Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa - powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa - powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala Tymczasowego - etap II

Data zamieszczenia: 2024-03-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W SOPOCIE
ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
81-731 Sopot
powiat: Sopot
administracja@sanatorium-helios.com.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/SP_ZOZ_Sanatorium_Uzdrowiskowe_MSWiA_w_Sopocie
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa - powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala Tymczasowego w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie - etap II
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa - powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala Tymczasowego w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie - etap II

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00253404, DA/1/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/SP_ZOZ_Sanatorium_Uzdrowiskowe_MSWiA_w_Sopocie
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 4. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/SP_ZOZ_Sanatorium_Uzdrowiskowe_MSWiA_w_
Sopocie jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Sopocie, Ul. Bitwy pod Płowcami 63/65.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail rodo@sanatorium-helios.com.pl.
Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania
z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym oraz realizacją zawartej w wyniku tego postępowania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/SP_ZOZ_Sanatorium_Uzdrowiskowe_MSWiA_w_Sopocie
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości 1500,00 zł.
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w formie przewidzianej w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego nr 14 1130 1121 0006 5622 5620 0002 z dopiskiem ,,Wadium do postępowania nr DA/1/2024 - ,,Przebudowa - powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala Tymczasowego w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA
w Sopocie - etap II" Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.
4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
5. W przypadku wniesienia wadium w każdej dopuszczalnej formie innej niż pieniądz, określonej w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Jeśli wadium wniesiono w każdej dopuszczalnej formie innej niż pieniądz, określonej w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca wadium poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 98 ust. 1-2 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA/1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa - powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala Tymczasowego w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie - etap II
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150 000,00 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
1. Warunki udziału:
1) Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub przebudowie pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
Za wykonane zamówienie Zamawiający uzna taką robotę budowlaną, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty, zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończony.
W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę roboty rozliczenie nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych robót przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia SWZ na Platformie.
W przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców (konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując danaęść zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie
w zakresie, jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach.
2) Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła rolę:
a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane uprawnienia budowlane w zakresu branży budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w wysokości 1500,00 zł.
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w formie przewidzianej w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać je nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego nr 14 1130 1121 0006 5622 5620 0002 z dopiskiem ,,Wadium do postępowania nr DA/1/2024 - ,,Przebudowa - powiększenie pomieszczenia stołówki do stanu sprzed utworzenia Szpitala Tymczasowego w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA
w Sopocie - etap II" Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.
4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
5. W przypadku wniesienia wadium w każdej dopuszczalnej formie innej niż pieniądz, określonej w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Jeśli wadium wniesiono w każdej dopuszczalnej formie innej niż pieniądz, określonej w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca wadium poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.
7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 98 ust. 1-2 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany zawartej umowy z zachowaniem formy pisemnej - aneksem zaakceptowanym przez obie Strony, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zmiany nastąpić mogą w następujących przypadkach:
a) konieczności wykonania robót dodatkowych, tj. prac koniecznych do osiągnięcia celu przedmiotu umowy, nie były znane w trakcie zlecania prac przy zachowaniu należytej staranności stron,
b) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
c) wystąpienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności,
d) okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności Strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, tj. nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT),
3. Ponadto Strony mogą zmienić termin wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
a) zawieszenia robót przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, pandemie i kataklizmy), mające wpływ na terminowość wykonywania robót,
c) zaistnienia kolizji i innych zdarzeń, które wpływały na terminowość wykonywania robót,
d) wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w § 13 ust. 2 pkt a) niniejszej umowy,
o ile wykonywanie tych robót wpływa na termin wykonania umowy.
4. We wszystkich przypadkach określonych w § 13 ust. 3, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności uniemożliwiających realizację prac.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-03

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.