łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
pomorskie (Rumia)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Monitoring i oświetlenie |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka Modlińska197 03-122 Warszawa powiat: Warszawa bialoleka.zp@um.warszawa.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/124823/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Monitoring i oświetlenie na Białołęce - projekty nr 594 i 280. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) Montaż nowych źródeł światła LED wraz z demontażem i utylizacją starych źródeł światła; 2) Montaż latarni (oświetlenia) solarnych; 3) instalacja monitoringu wizyjnego łącznie z podłączeniem. Projekt będzie realizowany na działkach w Warszawie w Dzielnicy Białołęka: - plac zabaw przy Ul. Brzezińskiej, działka nr 19/2 obręb 41706; - skwer przy Ul. Jagmina, działka nr 64 obręb 40306; - plac zabaw przy Ul. Odkrytej, działka nr 5/9 obręb 40122; - plac zabaw przy Ul. Portowej, działka nr 19/4 obręb 40632; - Park Picassa, działka nr 58 obręb 40308; - skwer przy zbiegu ulic Krzyżówki/Kowalczyka, działka nr 22 obręb 40611; - Park Henrykowski, Ul. Klasyków, Ul. Dziatwy działki nr: 2 z obrębu 40405 i 4 z obrębu 40405; - Park Magiczna, Ul. Skarbka z Gór działka nr 1/170 z obrębu 41638; - Bociani Zakątek, Ul. Ruskowy Bród, działka nr 3/2 z obrębu 41613,; - Truskawkowe Pole, Ul. Truskawkowa część działki nr 4/2 z obrębu 40707; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 8 do SWZ) wraz z załącznikami, oraz dokumentacja techniczna (załącznik nr 1 do SWZ): 1. projekty wykonawcze; 2. przedmiary robót; 3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 4. rysunki; CPV: 45311200-2, 35125300-2,31527200-8 Dokument nr: 2024/BZP 00253436, UD-II-WZP-271.23.2024.KKK.AJA/TP1-Rb Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-04 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet, 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu platformy zakupowej Zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców, która jest udostępniona na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet. 3. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami www.ezamawiajacy.pl: a) Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postepowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się". Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Zasady sporządzania oferty zostały określone w pkt. 3.3 i dalsze SWZ. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Kto administruje moimi danymi? o Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. o Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl. Dlaczego moje dane są przetwarzane? o Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. o Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . Jak długo będą przechowywane moje dane? o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. co najmniej przez okres 2 lat liczony od końca roku kalendarzowego, w którym, zostały pozyskane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z klasyfikacją archiwalną B-5). Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego. Kto może mieć dostęp do moich danych? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności: o podmioty świadczące na rzecz Urzędu m.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa; c) podmioty, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody. Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moich danych? o Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych; 2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych; 3. żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy: o dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane; o nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych; o wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; o Pani/Pana dane przetwarzane są niezgodnie z prawem; o Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa. 4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: o zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją; o dane przetwarzane są w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/124823/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-04 10:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.23.2024.KKK.AJA/TP1-Rb 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) Montaż nowych źródeł światła LED wraz z demontażem i utylizacją starych źródeł światła; 2) Montaż latarni (oświetlenia) solarnych; 3) instalacja monitoringu wizyjnego łącznie z podłączeniem. Projekt będzie realizowany na działkach w Warszawie w Dzielnicy Białołęka: - plac zabaw przy ul. Brzezińskiej, działka nr 19/2 obręb 41706; - skwer przy ul. Jagmina, działka nr 64 obręb 40306; - plac zabaw przy ul. Odkrytej, działka nr 5/9 obręb 40122; - plac zabaw przy ul. Portowej, działka nr 19/4 obręb 40632; - Park Picassa, działka nr 58 obręb 40308; - skwer przy zbiegu ulic Krzyżówki/Kowalczyka, działka nr 22 obręb 40611; - Park Henrykowski, ul. Klasyków, ul. Dziatwy działki nr: 2 z obrębu 40405 i 4 z obrębu 40405; - Park Magiczna, ul. Skarbka z Gór działka nr 1/170 z obrębu 41638; - Bociani Zakątek, ul. Ruskowy Bród, działka nr 3/2 z obrębu 41613,; - Truskawkowe Pole, ul. Truskawkowa część działki nr 4/2 z obrębu 40707; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 8 do SWZ) wraz z załącznikami, oraz dokumentacja techniczna (załącznik nr 1 do SWZ): 1. projekty wykonawcze; 2. przedmiary robót; 3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 4. rysunki; 4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 3.3.4. Warunki dotyczące zdolności zawodowej i technicznej. W zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji), warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej: - jednego (1) zamówienia, polegającego na budowie lub przebudowie oświetlenia lub monitoringu wizyjnego: parku/placu zabaw lub terenu sportowo-rekreacyjnego (np. siłowni plenerowej, wielofunkcyjnego terenu sportowo-rekreacyjnego, górki saneczkowej, sztucznego mrożonego lodowiska, utwardzonych ciągów pieszych) o wartości zamówienia, co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). Dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy muszą wykazać, że powyższe warunki spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania: o aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.) - załącznik 2a do SWZ, o aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej - zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp - załącznik nr 9 do SWZ, Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.5.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia: o wykazu robót - załącznik nr 5 do SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Dokument należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zgodnie z pkt 3.6 SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z pkt 3.8 SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ - wzór umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024