Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
powiat: Poznań
zpb@um.poznan.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego do budynku UMP przy pl. Kolegiackim 17 wykorzystywanych dawniej przez bank
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego do budynku UMP przy pl. Kolegiackim 17, wykorzystywanych dawniej przez bank.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych
i niskoprądowych;
b) wykonanie pełnej przebudowy, zgodnie z pkt 3);
c) wykonanie zabudów meblowych wraz z rysunkami warsztatowymi, wskazanych w Załączniku nr 5 do wzoru umowy;
d) wykonanie i uzgodnienie z Biurem Miejskiego Konserwatora projektu drzwi zewnętrznych;
e) prowadzenie prac pod nadzorem osoby spełniającej warunek art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
f) podłączenie pomieszczeń do rozdzielnicy głównej budynku;
g) wykonanie prowizorycznego zasilania w energię elektryczną na czas prowadzenia robót;
h) wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej.
3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z:
a) dokumentacją projektową ,,Przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego do budynku UMP przy pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu wraz z Specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robot budowlanych (dalej dokumentacja projektowa i STWIOR, stanowiące Załącznik nr 2 do wzoru umowy);
b) pozwoleniem nr 1420/2023 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Załącznik nr 3 do wzoru umowy);
c) decyzją nr 90/2024 pozwolenia na budowę z dnia 07.02.2024 r. o sygnaturze
UA-VIII.6740.50.2024, wydaną przez Prezydenta Miasta Poznania (Załącznik nr 4 do wzoru umowy);
d) najwyższą starannością, zapewniając najwyższą jakość wykonywanych robót;
e) kosztorysem ofertowym Wykonawcy (Załącznik nr 1 do wzoru umowy);
f) uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem robót ;
g) umową.
4) Zamawiający wymaga przystosowania wejścia bocznego do budynku UMP
przy pl. Kolegiackim 17 do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, poprzez zrównanie poziomu hallu z poziomem chodnika ulicy Za Bramką oraz montaż platformy windowej w hallu wejściowym, zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
6) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 36-miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia.

CPV: 45000000-7, 45111300-1,45111220-6,45410000-4,45421000-4,45442100-8,45450000-6, 45430000-0,45311200-2,45330000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00252776, ZPb-II.271.30.2024.EM

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-09 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII. SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-09 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.30.2024.EM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego do budynku UMP przy pl. Kolegiackim 17, wykorzystywanych dawniej przez bank.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych
i niskoprądowych;
b) wykonanie pełnej przebudowy, zgodnie z pkt 3);
c) wykonanie zabudów meblowych wraz z rysunkami warsztatowymi, wskazanych w Załączniku nr 5 do wzoru umowy;
d) wykonanie i uzgodnienie z Biurem Miejskiego Konserwatora projektu drzwi zewnętrznych;
e) prowadzenie prac pod nadzorem osoby spełniającej warunek art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
f) podłączenie pomieszczeń do rozdzielnicy głównej budynku;
g) wykonanie prowizorycznego zasilania w energię elektryczną na czas prowadzenia robót;
h) wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej.
3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z:
a) dokumentacją projektową ,,Przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego do budynku UMP przy pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu wraz z Specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robot budowlanych (dalej dokumentacja projektowa i STWIOR, stanowiące Załącznik nr 2 do wzoru umowy);
b) pozwoleniem nr 1420/2023 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Załącznik nr 3 do wzoru umowy);
c) decyzją nr 90/2024 pozwolenia na budowę z dnia 07.02.2024 r. o sygnaturze
UA-VIII.6740.50.2024, wydaną przez Prezydenta Miasta Poznania (Załącznik nr 4 do wzoru umowy);
d) najwyższą starannością, zapewniając najwyższą jakość wykonywanych robót;
e) kosztorysem ofertowym Wykonawcy (Załącznik nr 1 do wzoru umowy);
f) uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem robót ;
g) umową.
4) Zamawiający wymaga przystosowania wejścia bocznego do budynku UMP
przy pl. Kolegiackim 17 do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, poprzez zrównanie poziomu hallu z poziomem chodnika ulicy Za Bramką oraz montaż platformy windowej w hallu wejściowym, zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
6) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 36-miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej
2 roboty budowlane, które polegały na wykonaniu remontu lub przebudowy lub modernizacji pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej* (o którym mowa w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie), o łącznej wartości co najmniej 700 000,00 zł brutto.
* budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
UWAGA!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową robotę budowlaną realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia - wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
b.a. kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe
w wykonywaniu czynności określonych posiadanymi uprawnieniami, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
b.b. minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności określonych posiadanymi uprawnieniami.
UWAGA 1
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. kwalifikacji zawodowych i uprawnień, tym samym Zamawiający uzna również warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, posiadającą łącznie ww. kwalifikacje zawodowe i uprawnienia.
UWAGA 2
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową robotę budowlaną realizować będą ci Wykonawcy, których personel posiada wymagane kwalifikacje zawodowe i/lub uprawnienia - wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej, niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowane robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informacją
o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
2) Kosztorys ofertowy,
3) Dokumenty, o których mowa w pkt III. 2 lit. b) SWZ, jeśli dotyczy,
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2a do SWZ,
5) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2b do SWZ jeśli dotyczy,
6) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy,
7) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy,
8) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy,
9) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
(np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oświadczenie, o którym mowa
w pkt VI. 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna):
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 4 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową robotę budowlaną realizować będą ci Wykonawcy:
1) którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia - wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
2) których personel posiada wymagane kwalifikacje zawodowe i/lub uprawnienia - wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 15 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.