łódzkie (Łódź)
lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-21 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Oświęcim ul. Zaborska 2 32-600 Oświęcim powiat: oświęcimski Telefon +48 33 842 91 00 Fax +48 33 842 91 99 sekretariat@um.oswiecim.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Oświęcim |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon +48 33 842 9 |
Termin składania ofert: | 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania oferty cenowej Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w Oświęcimiu na osiedlu Monowice ograniczonego ulicami: Fabryczną, Polowiecką i Rolną (Zadanie nr 1) oraz na osiedlu Monowice w rejonie ulic: Grabowieckiej, Grobelnej, Stawowej, Polowieckiej (Zadanie nr 2). III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla dwóch odrębnych zadań, projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tj.: a) dla terenu o powierzchni około 23 ha, położonego w Oświęcimiu na osiedlu Monowice, ograniczonego ulicami: Fabryczną, Polowiecką i Rolną, zgodnie z uchwałą Nr LXXII/1143/24 Rady Miasta Oświęcim z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Zadanie nr 1), b) dla terenu o powierzchni około 55 ha, położonego w Oświęcimiu na osiedlu Monowice, w rejonie ulic: Grabowieckiej, Grobelnej, Stawowej, Polowieckiej i Dąbrówki, zgodnie z uchwałą Nr LXXII/1142/24 Rady Miasta Oświęcim z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Zadanie nr 2). 4) CPV: 71400000-2 Dokument nr: ZP.271.10.2024 Składanie ofert: XI. Termin złożenia oferty cenowej Ofertę cenową należy złożyć do dnia 28 marca 2024 r. Miejsce i termin realizacji: VI. Wymagany termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Wymagania: Alternatywny sposób dostępu do dokumentów postępowania zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. 2019 poz. 848), realizowany jest poprzez kontakt telefoniczny pod nr +48 33 84 66 223 URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM II. Podstawa prawna 1. Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem dotyczącym udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto normującym udzielanie zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Zarządzenie Wewnętrzne Prezydenta Miasta Oświęcim nr 120.2.2021 z dnia 04 stycznia 2021 r.). 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający może unieważnić postępowania, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 2) Oferta złożona w niniejszym postępowaniu winna obejmować oba zadania, o których mowa w pkt. 1. 3) Przy realizacji przedmiotu zamówienia wymagane jest zachowanie zgodności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2404), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916 z późn. zm.), ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późń. zm.) oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Oświęcimia uchwalonym uchwałą Nr XLV/733/22 Rady Miasta Oświęcim z dnia 23 lutego 2022 r. Uzasadnienie podjęcia opracowania planu miejscowego a) dla zadania nr 1: W obszarze objętym niniejszym projektem uchwały, o powierzchni około 23 ha, obowiązuje częściowo (wzdłuż ulicy Polowieckiej i Rolnej) miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Oświęcimiu w osiedlu Monowice, uchwalony Uchwałą Nr LIII/513/02 Rady Miasta Oświęcim z dnia 23 stycznia 2002 r. i teren znajduje się w jednostkach planistycznych: MN - tereny mieszkalnictwa jednorodzinnego i MNU - tereny mieszkalnictwa i usług. W pozostałym obszarze brak planu miejscowego. Podjęcie procedury opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wyżej wymienionego obszaru ma na celu realizację wniosków właścicieli nieruchomości znajdujących się w tym obszarze, złożony w ich imieniu przez Zarząd Osiedla Monowice (pismo z dnia 27 listopada 2023 r.). Ponadto opracowanie planu miejscowego dla tego obszaru służy realizacji celowi sukcesywnego zwiększania pokrycia obszaru miasta Oświęcim planami miejscowymi. Dostępność komunikacyjna obszaru odbywa się poprzez istniejący układ drogowy. Obszar zaopatrzony jest w niezbędną infrastrukturę techniczną. W związku z powyższym przystąpienie do opracowania wyżej wymienionego planu miejscowego jest zasadne. Opracowanie planu prowadzone będzie w problematyce i trybie przewidzianym w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do powyższej ustawy. ANALIZA ZGODNOŚCI PROPONOWANYCH ZMIAN W PLANIE MIEJSCOWYM ZE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA OŚWIĘCIM. W aktualnie obowiązującym dokumencie ,,Studium" uchwalonym Uchwałą Nr XLV/733/22 Rady Miasta Oświęcim z dnia 23 lutego 2022 r. obszar wskazany do opracowania planu miejscowego znajduje się w strefie osadniczej podmiejskiej B3, w terenach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (MN) oraz terenach usług (U). b) dla zadania nr 2: W obszarze objętym niniejszym projektem uchwały, o powierzchni około 55 ha, obowiązuje częściowo (wzdłuż ulicy Stawowej, Polowieckiej i Dąbrówki oraz w rejonie ul. Graboweckiej) miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Oświęcimiu na osiedlu Monowice, uchwalony Uchwałą Nr LIII/513/02 Rady Miasta Oświęcim z dnia 23 stycznia 2002 r. i teren znajduje się w jednostkach planistycznych: MN - tereny mieszkalnictwa jednorodzinnego. W pozostałym obszarze brak planu miejscowego. Wzdłuż północnej granicy wyznaczonego obszaru przebiega strefa kontrolowana gazociągu DN 500 PN 6,3 MPa relacji Zelczyna - Oświęcim. Podjęcie procedury opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla powyższego obszaru ma na celu realizację wniosków właścicieli nieruchomości znajdujących się w tym obszarze, złożony w ich imieniu przez Zarząd Osiedla Monowice (pismo z dnia 27 listopada 2023 r.). Ponadto opracowanie planu miejscowego dla tego obszaru służy realizacji celowi sukcesywnego zwiększania pokrycia obszaru miasta Oświęcim planami miejscowymi. Dostępność komunikacyjna obszaru odbywa się poprzez istniejący układ drogowy. Obszar zaopatrzony jest w niezbędną infrastrukturę techniczną. W związku z powyższym przystąpienie do opracowania wyżej wymienionego planu miejscowego jest zasadne. Opracowanie planu prowadzone będzie w problematyce i trybie przewidzianym w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do powyższej ustawy. ANALIZA ZGODNOŚCI PROPONOWANYCH ZMIAN W PLANIE MIEJSCOWYM ZE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA OŚWIĘCIM. W aktualnie obowiązującym dokumencie ,,Studium" uchwalonym Uchwałą Nr XLV/733/22 Rady Miasta Oświęcim z dnia 23 lutego 2022 r. obszar wskazany do opracowania planu miejscowego znajduje się w strefie osadniczej podmiejskiej B3, w terenach zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (MN). 3. Warunki realizacji, odbioru, rozliczenia i płatności: Warunki realizacji, odbioru, rozliczenia i płatności, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz inne istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie niniejszego zamówienia, określone zostały wzorem umowy, odrębnym dla każdego zadania, załączonym do Zaproszenia. 4. Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 1) Na sfinansowanie zadania nr 1 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę do wysokości 30 000,00 zł brutto. 2) Na sfinansowanie zadania nr 2 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę do wysokości 36 000,00 zł brutto. IV. Sposób obliczenia ceny 1. W formularzu ofertowym należy wskazać cenę brutto (z podatkiem od towarów i usług VAT) odrębnie dla każdego zadania, za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 2. Cena ofertowa winna obejmować ponadto wszelkie elementy cenotwórcze nieskonkretyzowane przez Zamawiającego w dokumentach niniejszego zamówienia i nieujętych wprost w Zaproszeniu, a powstające w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 3.Cenę należy określić w walucie polski złoty (PLN). 4.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego niepodlegającego waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 5. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. V. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonali należycie 3 usługi o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda, polegające na opracowaniu planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego, które następnie uchwalono. 2. W formularzu ofertowym należy wskazać usługi potwierdzające posiadane doświadczenie, podając ich przedmiot, wartość, datę i miejsce oraz podmiot, na rzecz którego te usługi zostały wykonane, numer uchwał oraz numer i datę ogłoszenia w dzienniku urzędowym województwa wraz z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie danych wskazanych w wykazie, o którym mowa w ust 2 niniejszego rozdziału. 4. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę, względem którego zachodzą przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.). Wykonawca składa oświadczenie w zakresie, o którym mowa w zdaniu poprzednim. VII. Rękojmia Wykonawca udziela rękojmi na okres 24 miesięcy na zasadach i warunkach określonych przepisami Kodeksu cywilnego. W razie stwierdzenia wad lub błędów w dokumentacji w okresie rękojmi Wykonawca bezpłatnie (na własny koszt) dokona ich poprawienia zgodnie ze zgłoszonymi przez Zamawiającego zastrzeżeniami w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. VIII. Kryteria oceny oferty 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryterium łącznej ceny ofertowej brutto (sumy cen brutto za poszczególne zadania). IX. X. 2.Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną. 3.Sposób obliczenia ceny określony w rozdziale IV Zaproszenia. Termin związania ofertą 1.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. 2.Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Instrukcja przygotowania i złożenia oferty 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę zawierającą: 1)wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do zaproszenia) 2)upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (jeśli dotyczy), o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca nie jest zobowiązany do przedstawienia wyżej wymienionego dokumentu w przypadku gdy figuruje we właściwym rejestrze udostępnionym na stronie internetowej bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, odpowiednio w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, prowadzonych w systemie informatycznym na właściwych stronach internetowych tj. odpowiednio: KRS: https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t, CEIDG: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx 2. Przygotowanie dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy oraz inne dokumenty, które należy złożyć do Zamawiającego w związku z postępowaniem, należy zapisać w formacie PDF na dysku komputera, a następnie podpisać elektronicznie przy użyciu: a) kwalifikowanego podpisu elektronicznego, b) podpisu zaufanego korzystając z platformy dostępnej po adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis- zaufany c) podpisu osobistego korzystając z e-dowodu (https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty) 2) 3. podpisane dokumenty należy pobrać/zapisać na dysku komputera. Przesłanie dokumentów do Zamawiającego: 1) podpisane dokumenty należy przesłać do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert przy użyciu serwisu ePUAP, jako pismo ogólne do podmiotu publicznego, korzystając z platformy dostępnej po adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa- klienta/katalog-spraw/sprawy-ogolne/ogolne-sprawy-urzedowe-2/pismo-ogolne-do- podmiotu-publicznego-nowe 2) formularz dostępny pod wyżej wskazanym adresem należy wypełnić w następujący sposób: a) jako urząd lub instytucję, do której składasz pismo należy wskazać: MIASTO OŚWIĘCIM (32-600 OŚWIĘCIM, WOJ. MAŁOPOLSKIE) b)jako rodzaj pisma należy wskazać: Inne pismo c)jako tytuł pisma i treść pisma należy wskazać: Oferta ZP.271.10.2024/nazwa wykonawcy składającego ofertę/ 3) dokumenty składane do Zamawiającego należy dodać jako załączniki. Rozmiar wszystkich załączników nie może przekroczyć 150 MB; 4) tak przygotowaną korespondencję należy wysłać do Zamawiającego podpisując podpisem elektronicznym lub pozostawiając bez podpisu. Uwagi: XII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych: 1. Wykonawca oświadcza, że wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1; dalej ,,RODO"), względem osób fizycznych, których dane osobowe pozyskane zostają w związku z realizacją niniejszej umowy. 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Oświęcim, e-mail: iod@oswiecim.um.gov.pl, tel.: +48 33 84 66 221, 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia Umowy, 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. nr 112 poz. 1198), 5) dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, umowa będzie przechowywana przez 10 lat, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) osoba, której dane osobowe pozyskano, posiada: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych, b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień Umowy), c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO; 9) osobie, której dane osobowe pozyskano, nie przysługuje: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. Zamawiający przypomina o obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem, i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024