Dz.U. z 2023 poz. 1605 ) do niniejszego postępo-
wania nie mają zastosowania przepisy ustawy).
2) . Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz. U. z 2022 r poz. 835):
,,Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest
osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w ro-
zumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
( Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 ) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269 /2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022
r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Uwagi:
3. Opis kryteriów oceny oferty:
a. cena oferty - 100%,

Kontakt:
1. Do kontaktów z oferentami upoważnieni są:
a. Tomasz Stachlewski - tel. 44 725 67 19, e-mail:
t.stachlewski@koluszki.pl;
b. Adam Olek - tel. 44 725 67 75, e -mail: a.olek@koluszki.pl;
c. Informacje udzielane są w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w
Koluszkach.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.