Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont zabytkowego kościoła oraz drewnianej dzwonnicy na cmentarzu parafialnym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont zabytkowego kościoła oraz drewnianej dzwonnicy na cmentarzu parafialnym

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka Trójcy Świętej w Gończycach
Gończyce 57A
08-460 Sobolew
powiat: garwoliński
tel. 603 878 263
kancelaria@parafia-gonczyce.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sobolew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 603 878 263
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
w ramach postępowania zakupowego Nr 1/2024
na remont zabytkowego kościoła oraz drewnianej dzwonnicy na cmentarzu parafialnym
w miejscowości Gończyce
Przedmiot zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z dalszym wykończeniem
zabytkowego kościoła przeniesionego na terenie cmentarza parafialnego w Gończycach oraz
drewnianej dzwonnicy, która usytuowana będzie obok kościoła.
Opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do
niniejszego zapytania ofertowego oraz dokumentacja projektowa, która jest do wglądu w
siedzibie Zamawiającego po uprzednim umówieniu.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części:
4. Warunki wykonania prac:
Prace muszą zostać wykonane zgodnie z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę,
pozwoleniem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac
przy zabytku.
Pełna dokumentacja Projektu jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim
telefonicznym uzgodnieniu.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości,
przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia.
Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj
materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał),
które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych
materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez uprawnionego przedstawiciela
Zamawiającego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca
zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory
jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi
odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy
wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania
stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego
leży wyłącznie wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być
wykonywane przez inny podmiot.
Prace muszą zostać wykonane w terminie 30 dni kalendarzowych od zawarcia umowy.
Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na
okres nie krótszy niż 5 lat.

Składanie ofert:
Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym
uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 kwietnia 2024 r. do
godz. 10.00, na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1.

Wymagania:
2. Tryb udzielania zamówienia:
1. Zamawiający realizuje projekt (dalej ,,Projekt") przedmiotem którego są roboty
budowalne związane z dalszym wykończeniem zabytkowego kościoła przeniesionego
na terenie cmentarza parafialnego w Gończycach oraz drewnianej dzwonnicy, w ramach
pozyskanego dofinansowania (wstępnej promesy) z Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków w ramach Polskiego Ładu. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest
Gmina Sobolew.
2. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego
etapie, bez podania przyczyn.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym
dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku
z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
6. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania
ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania
ofert.
7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia
umowy.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną, dwie lub
wszystkie części
9. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego
zapytania ofertowego.
10. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu (kryteria dostępu)
1. Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się
skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:
25.1.1. osoby posiadającej kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37a. ust. 1 Ustawy z dnia
23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2003 nr 162 poz. 1568)
5.1.2. osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania
pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c. ww. ustawy wraz z
zobowiązaniem do faktycznego przyjęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dopuszczających:
1. w zakresie określonym w podpunkcie 5.1. - spełnia/nie spełnia w zależności od treści
oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających
wiarogodność takiego oświadczenia (dane wskazywanej osoby/wskazywanych osób
wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia).
Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w punkcie 5 powyżej,
z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym
punkcie 6, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana
merytorycznie. Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie
Zamawiającego oferent nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarogodność
oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie
wobec Zamawiającego.
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku,
jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do
której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
Zamawiający wezwie oferenta jednokrotnie do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby
składające ofertę.
3Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie
decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.
9. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
10. Kryteria wyboru ofert i opis sposobu ich obliczania
Za najlepszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie kryteria formalne (dostępu) opisane
w punkcie 5 powyżej i udokumentowane zgodnie z treścią punktu 6 oraz przewidująca
najniższe wynagrodzenie brutto. W przypadku przedsiębiorców stawka brutto oznacza stawkę
zawierającą wszystkie podatki, w tym VAT, w przypadku osób fizycznych nie prowadzących
działalności gospodarczej stawka brutto oznacza całkowity koszt wynagrodzenia, tj. łącznie z
tzw. kosztami pracodawcy (tzw. ,,duże brutto").
W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów spełniających kryteria dostępu złoży oferty
na tę samą kwotę wynagrodzenia, zostaną poproszeni o złożenie ofert uzupełniających.
11. Rozstrzyganie sporów
Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w
których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu
polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej
Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne
rozwiązanie sporu.

Kontakt:
7. Dane kontaktowe dla oferentów:
Ks. Jan Spólny - Proboszcz Parafii
e-mail: kancelaria@parafia-gonczyce.pl
tel. 603 878 263

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.