pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Renowacja okien witrażowych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Wawrzyńca w Chynowej Chynowa 72 63-421 Przygodzice powiat: ostrowski (wielkopolski) tel. 509 442 280 biuro@parafiachynowa.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Przygodzice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 509 442 280 |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE W imieniu Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Wawrzyńca w Chynowej zapraszam do złożenia oferty na udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Renowacja okien witrażowych w kościele pw. Św. Wawrzyńca w Chynowej. Kościół Parafialny pw. Św. Wawrzyńca w Chynowej jest obiektem wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków. Kościół powstał na miejscu poprzedniego (drewnianego) z 1623 roku. Obiekt wybudowany został w latach 1936 do 1937, a jego konsekracja przez kardynała Augusta Hlonda odbyła się 3 października 1937 roku. Zamierzeniem projektu jest wykonanie prac konserwatorskich i robót budowlanych przy obiekcie sakralnym zmierzających do zachowania zabytku a polegających na renowacji okien witrażowych pełnołukowych z ich termomodernizacją - 9 szt. o wym. około 125x440 cm. Plan renowacji obejmuje m.in.: 1. Demontaż, montaż, obróbka okien witrażowych: - dokumentacja fotograficzna; - ustawienie rusztowania, oznaczenie i pomiar kwater witrażowych, demontaż witraży do termomodernizacji, zabezpieczenie okna na czas robót; - montaż z obróbką ramy aluminiowej i osadzenie pakietów szybowych zespolonych z witrażem. 2. Renowacja i termomodernizacja witraży. Prace polegać będą na rozebraniu każdej kwatery ze starego ołowiu, oczyszczeniu szyb z depozytów organicznych i nieorganicznych, uzupełnieniu brakujących lub zniszczonych elementów witraża, złożenie kwater witrażowych z użyciem nowego ołowiu i przygotowanie do zespolenia. 3. Zespolenie witraży w pakiety. Dokonano obmiarów i określono zakres robót do ramowego programu prac konserwatorskich, który zostanie przedłożony Wojewódzkiemu Urzędowi Ochrony Zabytków. Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Zgłoszenie wykonania robót wraz z załącznikami, - Dokumentacja fotograficzna stanu istniejącego oraz rysunki, - Wzór umowy, - Wstępna promesa dofinansowania inwestycji. W przypadku oszczędności poprzetargowych przewiduje się rozszerzenie zamówienia o wykonanie tożsamych prac w zakresie dodatkowych trzech witraży: w oknie witrażowym kaplicy, przy wejściu na chór oraz na chórze (wymiary witraży: 2 szt. 73x180 cm, 1 szt. 230 x 205 cm). Wszystkie użyte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. CPV: 45440000-3, 45421112-2 Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie, po upływie terminu składania ofert. Składanie ofert: 1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w biurze Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Wawrzyńca w Chynowej, Chynowa 72, 63-421 Przygodzice w terminie najpóźniej 22.04.2024 r., do godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykonać prace w terminie najpóźniej do dnia: 15.11.2024 r. Wymagania: III. Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują wiedzą i doświadczeniem oraz sprzętem i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa szczegółowego ww. warunku udziału w postępowaniu. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa szczegółowego ww. warunku udziału w postępowaniu. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa szczegółowego ww. warunku udziału w postępowaniu. 4) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga udokumentowane wykonanie w sposób należyty, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót polegających na renowacji witraży w obiekcie wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków minimum gminnej. Ewidencje zabytków wykonywane są na podstawie Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami oraz Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem. Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale V niniejszego Zapytania ofertowego. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. IV. Podstawy wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego odrzuca się ofertę, gdy: 1) została złożona po terminie składania ofert; 2) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego; 3) została złożona przez wykonawcę: a) podlegającego wykluczeniu z postępowania lub b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub c) który nie złożył w przewidzianym terminie dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów lub oświadczeń; 4) jest nieważny na podstawie odrębnych przepisów; 5) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 6) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 7) została złożona bez odbycia wizji lokalnej. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę: 1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego, b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego, c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego, w art. 46-48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1599 i 2185) lub w art. 54 ust. 1-4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 826), d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego, e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa, f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1745), g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe, h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego; 2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1; 3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty niezależnie od siebie; 6) Wykonawca posiada powiązania kapitałowe lub osobowe, czyli wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, 7) Wykonawca jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu (WE) 765/2006 i rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.); 8) Wykonawca, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.); 9) Wykonawca, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.). 10) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 3. Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy oraz odrzucenia oferty odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale V niniejszego Zapytania ofertowego. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. V. Dokumenty wymagane w przedmiotowym postępowaniu 1. W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający wraz ze złożeniem oferty żąda się następujących środków dowodowych: 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 3) dokument potwierdzający dokonanie wizji lokalnej; 4) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 2. Powoływanie się na zasoby innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może powoływać się na zasoby trzecich. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Ponadto wymaga się, aby podmiot, albo osoby wykonywujące wykazane doświadczenie, które udostępniane jest Wykonawcy, bezpośrednio uczestniczyli w realizacji zamówienia. 3. Forma składanych dokumentów: 1) ofertę oraz oświadczenia, w tym zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów sporządza się w formie pisemnej, przez przedstawiciela podmiotu, który sporządza dokument, 2) kopie dokumentów należy potwierdzić zgodność z oryginałem przez podmiot, dla którego dokumenty zostały sporządzone, 3) W przypadku podpisania oferty lub innych dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy złożyć Pełnomocnictwo dla tej osoby podpisane przez mocodawcę. 4) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz ofertowy i załączniki podpisują: a) wszyscy członkowie konsorcjum lub b) pełnomocnik w imieniu Konsorcjum wraz pełnomocnika do reprezentowania grupy upoważnionych przedstawicieli Wykonawców. VI. z dokumentem ustanawiającym wykonawców podpisany przez Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej. Wizja lokalna jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument, w którym zarządca obiektu lub przez niego upoważniona osoba potwierdza dokonanie wizji. 2. Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien uzyskać informacje niezbędne do sporządzenia oferty i mające wpływ na wartość zamówienia oraz dokładnie i szczegółowo zapoznać się z warunkami wykonania zamówienia. 3. Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty. 4. Ofertę oraz załączniki składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, tj. poprzez złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. 5. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz oferty i określić w nim wartość netto w PLN, wartość podatku VAT oraz cenę brutto w PLN za realizację przedmiotu zamówienia, które to stanowi wynagrodzenie ryczałtowe za realizację zadania. Dodatkowo należy wycenić rozszerzenie zamówienia o wykonanie dodatkowych witraży, których zlecenie uzależnione jest od posiadania oszczędności poprzetargowych oraz uzyskania zgody na rozszerzenie zamówienia w ramach Programu dofinansowania. 6. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić ofertę. W tym celu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert należy, w sposób określony jak dla oferty, złożyć odpowiednie oświadczenie z dopiskiem na kopercie ,,Zmiana" lub ,,Wycofanie oferty". 7. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: 1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; 2) cenach zawartych w ofertach. 2. Kopertę należy zaadresować jak wyżej z dopiskiem: OFERTA NA: RENOWACJĘ OKIEN WITRAŻOWYCH W KOŚCIELE PW. ŚW. WAWRZYŃCA W CHYNOWEJ 3. Koperta powinna być opatrzona także nazwą i adresem Wykonawcy. 4. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i nie dostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w Zapytaniu ofertowym) ponosi Wykonawca. 5. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy. 7. Za ofertę złożoną w terminie uznaje się ofertę, która fizycznie wpłynie w miejsce i w terminie określonym wyżej. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. VIII. Kryterium oceny Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryterium: cena - 100%. Ocena zostanie dokonana wg wzoru : Kc = Cmin / Cb x 100 Gdzie : Kc - kryterium cena oferty, Cmin - oferta z najniższą ceną, Cb - cena oferty badanej, 100 - waga kryterium ceny. Ocenie ofert podlega cena określona w formularzu ofertowym dla zamówienia podstawowego. IX. Oferta winna zawierać: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3) wykaz robót z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie; 4) dokument potwierdzający dokonanie wizji lokalnej; 5) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, 6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeśli dotyczy. X. Informacje dodatkowe: 1. W uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treść Zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 2. W toku postępowania, najpóźniej do dnia 10.04.2024 r., Wykonawca może wnosić o wyjaśnienie wątpliwości treści Zapytania ofertowego. Treść zadanych pytań oraz udzielone odpowiedzi niezwłocznie zostaną zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania (bez podania źródła zadanych pytań). 3. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zawiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty. Informacja ta zostanie umieszczona również na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w złotych polskich [PLN]. 5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu. 6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 7. W celu komunikacji pomiędzy stronami Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@prafiachynowa.pl (nie dotyczy składania ofert) oraz na adresy wskazane w formularzu ofertowym. 8. Zamawiający upoważniony jest do poprawienia omyłek pisarskich, rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym nie powodujących istotnych zmian w treści oferty. 9. W toku badania ofert Zamawiający uprawniony jest do żądania wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 10. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca uprawniony jest do jednokrotnego uzupełnienia dokumentów. 11. Zamawiający nie przywiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (w tym przygotowania i złożenia oferty). 12. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w nw. przypadkach: a) braku wystarczających środków finansowych przeznaczonych na ten cel, b) nie złożono żadnej oferty; c) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu; d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego; f) środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Uwagi: Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Wawrzyńca w Chynowej. Z inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e- mail: biuro@prafiachynowa.pl 2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 3 ustawy o dostępie do informacji publicznej. 5. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Niezależnie od postanowień pkt 5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp. 8. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. 9. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO; 2) do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO; 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 10. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz umownym; niepodanie określonych danych będzie skutkowało brakiem możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie umowy. 11. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesądza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 12. W niektórych sytuacjach, możemy pozyskiwać dane z innych źródeł, niż bezpośrednio od Państwa. W przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osób, których dane dotyczą, źródłem danych będą rejestry publiczne, m.in. CEIDG, REGON, KRS. 13. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Kontakt: 13. Wszelkich informacji dotyczących zapytania ofertowego udziela: ks. Przemysław Talaga pod nr tel. 509-442-280. |
© eurobudowa.pl 2004-2024